Skocz do zawartości

Zaku

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3
  • Darowizny

    0.00 PLN 

Ostatnia wygrana Zaku w dniu 2 Marca 2020

Użytkownicy przyznają Zaku punkty reputacji!

Reputacja

16 Początkujący

Ostatnie wizyty

382 wyświetleń profilu
  1. Pierdoła ale jest do poprawy "Błąd in Błędy kompilacji", chyba miało być samo Błędy kompilacji: A tak wgl to propsik ^_-
  2. FollowCSGOServerGuidelines i BlockBadPlugins
  3. Zaku

    Roundsound

    Masz w server.cfg dodane te komendy? Jak nie to dodaj sv_allowdownload "1" sv_downloadurl "TWOJ_LINK_DO_FDL"
  4. Sprawa wygląda tak, że początkowo zainstalowałem sourcemoda bezpośrednio z panelu pukawki o oznaczeniu 1.10 git-6456. Po pobraniu sourcemoda z oficjalnej strony o oznaczeniu 1.10 git-6460 errory zniknęły 🤷‍♂️ Raczej temat do zamknięcia
  5. Witajcie. W grze może być maksymalnie czterech graczy, reszta może być tylko na obserwatorach, bez możliwości dołączenia do CT lub TT. Pliki splewisa mam aktualne A takie mam errory [SM] Blaming: multi1v1.smx [SM] Call stack trace: [SM] [0] Call_StartFunction [SM] [1] Line 199, ./scripting/multi1v1/natives.sp::Native_GivePlayerArenaWeapons [SM] [3] Multi1v1_GivePlayerArenaWeapons [SM] [4] Line 794, ./scripting/multi1v1.sp::SetupPlayer [SM] [5] Line 693, ./ Miał już ktoś coś podobnego?
  6. Dodaje plik skompilowany flag_credits.smx @Vasto_Lorde mógłbyś połączyć posty? Nie mogę edytować wcześniejszego ;x
  7. Zrobiłem KOPIUJ + WKLEJ Twojego kodu, co udostępniłeś na forum i są linijki przerwy: @kox1906 Wracając do drugiego problemu spróbuj tak: #include <sourcemod> #include <multicolors> public void OnPluginStart() { HookEvent("player_death", OnPlayerDeath, EventHookMode_Post); } public Action OnPlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid")); int attacker = GetClientOfUserId(event.GetInt("attacker")); CPrintToChat(client, "{lightred} Zabił Ci
  8. Problem miałeś w klamrach { }. Zmieniłem ustawienie klamry po public void OnPluginStart() oraz public Action OnPlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) Źle: Dobrze:
  9. @kox1906 Spróbuj tak: #include <sourcemod> #include <multicolors> public void OnPluginStart() { HookEvent("player_death", OnPlayerDeath, EventHookMode_Post); } public Action OnPlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid")); int attacker = GetClientOfUserId(event.GetInt("attacker")); CPrintToChat(client, "{lightred} Zabił Cię {darkred}%n", attacker); CPrintToChat(attacker, "{lightgreen} Zabiłeś {green} %n", client); }
  10. @kox1906 tu masz ładnie wytłumaczone. W sumie zrobił dokładnie to co Ty chcesz, tylko czas wyświetlania zmienisz ^_^
  11. Nie znalazłem tutaj, więc wstawiam, może komuś się przyda ^_^ Plugin co 60 sekund dodaje dodatkowe 5 kredytów za posiadanie VIP'a. VIP na flagę "o". Spolszczyłem FlagCredits.phrases 🇵🇱 (tak dużo tego było XD) flag_credits.sp FlagCredits.phrases.txt
  12. Dziękuję bardzo, działa - można zamknąć
  13. Witajcie, chciałem zrobić custom rundę do areny 1v1 od splewisa na gołe pięści, ale mam problem z kodem. Dodałem usuwanie flesha na początku rundy - działa elegancko - ale nie pokazuje także pięści. Tak jakbym wyrzucił nóż.... Kod: #include <smlib> #include <sourcemod> #include "include/multi1v1.inc" #include "multi1v1/version.sp" #pragma newdecls required #pragma semicolon 1 public void Multi1v1_OnRoundTypesAdded() { Multi1v1_AddRoundType("Walka na pięści", "piesci", fistHandler, true, false, "", true); } public void fistHandler(int client) { Client_SetArmor(
  14. W pluginie od @Brum Brum możesz ustawić, że tylko vipy mają dostęp do zmiany modeli 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...