Skocz do zawartości

kox1906

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2
  • Darowizny

    0.00 PLN 

Ostatnia wygrana kox1906 w dniu 19 Września 2020

Użytkownicy przyznają kox1906 punkty reputacji!

Reputacja

18 Początkujący

O mnie

  • Imię
    Kuba
  • Lokalizacja
    Polska

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, Tworzę ten poradnik, z tego powodu, że na internecie ciężko znaleźć cokolwiek o overlay'ach, nie mówiąc już o poradniku jak wszystko stworzyć i skonfigurować, a dla mnie było to piekielnie ciężkie i męczyłem się z tym naprawdę długo. Skoro już ogarnąłem jak to wszystko działa dziś pokażę Wam od zera jak zrobić i skonfigurować overlay'e na serwer. Napiszemy bardzo prosty plugin, który po zabójstwie headshot'em będzie wyświetlał overlay'a "Headshot" przez 2 sekundy, a także w tym momencie będzie efekt dźwiękowy "Headshot". 1. PRZYGOTOWANIE WŁASNEGO OVERLAY'A 1. Zaczn
  2. Powiem Ci tylko, że jesteś potężny. Kluczowe było to, żeby z plików gry usunąć plik KillingSpree. Miałem z tym niesamowicie duży problem, dlatego myślę, że do tygodnia wywiążę się z umowy odnośnie poradnika. Dziękuję
  3. Cześć, Mam potężny problem który doprowadza mnie już do szału jak o tym pomyślę. Od razu mówię, żeby nie odsyłać mnie do żadnych linków z alliedmodders, bo wszystkie tematy już przejrzałem i nadal nic. Problemem jest to, że gdy utworzyłem overlay'a, przekonwertowałem na *.vtf i utworzyłem plik *.vmt. Wszystko wkleiłem do folderu (Filezilla): /csgo/materials/overlays. Gdy plugin (którego tu nie będę wstawiał, bo jest długi a to nie ma sensu) ma za zadanie wyświetlić overlay'a- wyświetla czarny ekran(obrazek 1), po czym wyrzuca mnie z serwera i jest taka informacja: obrazek 2. Najgorsz
  4. Nie da sie pomslec o czyms o czego istnieniu sie nie wie :DD
  5. W sumie jest lepiej, ale nadal spora luka. Nadal, przy zmianie mapy flaga się usuwa, tak jakby timer nie działał. Oto fragment kodu z OnMapStart i OnClientPutInServer: #include <sourcemod> bool gPlayerIsVip[MAXPLAYERS+1]; public void OnMapStart() { CreateTimer(60.0, CheckingVip, _, TIMER_REPEAT); } public void OnClientPutInServer(int client) { gPlayerIs
  6. o to chodziło i to jest dobry plugin, tylko jest ogromna luka. Przy refreshu adminów, czy rozłączeniu z serwerem dana flaga się usuwa. Dałoby się zrobić, żeby zostawała?
  7. Cześć, Od dwóch godzin męczę się z pluginem na modele broni na serwerze. Wgrywałem go kilka razy, sprawdzałem czy w plikach konfiguracyjnych jest wszystko ok, czy wszystkie lokalizacje są poprawne. W końcu znalazłem inny plugin, który umożliwia dodanie własnego modelu broni (nie ma plików konfiguracyjnych, tylko wszystko ręcznie, w kodzie się ustala). Nie działał on również. W końcu doszedłem do tego, że zarówno jeden jak i drugi plugin nie jest czytany przez serwer, po wpisaniu "sm plugins" w konsoli. Są one w folderze "plugins", ale nie wyświetlają się w konsoli, zupełnie tak jakby ich
  8. Mógłbyś spojrzeć na to? public Action AddingNewVip(int client, int args) { if(!IsAdmin(client) && !IsOwner(client)) return; char nameBuffer[MAX_NAME_LENGTH]; char steamIdBuffer[64]; char buffer[512]; Menu av = new Menu(av_Handler); av.SetTitle("ALL PLAYERS CONNECTED NOW:"); for(int i=1; i<MAXPLAYERS; i++) { if(IsValidClient(i)) { GetClientName(i, nameBuffer, sizeof(nameBuffer)); GetClientAuthId(i, AuthId_
  9. Cześć, Tworzę plugin, dzięki któremu admin, czy właściciel po wpisaniu /addvip, tudzież /av dostanie menu z wszystkimi graczami na serwerze, a po wybraniu gracza- temu graczowi zostanie dodany vip. Chciałem to zrobić na tablicach dynamicznych- jak to było w pluginie z historią, ale minus jest taki, że przy każdym połączeniu klienta tworzy się nowe pole w menu i jeśli dany gracz się połączy 5 razy z rzędu, to nie będzie to menu ukazujące wszystkich graczy, tylko ostatnie połączenia jakie były. Nie wiem jak zrobić "unikalne" pole do ArrayListy. Może ma ktoś jakiś pomysł? To plugin:
  10. Cześć, Chciałbym, żeby napisy serwerowe na dołączanie gracza do drużyny, łączenie się i rozłączanie z serwera zniknęły. Pisałem taki post jakiś czas temu i dostałem w odpowiedzi link do pluginu tidychat. Wydaje mi się, że zrobiłem wszystko dobrze. Wgrałem plugin i na komendę "rcon sm_tidychat_team 0 " nie wyświetlało się w konsoli, że komenda niepoprawna, ale pomimo tego gdy dołączałem do drużyny to i tak napisy były. Drugą sprawą jest: jak można uzyskać efekt nieskończonej rundy? Nie chodzi mi maksymalny czas (60 minut), tylko coś na przykładzie jak ma brutalcs, że po 60 minutach r
  11. Kurde, przesiedziałem sporo czasu, żeby ogarnąć ten Twój plugin i przepisałem nawet niektóre linijki, ale nie do końca działa tak jak powinno.. Cały czas wyświetla się error, bo wchodzi w ten warunek: if (!g_iDatabase) { CPrintToChat(client, "%s There is an error with plugin-database connection. Try it on the next map", RANK_TAG); return; } przepisałem go po prostu, ale nie mam pojęcia co znaczy xd. Oto fragment kodu teraz: public Action ClientRanking(int client, int args) { char buffer[256];
  12. Jak oganiesz to to chociaż napisz dokładnie czego nie ma i co zrobiłeś
  13. Cześć, To jak na razie ostatni plugin, jaki chciałbym napisać do mojego serwera deathmatch. Prawie cały plugin skopiowałem od Magneta z drugiej części poradnika MySQL, ale dodałem trochę swoich rzeczy i chciałem obsłużyć !rank. Pokaże to na czacie wiadomość typu "*nick* is X/Y | [*points*]", gdzie X to miejsce posiadane przez gracza, a Y to liczba wszystkich graczy, którzy się kiedykolwiek połączyli. To mnie przerosło, więc przychodzę z prośbą o pomoc tutaj. Dodam, że w całym pluginie, który wyślę tylko "public Action ClientRanking(int client, int args) mnie interesuje, reszta jest obsłuż
×
×
  • Dodaj nową pozycję...