Skocz do zawartości

Vasto_Lorde

Moderator
  • Liczba zawartości

    417
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    69

Ostatnia wygrana Vasto_Lorde w dniu 16 Października

Użytkownicy przyznają Vasto_Lorde punkty reputacji!

Reputacja

364 Programista

2 obserwujących

O Vasto_Lorde

  • Urodziny 01.11.1995

O mnie

  • Imię
    Maciej
  • Lokalizacja
    Poznań

Ostatnie wizyty

1965 wyświetleń profilu
  1. @BuBek Głosowanie podlicza głosy wszystkich ludzi z drużyny i opcja z największą ilością głosów wygrywa (wszyscy wygrani zostają przeniesieni do wybranej drużyny), jeśli jest remis w głosach to zostają przeniesieni do terrorystów. Upewnij się, że większość głosów była na CT jeśli chcesz żeby Twoja drużyna przeszła do CT
  2. Hej! Jako że piszesz po raz drugi temat związany z tym samym błędem, pozwolę sobie wytłumaczyć o co tu biega cannot read from file: "multicolors" znaczy dosłownie nie można odczytać pliku "multicolors" Kompilując plugin lokalnie, w folderze kompilatora posiadamy folder "include" jak widać na załączonym obrazku: Do tego folderu przenieś plik multicolors.inc który znajdziesz w necie w jakimś oficjalnym temacie. Ten błąd wtedy zniknie. Ponadto, staraj się proszę nazywać tematy bardziej konkretnie. Tutaj masz poradnik jak dobrać odpowiednią nazwę:
  3. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.
  4. @L E K T E R jeśli chcesz zacząć inny problem niż ten poruszony w Twoim pierwszym poście, napisz proszę nowy temat
  5. Too late i already nutted to his avatar
  6. Będziesz musiał się bardziej postarać żeby zdobyć moje serce 😘
  7. Mi w prywatnej wiadomości kochaniutki 😊
  8. To dział Plac zabaw 🤭
  9. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty i przeniesiony do działu "Kosz". Powodem jest złamanie regulaminu naszego forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.
  10. Konkurs ukończony! Gratulujemy @d0naciak! 😃
  11. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.
  12. Hej! Jak możesz zauważyć, przed tymi linijkami znajdują się znaki "//", które oznaczają, że te linijki w ogóle nie działają w kodzie. Żeby działały, trzeba usunąć te znaki Ponadto, COLLISION_GROUP_INTERACTIVE_DEBRIS oznacza jakąś liczbę, nie jest to wartość którą wpisujesz tam między cudzysłów. Już tłumaczę SetEntProp(ent, Prop_Send, "rodzaj", wartość); Pod "rodzaj", wpisujesz jakiego aspektu obiektu ma dotyczyć. W wartość, masz wpisać jaką wartość ma przyjąć ten aspekt. Dalej, wartości mogą się kryć albo pod postacią normalnych liczb, albo pod postacią predefiniowanych zmiennych, takich jak COLLISION_GROUP_INTERACTIVE_DEBRIS To dlatego w trzeciej linijce masz w SetEntProp wpisaną wartość 1, a po tym jest komentarz w postaci COLLISION_GROUP_DEBRIS, autor go wpisał prawdopodobnie by zapamiętać że COLLISION_GROUP_DEBRIS = 1 Dlatego Twoja trzecia zmodyfikowana linia powinna wyglądać tak: SetEntProp(ent, Prop_Send, "m_CollisionGroup", COLLISION_GROUP_INTERACTIVE_DEBRIS);
  13. Hej! Polecam do tego nasz temat związany z błędami przy kompilacji:
  14. No dobrze ale nadal nie widzę w których liniach zmieniałeś kod 😛
  15. Nie mam pojęcia co może być nie tak bo kod wygląda dobrze. Ale sugestie: -Sprawdź czy w case 0: również wywala błąd z GivePlayerItem -W FORze w RemoveAllWeapons nie ma przypisania żadnej wartości do zmiennej i. Nie jestem pewien czy to działa dobrze bez przypisania -Sprawdź czy GivePlayerItem działa ale nie na weapon_deagle
×
×
  • Dodaj nową pozycję...