Skocz do zawartości

Vasto_Lorde

Moderator
  • Liczba zawartości

    417
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    72

Zawartość dodana przez Vasto_Lorde

  1. @BuBek Głosowanie podlicza głosy wszystkich ludzi z drużyny i opcja z największą ilością głosów wygrywa (wszyscy wygrani zostają przeniesieni do wybranej drużyny), jeśli jest remis w głosach to zostają przeniesieni do terrorystów. Upewnij się, że większość głosów była na CT jeśli chcesz żeby Twoja drużyna przeszła do CT
  2. Hej! Jako że piszesz po raz drugi temat związany z tym samym błędem, pozwolę sobie wytłumaczyć o co tu biega cannot read from file: "multicolors" znaczy dosłownie nie można odczytać pliku "multicolors" Kompilując plugin lokalnie, w folderze kompilatora posiadamy folder "include" jak widać na załączonym obrazku: Do tego folderu przenieś plik multicolors.inc który znajdziesz w necie w jakimś oficjalnym temacie. Ten błąd wtedy zniknie. Ponadto, staraj się proszę nazywać tematy bardziej konkretnie. Tutaj masz poradnik jak dobrać odpowiednią nazwę:
  3. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.
  4. @L E K T E R jeśli chcesz zacząć inny problem niż ten poruszony w Twoim pierwszym poście, napisz proszę nowy temat
  5. Too late i already nutted to his avatar
  6. Będziesz musiał się bardziej postarać żeby zdobyć moje serce 😘
  7. Mi w prywatnej wiadomości kochaniutki 😊
  8. To dział Plac zabaw 🤭
  9. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty i przeniesiony do działu "Kosz". Powodem jest złamanie regulaminu naszego forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.
  10. Konkurs ukończony! Gratulujemy @d0naciak! 😃
  11. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.
  12. Hej! Jak możesz zauważyć, przed tymi linijkami znajdują się znaki "//", które oznaczają, że te linijki w ogóle nie działają w kodzie. Żeby działały, trzeba usunąć te znaki Ponadto, COLLISION_GROUP_INTERACTIVE_DEBRIS oznacza jakąś liczbę, nie jest to wartość którą wpisujesz tam między cudzysłów. Już tłumaczę SetEntProp(ent, Prop_Send, "rodzaj", wartość); Pod "rodzaj", wpisujesz jakiego aspektu obiektu ma dotyczyć. W wartość, masz wpisać jaką wartość ma przyjąć ten aspekt. Dalej, wartości mogą się kryć albo pod postacią normalnych liczb, albo pod postacią predefiniowanych zmiennych, takich jak COLLISION_GROUP_INTERACTIVE_DEBRIS To dlatego w trzeciej linijce masz w SetEntProp wpisaną wartość 1, a po tym jest komentarz w postaci COLLISION_GROUP_DEBRIS, autor go wpisał prawdopodobnie by zapamiętać że COLLISION_GROUP_DEBRIS = 1 Dlatego Twoja trzecia zmodyfikowana linia powinna wyglądać tak: SetEntProp(ent, Prop_Send, "m_CollisionGroup", COLLISION_GROUP_INTERACTIVE_DEBRIS);
  13. Hej! Polecam do tego nasz temat związany z błędami przy kompilacji:
  14. No dobrze ale nadal nie widzę w których liniach zmieniałeś kod 😛
  15. Nie mam pojęcia co może być nie tak bo kod wygląda dobrze. Ale sugestie: -Sprawdź czy w case 0: również wywala błąd z GivePlayerItem -W FORze w RemoveAllWeapons nie ma przypisania żadnej wartości do zmiennej i. Nie jestem pewien czy to działa dobrze bez przypisania -Sprawdź czy GivePlayerItem działa ale nie na weapon_deagle
  16. Musiałbyś dać przerobiony kod, obydwie opcje, żebyśmy sprawdzili czy zrobiłeś to poprawnie 😝
  17. Linia 212 w pliku pb_shoot.sp: public BulletTochSomething(int entity, int client) Ta funkcja odpowiada za dotyk między kulką a czymkolwiek innym. Problem numer 1 - Zahaczanie kulek o sojuszników: Przy wykryciu dotyku kulki z sojusznikiem ustaw je wartość m_usSolidFlags na taką, która powoduje brak kolizji z innymi obiektami. Po sekundzie ustaw jej domyślną wartość. To może być rozwiązanie, jednakże obawiam się, że kulka się odbije i dopiero wtedy zmieni swój typ Problem numer 2 - Zahaczanie kulki o kulki: To samo rozwiązanie co wyżej. Albo zmiana m_CollisionGroup na COLLISION_GROUP_INTERACTIVE_DEBRIS, które mówi nam, że ten obiekt "Collides with everything except other interactive debris or debris" - więc możliwe, że kulki same ze sobą i z innymi kulkami nie będą się mogły nigdy dotknąć
  18. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.
  19. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.
  20. Jesteś pewien że to publiczne IP? Sprawdź na stronie https://www.adres-ip.pl/adres_ipv4.html w "Prywatne adresy IPv4"
  21. Witaj społeczności! 😁 Na forum zostało wykupione IPS Pages i pierwszą wprowadzoną przez nas rzeczą jest wprowadzenie Dziennika Zmian! https://go-code.pl/dziennik-zmian/ Będzie on zawierał ściśle techniczne zmiany których możliwe, że nie będziemy zamieszczać w osobnym temacie na forum. Tak samo bardziej organizacyjnych zmian nie będziemy umieszczać w Dzienniku. Natomiast dział "Nowości" nadal pozostanie i będzie służył tak jak dotychczas. Zachęcam do obserwowania naszej nowej zabawki by pozostać na bieżąco ze wszystkimi zmianami. Życzę udanego buszowania po forum, 'Handler'uj się! Vasto_Lorde, członek ekipy GO-Code.pl
  22. Nowe logo forum Kompletnie nowy odświeżony szablon wraz z 2 trybami (Tryb jasny oraz Ciemny) zmienić sobie możecie sami u góry Aktualizacja aplikacji i wtyczek W 100% responsywny szablon Pozycjonowanie wszystkiego zostało zmienione Zmiana wyglądu grup by pasowały do obu szablonów
  23. W nagłówku da się już klikać również tekst, nie tylko ikony (TWÓJ PROFIL, POWIADOMIENIA, WIADOMOŚCI) Subfora są teraz bardziej wyróżnione na stronie głównej forum Klikając przyciski, nie tworzy się już wokół nich niebieska obwódka W stopce poprawiono "WAŻNE LINKI" tak, by również po najechaniu na tekst tworzyła się animacja przesunięcia Aktualizacja reakcji do postów na emotikony z czatu Usunięto prawie niewidzialną niebieską obwódkę w przełączniku zmiany stylu
  24. Pierwsza odsłona przetłumaczonej przez Ekipę dokumentacji Sourcemod zostaje zamieszczona pod linkiem https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...