Skocz do zawartości

SamsungPLL

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Nowy
  1. OK dzięki wielkie Nie ogarnąłem bo w kodzie nie widziałem aby była zdefiniowana funkcja RemoveEntity
  2. Witam, mam błędy przy próbie kompilacji pluginu // ball/ballglow.sp(1) : warning 219: local variable "entity" shadows a variable at a preceding level // ball/ballglow.sp(65) : error 076: syntax error in the expression, or invalid function call // ball/ballglow.sp(69) : error 021: symbol already defined: "RemoveEntity" // ball/ballglow.sp(71) : error 010: invalid function or declaration Tego ostrzeżenia już nie koniecznie chciałbym pomoc bardziej na błędach żeby chociaż skompilować plugin 65 linjka to: CreateTimer(2.7, RemoveEntity, GLOW_ENTITY); public CreateGlow(int entity, int team) { float clientposition[3]; GetEntPropVector(entity, Prop_Send, "m_vecOrigin", clientposition); clientposition[2] += 40.0; int GLOW_ENTITY = CreateEntityByName("env_glow"); SetEntProp(GLOW_ENTITY, Prop_Data, "m_nBrightness", 2, 4); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "model", "sprites/ledglow.vmt"); if(team == CS_TEAM_T) { DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendercolor", "255 0 0 10"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendermode", "3"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderfx", "14"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "scale", "0.1"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderamt", "255"); } else if(team == CS_TEAM_CT) { DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendermode", "3"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderfx", "14"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "scale", "1"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderamt", "255"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendercolor", "0 0 255 255"); } DispatchSpawn(GLOW_ENTITY); AcceptEntityInput(GLOW_ENTITY, "ShowSprite"); clientposition[2] += -42; TeleportEntity(GLOW_ENTITY, clientposition, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR); char target[20]; FormatEx(target, sizeof(target), "glowclient_%d", entity); DispatchKeyValue(entity, "targetname", target); SetVariantString(target); AcceptEntityInput(GLOW_ENTITY, "SetParent"); AcceptEntityInput(GLOW_ENTITY, "TurnOn"); } public StindingGlow(float pos[3], int team) { int GLOW_ENTITY = CreateEntityByName("env_glow"); SetEntProp(GLOW_ENTITY, Prop_Data, "m_nBrightness", 2, 4); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "model", "sprites/ledglow.vmt"); if(team == CS_TEAM_T) { DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendercolor", "255 0 0 150"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendermode", "3"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderfx", "255"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "scale", "0.5"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderamt", "255"); } else if(team == CS_TEAM_CT) { DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendercolor", "0 0 255 255"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "rendermode", "3"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderfx", "255"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "scale", "3"); DispatchKeyValue(GLOW_ENTITY, "renderamt", "255"); } DispatchSpawn(GLOW_ENTITY); AcceptEntityInput(GLOW_ENTITY, "ShowSprite"); TeleportEntity(GLOW_ENTITY, pos, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR); CreateTimer(2.7, RemoveEntity, GLOW_ENTITY); } public Action RemoveEntity(Handle tmr, any entity) { if(IsValidEntity(entity)) AcceptEntityInput(entity, "Kill"); }
  3. Nowa wersja jest chyba gorsza niż starsza - Przy oryginalnym pliku bez edycji pokazują się błędy - Losowa muzyka działa na zasadzie ustawienia ciągle muzyki o nr. 1 - Przy ponownym wejściu na serwerem nie zapisuje się głośność tylko ustawia się na jakieś randomowe liczby np. 4.00 a max. jest 1.00 Szkoda że w starej wersji nie ma losowej muzyki 😕
×
×
  • Dodaj nową pozycję...