Skocz do zawartości

ogbudowa

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana ogbudowa w dniu 24 Czerwca 2020

Użytkownicy przyznają ogbudowa punkty reputacji!

Reputacja

12 Raczkujący

O ogbudowa

  • Urodziny 02.04.1991

Ostatnie wizyty

202 wyświetleń profilu
  1. int clientCount = GetPlayerCount(); usuń tą linie
  2. GetPlayerCount() nie podałeś typu do tej funkcji zmień na int GetPlayerCount()
  3. próbujesz zincludować plik, który nie istnieje
  4. CS-GO-AdminSeeChat wystarczy ze sobie skompilujesz
  5. Można w taki sposób, możesz usunąć precache'owanie/downloading jeżeli używasz jakiegos pluginu, który za to odpowiada. To tylko przykład
  6. ogbudowa

    Szukam

    pod store od zephyrusa, jeden z moich pierwszych pluginow dlatego kod wyglada jak wyglada ruleta.sp
  7. #include <sourcemod> #include <sdktools> #pragma tabsize 0 char client_granat[MAXPLAYERS + 1][256]; char chat_triggers[][] = { "granaty", "grenades" }; public OnPluginStart() { for (int i = 0; i < sizeof(chat_triggers); i++) RegConsoleCmd(chat_triggers, granaty); HookEvent("player_spawn", player_spawn); } public Action granaty(int client, int args) { Menu menu = new Menu(m_h); menu.SetTitle("Wybierz granat:"); menu.AddItem("weapon_flashbang", "FLASH"); menu.AddItem("weapon_molotov", "MOLOTOV"); menu.AddItem("weapon_hegrenade", "HE"); menu.AddItem("weapon_smokegrenade", "SMOKE"); menu.ExitButton = true; menu.Display(client, 15); return Plugin_Handled; } int m_h(Menu menu, MenuAction act, int client, int arg2) { if (act == MenuAction_Select) { char granat[256]; GetMenuItem(menu, arg2, granat, sizeof(granat)); client_granat[client] = granat; } return 0; } public Action player_spawn(Event e, const char[] n, bool b) { GivePlayerItem(GetClientOfUserId(GetEventInt(e, "userid")), client_granat[GetClientOfUserId(GetEventInt(e, "userid"))]); }
  8. możesz połączyć z bazą danych a przy connectcie sprawdzać czy jest w bazie danych
  9. #include <sourcemod> #define vip_flag Admin_Custom1 char commands[][] = { "sm_addvip", "sm_av" } public OnPluginStart() { for (int i = 0; i < sizeof(commands); i++) RegAdminCmd(commands[i], cmd_add_vip, ADMFLAG_BAN); } public Action cmd_add_vip(int client, int args) { Menu menu = new Menu(m_handler); menu.SetTitle("online:"); for (int i = 1; i <= MaxClients; i++) { if (IsClientConnected(i)) { char client_id[64]; char item_text[MAX_NAME_LENGTH]; Format(item_text, sizeof(item_text), "%N", i); IntToString(i, client_id, sizeof(client_id)); menu.AddItem(client_id, item_text); } } menu.Display(client, MENU_TIME_FOREVER); return Plugin_Handled; } public int m_handler(Menu menu, MenuAction action, int client, int param) { if (action == MenuAction_Select) { char buff[64]; menu.GetItem(param, buff, sizeof(buff)); AddUserFlags(StringToInt(buff), vip_flag); PrintToChat(client, "vip dany dla: %N", StringToInt(buff)); } return 0; } nie wiem czy o to ci dokladnie chodzilo
  10. otworz przez vscode caly folder, w którym znajduje się folder "include"
  11. opisałem jak to działa i pokazałem to na przykładzie, a nie za co odpowiada pierwsze pole a na co drugie, a nie widzę żebym napisał, że tak nie jest bo myślę, że z char g_LastWeapon[MAXPLAYERS + 1][256]; można wywnioskować za co odpowiada dane pole
×
×
  • Dodaj nową pozycję...