Skocz do zawartości

ogbudowa

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana ogbudowa w dniu 24 Czerwca

Użytkownicy przyznają ogbudowa punkty reputacji!

Reputacja

8 Raczkujący

O ogbudowa

  • Urodziny 02.04.1991

Ostatnie wizyty

97 wyświetleń profilu
  1. ogbudowa

    Szukam

    pod store od zephyrusa, jeden z moich pierwszych pluginow dlatego kod wyglada jak wyglada ruleta.sp
  2. #include <sourcemod> #include <sdktools> #pragma tabsize 0 char client_granat[MAXPLAYERS + 1][256]; char chat_triggers[][] = { "granaty", "grenades" }; public OnPluginStart() { for (int i = 0; i < sizeof(chat_triggers); i++) RegConsoleCmd(chat_triggers, granaty); HookEvent("player_spawn", player_spawn); } public Action granaty(int client, int args) { Menu menu = new Menu(m_h); menu.SetTitle("Wybierz granat:"); menu.AddItem("weapon_flashbang", "FLASH"); menu.AddItem("weapon_molotov", "MOLOTOV"); menu.AddItem("weapon_hegrenade", "HE"); menu.AddItem("weapon_smokegrenade", "SMOKE"); menu.ExitButton = true; menu.Display(client, 15); return Plugin_Handled; } int m_h(Menu menu, MenuAction act, int client, int arg2) { if (act == MenuAction_Select) { char granat[256]; GetMenuItem(menu, arg2, granat, sizeof(granat)); client_granat[client] = granat; } return 0; } public Action player_spawn(Event e, const char[] n, bool b) { GivePlayerItem(GetClientOfUserId(GetEventInt(e, "userid")), client_granat[GetClientOfUserId(GetEventInt(e, "userid"))]); }
  3. możesz połączyć z bazą danych a przy connectcie sprawdzać czy jest w bazie danych
  4. #include <sourcemod> #define vip_flag Admin_Custom1 char commands[][] = { "sm_addvip", "sm_av" } public OnPluginStart() { for (int i = 0; i < sizeof(commands); i++) RegAdminCmd(commands[i], cmd_add_vip, ADMFLAG_BAN); } public Action cmd_add_vip(int client, int args) { Menu menu = new Menu(m_handler); menu.SetTitle("online:"); for (int i = 1; i <= MaxClients; i++) { if (IsClientConnected(i)) { char client_id[64]; char item_text[MAX_NAME_LENGTH]; Format(item_text, sizeof(item_text), "%N", i); IntToString(i, client_id, sizeof(client_id)); menu.AddItem(client_id, item_text); } } menu.Display(client, MENU_TIME_FOREVER); return Plugin_Handled; } public int m_handler(Menu menu, MenuAction action, int client, int param) { if (action == MenuAction_Select) { char buff[64]; menu.GetItem(param, buff, sizeof(buff)); AddUserFlags(StringToInt(buff), vip_flag); PrintToChat(client, "vip dany dla: %N", StringToInt(buff)); } return 0; } nie wiem czy o to ci dokladnie chodzilo
  5. otworz przez vscode caly folder, w którym znajduje się folder "include"
  6. opisałem jak to działa i pokazałem to na przykładzie, a nie za co odpowiada pierwsze pole a na co drugie, a nie widzę żebym napisał, że tak nie jest bo myślę, że z char g_LastWeapon[MAXPLAYERS + 1][256]; można wywnioskować za co odpowiada dane pole
  7. @Ruzio public int gMenu_Handled(Menu menu, MenuAction action, int client, int Position, int a) { handler menu przyjmuje 4 argumenty nie 5 public int MenuHandler1(Menu menu, MenuAction action, int param1, int param2)
  8. każdy gracz ma swoją wartość 256 znakową zawartą w tej tablicy { "weapon_awp", "weapon_awp", "weapon_ssg08" } "MAXPLAYERS" jest zdefiniowane jako 65
  9. #include <sourcemod> #include <sdktools> #pragma tabsize 0 char g_LastWeapon[MAXPLAYERS + 1][256]; public OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_awp", AWP); RegConsoleCmd("sm_scout", SCOUT); HookEvent("player_spawn", Player_Spawn); } public Action AWP(int client, int args) { DeletePrimaryWeapon(client); GivePlayerItem(client, "weapon_awp"); g_LastWeapon[client] = "weapon_awp"; } public Action SCOUT(int client, int args) { DeletePrimaryWeapon(client); GivePlayerItem(client, "weapon_ssg08"); g_LastWeapon[client] = "weapon_ssg08"; } void DeletePrimaryWeapon(int client) { int slot = GetPlayerWeaponSlot(client, 0); if(slot != -1) { RemovePlayerItem(client, slot); AcceptEntityInput(slot, "Kill"); } } public Action Player_Spawn(Event e, const char[] n, bool b) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(e, "userid")); DeletePrimaryWeapon(client); GivePlayerItem(client, g_LastWeapon[client]); } w g_LastWeapon" zapisujesz ostatnią wybraną broń a po spawnie ponownie ją nadajesz
  10. #define NAME "VIP Informacje" #define AUTHOR "kivv3r" #define VERSION "1.0" #define URL "https://hellzone.pl/" public Plugin myinfo = { name = NAME, author = AUTHOR, version = VERSION, url = URL }; public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_vip", CMD_Vip); RegConsoleCmd("sm_przywilejevipa", CMD_Vip); } char przywileje[][] = { "Tag VIP w tabeli ★", "Hełm co rundę ★", "Kamizelka co runde ★", "Dodatkowe granaty", "135 HP w każdej rundzie ★", "+3 HP za normalne zabicie ★", "+5 HP za headshota ★", "Podwojny skok, grawitacja ★", "Rezerwacja slota ★", "Wiecej kredytow ★", "Pierwszenstwo do CT ★", "Unikalne modele postaci ★", "Przywitanie/pozegnanie ★" }; public Action CMD_Vip(int client, int args) { Panel panel = new Panel(); panel.SetTitle("Przywileje VIPa: ★\n \n"); for (int i = 0; i < sizeof(przywileje); i++) panel.DrawText(przywileje[i]); panel.DrawItem("Wyjdź ★"); panel.Send(client, PanelHandler, 30); delete panel; } public int PanelHandler(Menu menu, MenuAction action, int client, int item) { if (action == MenuAction_Select) delete menu; return 0; } Komenda jest dla każdego dostępna, widocznie jakiś twój inny plugin blokuję ją dla graczy bez flag w.sp
  11. ogbudowa

    VIPMENU

    #include <sourcemod> public OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_vipmenu", CmdVipMenu); } bool g_ClientGravity[MAXPLAYERS + 1] = {false, ...}; public Action CmdVipMenu(int client, int args) { if (CheckCommandAccess(client, "sm_vipmenu", ADMFLAG_CUSTOM1)) { Menu menu = new Menu(Menu_Handler); menu.SetTitle("√ Grawitacyjne menu ⅜"); char Option[32]; Format(Option, sizeof(Option), "[%s] GRAWITACJA", (g_ClientGravity[client] ? "WŁĄCZONE" : "WYŁĄCZONE")); menu.AddItem("GRAWITACJA", Option); menu.ExitButton = true; menu.Display(client, MENU_TIME_FOREVER); } return Plugin_Handled; } int Menu_Handler(Menu menu, MenuAction action, int client, int pos) { switch (action) { case MenuAction_Select: { char Item[32]; menu.GetItem(pos, Item, sizeof(Item)); if (StrEqual(Item, "GRAWITACJA")) { g_ClientGravity[client] = !g_ClientGravity[client]; if (g_ClientGravity[client]) SetEntityGravity(client, 0.5); else SetEntityGravity(client, 1.0); } } } return 0; } Tutaj masz przykład dla grawitacji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...