Skocz do zawartości

haooy

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Raczkujący

Ostatnie wizyty

279 wyświetleń profilu
  1. mam podobny problem jak ty na 1s1k. roznica u mnie jest taka, ze dzieje sie tak tylko po crashu(tez nie wszystkich) i gracze ktorzy byli(tez nie wszyscy lol) moga wbic juz po 10-20 minutach. serwer nawet nie widzi tych polaczen. dziwna sprawa
  2. wiem, bardziej mi chodzilo o propozycje;)
  3. Moze dodasz mozliwosc wylaczenia/wlaczenia danej funkcji na danej mapie(lub samym skrocie np mg_ ; surf_)?
  4. https://github.com/Franc1sco/CSGO-MeleeWeapons
  5. ok, dzięki za info. do zamknięcia.
  6. witam przychodzę z kolejnym pytaniem. co lepiej wybrać przy tworzeniu hud'u: ShowSyncHudText czy ShowHudText przy wielu utworzonych hudach? może to jest głupie pytanie, ale kto pyta nie błądzi 😉
  7. error wystepuje taki: error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): "lastPaintEnabled", wiec te globalne powinny wygladac tak: bool paintEnabled[MAXPLAYERS + 1]; bool lastPaintEnabled[MAXPLAYERS + 1]; i teraz wszystko ladnie dziala, dzieki. @edit podczas malowania troche przycina jak sie szybko poruszy myszka, ale tak to jest ok
  8. sprawdzę jak działa ten edit @edit tak wygląda kod przed zmiana: public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon) { if (!g_bEquipt[client]) return Plugin_Continue; if (!gc_bEnable.BoolValue) return Plugin_Continue; if ((buttons & IN_USE)) { if (!(g_iLastButtons[client] & IN_USE)) { TraceEye(client, g_fLastPainter[client]); g_bPainterUse[client] = true; } } else if ((g_iLastButtons[client] & IN_USE)) { g_fLastPainter[client][0] = 0.0; g_fLastPainter[client][1] = 0.0; g_fLastPainter[client][2] = 0.0; g_bPainterUse[client] = false; } g_iLastButtons[client] = buttons; return Plugin_Continue; } a to jest po zmianie: public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon) { if (!g_bEquipt[client]) return Plugin_Continue; if (!gc_bEnable.BoolValue) return Plugin_Continue; if ((buttons & (IN_USE|IN_SPEED)) == (IN_USE|IN_SPEED)) { if (!(g_iLastButtons[client] & IN_USE) && !(g_iLastButtons[client] & IN_SPEED)) { TraceEye(client, g_fLastPainter[client]); g_bPainterUse[client] = true; } } else if ((g_iLastButtons[client] & IN_USE) && (g_iLastButtons[client] & IN_SPEED)) { g_fLastPainter[client][0] = 0.0; g_fLastPainter[client][1] = 0.0; g_fLastPainter[client][2] = 0.0; g_bPainterUse[client] = false; } g_iLastButtons[client] = buttons; return Plugin_Continue; } ogolnie to nie dziala bo nie wiem jak ogarnac to g_iLastButtons. moze wiesz jak to poprawic?
  9. witam, mam pytanie: Jak sprawdzić czy gracz naciska więcej niż jeden klawisz?. Chodzi mi o klawisz IN_USE(domyślnie 'e') oraz IN_SPEED(domyślnie 'shift'). Chciałbym zaimplementować to do pluginu na malowanie(laser), że kiedy gracz naciśnie 'shift + e' zacznie malować. Dzięki za pomoc. pspspsps: happy vd
  10. #include <sourcemod> #include <multicolors> public void OnPluginStart() { HookEvent("player_death", OnPlayerDeath, EventHookMode_Post); } public Action OnPlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid")); int attacker = GetClientOfUserId(event.GetInt("attacker")); char clientname[32], attackername[32]; GetClientName(client, clientname, sizeof(clientname)); GetClientName(attacker, attackername, sizeof(attackername)); if (IsValidClient(client) && IsValidClient(attacker)) { CPrintToChat(client, "{lightred} Zabił Cię {darkred}%s", attackername); CPrintToChat(attacker, "{lightgreen} Zabiłeś {green} %s", clientname); } } //wziete z vipa od Mesharsky stock bool IsValidClient(int client) { if (client <= 0 || client > MaxClients) { return false; } if (!IsClientInGame(client)) { return false; } if (IsFakeClient(client)) { return false; } return true; } spróbuj to i daj znać czy działa
  11. rózne rangi(flagi lub grupy) mogą mieć różne modele
  12. vip: lub: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2675717 modele(zakładam, że chodzi o plugin): co do modeli to masz w poście podaną alternatywę jeśli brakuje ci czegoś w tym pluginie
  13. dalej to samo, tylko troche sie zmienil error [SM] Exception reported: Invalid index -1 (count: 7)
  14. errorami spami, prosze o naprawe tego(najnowsza wersja z gory)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...