Jump to content
assignment_ind Existing user? Sign In

Sign In



person_add Sign Up
Go-Code.pl - Support SourceMod i Pluginy CS:GO

haooy

Użytkownik
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Raczkujący

Personal Information

Recent Profile Visitors

123 profile views
  1. witam przychodzę z kolejnym pytaniem. co lepiej wybrać przy tworzeniu hud'u: ShowSyncHudText czy ShowHudText przy wielu utworzonych hudach? może to jest głupie pytanie, ale kto pyta nie błądzi
  2. error wystepuje taki: error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): "lastPaintEnabled", wiec te globalne powinny wygladac tak: bool paintEnabled[MAXPLAYERS + 1]; bool lastPaintEnabled[MAXPLAYERS + 1]; i teraz wszystko ladnie dziala, dzieki. @edit podczas malowania troche przycina jak sie szybko poruszy myszka, ale tak to jest ok
  3. sprawdzę jak działa ten edit @edit tak wygląda kod przed zmiana: public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon) { if (!g_bEquipt[client]) return Plugin_Continue; if (!gc_bEnable.BoolValue) return Plugin_Continue; if ((buttons & IN_USE)) { if (!(g_iLastButtons[client] & IN_USE)) { TraceEye(client, g_fLastPainter[client]); g_bPainterUse[client] = true; } } else if ((g_iLastButtons[client] & IN_USE)) { g_fLastPainter[client][0] = 0.0; g_fLastPainter[client][1] = 0.0; g_fLastPainter[client][2] = 0.0; g_bPainterUse[client] = false; } g_iLastButtons[client] = buttons; return Plugin_Continue; } a to jest po zmianie: public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon) { if (!g_bEquipt[client]) return Plugin_Continue; if (!gc_bEnable.BoolValue) return Plugin_Continue; if ((buttons & (IN_USE|IN_SPEED)) == (IN_USE|IN_SPEED)) { if (!(g_iLastButtons[client] & IN_USE) && !(g_iLastButtons[client] & IN_SPEED)) { TraceEye(client, g_fLastPainter[client]); g_bPainterUse[client] = true; } } else if ((g_iLastButtons[client] & IN_USE) && (g_iLastButtons[client] & IN_SPEED)) { g_fLastPainter[client][0] = 0.0; g_fLastPainter[client][1] = 0.0; g_fLastPainter[client][2] = 0.0; g_bPainterUse[client] = false; } g_iLastButtons[client] = buttons; return Plugin_Continue; } ogolnie to nie dziala bo nie wiem jak ogarnac to g_iLastButtons. moze wiesz jak to poprawic?
  4. witam, mam pytanie: Jak sprawdzić czy gracz naciska więcej niż jeden klawisz?. Chodzi mi o klawisz IN_USE(domyślnie 'e') oraz IN_SPEED(domyślnie 'shift'). Chciałbym zaimplementować to do pluginu na malowanie(laser), że kiedy gracz naciśnie 'shift + e' zacznie malować. Dzięki za pomoc. pspspsps: happy vd
  5. #include <sourcemod> #include <multicolors> public void OnPluginStart() { HookEvent("player_death", OnPlayerDeath, EventHookMode_Post); } public Action OnPlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid")); int attacker = GetClientOfUserId(event.GetInt("attacker")); char clientname[32], attackername[32]; GetClientName(client, clientname, sizeof(clientname)); GetClientName(attacker, attackername, sizeof(attackername)); if (IsValidClient(client) && IsValidClient(attacker)) { CPrintToChat(client, "{lightred} Zabił Cię {darkred}%s", attackername); CPrintToChat(attacker, "{lightgreen} Zabiłeś {green} %s", clientname); } } //wziete z vipa od Mesharsky stock bool IsValidClient(int client) { if (client <= 0 || client > MaxClients) { return false; } if (!IsClientInGame(client)) { return false; } if (IsFakeClient(client)) { return false; } return true; } spróbuj to i daj znać czy działa
  6. rózne rangi(flagi lub grupy) mogą mieć różne modele
  7. vip: lub: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2675717 modele(zakładam, że chodzi o plugin): co do modeli to masz w poście podaną alternatywę jeśli brakuje ci czegoś w tym pluginie
  8. dalej to samo, tylko troche sie zmienil error [SM] Exception reported: Invalid index -1 (count: 7)
  9. errorami spami, prosze o naprawe tego(najnowsza wersja z gory)
  10. dzieki wszystko ok, dodalem cvar na ten czas cooldownu i myslalem, ze plugin nie dziala(kilka razy moglem spamowac), ale to ja zle zmajstrowalem XD a wiec dzieki jeszcze raz:) z cvarem jak ktos woli:
  11. Witam, szukam pluginu, który spowolni bicie kosą. Mam na myśli to, że gracz uderzy kosą i ma cooldown na ponowne udzerzenie przez np 5sec. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
  12. tutaj masz hotfix: https://forums.alliedmods.net/showpost.php?p=2673590&postcount=5
  13. Zapraszam na serwer 4FUN IP: 145.239.237.104:27140 Tryby: SURF | COURSE | MULTIGAMES | HNS(BEREK) | BHOP | DEATHRUN | 35HP Tickrate: 102.4 Lokalizacja: Polska Cechy: STORE , VIP , SKINY/KOSY/REKAWICE , FASTDL

O NAS Jesteśmy społecznością łączącą ludzi, którzy dzielą pasję poznawania CS:GO od strony programistycznej. Posiadamy duże zaplecze merytoryczne i zawsze cieszymy się, gdy dołączają do nas osoby gotowe do nauki. Gwarantujemy, że z odrobiną wytrwałości i otwartym umysłem bardzo szybko napiszesz swój pierwszy plugin. Zapraszamy! 🙂
Szablon wykonany z dużą ilością przez cyberpixelz / Mesharsky / Sitefuture
Forum dumnie napędzane przez: Invision Power Services, Inc.
×
×
  • Create New...