Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

bakusiovskyyyy

Użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Raczkujący

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Osobiście korzystam z Mapchooser Extended (https://github.com/Totenfluch/sourcemod-mapchooser-extended) i dotychczas nie miałem z nim żadnych problemów. Niedawno rzuciła mi się w oczy odnowiona wersja, lecz jeszcze z niej nie korzystałem: https://github.com/Kxnrl/Mapchooser-Redux
  2. Serwer musisz mieć postawiony na domyślnym porcie (27015), a potem wystarczy dodać do swojej strefy DNS rekord typu A, w którym podasz samo IP serwera. Mogę się mylić, bo robiłem to dosyć dawno, a też ekspertem nie jestem, ale masz przykład w załączniku, IP oczywiście jakieś randomowe. EDIT: Tak to wygląda na hostingu MyDevil.NET 😏
  3. Nah, zobaczyłem temat, spojrzałem na tło i rzuciło mi się w oczy XDDD
  4. Jakby się takich szczegółów czepiać to tutaj też mały błąd: Professionals 😜
  5. Ja jebe... Nie zwróciłem na to uwagi, mój błąd -_- Dobra, dzięki ludzie za odpowiedzi, zj****a mapka, temat do zamknięcia xD
  6. Pomyliłem się w pierwszym poście, mam to ustawione na 0. Przykładowo na mapce https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1596458806 nie usuwa deagli, które widocznie respią się po chwili od rozpoczęcia rundy (tak przynajmniej zgaduję). Tego też próbowałem, niestety nie pomaga 😕 Próbowałem zrobić to z timerem (0.2-1.0 sek.), lecz także nie pomagało, jedyne co to potrafiło czasem zbugować graczy, usuwało ręce itd. EDIT: https://www57.zippyshare.com/v/VWkGqs2e/file.html <- tak to wygląda, przykładowa runda Dodgeball (https://github.com/Franc1sco/1v1-Dodgeball) 🙄 Myślę, że warto wspomnieć, iż tak to wygląda po użyciu mp_weapons_allow_map_placed 0, wcześniej na mapie jest o wiele więcej broni, które jak widać znikają przez cvar, niestety nie wszystkie 🤓
  7. Siemanko, jestem w trakcie tworzenia serwera z arenkami i żeby nie było zbyt pięknie, pojawił się problem, na który nie mam już pomysłu. Mianowicie chodzi mi o bronie respione przez mapę. Myślę, że wiadomo co mam na myśli 😜 Przykładowo w przypadku rundy flash-only na mapie, która respi bronie, gracze mogą je podnieść, co jest kompletnie bezsensowne. Jedyne co to zmieniłem wartość cvar mp_weapons_allow_map_placed na 1, co częściowo rozwiązało problem. Niestety tylko częściowo. W momencie kiedy gracz zrespi się w miejscu, gdzie pojawia się broń, ten ją otrzymuje. Ma ktoś jakieś pomysły? 😕
×