Skocz do zawartości

whyind

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Nowy

Ostatnie wizyty

33 wyświetleń profilu
  1. Właśnie edytowałem post ostatni i zrobiłem dokładnie to samo xD, ale dzięki! Edit: Plugin działa, można zamknąć!
  2. To chyba wtedy plugin nie będzie miał sensu? Przecież niżej wykorzystuję clientCount do warunku. Pojawi mi się wtedy kolejny error, że: error 017: undefined symbol "clientCount" Dobra. Ogarnięte: przeniosłem: int clientCount = GetPlayerCount(); do: public Action EventPlayerTeam(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast){ int clientOldTeam = event.GetInt("oldteam"); int clientCount = GetPlayerCount(); if(clientCount == 2){ if(clientOldTeam == 0){ ServerCommand("sm_slay @all"); } } } I ustawiłem int dla GetPlayerCount
  3. Plik>Eksportuj>Eksportuj jako MP3:
  4. Cześć, napisałem sobie prosty plugin (nawet nie wiem czy będzie działał - ma za zadanie slaynąć wszystkich, jeśli dołączy drugi gracz - oczywiście tylko w sytuacji gdy jest jeden gracz i dołączy drugi), ale nie chce się skompilować: public void OnPluginStart() { HookEvent("player_team", EventPlayerTeam); } GetPlayerCount() { new players; for (new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i)){ players++; } } return players; } int clientCount = GetPlayerCount(); public Action EventPlayerTeam(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast){ int clientOldTeam = event.GetInt("oldteam"); if(clientCount == 2){ if(clientOldTeam == 0){ ServerCommand("sm_slay @all"); } } } Errory jakie wyskakują: xyz.sp(32) : error 010: invalid function or declaration xyz.sp(32) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
  5. Abner Res nie puszcza muzyki o częstotliwości innej niż 44100
×
×
  • Dodaj nową pozycję...