Skocz do zawartości

Grafit

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Grafit w dniu 13 Stycznia

Użytkownicy przyznają Grafit punkty reputacji!

Reputacja

10 Raczkujący

Ostatnie wizyty

673 wyświetleń profilu
  1. Podaj link do pluginu 😛
  2. Dodatkowo dodam od siebie jedna rzecz Po co probujesz zmienic wartosc convara w sp skoro mozesz zmienic go bezposrednio w csgo/cfg/sourcemod/GoCode_KonfiguracjaVIP_A.cfg
  3. zamist clientCount mozesz uzyc GetPlayerCount (); sorki ze w 2 odpowiedziach ale na telefonie jestem 😞
  4. public void OnPluginStart() { HookEvent("player_team", EventPlayerTeam); } int GetPlayerCount() { int players; for (int i = 1; i <= MaxClients; i++) { if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i)){ players++; } } return players; } public Action EventPlayerTeam(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast){ int clientOldTeam = event.GetInt("oldteam"); int clientCount = GetPlayerCount(); if(clientCount == 2){ if(clientOldTeam == 0){ ServerCommand("sm_slay @all"); } } }
  5. https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=297168 #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #define TAG "[IP]" public void OnPluginStart() { RegAdminCmd("sm_ip", IPGracza, ADMFLAG_BAN); } public Action IPGracza(int client, int args) { char IP[128]; char buffer[MAX_NAME_LENGTH]; GetCmdArg(1, buffer, sizeof(buffer)); int target = FindTarget(client, buffer); if (args != 2) { ReplyToCommand(client, "[SM] Usage: sm_ip <#userid|name>"); return Plugin_Handled; } else { GetClientIP(target, IP, sizeof(IP)); PrintToChat(target, "%s Admin %N sprawdził twoje ip!", TAG, client); PrintToChat(client, "%s IP Gracza %N to %s", TAG, client, IP); } return Plugin_Handled; } @jarek041 rozwin bardziej mysl z adminseechat to moze uda sie cos ogarnac 😄 AdminSeeChat - moze to bedzie dzialac #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> public void OnPluginStart() { AddCommandListener(TeamChat, "say_team"); } public Action TeamChat(int client, const char[] command, int argc) { char buffer[512]; GetCmdArgString(buffer, sizeof(buffer)); if (strlen(buffer) <= 0) return Plugin_Handled; if (buffer[0] == '!' || buffer[0] == '/' || buffer[0] == '@') return Plugin_Handled; for (int i = 1; i < MAXPLAYERS; i++) { if (IsFakeClient(i) || !IsClientConnected(i) || !IsClientInGame(i)) continue; else if (GetClientTeam(client) == GetClientTeam(i) || GetUserFlagBits(i) & ADMFLAG_ROOT) { PrintToChat(i, "%N: %s", client, buffer); } } return Plugin_Handled; } a te addlfag pozniej wysle moze
  6. Trzymaj na respa #include <sourcemod> #include <cstrike> public Plugin myinfo = { name = "Respawnowanie graczy", author = "Grafit", description = "Dodaje na serwer komende, dzieki ktorej admin moze zrespawnowac gracza", version = "1.0", }; public void OnPluginStart() { RegAdminCmd("sm_resp", RespawnGracza, ADMFLAG_RESERVATION); RegAdminCmd("sm_respawn", RespawnGracza, ADMFLAG_RESERVATION); } public Action RespawnGracza(int client, int args) { char buffer[MAX_NAME_LENGTH]; GetCmdArg(1, buffer, sizeof(buffer)); int target = FindTarget(client, buffer); if (args != 1) { ReplyToCommand(client, "[SM] Usage: sm_resp <#userid|name>"); return Plugin_Handled; } else if (!IsPlayerAlive(target)) { CS_RespawnPlayer(target); ReplyToCommand(target, "[Respawn] Zostałeś zrespawnowany przez %N", client); PrintToChat(client, "[Respawn] Gracz %N został zrespawnowany", target); return Plugin_Handled; } else if (IsPlayerAlive(target)) { ReplyToCommand(target, "[Respawn] %N Możesz zrespawnować tylko żyjących gracza!", target); return Plugin_Handled; } return Plugin_Handled; }
  7. "Własciciel" zamień na "Wlasciciel"
  8. Grafit

    Komendy na serwer

    #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_afk", AFK); } public Action AFK(int client, int args) { int CTPlayers = GetTeamClientCount(CS_TEAM_CT); int TTPlayers = GetTeamClientCount(CS_TEAM_T); if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT || GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T) { CS_SwitchTeam(client, CS_TEAM_SPECTATOR); PrintToChat(client, "Zostałeś przeniesiony do afków!"); } else if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_SPECTATOR || GetClientTeam(client) == CS_TEAM_NONE) { if (CTPlayers < TTPlayers) { CS_SwitchTeam(client, CS_TEAM_CT); PrintToChat(client, "Zostałeś przeniesiony do CT"); } else if (CTPlayers > TTPlayers) { CS_SwitchTeam(client, CS_TEAM_T); PrintToChat(client, "Zostałeś przeniesiony do T!"); } else { CS_SwitchTeam(client, GetRandomInt(CS_TEAM_T, CS_TEAM_CT)); CreateTimer(1.0, SprawdzaDoJakiejDruzynyWybraloGracza, client); } } } public Action SprawdzaDoJakiejDruzynyWybraloGracza(Handle timer, int client) { if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T) { PrintToChat(client, "Zostałeś przeniesiony do T!"); } else { PrintToChat(client, "Zostałeś przeniesiony do CT!"); } } Tu sie troche pobawiłem i plugin powinnien losować wybór drużyny(gdy wszedzie jest tyle samo graczy, a jezeli w jakims teamie jest mniej to plugin dodaje do niego gracza) jeżeli gracz wpisze !afk jak jest w spect, jeżeli nie jest to dodaje do spect (tak samo niżej) #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_afk", AFK); } public Action AFK(int client, int args) { int CTPlayers = GetTeamClientCount(CS_TEAM_CT); int TTPlayers = GetTeamClientCount(CS_TEAM_T); if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT || GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T) { CS_SwitchTeam(client, CS_TEAM_SPECTATOR); PrintToChat(client, "Zostałeś przeniesiony do afków!"); } else if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_SPECTATOR || GetClientTeam(client) == CS_TEAM_NONE) { if (CTPlayers < TTPlayers) { CS_SwitchTeam(client, CS_TEAM_CT); PrintToChat(client, "Zostałeś przeniesiony do CT"); } else if (CTPlayers > TTPlayers) { CS_SwitchTeam(client, CS_TEAM_T); PrintToChat(client, "Zostałeś przeniesiony do T!"); } else { CS_SwitchTeam(client, CS_TEAM_CT); PrintToChat(client, "Zostałeś przeniesiony do CT!"); } } } a tu masz cos bezpieczniejszego w razie czego i jeżeli jest w każdym teamie równo, to plugin powinnien przenieść do CT, gdy jest w spect. Mam nadzieje, że będzie działać 😄
  9. nie wiem czy one moga działać, ale cookies (wiem ze to podobne do sql) keyvalues i zapis do pliku txt
  10. Dzięki wielkie, ale zapomniałem dodać, że wolałbym by nie było to robione mysql ani sqlite, za co przepraszan. Więc poczekam jeszcze.
  11. Witam, Wiem, że nie pasuje do działu, ale innego chyba nie ma, ale potrzebuje by ktoś napisał pluginu liczący ilość wejść na serwer. Z góry dziękuje.
  12. Grafit

    Problem z !ws !knife

    masz ptah linux oraz zmienione pare linijek w core.cfg?
  13. wydaje mi sie ze powinnienes uzyć starszej wersji kompilatora
  14. Grafit

    Vip

    zalezy co masz na mysli jezeli chcesz plugin to addons/sourcemod/scripting/nazwapliku.sp i potem po zeedytowaniu na nowo kompilujesz by powstal .smx, a jeżeli chcesz same wiadomości to zmieniasz w addons/sourcemod/configs/serveradvertisments.cfg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...