Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

szogun

Little Hero
  • Content Count

    431
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

szogun last won the day on October 19

szogun had the most liked content!

Community Reputation

141 Mniejszy koder

About szogun

  • Birthday November 3

Recent Profile Visitors

804 profile views
  1. No to google tyle oczekując na pomoc dawno byś to zrobił dzięki nim
  2. Zapraszam na pw , pomoc za free 🙂
  3. Nie znajdziesz, możesz spróbować https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1395052
  4. Oferuję sieć na której przebywa serwer, dostęp do panelu serwera, konfigurowanie i aktualizowanie serwera oraz inwestycje na serwer i zarobki 40%. Wiesz co ale dostęp do panelu serwera gdzie odpalasz auto aktualizacje jakoś nie przekonasz ludzi
  5. ...................... Timer jest dodany do ekwipunku gracza , plugin który podałeś usuwa bronie graczowi w momenie player_spawn Kod który ci podałem dodaje graczowi ekp tak samo w momencie player_spawn lecz z opóźnieniem do 0.1
  6. Dałem ci przykład tutaj tylko zmieniasz timer z 0.1 na 2.0 CreateTimer(0.1, GiveEquipment, GetEventInt(event, "userid"), TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE); Ustawiasz na CreateTimer(2,0 GiveEquipment, GetEventInt(event, "userid"), TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE);0
  7. Czytaj ze zrozumieniem, masz zrobionego vipa z timerem dzięki któremu ci tego nie zabierze 🙂
  8. Ale po co skoro? masz gotowy plugin dl vipa
  9. #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdktools> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required int offsetHe; public void OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", PlayerSpawn); } public Action PlayerSpawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(IsValidPlayer(client) && IsPlayerVIP(client)) { if(IsPlayerAlive(client)) { CreateTimer(0.1, GiveEquipment, GetEventInt(event, "userid"), TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE); } } } public Action GiveEquipment(Handle timer, any userid) { int client = GetClientOfUserId(userid); if(!IsPlayerAlive(client) || !IsValidPlayer(client)) return; { if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetHe) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade"); } } stock bool IsValidPlayer(int client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client) && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && !IsClientReplay(client) && !IsClientSourceTV(client)) return true; return false; } stock bool IsPlayerVIP(int client) { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1) return true; if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT) return true; return false; } Flagi vipa if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1) return true; if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT) return true; Tylko sobie skompiluj to
  10. Po co usuwasz autora pluginu? https://github.com/xSL0W/csgo_awponly Dodaj sobie w vipie timer na 0.1 na spawnie gracza i w za pomocą jego dawaj granaty
  11. nie wywaliłeś przypadkiem pluginu typu nextmap.smx
  12. Nie kompilujesz menu.sp tylko sam plugin. Twoja zawartość kompilatora ma wyglądać podobnie jak na ss, po czym wchodzisz do katalogu weapons i w pliku menu.sp wprowadzasz zmiany po wprowadzonych zmianach, kompilujesz ponowne plugin , wgrywasz na serwer plik weapons.smx oraz katalog weapons do katalogu scripting, robisz reload serwera i wszystko działa
  13. Każda zmiana w kodzie pluginu wymaga ona kompilacji pomimo że nie robisz zmian na głównym pliku 🙂

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...