Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

kryhan

Użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Raczkujący

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. ★ Multikill.pl ★ Only Mirage [TR128] IP: 54.38.142.181:30011 ★ Multikill.pl ★ TeamSpeak3 IP: ts3-multikill.pl / ts3.petzor.pl
  2. Styl jak styl nie ma wpływu na Jakość świadczonych usług jest dość funkcjonalny
  3. bo Petzora trzeba popędzać i mu przypominać bo to zajęty człowiek i tych wiadomości ma 100 dziennie Pukawaka kiedyś się do nich zraziłem w 1s1k nigdy nie bylo problemu
  4. ja Bardziej polecam 1shot1kill serwery dobrej jakości support profesjonalny Najlepiej uruchom sobie serwery testowe na tych 2 czy więcej platformach i sprawdź który bardziej ci odpowiada 🙂
  5. ★ Multikill.pl ★ Only Mirage [TR128] IP: 54.38.142.181:30011 ★ Multikill.pl ★ TeamSpeak3 IP: ts3-multikill.pl / ts3.petzor.pl
  6. ale tu wszystko jest jasne "default" "text" - text standardowy "cz" "Náhodný text1" - text po czesku tu możesz zamienić cz - na inny rodzaj jezyka "type" "T" typ bo masz tekst na czacie i na środku ekranu
  7. wystarczy zaktualizować metamod i sm jeśli trzeba tylko tyle Mod powinien zamknąć temat
  8. Aktualizuj ręcznie MetaMod https://www.metamodsource.net/downloads.php?branch=1.10-dev&all=1
  9. Vip działa na starszej wersji vipa ""[CSGO] Vip by Mesharsky 1.3""
  10. Autor tego plugin-u udostępnia takie narzędzie https://github.com/kgns/CSGOItemParserForWeaponsPlugin
  11. plugin czasami się bug-uje przez update 1.4 wystarczy poprawić 4 linijki ręcznie i wywalić cvar maxHP if (headshot) { SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", GetConVarInt(g_cvVipHeadShotPieniadze) + PieniadzeGracza); if (HP + GetConVarInt(g_cvVipHeadShotHP) > 110)SetEntityHealth(attacker, 110); if (HP + GetConVarInt(g_cvVipHeadShotHP) <= 110)SetEntityHealth(attacker, HP + GetConVarInt(g_cvVipHeadShotHP)); } else { SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", GetConVarInt(g_cvVipKillPieniadze) + PieniadzeGracza); if (HP + GetConVarInt(g_cvVipKillHP) > 110)SetEntityHealth(attacker, 110); if (HP + GetConVarInt(g_cvVipKillHP) <= 110)SetEntityHealth(attacker, HP + GetConVarInt(g_cvVipKillHP));
×