Skocz do zawartości

mastah7991

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana mastah7991 w dniu 21 Marca 2019

Użytkownicy przyznają mastah7991 punkty reputacji!

Reputacja

55 Klawiaturowy klikacz

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. source? (aktualnie wszystkie to fake) source?
  2. Hejka wszystkim poszukuje 2-3 osob ktore chcialby byc zaangazowane w projekt nowej sieci serwerow. Osoby fajnie jakby byly kojarzone w community. stawialbym na bardzo rozbudowany system. Przy okazji nauka innych jezykow i dobrych nawykow programowania. jesli ktos zainteresowany np @Mesharsky zachecam do kontaktu 😄 Pozdrawiam
  3. chmura -> cloud -> chmura obliczeniowa -> szybko liczy -> fast
  4. kolejny blad: jak klikniesz wygeneruj bez niczego zaznaczonego to i tak request sie wysle i mozesz pobrac pusta paczke, niby nic a jednak
  5. znam ten plugin, tylko nie wiem czy działa dlatego wyszedłem z tym pytaniem 😄
  6. Dzień dobry, Pisze ten post by zapytać się czy istnieje dalej jakiś plugin który pozwala na puszczenie swojej ultra muzyczki w trakcie oczekiwania na połączenie z serwerem pozdrawiam 😉
  7. szybko CI odpowiem nie możesz zmienić na serwerze nic co ma klient, jedyne opcje to pobranie (co jest limitowane przez valve jakie pliki gdzie możesz pobrać) kiedyś (jakieś 5 lat temu [jezu jaki ja stary]), próbowano zmieniać teksty za pomocą language packów. jak widać nie zadziałało. podsumowując -> serwer nie ma dostępu do plików klienta, na serwerze możesz robić tylko serwerowe sztuczki, wszystko co robisz na serwerze to przez to że csgo udostępnia Ci takie "API" do zmiany tych parametrów. Tak samo klient nie może grzebać na serwerze. Dzięki temu może być synchronizacja gdzie w przypadku csa, serwer ma racje (obrażenia itd). dlatego jak piszesz czasem plugin to widzisz obrażenie u gracza, a ich nie ma. W tych przypadkach gracz przewiduje działanie pewnych zachować np strzał w przeciwnika, a serwer to blokuje (nie zadaje obrażeń) dlatego do wszystkich graczy jest rozsyłane że nie dostał obrażeń.
  8. co ma coś co możesz zmienić po stronie klienta do tego co ma być przetworzone na serwerze?
  9. mały @ref szukam testerów którzy chcieli by pomóc w rozwoju moda
  10. Hmmm to tak projekt jest podzielony na 4 etapy ? 1. 1 mapa + system jb (warden celee rundy etc) i wszystko w jednym pluginie 2. prop extended - obsługa propów które będą się respić co rundę etc (ucieczki i tym podobne) 3. map manager - obsługa wiecej niż 1 mape ( zmiana mapy etc) 4. rozdzielnie jb od reszty (reszte mozna wykorzystać do nowego moda etc) 5(ponad): rozbudowa systemu jb (LR / specjalne dni etc) taki pomysł
  11. Hej wszystkim Chciałbym zaprezentować wam mały prywatny projekt JBMode pod fivem Projekt będzie opensourcowy ? by każdy mógł sobie postawić swój własny serwerek z tym modem (jeśli się przyjmie :P) aktualnie serwer discorda jest w języku polskim, w trakcie pierwszej publicznej wersji wprowadzony zostanie język angielski ? Link: https://discord.gg/ESEkgX8 a teraz pytania do was. Czy taki gamemode pod gta ma sens? Czy jako właściciele sieci chcielibyście założyć taki serwer dla swojej sieci? pozdrawiam i pytania proszę kierować tu lub discord (na discordzie odpowiadam o wiele sprawniej :D) pozdrawiam :3 P.s MASHA: pozwolenie na post jest od @MAGNET
  12. Jak masz funkcję która daje np broń albo staty klasie ustawiasz wtedy też model Premie sprawdzasz przy próbie wybrania przez gracza klasy
  13. Ja tylko twierdzę że wasza reklama jest błędna bo mod jest znany od kilku lat i jest dostępny. To że dostaliście jakiś sklepik i monetki nie daje wam "Pierwszego na swiecie moda!11!!1!1!1!" Tylko taki serwer. Z ciekawostek ? duża część serwerów jest jaki "pierwszy na świecie!1!1!!1!" Według definicji że wystarczy dodać system moment ewnetualnie innego czegoś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...