Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

mastah7991

Użytkownik
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

mastah7991 last won the day on March 21

mastah7991 had the most liked content!

Community Reputation

47 Nowicjusz

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mały @ref szukam testerów którzy chcieli by pomóc w rozwoju moda
  2. Hmmm to tak projekt jest podzielony na 4 etapy ? 1. 1 mapa + system jb (warden celee rundy etc) i wszystko w jednym pluginie 2. prop extended - obsługa propów które będą się respić co rundę etc (ucieczki i tym podobne) 3. map manager - obsługa wiecej niż 1 mape ( zmiana mapy etc) 4. rozdzielnie jb od reszty (reszte mozna wykorzystać do nowego moda etc) 5(ponad): rozbudowa systemu jb (LR / specjalne dni etc) taki pomysł
  3. Hej wszystkim Chciałbym zaprezentować wam mały prywatny projekt JBMode pod fivem Projekt będzie opensourcowy ? by każdy mógł sobie postawić swój własny serwerek z tym modem (jeśli się przyjmie :P) aktualnie serwer discorda jest w języku polskim, w trakcie pierwszej publicznej wersji wprowadzony zostanie język angielski ? Link: https://discord.gg/ESEkgX8 a teraz pytania do was. Czy taki gamemode pod gta ma sens? Czy jako właściciele sieci chcielibyście założyć taki serwer dla swojej sieci? pozdrawiam i pytania proszę kierować tu lub discord (na discordzie odpowiadam o wiele sprawniej :D) pozdrawiam :3 P.s MASHA: pozwolenie na post jest od @MAGNET
  4. Jak masz funkcję która daje np broń albo staty klasie ustawiasz wtedy też model Premie sprawdzasz przy próbie wybrania przez gracza klasy
  5. Ja tylko twierdzę że wasza reklama jest błędna bo mod jest znany od kilku lat i jest dostępny. To że dostaliście jakiś sklepik i monetki nie daje wam "Pierwszego na swiecie moda!11!!1!1!1!" Tylko taki serwer. Z ciekawostek ? duża część serwerów jest jaki "pierwszy na świecie!1!1!!1!" Według definicji że wystarczy dodać system moment ewnetualnie innego czegoś
  6. Miałem jeszcze zanim boomix udostępnił publicznie ?
  7. rozkręcić serwer ? ewentualnie zakłamywać zwracane informacje z serwera ale uważam że pierwszy punkt jest fajniejszy ?
  8. Quicksorta często się "ulepsza" poprzez sortowanie małej tablicy poprzez sortowanie przez wstawianie. Quicksort jest fajny dla dużych przypadków bo prawdopodobieństwo wystąpienia uporządkowanej tablicy maleje. ( Można to policzyć np z wzoru na liczbę catalana). Tutaj wydajniejszy może być nawet ten z większą złożonością. Jedyne argumentem jaki przemawia za quicksortem jest to że jest wbudowany ?
  9. Ja bym tu wybrał https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Sortowanie_przez_wstawianie
  10. możesz dodać że opcje są dodawane tylko wtedy jak są pluginy które je potrzebują ?
  11. gdzie odpowiedź "to tu są jakieś kolory O.o?!"
  12. Hi ? Oto mały kodzik do tworzenia kolorowych latarek float playerPos[3]; float playerAng[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Send, "m_vecOrigin", playerPos); GetEntPropVector(client, Prop_Send, "m_angRotation", playerAng); entlight = CreateEntityByName("light_dynamic"); if (entlight != -1) { DispatchKeyValue(entlight, "_light", "0 132 255"); DispatchKeyValue(entlight, "brightness", "5"); DispatchKeyValueFloat(entlight, "distance", 2400.0); DispatchKeyValueFloat(entlight, "spotlight_radius", 200.0); DispatchKeyValueFloat(entlight, "_inner_cone", 0.0); DispatchKeyValueFloat(entlight, "_cone", 360.0); DispatchSpawn(entlight); TeleportEntity(entlight , playerPos, playerAng,NULL_VECTOR); SetVariantString("!activator"); AcceptEntityInput(entlight, "SetParent", GetEntPropEnt(client,Prop_Send,"m_hViewModel"), entlight, 0); } Inputs: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Light_dynamic wyłączanie/włączanie światła: AcceptEntityInput(entlight, "Toggle"); udostępniacie takie fajne rzeczy to też chciałem coś udostępnić xD z mojej krainy zabawek @edit Limit dynamicznych świateł na mapie to 17
  13. for(int i = MAX_RANKS; i>=0; i--) { if(clientPoints[client] >= rankNeed[i]) { cientRank[client] = i; break; } }

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...