Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

mastah7991

Użytkownik
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

mastah7991 wygrał w ostatnim dniu 20 Styczeń

mastah7991 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

40 Nowicjusz

1 obserwujący

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Jak masz funkcję która daje np broń albo staty klasie ustawiasz wtedy też model Premie sprawdzasz przy próbie wybrania przez gracza klasy
  2. Ja tylko twierdzę że wasza reklama jest błędna bo mod jest znany od kilku lat i jest dostępny. To że dostaliście jakiś sklepik i monetki nie daje wam "Pierwszego na swiecie moda!11!!1!1!1!" Tylko taki serwer. Z ciekawostek 🤔 duża część serwerów jest jaki "pierwszy na świecie!1!1!!1!" Według definicji że wystarczy dodać system moment ewnetualnie innego czegoś
  3. Miałem jeszcze zanim boomix udostępnił publicznie 🤔
  4. rozkręcić serwer 🧐 ewentualnie zakłamywać zwracane informacje z serwera ale uważam że pierwszy punkt jest fajniejszy 😄
  5. Quicksorta często się "ulepsza" poprzez sortowanie małej tablicy poprzez sortowanie przez wstawianie. Quicksort jest fajny dla dużych przypadków bo prawdopodobieństwo wystąpienia uporządkowanej tablicy maleje. ( Można to policzyć np z wzoru na liczbę catalana). Tutaj wydajniejszy może być nawet ten z większą złożonością. Jedyne argumentem jaki przemawia za quicksortem jest to że jest wbudowany 😜
  6. Ja bym tu wybrał https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Sortowanie_przez_wstawianie
  7. możesz dodać że opcje są dodawane tylko wtedy jak są pluginy które je potrzebują 😄
  8. gdzie odpowiedź "to tu są jakieś kolory O.o?!"
  9. Hi 😄 Oto mały kodzik do tworzenia kolorowych latarek float playerPos[3]; float playerAng[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Send, "m_vecOrigin", playerPos); GetEntPropVector(client, Prop_Send, "m_angRotation", playerAng); entlight = CreateEntityByName("light_dynamic"); if (entlight != -1) { DispatchKeyValue(entlight, "_light", "0 132 255"); DispatchKeyValue(entlight, "brightness", "5"); DispatchKeyValueFloat(entlight, "distance", 2400.0); DispatchKeyValueFloat(entlight, "spotlight_radius", 200.0); DispatchKeyValueFloat(entlight, "_inner_cone", 0.0); DispatchKeyValueFloat(entlight, "_cone", 360.0); DispatchSpawn(entlight); TeleportEntity(entlight , playerPos, playerAng,NULL_VECTOR); SetVariantString("!activator"); AcceptEntityInput(entlight, "SetParent", GetEntPropEnt(client,Prop_Send,"m_hViewModel"), entlight, 0); } Inputs: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Light_dynamic wyłączanie/włączanie światła: AcceptEntityInput(entlight, "Toggle"); udostępniacie takie fajne rzeczy to też chciałem coś udostępnić xD z mojej krainy zabawek @edit Limit dynamicznych świateł na mapie to 17
  10. Twórz array'e przy rejestracji klasy 😄 - może przyda sie potomnym
  11. for(int i = MAX_RANKS; i>=0; i--) { if(clientPoints[client] >= rankNeed[i]) { cientRank[client] = i; break; } }
  12. zmienić game_type i game_mode na taki by nie był turniejowy xD
  13. 1. czy podpinasz baze - najważniejsze 2. error logi - równie ważne 3. hosting - to wcale nie ważne ale może komuś ta informacja sie przyda 4. wersja metamoda - to średnio wazne 5. wersja sourcemoda - to bardzo ważne xD
  14. game_mode game_type czy jakoś tak jak masz turniejowy na serwerze to z tego co pamiętam tak może się dziać 😄
×