Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

mastah7991

Użytkownik
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

mastah7991 wygrał w ostatnim dniu 20 Styczeń

mastah7991 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

39 Nowicjusz

1 obserwujący

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Quicksorta często się "ulepsza" poprzez sortowanie małej tablicy poprzez sortowanie przez wstawianie. Quicksort jest fajny dla dużych przypadków bo prawdopodobieństwo wystąpienia uporządkowanej tablicy maleje. ( Można to policzyć np z wzoru na liczbę catalana). Tutaj wydajniejszy może być nawet ten z większą złożonością. Jedyne argumentem jaki przemawia za quicksortem jest to że jest wbudowany 😜
  2. Ja bym tu wybrał https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Sortowanie_przez_wstawianie
  3. możesz dodać że opcje są dodawane tylko wtedy jak są pluginy które je potrzebują 😄
  4. gdzie odpowiedź "to tu są jakieś kolory O.o?!"
  5. Hi 😄 Oto mały kodzik do tworzenia kolorowych latarek float playerPos[3]; float playerAng[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Send, "m_vecOrigin", playerPos); GetEntPropVector(client, Prop_Send, "m_angRotation", playerAng); entlight = CreateEntityByName("light_dynamic"); if (entlight != -1) { DispatchKeyValue(entlight, "_light", "0 132 255"); DispatchKeyValue(entlight, "brightness", "5"); DispatchKeyValueFloat(entlight, "distance", 2400.0); DispatchKeyValueFloat(entlight, "spotlight_radius", 200.0); DispatchKeyValueFloat(entlight, "_inner_cone", 0.0); DispatchKeyValueFloat(entlight, "_cone", 360.0); DispatchSpawn(entlight); TeleportEntity(entlight , playerPos, playerAng,NULL_VECTOR); SetVariantString("!activator"); AcceptEntityInput(entlight, "SetParent", GetEntPropEnt(client,Prop_Send,"m_hViewModel"), entlight, 0); } Inputs: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Light_dynamic wyłączanie/włączanie światła: AcceptEntityInput(entlight, "Toggle"); udostępniacie takie fajne rzeczy to też chciałem coś udostępnić xD z mojej krainy zabawek @edit Limit dynamicznych świateł na mapie to 17
  6. Twórz array'e przy rejestracji klasy 😄 - może przyda sie potomnym
  7. for(int i = MAX_RANKS; i>=0; i--) { if(clientPoints[client] >= rankNeed[i]) { cientRank[client] = i; break; } }
  8. zmienić game_type i game_mode na taki by nie był turniejowy xD
  9. 1. czy podpinasz baze - najważniejsze 2. error logi - równie ważne 3. hosting - to wcale nie ważne ale może komuś ta informacja sie przyda 4. wersja metamoda - to średnio wazne 5. wersja sourcemoda - to bardzo ważne xD
  10. game_mode game_type czy jakoś tak jak masz turniejowy na serwerze to z tego co pamiętam tak może się dziać 😄
  11. jako że jestem Twoim największym fanem (hehe) to zgłoszę Ci że Twój plugin jest "nieoptymalny" 😄 ALE w przeciwieństwie do Ciebie dam Ci informacje co źle robisz g_bMialVipa[MAXPLAYERS + 1]; nie potrzebne jest + 1 - sprawdź dokumentację to dowiesz się czemu CreateTimer(0.5, Timer_VerifyClient, client); bardzo złe rozwiązanie https://sm.alliedmods.net/new-api/clients/OnClientPostAdminCheck wydaje się ładniejsze i nie powinno powodować błędów nie dania vipa jak w przypadku wyżej chyba starczy 😄
  12. public void Hook_OnThinkPost(int iEnt) jak już robisz taką ścianę ifów to proszę zamień to na fora z makrodefinicją. myśl o sobie i osobach to edytujących. rangę aktualizujesz już w tym swoim checkRanks czy jakoś tak więc nie musisz w innych miejscach tego robić 😕 staraj się nie pisać cyferek w kodzie - napisz sobie #define MAX_RANKS 19 i używaj tego 😄 (sam tak kiedyś nie robiłem i teraz jak zaglądam do kodu to cyfra nic nie znaczy, a w słowach jest wszystko pięknie opisane xD) (chyba że robisz jako zlecenie to pisz jak Ci wygodnie 😄) a co do hooków (nie chce mi się analizować całego kodu) możesz wszystko w jednym robić jako checkowanie a najpiękniej by było jakbyś do rankme dodał forward wysyłający info że punkty się zmieniły xd
  13. wystarczyłoby dopisać "else" xD i nie i tyle bo zwracamy informacje 😜
×