Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

mastah7991

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana mastah7991 w dniu 21 Marzec

Użytkownicy przyznają mastah7991 punkty reputacji!

Reputacja

47 Nowicjusz

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. mały @ref szukam testerów którzy chcieli by pomóc w rozwoju moda
  2. Hmmm to tak projekt jest podzielony na 4 etapy 😄 1. 1 mapa + system jb (warden celee rundy etc) i wszystko w jednym pluginie 2. prop extended - obsługa propów które będą się respić co rundę etc (ucieczki i tym podobne) 3. map manager - obsługa wiecej niż 1 mape ( zmiana mapy etc) 4. rozdzielnie jb od reszty (reszte mozna wykorzystać do nowego moda etc) 5(ponad): rozbudowa systemu jb (LR / specjalne dni etc) taki pomysł
  3. Hej wszystkim Chciałbym zaprezentować wam mały prywatny projekt JBMode pod fivem Projekt będzie opensourcowy 😛 by każdy mógł sobie postawić swój własny serwerek z tym modem (jeśli się przyjmie :P) aktualnie serwer discorda jest w języku polskim, w trakcie pierwszej publicznej wersji wprowadzony zostanie język angielski 😄 Link: https://discord.gg/ESEkgX8 a teraz pytania do was. Czy taki gamemode pod gta ma sens? Czy jako właściciele sieci chcielibyście założyć taki serwer dla swojej sieci? pozdrawiam i pytania proszę kierować tu lub discord (na discordzie odpowiadam o wiele sprawniej :D) pozdrawiam :3 P.s MASHA: pozwolenie na post jest od @MAGNET
  4. Jak masz funkcję która daje np broń albo staty klasie ustawiasz wtedy też model Premie sprawdzasz przy próbie wybrania przez gracza klasy
  5. Ja tylko twierdzę że wasza reklama jest błędna bo mod jest znany od kilku lat i jest dostępny. To że dostaliście jakiś sklepik i monetki nie daje wam "Pierwszego na swiecie moda!11!!1!1!1!" Tylko taki serwer. Z ciekawostek 🤔 duża część serwerów jest jaki "pierwszy na świecie!1!1!!1!" Według definicji że wystarczy dodać system moment ewnetualnie innego czegoś
  6. Miałem jeszcze zanim boomix udostępnił publicznie 🤔
  7. rozkręcić serwer 🧐 ewentualnie zakłamywać zwracane informacje z serwera ale uważam że pierwszy punkt jest fajniejszy 😄
  8. Quicksorta często się "ulepsza" poprzez sortowanie małej tablicy poprzez sortowanie przez wstawianie. Quicksort jest fajny dla dużych przypadków bo prawdopodobieństwo wystąpienia uporządkowanej tablicy maleje. ( Można to policzyć np z wzoru na liczbę catalana). Tutaj wydajniejszy może być nawet ten z większą złożonością. Jedyne argumentem jaki przemawia za quicksortem jest to że jest wbudowany 😜
  9. Ja bym tu wybrał https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Sortowanie_przez_wstawianie
  10. możesz dodać że opcje są dodawane tylko wtedy jak są pluginy które je potrzebują 😄
  11. gdzie odpowiedź "to tu są jakieś kolory O.o?!"
  12. możesz zmienić ten mój główny załącznik na tylko ten z reklamą 😄 mi to nie przeszkadza 😄
  13. Hi 😄 Oto mały kodzik do tworzenia kolorowych latarek float playerPos[3]; float playerAng[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Send, "m_vecOrigin", playerPos); GetEntPropVector(client, Prop_Send, "m_angRotation", playerAng); entlight = CreateEntityByName("light_dynamic"); if (entlight != -1) { DispatchKeyValue(entlight, "_light", "0 132 255"); DispatchKeyValue(entlight, "brightness", "5"); DispatchKeyValueFloat(entlight, "distance", 2400.0); DispatchKeyValueFloat(entlight, "spotlight_radius", 200.0); DispatchKeyValueFloat(entlight, "_inner_cone", 0.0); DispatchKeyValueFloat(entlight, "_cone", 360.0); DispatchSpawn(entlight); TeleportEntity(entlight , playerPos, playerAng,NULL_VECTOR); SetVariantString("!activator"); AcceptEntityInput(entlight, "SetParent", GetEntPropEnt(client,Prop_Send,"m_hViewModel"), entlight, 0); } Inputs: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Light_dynamic wyłączanie/włączanie światła: AcceptEntityInput(entlight, "Toggle"); udostępniacie takie fajne rzeczy to też chciałem coś udostępnić xD z mojej krainy zabawek @edit Limit dynamicznych świateł na mapie to 17
  14. Twórz array'e przy rejestracji klasy 😄 - może przyda sie potomnym
  15. for(int i = MAX_RANKS; i>=0; i--) { if(clientPoints[client] >= rankNeed[i]) { cientRank[client] = i; break; } }
×
×
  • Dodaj nową pozycję...