
Kerel 303
Użytkownik-
Liczba zawartości
41 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana Kerel 303 w dniu 15 Września 2019
Użytkownicy przyznają Kerel 303 punkty reputacji!
Reputacja
4 NowyOstatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Kerel 303 obserwuje zawartość [Rozwiązane] Polityka Valve odnośnie serwerów community, [Rozwiązane] Zmiana tekstu wiadomości jeszcze podczas jej pisania, Jak rozpromować serwer CS:GO? i oraz 4 innych
-
Witam. Ostatnio zastanawiałem się nad tym czy można zmienić tekst, który jest wpisywany (przed wysłaniem jako say) na wybrany inny. Za pomoc z góry dziękuję 🙂
-
Witam ostatnio zastanawiałem się nad sposobami promowania swojego serwera i jestem ciekaw które są najbardziej efektywe. Jeżeli moglibyście to napiszcie swoje sposoby promowania serwera i w jakim stopniu działają 😉
- 1 odpowiedź
-
- rozpromować
- serwer
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Ta wiadomość skierowana jest do osób z podobnym problemem i do @jakikolwiek : Problem tkwi w metamodzie wystarczy pobrać nowszą wersję i zastąpić starą ;-). Mam nadzieję że pomogłem. Pozdrawiam
- 4 odpowiedzi
-
- 1
-
-
[Rozwiązane] Tworzenie obiektów na serwerze CS GO
Kerel 303 odpowiedział temat na Kerel 303 - Pytania na temat kodowania
@supertimor Po prostu nie zrozumiałem pytania 😉 -
[Rozwiązane] Tworzenie obiektów na serwerze CS GO
Kerel 303 odpowiedział temat na Kerel 303 - Pytania na temat kodowania
@supertimor Można zebrać team clienta z eventu tego kto wyrzucił granat (następny Hook) i zapisać to jako DataPack lub zmienna globalną. Ale nie wiem co trzeba byłoby zrobić by ten maszyniak strzelał do 2 teamu. 🙂 -
[Rozwiązane] Tworzenie obiektów na serwerze CS GO
Kerel 303 odpowiedział temat na Kerel 303 - Pytania na temat kodowania
@supertimor Bardzo dziękuję za pomoc 🙂 Szczerze Pozdrawiam Dla osób przeglądających ten post: funkcja do wyłapania wybuchu i zablokowania go: //najpierw dajemy includ'y potrzebne do pluginu #include <sourcemod> #include <skdhooks> #include <sdktools> //następnie nakładamy Hook na wybuch granatu public void OnPluginStart() { HookEvent("hegrenade_detonate", HeDetonate, EventHookMode_Pre); } public Action HeDetonate(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { // tutaj wybuch granatu jest blokowany int entity = event.GetInt("entityid"); char HegranadeName[16]; GetEntPropString(entity, Prop_Data, "m_iName", HegranadeName, sizeof(HegranadeName)); if(!StrEqual(HegranadeName, "normal", false)) { AcceptEntityInput(entity, "Kill"); } //tutaj dajemy kod który ma się wykonać zamiast wybuchu :-) } Mam nadzieję, że dobrze to zrozumiałem (jestem początkującym 😉) na wypadek błędów proszę o napisanie pod postem. -
Witam Ostatnio zastanawiam się jak działają plugny typu base builder. Zastanawiam się jak tworzyć obiekty przestrzenne. Chciałem napisać plugin, który po rzuceniu weapon_tagrenade (Granat Taktyczny) będzie blokować efekt widzenia przez ściany i gdy wybuchnie powstanie działo maszynowe (Takie jak w trybie BR) i będzie atakować graczy tylko z przeciwnego teamu. Jestem również ciekawy jak tworzyć dla przykładu sześcian używając wybranej tekstury. Za odpowiedzi z góry dziękuję 🙂
-
Witam ostatnio po update'cie nie mogę odpalić mojego serwera testowego na steamCMD ze względu na pojawiający się komunikat: Missing shutdown function for sv.Init( bDedicated ) : sv.Shutdown(). Nie wiem co on oznacza. Próbowałem app_update 740 , app_update 740 validate i nie wiem co to może być. Za pomoc z góry dziękuję :-).
- 4 odpowiedzi
-
[Rozwiązane] error 100: function prototypes do not match
Kerel 303 odpowiedział temat na Kerel 303 - Pytania na temat kodowania
#include <sourcemod> #include <multicolors> public void OnPluginStart() { RegAdminCmd("sm_v", invisibility, ADMFLAG_ROOT); } public Action invisibility(int client, int args, bool invisible) { if (invisible == false) { SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR); SetEntityRenderColor(client, 0, 0, 0, 0); CPrintToChat(client, "{blue}Jesteś teraz niewidzialny"); invisible = true; return Plugin_Handled; } else if (invisible == true) { SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR); SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 255); CPrintToChat(client, "{lightred}Jesteś teraz widzialny"); invisible = false; return Plugin_Handled; } return Plugin_Handled; } błędy: niewidzialnosc.sp(5) : error 100: function prototypes do not match -
Witam od jakiegoś czasu w kompilacji przeszkadza mi błąd nr. 100 i nie wiem co on oznacza. Proszę o pomoc i z góry dziękuję 🙂
-
Witam od jakiegoś czasu staram się znaleźć mapę de_dust2, taką by można ją było edytować w World Hammer Editor, który znajduję się CS GO sdk. Zauwarzyłem że na pewno coś takiego jest gdyż na serwerach community często można znaleźć przerobione oficjalne mapy. Próbowałem użyć bspsource ale wtedy mapa jest zbugowana. Bardzo proszę o pomoc.
- 1 odpowiedź
-
- [cs:go]
- edytowalna
- (i 4 więcej)
-
Mam pytanie odnośnie tego jak Valve teraz podchodzi do komend takich jak np. !ws !knife !gloves !cs (customskins) fake rank i innym. Czy wciąż dają bana na token?
-
[Brak rozwiązania] Czy da się wyłączyć kogoś z rozgrywki ???
Kerel 303 odpowiedział temat na Kerel 303 - Przestarzałe tematy
wielkie dzięki !!! ? a dałoby się być tym duchem przez kolejne rundy aż do czasu aż nie wpiszesz innej komendy ???