Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Kerel 303

Użytkownik
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Kerel 303 last won the day on September 15

Kerel 303 had the most liked content!

Community Reputation

4 Nowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @MAGNET OK 🙂 bardzo dziękuję za informację. Pozdrawiam 🙂
  2. Witam. Ostatnio zastanawiałem się nad tym czy można zmienić tekst, który jest wpisywany (przed wysłaniem jako say) na wybrany inny. Za pomoc z góry dziękuję 🙂
  3. Witam ostatnio zastanawiałem się nad sposobami promowania swojego serwera i jestem ciekaw które są najbardziej efektywe. Jeżeli moglibyście to napiszcie swoje sposoby promowania serwera i w jakim stopniu działają 😉
  4. Ta wiadomość skierowana jest do osób z podobnym problemem i do @jakikolwiek : Problem tkwi w metamodzie wystarczy pobrać nowszą wersję i zastąpić starą ;-). Mam nadzieję że pomogłem. Pozdrawiam
  5. @supertimor Po prostu nie zrozumiałem pytania 😉
  6. @supertimor Można zebrać team clienta z eventu tego kto wyrzucił granat (następny Hook) i zapisać to jako DataPack lub zmienna globalną. Ale nie wiem co trzeba byłoby zrobić by ten maszyniak strzelał do 2 teamu. 🙂
  7. @supertimor Bardzo dziękuję za pomoc 🙂 Szczerze Pozdrawiam Dla osób przeglądających ten post: funkcja do wyłapania wybuchu i zablokowania go: //najpierw dajemy includ'y potrzebne do pluginu #include <sourcemod> #include <skdhooks> #include <sdktools> //następnie nakładamy Hook na wybuch granatu public void OnPluginStart() { HookEvent("hegrenade_detonate", HeDetonate, EventHookMode_Pre); } public Action HeDetonate(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { // tutaj wybuch granatu jest blokowany int entity = event.GetInt("entityid"); char HegranadeName[16]; GetEntPropString(entity, Prop_Data, "m_iName", HegranadeName, sizeof(HegranadeName)); if(!StrEqual(HegranadeName, "normal", false)) { AcceptEntityInput(entity, "Kill"); } //tutaj dajemy kod który ma się wykonać zamiast wybuchu :-) } Mam nadzieję, że dobrze to zrozumiałem (jestem początkującym 😉) na wypadek błędów proszę o napisanie pod postem.
  8. Witam Ostatnio zastanawiam się jak działają plugny typu base builder. Zastanawiam się jak tworzyć obiekty przestrzenne. Chciałem napisać plugin, który po rzuceniu weapon_tagrenade (Granat Taktyczny) będzie blokować efekt widzenia przez ściany i gdy wybuchnie powstanie działo maszynowe (Takie jak w trybie BR) i będzie atakować graczy tylko z przeciwnego teamu. Jestem również ciekawy jak tworzyć dla przykładu sześcian używając wybranej tekstury. Za odpowiedzi z góry dziękuję 🙂
  9. Witam ostatnio po update'cie nie mogę odpalić mojego serwera testowego na steamCMD ze względu na pojawiający się komunikat: Missing shutdown function for sv.Init( bDedicated ) : sv.Shutdown(). Nie wiem co on oznacza. Próbowałem app_update 740 , app_update 740 validate i nie wiem co to może być. Za pomoc z góry dziękuję :-).
  10. #include <sourcemod> #include <multicolors> public void OnPluginStart() { RegAdminCmd("sm_v", invisibility, ADMFLAG_ROOT); } public Action invisibility(int client, int args, bool invisible) { if (invisible == false) { SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR); SetEntityRenderColor(client, 0, 0, 0, 0); CPrintToChat(client, "{blue}Jesteś teraz niewidzialny"); invisible = true; return Plugin_Handled; } else if (invisible == true) { SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR); SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 255); CPrintToChat(client, "{lightred}Jesteś teraz widzialny"); invisible = false; return Plugin_Handled; } return Plugin_Handled; } błędy: niewidzialnosc.sp(5) : error 100: function prototypes do not match
  11. Witam od jakiegoś czasu w kompilacji przeszkadza mi błąd nr. 100 i nie wiem co on oznacza. Proszę o pomoc i z góry dziękuję 🙂
  12. Witam od jakiegoś czasu staram się znaleźć mapę de_dust2, taką by można ją było edytować w World Hammer Editor, który znajduję się CS GO sdk. Zauwarzyłem że na pewno coś takiego jest gdyż na serwerach community często można znaleźć przerobione oficjalne mapy. Próbowałem użyć bspsource ale wtedy mapa jest zbugowana. Bardzo proszę o pomoc.
  13. @rklx @Vasto_Lorde bardzo dziękuję za pomoc ?
  14. Mam pytanie odnośnie tego jak Valve teraz podchodzi do komend takich jak np. !ws !knife !gloves !cs (customskins) fake rank i innym. Czy wciąż dają bana na token?
  15. wielkie dzięki !!! ? a dałoby się być tym duchem przez kolejne rundy aż do czasu aż nie wpiszesz innej komendy ???

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...