Jump to content
assignment_ind Existing user? Sign In

Sign In



person_add Sign Up
Go-Code.pl - Support SourceMod i Pluginy CS:GO

Shadow

Użytkownik
  • Content Count

    269
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Shadow last won the day on December 12 2019

Shadow had the most liked content!

Community Reputation

65 Klawiaturowy klikacz

Recent Profile Visitors

512 profile views
  1. @Nikita Chruszczow dzięki, i nie pisz na steamie gdzie VAC'a mam hah raz na jakiś czas tam zaglądam xd
  2. Siemka jak w tytule poszukuję RPG mod'a na surfa, i nigdzie nie mogę znaleźć czy byłby ktoś w stanie pomóć? przeszukałem chyba wszystko na alliedzie powaliło mi się myślałem, że znalazłem a paczka była do amxx xD
  3. wszystko działa, na liveserver nie ma w instalatorze pluginów najnowszej wersji sourcemoda i no (chciałem iść na łatwizne) ale manualnie wrzuciłem i działa piknie
  4. reinstalowałem serwa, zainstalowałem tylko sourcemoda i wgrałem plugin hah a w dodatku mam to xD nie wiem skąd to się wzieło paintem robione xD bo zamiast zrobić CTRL+D to wcisnąłem CTRL+C choć to z vipem nic nie ma EDIT: na testowym serwerze to samo...
  5. niestety dalej to samo, nie wiem dlaczego nawet
  6. nie wiem dlaczego, ale wgrywając na serwer VIP'a przy wejściu wywala serwer w logach nic nie widzę, na początku miałem wersję sourcemod'a "1.9.0.6282" <-- (na tej chciałem zobaczyć czy tez wywala) ale tam VIP nie działał to przeniosłem się na wersję "1.10.0.6451" i no jak opisałem linijkę wyżej serwer wywala
  7. Siemka poszukuje pluginu coś takiego: www.youtube.com/watch?v=1D_tzUHMv_U&t=43s Szukam tego do grania z kumplami Znalazłem. Do usunięcia xD
  8. to może inaczej xD szukam pluginu aby ustawić customowy model TT (standardowy) potem się tym pobawię bo teraz mam chwilę dla siebie i chce trochę ją wykorzystać i zaraz jadę xD
  9. Siemka szukam pluginu aby ustawić standardowy model dla TT, nie wiem jak inaczej da się to zrobić
  10. no dobra czaję hah ale dzięki za dobre chęci
  11. kurde dobra czyli muszę dodać tam np RegConsoleCmd (sm_dodaj" CMD_GiveCoins); ? i nativey jakoś dodać?
  12. no właśnie nox napisał że to tylko dodatek, i że może go nie być w paczce, i myślałem, że jeśli poproszę o napisanie pluginu czy coś to o to będzie chodziło ale jednak nie
  13. hah chyba będę pokolei pisał bo dodałem to i teraz brakuję native'a DR_UstawIloscMonet
  14. Siemka mam pytanko nie wiem czy to możliwe ale potrzebuje pluginu do którego będe mógł dodać native żeby to działało kodu chyba nie potrzeba do tego więc śmiało mogę prosić o napisanie pluginu z takim native?
  15. trochę od publikacji jest ale nie wiem czemu ale na dr tylko jedną kosę usuwa pod koniec rundy, dałbyś radę to poprawić?

O NAS Jesteśmy społecznością łączącą ludzi, którzy dzielą pasję poznawania CS:GO od strony programistycznej. Posiadamy duże zaplecze merytoryczne i zawsze cieszymy się, gdy dołączają do nas osoby gotowe do nauki. Gwarantujemy, że z odrobiną wytrwałości i otwartym umysłem bardzo szybko napiszesz swój pierwszy plugin. Zapraszamy! 🙂
Szablon wykonany z dużą ilością przez cyberpixelz / Mesharsky / Sitefuture
Forum dumnie napędzane przez: Invision Power Services, Inc.
×
×
  • Create New...