Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Dejw

Użytkownik
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Nowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Ostatnio zastanawiałem się czy istnieje możliwość zmiany koloru menu w cs:go. Domyślnie jest pomarańczowe. Chciałbym móc dowolnie je kolorować coś jak multicolors dla czatu. Jeżeli podstawowe menu nie daje takich możliwości to może jakiś hud zamieniony w menu?
  2. Działa do zamknięcia <3! Dziękuję wszystkim za pomoc!
  3. jest. aleee po zmianie pliku bazy daniych nie działa mi klasa na cod modzie database wygląda tak "Databases" { "driver_default" "mysql" "default" { "driver" "default" "host" "localhost" "database" "sourcemod" "user" "root" "pass" "" //"timeout" "0" //"port" "0" } "storage-local" { "driver" "sqlite" "database" "sourcemod-local" } "clientprefs" { "driver" "sqlite" "host" "localhost" "database" "clientprefs-sqlite" "user" "root" "pass" "" //"timeout" "0" //"port" "0" "codmod_lvl_sql" { "driver" "mysql" "host" "..." // adres bazy mysql "database" "..." // database bazy mysql "user" "..." // login uzytkownika do bazy mysql "pass" "..." // haslo uzytkownika do bazy mysql } "sourcebans" { "driver" "default" "host" "..." "database" "..." "user" "..." "pass" "..." //"timeout" "0" "port" "3306" } } co jest nie tak? ta same dane tylko dodałem to co mi polecono
  4. "Automatic Updater" (1.9.0.6276) by AlliedModders LLC: Updates SourceMod gamedata files "Webternet" (1.9.0.6276) by AlliedModders LLC: Extension for interacting with URLs "CS Tools" (1.9.0.6276) by AlliedModders LLC: CS extended functionality "BinTools" (1.9.0.6276) by AlliedModders LLC: Low-level C/C++ Calling API "SDK Tools" (1.9.0.6276) by AlliedModders LLC: Source SDK Tools "Regex" (1.9.0.6276) by AlliedModders LLC: Provides regex natives for plugins "SDK Hooks" (1.9.0.6276) by AlliedModders LLC: Source SDK Hooks "Top Menus" (1.9.0.6276) by AlliedModders: Creates sorted nested menus "MySQL-DBI" (1.9.0.6276) by AlliedModders LLC: MySQL driver implementation for DBI "SQLite" (1.9.0.6276) by AlliedModders LLC: SQLite Driver odpowiedź po wpisaniu
  5. okej zmieniłem plik databases.cfg ale nie wiem gdzie owe pliki dodać "sm exts list i sprawdź czy masz clientprefs.ext.so" gdybyś mógł trochę mnie naprowadzić
  6. "Databases" { "codmod_lvl_sql" { "driver" "mysql" "host" "dupa" // adres bazy mysql "database" "dupa" // database bazy mysql "user" "dupa" // login uzytkownika do bazy mysql "pass" "dupa" // haslo uzytkownika do bazy mysql } "driver_default" "mysql" "sourcebans" { "driver" "default" "host" "dupa" "database" "dupa" "user" "dupa" "pass" "dupa" //"timeout" "0" "port" "3306" } }
  7. Ziomek nie potrzeba tu akurat ciebie na tym forum sprzedajesz wszystko a zarazem nic. Wystarcza screen, że w ogóle byłeś skłonny zamieścić takie linijki kodu. Przyszedłeś wciskać ludziom kit i tłumaczyć się marnymi tekstami. @supertimor cię wyjaśnił i tyle w temacie. Na mygo to sam możesz sobie wracać. Dał ci konstruktywną krytykę i pozwolił sobie nawet na potwierdzenie swoich słów screenem... napisał swoją opinię po czym zacząłeś go atakować. Chujowa reakcja pokazuje wręcz ze jesteś skłonny odjebać ludziom piekło. Złośliwość wychodzi nawet w komentarzach na forum. Jednak polecam zostać na mygo kolego dużo nie stracimy a i może zyskamy 😉
  8. Hejaa. Posiadam taki oto problem. Wgrałem coda na server oraz parę pluginów raczej niezbyt mieszających w mechanikę samej gry. Postanowiłem dodać hity z fortneita wyglądają bardzo ciekawie więc proces instalacyjny był bardzo prosty. Przeciągnąłem wszystkie pliki do odpowiednich katalogów i nic niestety nie działa. Sprawdziłem też parę innych podobnych pluginów po wgraniu również nie pokazywały otrzymywanych obrażeń w formie tekstu czy też grafiki. Zacząłem się zastanawiać czy może któryś plugin nie powoduje blokady pokazywania obrażeń... niestety po wyłączeniu praktycznie wszystkich pluginów dodanych przeze mnie(po za sourcebansem) plugin nadal nie działał. Brak logów ani informacji w konsoli użyłem pluginu z tego forum. Liczę na szybką pomoc pozdrawiam! Może ma ktoś działający zamiennik lub działający ten sam plugin a może trzeba dodać gdzieś dodatkowe cvary. Edit: L 09/05/2019 - 17:46:06: [SM] Unable to load plugin "fortnite_hits.smx": Required extension "Client Preferences" file("clientprefs.ext") not running Jedyne co znalazłem i tylko raz obecnie się to nie pokazuje
  9. Udowodniłem własną głupotę nie skompilowałem pliku system_monet.sp 🤣 Wybaczcie do zamknięcia...
  10. Witam. Staram się dodać monety do silnika Cod by Linux... Dodałem include <money> na początku oraz dodałem do swojego kodu hud linijkę getmoney(client) niestety po wrzuceniu pluginu na server nie ma hud ani wyboru klasy podaję kod w którym dodaję do hud monety public Action:PokazInformacje(Handle:timer, any:client) { if(!IsValidClient(client)) return; char sBuffer[512]; if(IsPlayerAlive(client)) { Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "[Klasa: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[client]]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Doświadczenie: %d]", sBuffer, doswiadczenie_gracza[client]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Level: %d]", sBuffer, poziom_gracza[client]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Item: %s]", sBuffer, nazwy_itemow[item_gracza[client]]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Wytrzymałość: %d]", sBuffer, wytrzymalosc_itemu_gracza[client]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Monety: %d]", sBuffer, GetMoney(client)); } else { new spect = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iObserverMode"); if(spect == 4 || spect == 5) { new target = GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hObserverTarget"); if(target != -1 && IsValidClient(target)) { Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "[Klasa: %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[target]]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Doświadczenie: %d]", sBuffer, doswiadczenie_gracza[target]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Level: %d]", sBuffer, poziom_gracza[target]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Item: %s]", sBuffer, nazwy_itemow[item_gracza[target]]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Wytrzymałość: %d]", sBuffer, wytrzymalosc_itemu_gracza[target]); Format(sBuffer, sizeof(sBuffer), "%s\n[Monety: %d]", sBuffer, GetMoney(client)); } } } SetHudTextParams(0.4, 0.10, 1.0, 255, 0, 20, 255, 0, 10.0, 0.0, 0.0); ShowSyncHudText(client, g_hHud, sBuffer); hud_task[client] = CreateTimer(0.5, PokazInformacje, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE); }
  11. Działa. Temat do zamknięcia. Dziękuję!! 😉
  12. Wysyłam sp. Moja wiedza widocznie jest jeszcze zbyt ograniczona coś mi nie wychodzi 😂 codmod_nowy.sp
  13. Witam. Chciałbym prosić o przerobienie kodu z Cod'a od Linuxa tak aby informacje o klasie wyświetlane dotychczas w hintboxie były wyświetlane w hud tak jak w cs 1.6 public Action:PokazInformacje(Handle:timer, any:client) { if(!IsValidClient(client)) return; if(IsPlayerAlive(client)) PrintHintText(client, "<font color='#008000'>[Klasa: <b>%s</b>]\n[Xp: <b>%i</b> | Lv: <b>%i</b>]\n[Item: <b>%s</b> [<b>%i%%</b>]]</font>", nazwy_klas[klasa_gracza[client]], doswiadczenie_gracza[client], poziom_gracza[client], nazwy_itemow[item_gracza[client]], wytrzymalosc_itemu_gracza[client]); else { new spect = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iObserverMode"); if(spect == 4 || spect == 5) { new target = GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hObserverTarget"); if(target != -1 && IsValidClient(target)) PrintHintText(client, "<font color='#FFFFFF'>[Klasa: <b>%s</b>]\n[Xp: <b>%i</b> | Lv: <b>%i</b>]\n[Item: <b>%s</b> [<b>%i%%</b>]]</font>", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], poziom_gracza[target], nazwy_itemow[item_gracza[target]], wytrzymalosc_itemu_gracza[target]); } } hud_task[client] = CreateTimer(0.5, PokazInformacje, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE); } Mowa o efekcie z załącznika. Mam nadzieję, że jest to w ogóle wykonalne.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...