Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Brum Brum

Support
  • Content Count

    321
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    40

Brum Brum last won the day on December 9

Brum Brum had the most liked content!

Community Reputation

336 Programista

2 Followers

Recent Profile Visitors

1,962 profile views
  1. @Update Naprawiono błąd [SM] Exception reported: Invalid index -1 (count: 5) [SM] Blaming: ADEPT_Models.smx [SM] Call stack trace: [SM] [0] ArrayList.GetString [SM] [1] Line 510, dd\ADEPT_Models.sp::SetPlayerModel [SM] [2] Line 114, dd\ADEPT_Models.sp::Event_PlayerSpawn
  2. Zaktualizuj sourcemoda, wrzuć najnowszą wersję skinów oraz wrzuć najnowszą wersję ptaha
  3. Spróbuj tej wersji, jak wszystko będzie git zaktualizuję na górze 😃 ADEPT_Models.sp
  4. @gejmer nie widzę nic takiego, ale spróbuj usunąć freevip'a i zobacz czy bez niego wszystko działa poprawnie.
  5. Prawdopodobnie masz jakiś plugin, który nadpisuje flagi co rundę. Pokaż listę pluginów ( sm plugins list )
  6. Trzymaj. W 6 linijce zmieniasz sobie czas cooldownu 😉
  7. podaj listę pluginów oraz error logi
  8. Czy na twoim serwerze znajduje się ten plugin? https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2448733
  9. @Update Zaktualizowano niektóre obrazki. Dodano nowe bronie Gdyby pominął jakąś broń/item proszę o zgłoszenie tego
  10. Plugin uznaje tą pierwszą rundę na rozgrzewce tzn. Jak ustawisz cvara z 3 rund na 4 rundy to podczas 3 rundy normalnie będziesz miał menu, ale możesz też dodać warunek sprawdzający czy nie ma rozgrzewki. public Event_RoundStart(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { if(!IsWarmup())Rounds++; } bool IsWarmup() { int warmup = GameRules_GetProp("m_bWarmupPeriod", 4, 0); if (warmup == 1)return true; else return false; } Tego bool'a IsWarmup dodaj na koniec pluginu i powinno być git 👌
  11. Dokładnie tak jak napisał Timorek smrpg_infopanel_type - Select where to display the panel. 0 - Show info panel in hint area in the center-bottom box, 1 - Show info panel in keyhint area on the right side of the screen, 2 - Show info panel on arbitary position on the screen specified by other convars. o ile się nie myle znajduje się to w tym pliku "plugin.smrpg_keyhint_info"
  12. Masz tam również przykład jak dodać taką rundę. https://github.com/splewis/csgo-multi-1v1/blob/master/scripting/multi1v1_kniferounds.sp np. z decoyem możesz zrobić tak, że robisz zmienną bool active[MAXPLAYERS+1]; w handlerze który podałeś przy "tworzeniu" nowej rundy dajesz graczowi wabik i ustawiasz mu active[client] na true. Hookujesz event "decoy_firing" w nim sprawdzasz czy gracz ma aktywną rundę decoy czyli if(active[client]) i dajesz mu na nowo wabik. Na końcu dajesz forward Multi1v1_OnRoundWon i w nim ustawiasz dla wygranego i przegranego gracza active na false;
  13. Chat procesorem można takie coś zmieniać o ile się nie mylę
  14. @Update Dodano możliwość wyboru domyślnego modelu. Usunięcie cvarów. Przejście na konfigurację(usuniętych cvarów) w KV Zmiana sposobu konfigurowania modeli (brak kv.JumpToKey) Dodanie możliwości ustawienia jednego modelu w dwóch drużynach bez konieczności dodawania tego samego modelu dwa razy. Aktualne tagi drużyn [CT/TT/BOTH] wszystko musi być z dużych inaczej pominie model. Dodano "show_in_menu"(bool) 0 - Osoby, które nie mają danej flagi nie widzą danej kategorii. 1 - Osoby, które nie mają danej flagi mają pokazane w menu dane kategorię, ale nie mogą ich wybrać. Dodano support SteamID (STEAM_X:X:XXXXXXXXX) wystarczy wpisać je w miejsce flagi. Kategorie, które są tylko dla danego SteamID nie są wyświetlane nikomu oprócz osoby z danym SteamID. Dodano "no_category"(bool) Jeżeli jest tylko jedna kategoria to nie wyskoczy jej wybór tylko od razu modele. Osoby korzystające ze starszej wersji proszone są o sprawdzenie nazwy pliku od downloadu. Znajduje się tam literówka w nowej wersji pluginu zostało to poprawione. Przez niezaktualizowanie nazwy pliku od pobierania może dojść do crashu na serwerze poprzez brak precache modelu!

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...