Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Brum Brum

Little Hero
  • Zawartość

    109
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    16

Brum Brum wygrał w ostatnim dniu 15 Styczeń

Brum Brum ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

124 Mniejszy koder

Ostatnio na profilu byli

394 wyświetleń profilu
  1. @Vasto_Lorde Działanie jest takie jak opisałem wyżej ^^ Wszystko działa podczas grania i używania go, nie zauważyłem jeszcze żadnych błędów związanych z nim.
  2. Patrzyłeś chociaż w kod pluginu? Każde stawki mają minimalną kwotę i maksymalną. Niskie od 250 do 1500 średnie od 1500 do 4500 wysokie od 4500 do 10500 masz wszystko w OnPluginStart
  3. Patrz, po wpisaniu !jackpot i wybraniu danej stawki musisz wpisać sumę na czat. Załóżmy, że są to niskie stawki min. 250$ Po wpisaniu 250 mamy 100% szans, jeżeli jeszcze jedna osoba dołączy do jackpota za 250$ to będziemy mieli 50% szans. Po wpisaniu sumy dajemy np. 250 dajemy 250 razy userid client`a(tak mi się przynajmniej wydaje jeżeli nie, niech ktoś mnie poprawi ) for (int i = 0; i < placed; i++) { JackpotLowPrice.Push(client); } po dodaniu nasza arraylista wynosi już 250 więc jak jeszcze jedna osoba doda 250 wtedy arraylista wynosi 500 na koniec rundy jest losowana osoba od 1 do liczy arraylisty kto dał więcej ma oczywiście większe szanse. Tutaj Ci rozpisałem co jak działa if (JackpotLowPrice.Length > 0) // jeżeli arraylista jest większa niż 0 { int winner_accountlow = JackpotLowPrice.Get(GetRandomInt(1, JackpotLowPrice.Length - 1)); //Wybieramy losową osobe int winner_low = GetClientOfAccountId(winner_accountlow); //bierzemy jej ID if (winner_accountlow <= 0 || !IsClientInGame(winner_accountlow)) //Jeżeli osoby wgranej nie ma na serwerze { PrintToChatAll("%s Osoby która wygrała nie ma na serwerze! Wylosujemy innego zwycięzce!", MOD_TAG); for (int i = 0; i < JackpotLowPrice.Length - 1; i++) // losujemy znowu { winner_accountlow = JackpotLowPrice.Get(GetRandomInt(1, JackpotLowPrice.Length - 1)); winner_low = GetClientOfAccountId(winner_accountlow); if (winner_low > 0 && IsClientInGame(winner_low)) break; //jeżeli wybrało osobe przerywamy pętle } } dr_AddMoney(winner_low, JackpotLowPrice.Length); // dodajemy pieniądze osobie wygranej PrintToChatAll("%s Na niskich stawkach wygrał \x02%N\x04! Wzbogacił się o \x02%d$\x04!", MOD_TAG, winner_low, JackpotLowPrice.Length); } Myślę, że Ci to wytłumaczenie pomogło 😉
  4. Gdzie obliczenia? Masz w 'cliensay' po wpisaniu kwoty oblicza twój rocent z puli. Każdy ma szanse wygrac kto cos postawi 😄 masz losowanie z robione w event_roundend Jeżeli dalej tego nie to Ci wyjaśnie jak wrócę ze szkoły
  5. Pamiętaj, że musisz mieć sklep. Jest on wymagany do działania jackpota. ADEPT_Jackpot.smx
  6. Pobierasz sourcemod -> https://sm.alliedmods.net/smdrop/1.9/sourcemod-1.9.0-git6275-windows.zip wypakowujesz na pulpit folder scripting do folderu include dajesz dr_shop.inc pobrane ze sklepu następnie przeciągasz plik na kompilator i CI kompiluje
  7. Kompilator online nie ma biblioteki która jest podana do pobrania w sklepie link masz w poście. Musisz kompilować plugin lokalnie.
  8. Opis: Plugin dodaje jackpot na serwer !jackpot wyświetla nam się menu z trzema wyborami niskie,średnie,wysokie po wybraniu wpisujemy na czat daną liczbę większą lub równą minimum (zależne od cvarów) KOD: Jackpot jest napisany pod sklep -> Do sprawdzania wygranego gracza użyłem funkcji z tego pluginu -> https://forums.alliedmods.net/showpost.php?p=2420835&amp;postcount=514 ADEPT_Jackpot.sp
  9. Jest taki do zephyrus store https://forums.alliedmods.net/showpost.php?p=2420835&amp;postcount=514 ale on nie ma na różne stawki. Spróbuje napisać jackpota swojego później
  10. Kod był wstawiony już w pierwszym poście 😉 Kod zaraz przetestuje
  11. Po użyciu SortIntegers co jakiś czas ucina 1 zabójstwo, mianowicie plugin nalicza +1 punkt po sortowaniu raz usuwa raz nie usuwa Kod na którym tak się dzieje. Może ja coś źle robię?
×