Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

qwerty

Użytkownik
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Nowy

Recent Profile Visitors

49 profile views
  1. Ogólnie ta wtyczka bez pobierania userid działa bardzo dobrze tylko, że ja jeszcze dostałem zachcianki aby dodać tam UserID Ogólnie ta wtyczka ma na celu stworzenia listy graczy z ich IP, SID, Kraj itd. I wiem, że komenda "status" robi prawie to samo. Znaczy, ja chciałem dać userid do zmiennej aby potem te userid wyświetliło się w PrintToConsole. PrintToConsole(client, "# #%s %-21s %-16s %-10s %s", sUserId, sSteamId, sIPAddress, sCountry, sName);
  2. Witam! Jestem zielony w sourcepawnie także ten.. XD Do poniższego pluginu chcę dodać pobieranie UserID do zmiennej, lecz przy kompilacji mam takie błędy: plugin.sp(54) : error 092: number of arguments does not match definition plugin.sp(54) : error 092: number of arguments does not match definition Z czego co się dowiedziałem w internecie to jest chyba za dużo argumentów w GetClientUserId. I moim problemem jest to, że nie mam pomysłu jak pobrać UserID do zmiennej. //TU też jest kod public Action cmdPlayerList(int client, int args) { char sName[MAX_NAME_LENGTH + 1]; char sSteamId[32]; char sIPAddress[32]; char sCountry[32]; char sCode[4]; char sUserId[16]; Format(sName, sizeof(sName), "Nick"); Format(sSteamId, sizeof(sSteamId), "SteamID"); Format(sIPAddress, sizeof(sIPAddress), "IP"); Format(sCountry, sizeof(sCountry), "Kraj"); Format(sUserId, sizeof(sUserId), "UserID"); PrintToConsole(client, "+------------------------------------------------------------------------+"); PrintToConsole(client, "# #%s %-21s %-16s %-10s %s", sUserId, sSteamId, sIPAddress, sCountry, sName); PrintToConsole(client, "+------------------------------------------------------------------------+"); int iCount; bool bFind; for (int iPlayer = 1; iPlayer <= MaxClients; iPlayer++) { if (IsClientInGame(iPlayer) && !IsFakeClient(iPlayer)) { iCount++; GetClientIP(iPlayer, sIPAddress, sizeof(sIPAddress)); GetClientAuthId(iPlayer, AuthId_Steam2, sSteamId, sizeof(sSteamId)); bFind = GeoipCode3(sIPAddress, sCode); GetClientOfUserId(iPlayer, sUserId, sizeof(sUserId)); if (!bFind) { Format(sCountry, sizeof(sCountry), "Nie znaleziono"); PrintToConsole(client, "%d. #%s %-21s %-16s %-10s %N", iCount, sUserId, sSteamId, sIPAddress, sCountry, iPlayer); } else { PrintToConsole(client, "%d. #%s %-21s %-16s %-10s %N", iCount, sUserId, sSteamId, sIPAddress, sCode, iPlayer); } } } PrintToConsole(client, "+------------------------------------------------------------------------+"); // Jakiś tam kod Error występuje w GetClientOfUserId(iPlayer, sUserId, sizeof(sUserId));
  3. Jakoś do HostPlay.pl jestem sceptycznie nastawiony. Szczególnie po tej akcji z ze zmianą panelu i wyłączonymi serwerami przez 3 dni. (Chyba to tak było :P ) Jaki był powód zmiany hostingu z Pukawka.pl na Liveserver.pl?
  4. Witam. Jak wiadomo 1s1k.pl i pukawka.pl są to hostingi czołowe i najczęściej wybierane w Polsce. (Tak przynajmniej ja zaobserwowałem.) Chciałbym założyć serwer (only mirage, dd2, arena) i mam pytanie do ludzi, którzy mieli styczność z tymi hostingami - który według was jest lepszy i dlaczego? Głównie chodzi mi o jakość serwera (var, ping, ataki ddos itd.) Jeżeli ktoś chce inny hosting polecić niż te w/w to proszę śmiało pisać. ?

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...