Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

MAGNET

Administrators
  • Zawartość

    278
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    32

MAGNET wygrał w ostatnim dniu 7 Styczeń

MAGNET ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

176 Znawca Sourcemoda

3 obserwujących

O MAGNET

  • Urodziny 05.01.1997

Ostatnio na profilu byli

447 wyświetleń profilu
  1. Fakt, nie złapałem do końca 😄 Niemniej uważam że plugin nie jest useless, bo często jest potrzeba używania innej waluty niż domyślna, a tutaj mamy gotowe rozwiązanie. Przykład: cod mod
  2. Wiadomość wygenerowana automatycznie Pomoc udzielona
  3. @Wolnyy kompilację lokalną wyjaśniałem w 2im albo 3im filmie na kanale 😉
  4. Gdybym miał uczyć się sql, natywów i forwardów, to wszystkie te rzeczy są tutaj. Czego chcieć więcej 😄
  5. Dlaczego useless? Jeśli ktoś jeszcze nie do końca radzi sobie z MySQL, a stawia kolejne kroki, taki gotowiec może okazać się bardzo przydatny. Nie widzę przeciwwskazań żeby tego pluginu używać 😄 Super robota, na pewno okaże się pomocne dla niektórych (y)
  6. Wiadomość wygenerowana automatycznie Pomoc udzielona
  7. Z racji, że graczy w takiej zabawie będzie góra 30, nie powinno być większym problemem, aby wykonywać sortowanie co stały interwał czasowy, np. co sekundę. Warto wybrać algorytm, który będzie wykonywał przesunięcia tylko w momencie, w którym kolejność jest niewłaściwa - możesz nawet spróbować z bubble sortem
  8. Gdzie trzymasz te dane? W mySQL? jeśli tak, wystarczy przy select'ie wykorzystać ORDER BY XXX DESC i problem z głowy. Oczywiście, gdyby okazało się, że w trakcie mapy ktoś kogoś wyprzedzi, rezultat nie zaktualizuje się sam - musisz więc zastanowić się, czy aktualizacja co mapę będzie wystarczająca. Jeśli chciałbyś częściej aktualizować ranking najprostszą opcją jest UPDATE wyników graczy i ponowne pobieranie topki np. co rundę. Jeśli jednak trzymasz wszystko np. w jakimś pliku, KeyValues, lub po prostu w tablicy (nie zapisujesz tego nigdzie), trzeba zastosować jakiś algorytm sortujący. Implementacje quick sorta, lub merge sorta można znaleźć w języku C i przerobić pod Pawna. Ponadto sortowanie możesz wykorzystać nawet, jeśli masz MySQL'a - nie będzie wtedy potrzeby robienia update'ów co rundę, co odciąży bazę. Wszystko zależy od tego czego potrzebujesz 😉
  9. Generalnie za to, że nie musimy pamiętać adresów IP maszyn, tylko możemy używać np. google.com, czy go-code.pl, odpowiadają DNS'y: https://pl.wikipedia.org/wiki/Domain_Name_System Wystarczy wykupić swoją domenę i podpiąć pod dany adres IP. Nie wiem tylko do końca czy schemat postępowania jest taki sam w przypadku CS:GO, bo sam zawsze używałem IP... może ktoś ma w tym doświadczenie? 🙂
×