-
Liczba zawartości
569 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
114
Ostatnia wygrana MAGNET w dniu 30 Listopada 2020
Użytkownicy przyznają MAGNET punkty reputacji!
Reputacja
617 ProfesjonalistaO MAGNET
- Urodziny 05.01.1997
Informacje
Ostatnie wizyty
3043 wyświetleń profilu
-
F5
- 1 odpowiedź
-
- [sprzedam]
- csgo
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Nie zadawaj tyle pytań, bo to do niczego nie prowadzi Ponawiam pytanie: w jaki sposób zainstalowałeś RankME? Opisz dokładnie wszystkie kroki
-
allowdownload i allowupload powinny byc ustawione na 0 - te komendy tyczą się wymiany informacji między serwerem, a nie FastDL. Istnieje exploit, przez którego można crashować (albo floodować?) serwer. Nawet, gdyby FastDL nie działał w ogóle, to fakt ten nie ma ŻADNEGO związku z tym, że nie działa Ci RankME. Prawdopodobnie skonfigurowałeś to w zły sposób. Powiedz krok po kroku jak go instalowałeś
-
CSGO Stickery Jak pewnie wiecie, na AlliedModsach pojawił się plugin, umożliwiający naklejanie na broń customowych stickerów. Działa to na podobnej zasadzie, co !ws - mamy po prostu nieograniczone możliwości, związane z doborem naklejek i ich ilością. Pomyślałem, że dobrym pomysłem byłoby stworzenie rozszerzenia, dzięki któremu na naklejki musimy trochę popracować. W znacznym stopniu uatrakcyjnia to rozgrywkę na serwerze i, co ważne, nadaje się do używania wszędzie, niezależnie od zainstalowanej modyfikacji (FFA, ZombieMod, CodMod etc.). > Pełny opis modyfikacji < W skrócie: za zabójstwa/deady zdobywamy monety, za które możemy kupować losy na naklejki (dostępne 3 rodzaje: zwykłe, folia i hologramowe). Stickery możemy nakleić na broń, bądź sprzedać na rynku. Ponadto dostępny jest system testerów, loterii, wysyłania prezentów innemu graczowi - wszystko konfigurowalne za pomocą 30+ ConVarów. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu na steam
- 1 odpowiedź
-
- 4
-
-
-
-
- [sprzedam]
- csgo
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Kingaaxx33 obserwuje zawartość MAGNET
-
@ref
-
¯\_(ツ)_/¯ kiepska pomoc z mojej strony, ale w sumie nie wiem dlaczego to sie tak dubluje, zwłaszacza że poprawnie zwracasz Plugin_Handled; a co, jeśli użyjesz jakiejś komendy (np. !admin, !razdwatrzy) w teamowym czacie? Teoretycznie wiadomość też powinna się pojawić
-
Istnieje szansa, że masz wgrane dwa pluginy, które nadpisują czat
-
Mega robota, na pewno przyda się wielu osobom. Sam się z tym męczyłem i gdybym zdał sobie sprawę, że inni też mogą mieć z tym problem, pewnie postąpiłbym podobnie Good job :)
-
Kto pierwszy ten lepszy 🙂 Przesyłam paczke RoundSoundów w klimatach techno, trans etc. Liczę, że przypadnie Wam do gustu Liczba utworów: 22 Dłgość: 10 sekund każdy Wyciszenie na końcu: tak Rozmiar: ~250kB na utwór 1. Infected Mushroom - Demons Of Pain (Kova, Impact Groove Remix) 2. Infected Mushroom - Bliss on Mushrooms 3. Rossi. - Dub Inventions - A1 (Original Mix) 4. Ours Samplus - Blue Bird 5. Gramatik - Muy tranquilo (DJ Vitamin D re-edit) 6-7. Infected Mushroom - Guitarmass 8. Infected Mushroom - The Pretender 9-10. In Out - Vini Vici Emok Martin Vice Off Limits 11. Dj Goja - Go 12-13. PSY-TRANCE GTA - Red Lips 14-16. Vok - Waterfall (Neelix Remix) 17-22. New Year Mix 2020 FEELING TRANCE Psytrance Mix 2020 MAGNET RoundSound.zip
-
// 0. Wstęp, co będziemy robić // 1. Skierować do poradnika o bitach // 2. Pokazać zmienną jako liczbę binarną i drobne przeliczenie // 3. Flagi admina - jako abcdef.... i jako zmienna #include <sourcemod> #include <multicolors> #define TAG "{purple}[Admin]{default}" char flagNames[][] = { "[a] Rezerwacja slota", "[b] Flaga ogólna dla adminów", "[c] Kick", "[d] Ban", "[e] Unban", "[f] Slay", "[g] Zmiana mapy", "[h] ConVar", "[i] Config", "[j] Chat", "[k] Vote", "[l] Password", "[m] RCON", "[n] sv_cheats", "[z] root", "[o] ADMIN_CUSTOM1", "[p] ADMIN_CUSTOM2", "[q] ADMIN_CUSTOM3", "[r] ADMIN_CUSTOM4", "[s] ADMIN_CUSTOM5", "[t] ADMIN_CUSTOM6" }; char flagCharacter[] = "abcdefghijklmnzopqrst"; int flagsToSet; int playerToSet; public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_addadmin", AddAdminCmd); } public Action AddAdminCmd(int client, int args) { AddAdmin(client); flagsToSet = 0; } void AddAdmin(int client) { Menu menu = new Menu(AddAdmin_Handler); char buffer[512]; char optionBuffer[8]; menu.SetTitle("Wybierz gracza:"); for (int i = 1; i < MAXPLAYERS; i++) { if (!IsClientInGame(i) || IsFakeClient(i) || IsClientSourceTV(i)) continue; Format(buffer, sizeof(buffer), "%N", i); Format(optionBuffer, sizeof(optionBuffer), "%d", GetClientUserId(i)); menu.AddItem(optionBuffer, buffer); } menu.Display(client, MENU_TIME_FOREVER); } public int AddAdmin_Handler(Menu menu, MenuAction action, int client, int item) { if (action == MenuAction_Select) { char InfoBuffer[8]; menu.GetItem(item, InfoBuffer, sizeof(InfoBuffer)); playerToSet = StringToInt(InfoBuffer); if (!GetClientOfUserId(playerToSet)) { CPrintToChat(client, "%s Gracz wyszedł z gry...", TAG); AddAdmin(client); return 0; } ChooseFlags(client); } else if (action == MenuAction_End) delete menu; return 0; } void ChooseFlags(int client, int showAt = 0) { int target = GetClientOfUserId(playerToSet); if (!target) { CPrintToChat(client, "%s Gracz wyszedł z gry...", TAG); return; } Menu menu = new Menu(ChooseFlags_Handler); char buffer[1024]; Format(buffer, sizeof(buffer), "Flagi, które mają zostać przydzielone graczowi: %N", target); menu.SetTitle(buffer); menu.AddItem("", "Zatwierdź", flagsToSet ? ITEMDRAW_DEFAULT : ITEMDRAW_DISABLED); for (int i = 0; i < sizeof(flagNames); i++) { Format(buffer, sizeof(buffer), "%s%s", (flagsToSet & (1 << i)) ? "[X]" : "", flagNames[i]); menu.AddItem("", buffer); } menu.DisplayAt(client, showAt, MENU_TIME_FOREVER); } public int ChooseFlags_Handler(Menu menu, MenuAction action, int client, int item) { if (action == MenuAction_Select) { if (item == 0) { WriteAdminToFile(client); } else { flagsToSet ^= (1 << (item - 1)); ChooseFlags(client, menu.Selection); } } else if (action == MenuAction_End) delete menu; } void WriteAdminToFile(int client) { int target = GetClientOfUserId(playerToSet); if (!target) { CPrintToChat(client, "%s Gracz wyszedł z gry...", TAG); return; } SetUserFlagBits(target, GetUserFlagBits(target)|flagsToSet); char steamIdBuffer[64]; GetClientAuthId(target, AuthId_Steam2, steamIdBuffer, sizeof(steamIdBuffer)); char flagsBuffer[32]; BuildFlagString(flagsToSet, flagsBuffer, sizeof(flagsBuffer)); char buffer[1024]; Format(buffer, sizeof(buffer), "\"%s\" \"%s\"", steamIdBuffer, flagsBuffer); char path[PLATFORM_MAX_PATH]; BuildPath(Path_SM, path, PLATFORM_MAX_PATH, "configs/admins_simple.ini"); File f = OpenFile(path, "a"); f.WriteLine(buffer); delete f; CPrintToChat(client, "%s Użytkownik dodany prawidłowo", TAG); } void BuildFlagString(int flags, char[] buffer, int size) { Format(buffer, size, ""); for (int i = 0; i < sizeof(flagCharacter); i++) { if (flags & (1 << i)) Format(buffer, size, "%s%c", buffer, flagCharacter[i]); } }
-
-
Coming soon...
-
Wiadomość wygenerowana automatycznie ✔ Problem został rozwiązany Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post
-
Dużo zależy od tego, w jaki sposób serwer jest stworzony. Jeśli nie ma na nim skoków VARu, rozgrywka jest ciekawa a ludzie mili - szanse na zarobek się zwiększają. Aby móc zarabiać na serwerze potrzebujesz usługę, którą gracze będą mogli kupić. Na zwykłych serwerach najczęściej jest to VIP, który daje bonusy - stare jak odgrzewany kotlet (HP, granaty, bronie etc.). Można również wyposażyć serwer w visuale typu aura, traile...czyli słowem zephyrus store lub inne, podobne rozwiązanie. Dużo zależy też od moda - z doświadczenia wiem, że rozkręcanie znanych trybów (jak dd2, mirage, arenki) będzie prostsze niż własne, "pionierskie" projekty. Co do samego rozkręcania, to nigdy nie wychodziło mi to zbyt dobrze, więc może tutaj ktoś inny się wypowie