Jump to content
assignment_ind Existing user? Sign In

Sign In



person_add Sign Up
Go-Code.pl - Support SourceMod i Pluginy CS:GO

MAGNET

Administrator
  • Content Count

    499
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    84

MAGNET last won the day on February 17

MAGNET had the most liked content!

Community Reputation

516 Profesjonalista

7 Followers

About MAGNET

  • Birthday 01/05/1997

Recent Profile Visitors

1,756 profile views
  1. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.
  2. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty i przeniesiony do działu "Kosz". Powodem jest złamanie regulaminu naszego forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.
  3. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.
  4. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.
  5. Jeśli wszystkie HUDy tworzysz samodzielnie i masz nad nimi kontrole, to spokojnie możesz używać ShowHudText, bo będziesz wiedział gdzie używasz kanału 1-ego, a gdzie 4-ego. Sync mimo wszysto na bezpiecznie ^^
  6. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.
  7. Nie oczekuj ze dostaniesz odpowiedzi na "e bo nie działa help" . Musisz dać z siebie coś więcej, poszukać errorów, powiedziec jak to wgrales etc.
  8. @EDIT ten vtex to kawał szajsu, bo nic nie chce działać... dla potomnych tutaj lepszy tutorial: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1288408087
  9. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.
  10. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.
  11. Czołem Czy ktoś się orientuje jak się animuje sprite'y/overlaye? Może ma jakiś poradnik gotowy albo krótko mi powie jak przebiega taki proces? Z góry dziena ^^
  12. Też się musiałem chwilę zastanowić dlaczego to nie działa, ale znalazłem wyjaśnienie: Kiedy chcesz zacząć malować to naciskasz dwa klawisze, czyli shift i e. Zauważ, że praktycznie nigdy nie naciśniesz dwóch klawiszy idealnie w tym samym momencie. Z tego powodu, najpierw funkcja uruchamia się z wciśniętym IN_USE, a dopiero potem drugi raz z IN_USE oraz IN_SPEED (lub odwrotnie). Wówczas spełnia się ten warunek: if ((buttons & (IN_USE|IN_SPEED)) == (IN_USE|IN_SPEED)) niestety, wchodząc do kolejnego, zagnieżdżonego warunku masz już takie coś: if (!(g_iLastButtons[client] & IN_USE) && !(g_iLastButtons[client] & IN_SPEED)) lastButtons przechowuje zwyczajnie informacje jakie klawisze trzymałeś w ostatnim wywołaniu funkcji OnPlayerRunCmd. W momencie kiedy trzymasz obydwa klawisze w zmiennej 'buttons' będzie IN_USE oraz IN_SPEED, natomiast w lastButtons...tylko jeden klawisz. Dlatego właśnie if nigdy nie przechodzi i nie rozpoczyna się proces malowania. Po co w ogóle jest ten warunek? Ponieważ TraceEye(client, g_fLastPainter[client]); służy do rozpoczęcia procesu malowania. Później mógłbyś trzymać shift oraz e i przykładowo poruszać się WSAD - gdyby tego zagnieżdżonego warunku nie było, TraceEye uruchamiałby się za każdym razem. Rozwiązanie które teraz przychodzi mi do głowy (może da się to zrobić lepiej, ale to co wymyśliłem jest w miarę sensowne) to stworzenie dwóch globalnych zmiennych typu bool: paintEnabled oraz lastPaintEnabled. lastPaintEnabled będzie działał podobnie do lastButtons - sprawdza, czy malowanie zaczęło być dozwolone przy ostatnim wywołaniu OnPlayerRunCmd i będzie zapobiegało wielokrotnemu wywoływaniu TraceEye: // dodaj sobie do globalnych bool paintEnabled[MAXPLAYERS]; bool lastPaintEnabled; public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon) { if (!g_bEquipt[client]) return Plugin_Continue; if (!gc_bEnable.BoolValue) return Plugin_Continue; if ((buttons & (IN_USE|IN_SPEED)) == (IN_USE|IN_SPEED)) { if (!lastPaintEnabled[client]) { TraceEye(client, g_fLastPainter[client]); g_bPainterUse[client] = true; paintEnabled[client] = true; } } else if ((g_iLastButtons[client] & IN_USE) && (g_iLastButtons[client] & IN_SPEED)) { g_fLastPainter[client][0] = 0.0; g_fLastPainter[client][1] = 0.0; g_fLastPainter[client][2] = 0.0; g_bPainterUse[client] = false; paintEnabled[client] = false; } g_iLastButtons[client] = buttons; lastPaintEnabled[client] = paintEnabled[client]; return Plugin_Continue; } Sprawdź czy to działa w ogóle, bo musze zmykać i nie przekminiłem tego do końca
  13. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.

O NAS Jesteśmy społecznością łączącą ludzi, którzy dzielą pasję poznawania CS:GO od strony programistycznej. Posiadamy duże zaplecze merytoryczne i zawsze cieszymy się, gdy dołączają do nas osoby gotowe do nauki. Gwarantujemy, że z odrobiną wytrwałości i otwartym umysłem bardzo szybko napiszesz swój pierwszy plugin. Zapraszamy! 🙂
Szablon wykonany z dużą ilością przez cyberpixelz / Mesharsky / Sitefuture
Forum dumnie napędzane przez: Invision Power Services, Inc.
×
×
  • Create New...