Jump to content
assignment_ind Existing user? Sign In

Sign In



person_add Sign Up
Go-Code.pl - Support SourceMod i Pluginy CS:GO

Charlie

Użytkownik
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Nowy

Recent Profile Visitors

61 profile views
  1. Boże @Mesharsky jak ja nie mogę patrzeć na twoją niekompetencje i brak czasu... jeny. "Małe" poprawki. Dodano kilka cvar'ów: // Info on chat: 1 - enable, 0 - disabled sm_contact_chat "1" // Info in console: 1 - enable, 0 - disabled sm_contact_console "1" // Info in hint: 1 - enable, 0 - disabled sm_contact_hint "0" // Info in hud: 1 - enable, 0 - disabled sm_contact_hud "0" Dodano jeszcze kilka cvar'ów a'propo hud'u i możliwości lekkiej modyfikacji tego co się wyświetla... //Lekka modyfikacja HUD'u inaczej niż w kodzie. // Hud - kolor czerwony sm_contact_hud_r "255" // Hud - kolor zielony sm_contact_hud_g "0" // Hud - kolor niebieski sm_contact_hud_b "255" // Czas wyświetlania HUD'u sm_contact_hud_time "10.0" Poprawiono również pierwsze ustawienie koloru czatu które ze względu na **** wie co, nie chce się poprawnie wyświetlać w sytuacji np. PrintToChat(client, "\x05============= ★ \x06Kontakt \x05★ ============="); po poprawce np. PrintToChat(client, " \x05============= ★ \x06Kontakt \x05★ ============="); Jak to w praktyce wygląda? No tak... wszystko na jednym SS'ie. (Default'owo hud ma inny kolor - to moja customizacja): No i konsola...: Info wyświetlane oczywiście jest testowe tj. byle jakie Sp i Smx w załączniku... A no właśnie, na koniec @Brum Brum, twój komentarz pozostawię bez reakcji - szkoda czasu na potencjalnych programistów Javy lub takich którzy korzystają z zasad w niej wprowadzonych: if(coś tam){ //kod } elo xD nie pozdrawiam Pozdrawiam Charlie W. Ps: oczywiście pamiętajcie o tym nieszczęsnym pliku H2K_Kontakt.cfg w /addons/sourcemod/config/ ... H2K_Kontakt.smx H2K_Kontakt.sp
  2. Łap: Nie do końca wiem czy dokładnie to chciałeś osiągnąć - usunąłem stałe określenie dla map oraz bs'ów które mają być wybrane - było to ustawione w pewnym sensie na sztywno. Teraz pozostawiam logikę pluginu który wybiera losowo dany BS.

O NAS Jesteśmy społecznością łączącą ludzi, którzy dzielą pasję poznawania CS:GO od strony programistycznej. Posiadamy duże zaplecze merytoryczne i zawsze cieszymy się, gdy dołączają do nas osoby gotowe do nauki. Gwarantujemy, że z odrobiną wytrwałości i otwartym umysłem bardzo szybko napiszesz swój pierwszy plugin. Zapraszamy! 🙂
Szablon wykonany z dużą ilością przez cyberpixelz / Mesharsky / Sitefuture
Forum dumnie napędzane przez: Invision Power Services, Inc.
×
×
  • Create New...