Skocz do zawartości

naXe

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

Reputacja

9 Raczkujący

1 obserwujący

O naXe

  • Urodziny 15 Lutego

O mnie

  • Imię
    Darek
  • Lokalizacja
    Kwidzyn

Ostatnie wizyty

563 wyświetleń profilu
  1. Sprawdzanie klienta powinno być przed stworzeniem menu, w handlerze jest to niepotrzebne w twoim przykładowym kodzie. ten warunek powinien zostać usunięty, bo usuwasz tylko menu gdy je zamykasz, a po wybraniu pozycji z menu już go nie usuwasz... delete menu powinno zostać dodane zaraz po GetMenuItem(...) wtedy menu od razu usunie się po wybraniu dowolnej pozycji oraz po wyjściu z menu.
  2. Warto dodać, że w przypadku zmiany renderu gracza nie usuwa, ani nie zmienia się na domyślny po śmierci czy odrodzeniu. Render ma też wpływ na efekty różnych entów, poniżej jest kod, który zmienia flagi wybuchu, gdy ent jest i nie jest przezroczysty. if ( m_nRenderMode == kRenderTransAlpha ) { nFlags |= TE_EXPLFLAG_DRAWALPHA; } else if ( m_nRenderMode != kRenderTransAdd ) { nFlags |= TE_EXPLFLAG_NOADDITIVE; } tak samo jest na gib'ach (odłamki, kości po zniszczeniu gracza lub obiektu) ale tutaj jest zmieniana intensywność koloru na maksymalną i tryb render na kRenderTransTexture. SetRenderColorA( 255 ); m_nRenderMode = kRenderTransTexture; jest tego więcej
  3. Warto dodać, że wartość m_flLaggedMovementValue jest przywracana do 1.0 przy odrodzeniu gracza. Oznacza to, że nie trzeba "resetować" prędkości poruszania po zakończeniu lub na początku nowej rundy.
  4. Myślałeś, że aplikacje typu commerce są darmowe?
  5. Pierwsza wersja "Alpha" już za mną. Jeśli jest ktoś zainteresowany nabyciem tych aplikacji to zapraszam do kontaktu ?
  6. Jeśli potrzebujesz osoby, która zajmowałaby się sprawami technicznymi skryptem IPS oraz baz danych to zapraszam do kontaktu. Możemy się dogadać :)
  7. Witam, jestem w trakcie tworzenie dość sporego projektu. Projekt będzie składał się z kilku części (aplikacji), na tę chwilę jest: Servers Core - lista serwerów gier (na podobie mojej aplikacji (GS) Server List) z podstronami na np. newsy, które może dodawać dana grupa na forum oraz grupy serwerowe (tylko dla serwerów sourcemod). Na stronie z listą serwerów znajduje się również wykres graczy do 365 dni wstecz, a na stonie serwera znajdują się informacje o serwerze w tym przekazane dotacje na rzecz tego serwera. Demo: Our Servers - GS Dev Server Donations - system dotacji, na tę chwilę obsługiwana tylko bramka PayPal. Podczas przekazywania darowizny należy wybrać Perk (grupę przywilejów) który chcemy otrzymać. Cenę per dzień/miesiąc/rok ustala się w ACP i podczas podawania przekazywanej kwoty automatycznie oblicza czas trwania tego Perku. Po przekazaniu darowizny Perk jest przyznawany automatycznie i również wygasa automatycznie po określonym czasie. Perki mogą dotyczyć serwerów sourcemod jak i forum (przyznawanie grupy na forum). Każdy Perk ma swój opis korzyści, na tę chwilę można ustawić maksymalnie 5 opcji. Cały system dotacji wymaga konta Steam. Na forum może być zainstalowana aplikacja Steam Integration w celu automatycznego wykrywania konta Steam, ale nie jest to wymagane. Jeśli tej aplikacji nie ma to jest możliwość ręcznego podania swojego ID w kilku formach. Demo: Donate - GS Dev To na razie tyle. W planach są jeszcze inne 'rozszerzenia'. Co o tym sądzicie? Byłaby osoba chętna do kupna takich aplikacji? Nie są wymagane dwie, wystarczy jedna, drugą i [...] można będzie dokupić w późniejszym terminie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...