Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Master

Little Hero
  • Content Count

    135
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    29

Master last won the day on July 19

Master had the most liked content!

Community Reputation

152 Znawca Sourcemoda

Personal Information

Recent Profile Visitors

479 profile views
  1. SetHudTextParams(0.0, 0.0, 1.02, g_iHUDColors[RED], g_iHUDColors[GREEN], g_iHUDColors[BLUE], 255, 0, 0.0, 0.0, 0.0); SetHudTextParams(-1.0, 0.075, 1.02, g_iHUDColors[RED], g_iHUDColors[GREEN], g_iHUDColors[BLUE], 255, 0, 0.0, 0.0, 0.0); Dwie pierwsze wartości odpowiadają za pozycję na ekranie. Pamiętaj, że musi to być wartość float, pomocny będzie również mój plugin do łatwego dostosowania pozycji hud'a
  2. Również poprawione, głupie literówki :D
  3. Opis Plugin jest alternatywną dla https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=895990. Wtyczka posiada tylko podstawowe funkcję. Plik konfiguracyjny "Configs" { "camp_time" "12" // Czas po którym gracz będzie uznany za kampiącego "slap_damage" "20" // Obrażenia zadawane co 2 sekundy "radius" "130.0" // Jaki obszar ma sprawdzać plugin } Github Pobierz
  4. Chciałbym naprostować jedną rzecz, bo wprowadzasz w błąd. Już dawno plugin Level Ranks nie posiada problemów z lagami, skaczącym varem itp. Ponad to jest na bieżąco aktualizowany oraz sam kod jest schludnie i bardzo optymalnie napisany. Oferuje również wiele rozszerzeń. Mam nadzieję, że ten wpis o pluginie był tylko wynikiem braku informacji.
  5. Tutaj masz gotowe rozwiązania https://mygo.pl/topic/5448-skrypt-pod-gotv/?tab=comments#comment-21050 lub za pomocą pluginu https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=162910.
  6. Opis Convary potrafią się nadpisać, dlatego warto sprawdzić czy na pewno posiadają pożądaną wartość. Plik z komendami należy umieścić w "configs/Master/Master_ConVars.txt". Nie ma potrzeby przeładowania pluginu, gdy chcemy dodać nowe komendy, gdyż wtyczka za każdym razem otwiera ponownie plik. Komenda sm_testcvar - wymagana flag "z" Plugin Przykładowy Config Przykładowy output dla powyższych komend Master_ConVars.sp Master_ConVars.txt
  7. Aktualizacja Dodano wsparcie do plików z rozszerzeniem "pcf" Małe zmiany w kodzie
  8. Lepszy sposób na sprawdzenie czy gracz posiada daną flagę. int GetFlag() { char flag[10]; gc_VIPFlag.GetString(flag, sizeof(flag)); return ReadFlagString(flag); } Edit: Również nie ma potrzeby deklarować dynamicznej tablicy globalnie, gdyż tylko niepotrzebnie zajmuje pamięć. Dobrym nawykiem jest również. bool IsWarmup() { return (GameRules_GetProp("m_bWarmupPeriod") == 1); } bool IsValidClient(int iClient) { return (1 <= iClient <= MaxClients && IsClientInGame(iClient) && IsClientConnected(iClient) && !IsFakeClient(iClient) && !IsClientSourceTV(iClient)); } bool HaveWebSite(int client) { if (!IsValidClient(client)) return false; char name[MAX_NAME_LENGTH]; GetClientName(client, name, sizeof(name)); return (StrContains(name, WEB) != -1); } bool HaveFlag(int client) { int flag = GetFlag(); return view_as<bool>(GetUserFlagBits(client) & flag); } Nierówność przy pętli przechodzącej przez wszystkich graczy ma być domknięta. for (int i = 1; i <= MaxClients; i++)
  9. Problem okazuje się niestety nie taki banalny do rozwiązania. Otóż za każdym razem, gdy gracz wybierze skin to usuwa broń i dodaje, ale żeby gracz nie mógł oszukiwać, autor dodał zapisywanie stanu magazynku oraz ilości naboi. Tutaj właśnie występuje ten bug. Poniżej podaje kod odpowiedzialny za błąd. Będę wdzięczny za wszelkie propozycje naprawienia tego.
  10. Witam! Nagrałem filmik, aby łatwiej było zrozumieć błąd. Kod ulepszenia Plugin do skinów - https://github.com/kgns/weapons Nie szukam gotowego rozwiązania, lecz pomysłu na naprawienie tego błędu. Po szybkim debugu przy zmianie skina w Hook_OnWeaponEquipPost dodaje dodatkowe naboje.
  11. W /csgo/addons/sourcemod/configs/core.cfg Z "FollowCSGOServerGuidelines" "yes" Na "FollowCSGOServerGuidelines" "no" Z "BlockBadPlugins" "yes" Na "BlockBadPlugins" "no" W /csgo/cfg/server.cfg Dodajesz sv_hibernate_when_empty "0"

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...