Skocz do zawartości

Zaku

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Zaku w dniu 2 Marca

Użytkownicy przyznają Zaku punkty reputacji!

Reputacja

16 Początkujący

Ostatnie wizyty

222 wyświetleń profilu
  1. Pierdoła ale jest do poprawy "Błąd in Błędy kompilacji", chyba miało być samo Błędy kompilacji: A tak wgl to propsik ^_-
  2. FollowCSGOServerGuidelines i BlockBadPlugins
  3. Zaku

    Roundsound

    Masz w server.cfg dodane te komendy? Jak nie to dodaj sv_allowdownload "1" sv_downloadurl "TWOJ_LINK_DO_FDL"
  4. Sprawa wygląda tak, że początkowo zainstalowałem sourcemoda bezpośrednio z panelu pukawki o oznaczeniu 1.10 git-6456. Po pobraniu sourcemoda z oficjalnej strony o oznaczeniu 1.10 git-6460 errory zniknęły 🤷‍♂️ Raczej temat do zamknięcia
  5. Witajcie. W grze może być maksymalnie czterech graczy, reszta może być tylko na obserwatorach, bez możliwości dołączenia do CT lub TT. Pliki splewisa mam aktualne A takie mam errory [SM] Blaming: multi1v1.smx [SM] Call stack trace: [SM] [0] Call_StartFunction [SM] [1] Line 199, ./scripting/multi1v1/natives.sp::Native_GivePlayerArenaWeapons [SM] [3] Multi1v1_GivePlayerArenaWeapons [SM] [4] Line 794, ./scripting/multi1v1.sp::SetupPlayer [SM] [5] Line 693, ./ Miał już ktoś coś podobnego?
  6. Dodaje plik skompilowany flag_credits.smx @Vasto_Lorde mógłbyś połączyć posty? Nie mogę edytować wcześniejszego ;x
  7. Zrobiłem KOPIUJ + WKLEJ Twojego kodu, co udostępniłeś na forum i są linijki przerwy: @kox1906 Wracając do drugiego problemu spróbuj tak: #include <sourcemod> #include <multicolors> public void OnPluginStart() { HookEvent("player_death", OnPlayerDeath, EventHookMode_Post); } public Action OnPlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid")); int attacker = GetClientOfUserId(event.GetInt("attacker")); CPrintToChat(client, "{lightred} Zabił Cię {darkred}%N", attacker); CPrintToChat(attacker, "{lightgreen} Zabiłeś {green} %N", client); }
  8. Problem miałeś w klamrach { }. Zmieniłem ustawienie klamry po public void OnPluginStart() oraz public Action OnPlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) Źle: Dobrze:
  9. @kox1906 Spróbuj tak: #include <sourcemod> #include <multicolors> public void OnPluginStart() { HookEvent("player_death", OnPlayerDeath, EventHookMode_Post); } public Action OnPlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid")); int attacker = GetClientOfUserId(event.GetInt("attacker")); CPrintToChat(client, "{lightred} Zabił Cię {darkred}%n", attacker); CPrintToChat(attacker, "{lightgreen} Zabiłeś {green} %n", client); }
  10. @kox1906 tu masz ładnie wytłumaczone. W sumie zrobił dokładnie to co Ty chcesz, tylko czas wyświetlania zmienisz ^_^
  11. Nie znalazłem tutaj, więc wstawiam, może komuś się przyda ^_^ Plugin co 60 sekund dodaje dodatkowe 5 kredytów za posiadanie VIP'a. VIP na flagę "o". Spolszczyłem FlagCredits.phrases 🇵🇱 (tak dużo tego było XD) flag_credits.sp FlagCredits.phrases.txt
  12. Witajcie, chciałem zrobić custom rundę do areny 1v1 od splewisa na gołe pięści, ale mam problem z kodem. Dodałem usuwanie flesha na początku rundy - działa elegancko - ale nie pokazuje także pięści. Tak jakbym wyrzucił nóż.... Kod: #include <smlib> #include <sourcemod> #include "include/multi1v1.inc" #include "multi1v1/version.sp" #pragma newdecls required #pragma semicolon 1 public void Multi1v1_OnRoundTypesAdded() { Multi1v1_AddRoundType("Walka na pięści", "piesci", fistHandler, true, false, "", true); } public void fistHandler(int client) { Client_SetArmor(client, 100); GivePlayerItem(client, "weapon_fist"); PrintToChat(client,"Aktualnie gramy rundę na gołe pięści!", client); } public void OnEntityCreated(int entity, const char[] classname) { if(StrEqual(classname, "weapon_flashbang")) { if(IsValidEntity(entity)) { AcceptEntityInput(entity, "Kill"); } } } Ktoś widzi błąd? 😞 P.S usuwanie flesha wziąłem z tego tematu: KLIK
  13. W pluginie od @Brum Brum możesz ustawić, że tylko vipy mają dostęp do zmiany modeli 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...