Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Qesik

Użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

8 Raczkujący

O Qesik

Ostatnio na profilu byli

182 wyświetleń profilu
  1. @MAGNET nie tylko on, ale tutaj chyba kolega trochę za daleko zawędrował i chodziło mu oto, że aktualnie jest to "jedyny" taki serwer xD
  2. Patryk Jesteś pewien, że on działa? Zrobiłem kiedyś test i dla mnie jego skuteczność była niemalże zerowa. Więcej roboty wykonywał plugin, sprawdzający tekst na czacie, wykrywając frazę związaną z ezfrags 😕
  3. basechat.sp SendChatToAdmins: void SendChatToAdmins(int from, const char[] message) { int fromAdmin = CheckCommandAccess(from, "sm_chat", ADMFLAG_CHAT); for (int i = 1; i <= MaxClients; i++) { if (IsClientInGame(i) && (from == i || CheckCommandAccess(i, "sm_chat", ADMFLAG_CHAT))) { PrintToChat(i, "\x04(%sADMINS) %N: \x01%s", fromAdmin ? "" : "TO ", from, message); } } } No i chyba dalej sobie poradzisz \x04- zielony bodajże \x01 - biały
  4. Co do rozrzutu to tutaj masz w OnClientThink swego rodzaju eliminator https://github.com/Franc1sco/aimbot/blob/master/scripting/aimbot.sp albo tutaj https://github.com/qubka/Zombie-Plague/search?q=m_aimPunchAngle&amp;unscoped_q=m_aimPunchAngle
  5. To też nie to. Wywala takich graczy z powodem ala "timeout" - wykonano zbyt dużo prób połączeń czy coś takiego
  6. Ostatnio udostępniłem 1v1, gdzie na początku była sama podstawka + SourceBans i problem także tam występował, więc wątpie 😕
  7. Z tego co pamiętam, to tyczyło się zmian mapy, a u mnie wywala ludzi nawet gdy grają gyd np: zminimalizują grę
  8. Witam, Czy ktoś spotkał się z problemem gdzie wyrzucało ludziom grę przy zmianie mapy? Mówię tutaj o losowych mapach, które może i się pokrywają, ale tyczą się każdej możliwej, a więc nawet tych standardowych typu dd2, mirage, itd Oczywiście wszystko po pięknej aktualizacji z 6 grudnia
  9. Qesik

    Esp dla admin

    https://github.com/MitchDizzle/Advanced-Admin-ESP Sprawdzałeś ten? I ustaw też cvary, bo ESP po wpisaniu działa na osobę zawsze (nawet żywą). Tam był jeden cvar odpowiedzialny za to
  10. Qesik

    Particle

    Akurat kod do wywoływania mam, ale byłem ciekaw jak to wygląda z samym tworzenie/edycją Znalazłem też coś takiego i sprawdzę w nocy to co pisałeś + to (pokrywa się to z tym co pisałeś) Znacie kogoś kto tworzy particles na zlecenie?
  11. Qesik

    Particle

    Witam, Czy ktoś może pomóc mi zgłębić dokładniej temat particles? Czy jest jakieś forum, gdzie mogę znaleźć jakieś niestandardowe (nie te dostępne w grze) i jak wygląda tworzenie tego/edycja, itd?
  12. Tutaj emitujesz dźwięk chodzenia ...
  13. Tak, u nich takie ograniczenie istnieje. Możesz napisać do nich i poprosić o zdjęcie limitu do DANEJ ilości botów, lecz nie całkowicie
  14. Niektóre hostingi wprowadzają u siebie blokadę botów. Blokada działa tak, że co jakiś czas kickuje boty. To celowy zabieg związany z obciążeniem jakie generują boty
  15. GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); na GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); To raz, dwa nie lepiej pobrać broń w taki sposób? char sWeapon[64]; GetEventString(event, "weapon", sWeapon, sizeof sWeapon); ? Oczywiście wtedy pobrana broń jest oznaczona jako "awp", a nie "weapon_awp" Można to zmienić dodając po tym co podałem wyżej, to: Format(weapon, 64, "weapon_%s", sWeapon); Może mnie ktos poprawić jeśli się mylę Nie zapomnij o for (int i = 0; i < 3; i++)
×