Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Mesharsky

Administrator
  • Content Count

    243
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    35

Mesharsky last won the day on October 14

Mesharsky had the most liked content!

Community Reputation

221 Znawca Sourcemoda

3 Followers

About Mesharsky

  • Birthday 06/05/2000

Recent Profile Visitors

1,354 profile views
  1. No brak czasu bo pracuje 6 dni w tygodniu ale dzięki za poprawki i dodanie tych opcji. Edit pójdzie o 3 w nocy xd
  2. https://go-code.pl/temat/969-csgo-kontakt-z-administracja/
  3. Chciałbym poinformować że wybieranie se gdzie ma pojawiać się informacja np Chat/Hud/Hint Będzie do wyboru dzisiaj/jutro/za miesiąc, coś takiego 😉 Jak Rias mi powie to wtedy będzie.
  4. Pomyślę przy update, teraz ni mo szans. Ale dziękuje ❤️
  5. Plugin kontakt z administracją przepisany no i oczywiście eliminuję błędy w tych dwóch pluginach. Jak to się prezentuje? A już pokazuje: Na początek mamy 3 dzbany. Po wybraniu nicku: No i nasz nauczyciel #UPDATE 3 TRYBY WYŚWIETLANIA! Konsola A tutaj na deser konfiguracja przez KV Cvary // Info on chat: 1 - enable, 0 - disabled sm_contact_chat "1" // Info in console: 1 - enable, 0 - disabled sm_contact_console "1" // Info in hint: 1 - enable, 0 - disabled sm_contact_hint "0" // Info in hud: 1 - enable, 0 - disabled sm_contact_hud "0" //Lekka modyfikacja HUD'u inaczej niż w kodzie. // Hud - kolor czerwony sm_contact_hud_r "255" // Hud - kolor zielony sm_contact_hud_g "0" // Hud - kolor niebieski sm_contact_hud_b "255" // Czas wyświetlania HUD'u sm_contact_hud_time "10.0" WSZYSTKO ZOSTAŁO NAPISANE Z MIŁOŚCI DO RIAS GREMORY I TYLKO ONA WYMIERZA NAJWYŻSZĄ KARĘ ZA UDOSTĘPNIANIE NA INNE FORA!!!. Instalacja Przerzuć do folderu gry. Skonfiguruj w csgo/addons/sourcemod/configs Pliki sobie pobierz ładnie z załącznika 😉 H2K_Kontakt.zip Wersja pierwsza 1.0 H2K_Kontakt_1_2_0.zip Zalecane do używania, najnowsza wspierana wersja, do tego pan @Charlie tutaj ładnie wszystko dorobił ❤️
  6. EDIT: Kod słaby, i nawet po naprawię słabo mi się to podoba. Napiszę do po swojemu i udostępnie za free w nowym temacie 🙂
  7. Doj plik txt który edytowałeś, i aktualny plugin który masz na serwerze (sp) (Nie wiem czy z tematu jest aktualny lub czy coś mieszałeś.)
  8. #UPDATE #WWW Dodano support dla pluginu Rankme https://stats.how2kill.pl/arena_rankme.php Scrollbar naprawiony. Lewa strona trochu przerobiona by było wiadomo o co chodzi Estetyka strony ulepszona. #SRV SIDE Co do pluginu, jest dobrze więc na razie nic nie zostało zmieniane 😉 #CZARNA LISTA: ZA UDOSTEPNIENIE PLUGINU PUBLICZNIE ORAZ ZŁAMANIE WARUNKÓW UMOWY ODRADZAM TRANSAKCJI Z TYM PANEM: Nick: Siwy Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198844168660 Właściciel kill4u.pl
  9. Właśnie się zastanawiam czy skorzystać z tej pięknej usługi 😄 Bo lepszej na internecie i tak nie ma lub dorównującej tej także, nie ma wyjścia 😄
  10. Wiadomość wygenerowana automatycznie Temat został zamknięty. Powodem jest całkowite rozwiązanie problemu zawartego w temacie. Jeśli się z tym nie zgadzasz, zaraportuj ten post z prośbą o ponowne otwarcie i kontynuację dyskusji.
  11. Z tego co wiem można to przerobić w taki sposób by to było odtwarzane nie przez motd, wystarczy wykorzystać extensions 😉
  12. Coś jeszcze potrzebujesz czy możemy zamknąć temat
  13. O stary, serio plugin z 2k16 czy tam 17 wyciągnąłeś 😄 /* Copyright (C) 2019 Mesharsky This program is free software: you can redistribute it and/or modify it under the terms of the GNU General Public License as published by the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or (at your option) any later version. This program is distributed in the hope that it will be useful, but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the GNU General Public License for more details. You should have received a copy of the GNU General Public License along with this program. If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>. */ #include <cstrike> #include <sourcemod> #define PL_VERSION "1.2" #pragma newdecls required #pragma semicolon 1 ConVar Plugin_Wlaczony; ConVar TagGracz; ConVar TagVip; ConVar TagAdmin; ConVar TagOpiekun; ConVar TagWlasciciel; ConVar TagCustom1; //Flaga p ConVar TagCustom2; //Flaga q ConVar TagCustom3; //Flaga r ConVar TagCustom4; //Flaga t ConVar g_Cvar_VipFlag; public Plugin myinfo = { name = "[CS:GO] How2Kill - Tagi w tabeli wyników", author = "Mesharsky", description = "[CS:GO] Tagi w tabeli wyników", version = PL_VERSION, url = "http://steamcommunity.com/id/MesharskyH2K" } public void OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn); Plugin_Wlaczony = CreateConVar("plugin_enabled", "1", "Czy plugin ma być włączony czy wyłączony? 0 = wyłączony | 1 = włączony"); TagGracz = CreateConVar("tag_gracz", "[Gracz]", "Tag dla zwykłego gracza bez żadnych rang"); TagVip = CreateConVar("tag_vip", "[VIP]", "Tag dla gracza który posiada usługę VIP"); TagAdmin = CreateConVar("tag_admin", "[Admin Serwera]", "Tag dla admina (Flaga: b)"); TagOpiekun = CreateConVar("tag_opiekun", "[PREMIUM]", "Tag dla opiekuna (Flaga: s)"); TagWlasciciel = CreateConVar("tag_wlasciciel", "[Właściciel]", "Tag dla właściciela (Flaga: z)"); TagCustom1 = CreateConVar("tag_custom1", "[Wprowadz_Tag]", "Niestandardowy tag 1 (Flaga: p)"); TagCustom2 = CreateConVar("tag_custom2", "[Wprowadz_Tag]", "Niestandardowy tag 2 (Flaga: q)"); TagCustom3 = CreateConVar("tag_custom3", "[Wprowadz_Tag]", "Niestandardowy tag 3 (Flaga: r)"); TagCustom4 = CreateConVar("tag_custom4", "[SUPER PREMIUM]", "Niestandardowy tag 4 (Flaga: t)"); g_Cvar_VipFlag = CreateConVar("vip_flag", "o", "Flaga dla gracza VIP, pozostaw puste by każdy miał Vipa."); } public void OnMapStart() { AutoExecConfig(true, "H2K_TagTabela"); } public void OnClientAuthorized(int client, const char[] auth) { TagTabela(client); } public Action Event_PlayerSpawn(Handle hEvent, const char[] chName, bool bDontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(hEvent, "userid")); TagTabela(client); } void TagTabela(int client) { if (!Plugin_Wlaczony.BoolValue) { return; } if(!IsValidClient(client)) return; char TagTabelaGracz[128]; char TagTabelaVip[128]; char TagTabelaAdmin[128]; char TagTabelaWlasciciel[128]; char TagTabelaOpiekun[128]; char TagTabelaCustom1[128]; char TagTabelaCustom2[128]; char TagTabelaCustom3[128]; char TagTabelaCustom4[128]; TagGracz.GetString(TagTabelaGracz, sizeof(TagTabelaGracz)); //none TagVip.GetString(TagTabelaVip, sizeof(TagTabelaVip)); //o TagAdmin.GetString(TagTabelaAdmin, sizeof(TagTabelaAdmin)); //b TagWlasciciel.GetString(TagTabelaWlasciciel, sizeof(TagTabelaWlasciciel)); //z TagOpiekun.GetString(TagTabelaOpiekun, sizeof(TagTabelaOpiekun)); //s TagCustom1.GetString(TagTabelaCustom1, sizeof(TagTabelaCustom1)); //p TagCustom2.GetString(TagTabelaCustom2, sizeof(TagTabelaCustom2)); //q TagCustom3.GetString(TagTabelaCustom3, sizeof(TagTabelaCustom3)); //r TagCustom4.GetString(TagTabelaCustom4, sizeof(TagTabelaCustom4)); //t if (IsValidClient(client)) { CS_SetClientClanTag(client, TagTabelaGracz); //none } if (VipPlayer(client)) { CS_SetClientClanTag(client, TagTabelaVip); //o } if (GetAdminFlag(GetUserAdmin(client), Admin_Generic)) { CS_SetClientClanTag(client, TagTabelaAdmin); //b } if (GetAdminFlag(GetUserAdmin(client), Admin_Custom5)) { CS_SetClientClanTag(client, TagTabelaOpiekun); //s } if (GetAdminFlag(GetUserAdmin(client), Admin_Custom2)) { CS_SetClientClanTag(client, TagTabelaCustom1); //p } if (GetAdminFlag(GetUserAdmin(client), Admin_Custom3)) { CS_SetClientClanTag(client, TagTabelaCustom2); //q } if (GetAdminFlag(GetUserAdmin(client), Admin_Custom4)) { CS_SetClientClanTag(client, TagTabelaCustom3); //r } if (GetAdminFlag(GetUserAdmin(client), Admin_Custom6)) { CS_SetClientClanTag(client, TagTabelaCustom4); //t } if (GetAdminFlag(GetUserAdmin(client), Admin_Root)) { CS_SetClientClanTag(client, TagTabelaWlasciciel); //z } } stock bool VipPlayer(int client) { int flag = GetFlag(); if (GetUserFlagBits(client) & flag || GetAdminFlag(GetUserAdmin(client), Admin_Root)) { return true; } else { return false; } } int GetFlag() { char flag[10]; g_Cvar_VipFlag.GetString(flag, sizeof(flag)); return ReadFlagString(flag); } bool IsValidClient(int client) { if (client <= 0 || client > MaxClients) return false; if (!IsClientInGame(client)) return false; if (IsFakeClient(client)) return false; return true; }
  14. Pewnie wgrał nową wersję i nowy cfg do cvarów się wygenerował bo ma nową nazwę. Wystarczy usunąć poprzednie i korzystać z najnowszego 😉

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...