Skocz do zawartości

Mesharsky

Administrator
  • Liczba zawartości

    400
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    69

Ostatnia wygrana Mesharsky w dniu 23 Maja

Użytkownicy przyznają Mesharsky punkty reputacji!

Reputacja

356 Programista

4 obserwujących

O Mesharsky

O mnie

  • Imię
    Jakub
  • Lokalizacja
    Irlandia

Kontakt

Ostatnie wizyty

2402 wyświetleń profilu
  1. Witajcie, jak mogliście zauważyć przez ostatnie 2-3 dni strona go-code była offline. Spowodowane było to atakami na naszą stronę których nie mogliśmy odeprzeć (Nie spotkaliśmy się z takim typem ataku wcześniej). Komuś bardzo zależało na tym by go-code było offline gdyż pomimo blokady ponad 10k adresów IP ktoś zmieniał maszyny i atakował z kolejnych 10k więc prawdopodobnie ludziom podczas kwarantanny bardzo się nudzi. Powracając, ustabilizowaliśmy finalnie ataki, mamy nadzieję że go-code pozostanie już stabilne przez dłuższy okres czasu lub na zawsze (Please god). Przepraszamy za niedostępność witryny.
  2. Wiadomość wygenerowana automatycznie ✘ Temat łamie regulamin Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post
  3. Autor tematu napisał mi że nie jest to jego więc przenoszę do kosza.
  4. Prosimy o podanie danych firmowych: NIP REGON oraz rozpisać jak korzystać ze strony bo nawet nie można się zarejestrować. W celu weryfikacji. W innym wypadku będę zmuszony usunąć temat.
  5. A jakie są bugi na wersji z areny? jeżeli chodzi o darmowego vipa?, to tak zostanie poprawiona.
  6. Fix na wszelkie problemy wyżej i ogółem. Dopiero teraz zauważyłem błąd głupi błąd. GoCode_VipTrybNormalny.sp GoCode_VipTrybNormalny.smx Thanks @Bioły Za poganianie mojej dupy.
  7. Heyo, każdy zasługuję na ostatnią szansę tym bardziej że tych banów było mało, wszystkie konta otrzymały UB bez wyjątków, multikonta znalezione przeze mnie zostały zmergowane na najnowsze utworzone konto (najnowsze multikonto) wraz z postami i tematami jak i całą zawartością. Od teraz bany będą ostatecznością za kilkukrotne celowe łamanie regulaminu bądź działanie na szkodę naszego serwisu. Mam nadzieję że osoby które dostały UB nie zmuszą nas do cofnięcia tej decyzji. Pozdrawiam, Mesharsky.
  8. Przepraszam bardzo ale ja takiego pluginu nigdy nie napisałem.
  9. Aktualnie już 3 osoby z tego forum zgłosiło się do przetestowania. Za co bardzo dziękuję. Jeżeli ktoś również chciałby zakupić zwykły pakiet lub przenieść się do nas zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam.
  10. To nie błędy, jedynie informacja że kod jest jakoś źle ułożony (Plugin normalnie będzie śmigać bo to warning nie error) Co do: https://sm.alliedmods.net/new-api/string/StrContains Jeżeli klient nie przejdzie walidacji zwrócimy mu return; czyli na chłopski rozum osoba która nie jest prawidłowym klientem nie będzie w stanie wywołać danego Eventu.. (zauważ że jest ! przed IsValidClient, czyli (! = Jeżeli nie jest): !JeżeliNieJestPrawidłowymKlientem { return; } Widzę że dopiero zaczynasz więc nie będę tobie prawił definicji, staram się wytłumaczyć tak żebyś zrozumiał.
  11. Witajcie, za kilka dni startuje mój projekt, hosting stron internetowych, chciałbym zebrać kilka osób które pomogłyby przetestować usługę oraz pomoc w wyłapywaniu błędów, pakiet który nadam będzie na zawsze za darmo. Bardzo byłbym wdzięczny gdybym znalazł kilku ochotników na testy. Kontakt do mojej osoby: - Prywatna wiadomość - GG: 53652134 - Steam: https://steamcommunity.com/id/mesharskyh2k/ Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
  12. Witaj, Walidacja klienta jest wymagana gdy chcemy sprawdzić czy gracz jest prawdziwy / czy gracz jest połączony z serwerem / czy gracz jest żywy / czy gracz właśnie jest graczem. Dzięki temu możemy uniknąć błędów jakie ty miałeś że konsola zabiła danego gracza. Spróbuj takiego rozwiązania: #include <sourcemod> #include <multicolors> public void OnPluginStart() { HookEvent("player_death", OnPlayerDeath); } public Action OnPlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid")); int attacker = GetClientOfUserId(event.GetInt("attacker")); char attackerName[32]; GetClientName(attacker, attackerName, sizeof(attackerName)); if (!IsValidClient(attacker) || !IsValidClient(client) || attacker == client) return; char weapon[64]; event.GetString("weapon", weapon, sizeof(weapon)); bool knife = (StrContains(weapon, "knife", false) != -1 || StrContains(weapon, "bayonet", false) != -1); if(knife) CPrintToChat(client, "Zostałeś zabity z {bluegrey}kosy{default} przez {darkred}%s", attackerName); } stock bool IsValidClient(int client) { if (client <= 0)return false; if (client > MaxClients)return false; if (!IsClientConnected(client))return false; if (IsClientReplay(client))return false; if (IsFakeClient(client))return false; if (IsClientSourceTV(client))return false; return IsClientInGame(client); } Usunąłem weapon name gdyż i tak go nie używałeś w kodzie, i zastosowałem walidację klienta która sprawdza: Czy klient jest połączony z serwerem. Czy klient nie jest "Fake klientem" Czy klient nie jest SourceTV Itd Itp Spróbuj powyższy kod i daj znać czy spełnia twoje oczekiwania.
  13. Pamiętam tego buga Muszę przepisać tą funkcje. Dziękuję za zgłoszenie
  14. Ja bym to zrobił tak, w sumie nic to nie zmienia, ale estetyczniej to wygląda #include <sourcemod> #include <multicolors> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_kontakt", kontakt); } public Action kontakt(int client, int args) { Menu menu = new Menu(kontakt_handler); menu.SetTitle("Kontakt z administracją"); menu.AddItem("", "Właściciel"); menu.AddItem("", "Sługa"); menu.AddItem("", "Opiekun"); menu.ExitButton = true; menu.Display(client, MENU_TIME_FOREVER); } public int kontakt_handler(Menu menu, MenuAction action, int client, int itemNum) { if(action == MenuAction_Select) { switch(itemNum) { case 0: { CPrintToChat(client, "{green}[STEAM]{default} Treść"); CPrintToChat(client, "{green}[FORUM]{default} Treść"); CPrintToChat(client, "{green}[DISCORD]{default} Treść"); CPrintToChat(client, "{green}[GG]{default} Brak"); } case 1: { CPrintToChat(client, "{green}[STEAM]{default} Treść"); CPrintToChat(client, "{green}[FORUM]{default} Treść"); CPrintToChat(client, "{green}[DISCORD]{default} Treść"); CPrintToChat(client, "{green}[GG]{default} Brak"); } case 2: { CPrintToChat(client, "{green}[STEAM]{default} Treść"); CPrintToChat(client, "{green}[FORUM]{default} Treść"); CPrintToChat(client, "{green}[DISCORD]{default} Treść"); CPrintToChat(client, "{green}[GG]{default} Brak"); } } } else if (action == MenuAction_End) delete menu; }
×
×
  • Dodaj nową pozycję...