Skocz do zawartości

BulgaR

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana BulgaR w dniu 27 Grudnia 2019

Użytkownicy przyznają BulgaR punkty reputacji!

Reputacja

4 Nowy

Ostatnie wizyty

290 wyświetleń profilu
  1. Wgranie tego GoAFK naprawi problem? Bo z tego co czytam to plugin odpowiada za przenoszenie lub kickowanie graczy za brak ruchu. A u mnie problem nieco inny.
  2. Witam, mam pewien problem na swoim serwerze AWP ONLY, problem polega na tym, że gdy cała jedna drużyna opuści rozgrywkę, (serwer) runda się blokuje i nie kończy dla osób w przeciwnym teamie, co skutkuje niekończącą się rundą. Team balance działa dopiero po zakończeniu rundy a przechodzenie z teamu do teamu ręcznie mam zablokowane. Jak mogę to naprawić? Być może ma ktoś plugin, który by kończył rundę, gdy nie ma przeciwników (Od min 3 graczy)? Podsyłam również server.cfg hostname "BLA BLA BLA [AWP ONLY]" sv_tags "BLA BLA BLA" sv_contact "BLA BLA BLA" sv_password "" motdfile "motd.txt" sv_disable_motd "0" ip "BLA BLA BLA" net_public_adr "BLA BLA BLA" hostport "BLA BLA BLA" mp_afterroundmoney "0" mp_autokick "0" mp_autoteambalance "1" mp_buytime "0" mp_c4timer "40" mp_death_drop_defuser "1" mp_death_drop_grenade "2" mp_death_drop_gun "0" mp_defuser_allocation "0" mp_do_warmup_period "1" mp_force_pick_time "2" mp_forcecamera "1" mp_free_armor "2" mp_freezetime "0" mp_friendlyfire "0" mp_ggprogressive_round_restart_delay "15" mp_ggtr_bomb_defuse_bonus "1" mp_ggtr_bomb_detonation_bonus "1" mp_ggtr_bomb_pts_for_flash "4" mp_ggtr_bomb_pts_for_he "3" mp_ggtr_bomb_pts_for_upgrade "2" mp_ggtr_bomb_respawn_delay "0" mp_ggtr_end_round_kill_bonus "1" mp_ggtr_halftime_delay "0" mp_ggtr_last_weapon_kill_ends_half "0" mp_gungameimmunitytime "3" mp_halftime "0" mp_halftime_duration "8" mp_join_grace_time "15" mp_limitteams "2" mp_match_can_clinch "0" mp_match_end_restart "0" mp_maxmoney "0" mp_maxrounds "0" mp_molotovusedelay "0" mp_playercashawards "0" mp_playerid "0" mp_playerid_delay "0.5" mp_playerid_hold "0.2" mp_round_restart_delay "1" mp_roundtime "2" mp_solid_teammates "2" mp_startmoney "0" mp_teamcashawards "0" mp_timelimit "20" mp_tkpunish "0" mp_warmuptime "60" mp_weapons_allow_zeus "1" mp_win_panel_display_time "5" sv_region "3" sv_cheats "0" sv_lan "0" sv_talk_enemy_living "1" sv_talk_enemy_dead "1" sv_full_alltalk "1" mp_disconnect_kills_players "0" sv_prime_accounts_only "1" mp_backup_round_auto "0" mp_backup_round_file "" mp_backup_round_file_last "" mp_backup_round_file_pattern "" mp_match_end_changelevel "1" mp_match_end_restart "0" sv_disable_radar "1" sv_holiday_mode "0" sv_party_mode "0" net_splitrate "2" fps_max "0" sv_mincmdrate "64" sv_maxcmdrate "64" sv_minrate "196608" sv_maxrate "0" sv_minupdaterate "64" sv_maxupdaterate "64" tv_enable "0" mp_endmatch_votenextmap "0" sv_pure "0" writeid writeip exec banned_user.cfg exec banned_ip.cfg sv_maxuptimelimit "0" sv_hibernate_when_empty "1" sv_hibernate_postgame_delay "30" sv_reservation_timeout "60" sv_reservation_tickrate_adjustment "0" sv_hibernate_punt_tv_clients "0" host_players_show "2" sv_server_graphic1 "BLA BLA BLA"
  3. CS:GO ARENA 1vs1 Nazwa serwera: Cs-NaBani [CS:GO][ARENA 1vs1] Adres IP: 91.198.89.53:27015 Ilość slotów: 16+1 Typ serwera: Steam Godziny UpTime: 24/7 Lokalizacja: POLSKA
  4. Nieco udało mi się zredukować mój problem dodając do server.cfg net_splitrate 2 net_maxcleartime 0.001 Ma ktoś jeszcze jakieś przydatne komendy, które mogą pomóc?
  5. Serwer jest odpowiedni, bez rankme nie mam tego problemu, myślałem że to coś będzie w moim server.cfg i przez to coś się dzieje...
  6. Mam problemy z VAR na moim serwerze (Skacze od bardzo niskich wartości do nawet +2.000 lub więcej). Jednym z problemów jest moim zdaniem plugin Rankme, ale są osoby które tego nie mają z tym pluginem, jestem pewien, że problemem nie są żadne inne pluginy używam modyfikacji Arena 1vs1. Problemy zaczynają się na poważnie gdy na serwerze jest 19 - 20/20 graczy. Serwer mam postawiony na dedyku (Debian 10) Łącze: 1gb w obie strony (Przykładowy speedtest: ) 8gb Pamięci RAM: CPU: Intel(R) Xeon(R) CPU E3-1270 V2 @ 3.50GHz ( W turbo 3.90ghz ) CPU max MHz: 3900.0000 Gdy serwer jest pełny, użycie CPU nie przekracza 75% zazwyczaj jest około 65-70% nie mam też drastycznych skoków na CPU. Mój server.cfg / Być może powinienem coś dodać zmienić? Linia startowa serwera: ./srcds_run -console -autorestart -game csgo -usercon +game_type 0 +game_mode 0 -nobots -nohltv -tickrate 128 -maxplayers 21 -maxplayers_override 21 +ip CO_CIE_TO +hostport 27015 -port 27015 -exec server.cfg +rcon_password CO_CIE_TO +mapgroup mg_active +map am_crashz_dust_nb -debug -nobreakpad -authkey CO_CIE_TO +sv_setsteamaccount CO_CIE_TO sv_region "3" sv_cheats "0" sv_lan "0" sv_mincmdrate "128" sv_maxcmdrate "128" sv_minrate "196608" sv_maxrate "0" sv_minupdaterate "128" sv_maxupdaterate "128" net_splitrate "1" sm_cvar sv_occlude_players "0" sv_pure "0" sv_holiday_mode "0" sv_maxuptimelimit "0" sv_hibernate_when_empty "1" sv_hibernate_postgame_delay "30" sv_reservation_timeout "60" sv_reservation_tickrate_adjustment "0" sv_hibernate_punt_tv_clients "0" host_players_show "2" tv_enable "0" mp_backup_round_auto "0" mp_backup_round_file "" mp_backup_round_file_last "" mp_backup_round_file_pattern ""
  7. To dziwne bo gdy ten plugin mam wyłączony to problemów nie ma. Tylko z nim są kłopoty 😞
  8. https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=290063 Plugin przy większej ilości graczy powoduje straszne skoki VAR, problem jest ogólny i do dziś nie ma rozwiązania... Zaczyna irytować gdy mam na serwie 20/20 i var skacze do 2.0 jak nie więcej... Co powoduje nieco lagi u graczy. Piszą o tym nawet tutaj: https://github.com/rogeraabbccdd/Kento-Rankme/issues/118 https://github.com/rogeraabbccdd/Kento-Rankme/issues/93 Być może ktoś na tym forum miałby czas na ewentualny wgląd w plugin oraz optymalizację 🙂
  9. Mogę śmiało wywalić te logi? Bo nie są mi zbytnio potrzebne... W jaki sposób dokładnie? Jeśli można wiedzieć 🙂
  10. Tutaj plugin do wglądu: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=156974?t=156974
  11. Tylko że "mapchooser_extended" nie korzysta z mapcycle.txt więc nie bardzo wiem gdzie to można by zrobić 😞
×
×
  • Dodaj nową pozycję...