Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

terrorist0p

Użytkownik
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Nowy
  1. Kupię paczkę JailBreak! Ktoś coś ciekawego? To zapraszam na PW z kilkoma ssami z serwera, krótkim opisem oraz ceną.
  2. Tam jest timer chyba tylko na wiadomości HUD albo powitalne
  3. Ale tamten plugin only awp, zabiera np. granaty z VIP'a...
  4. Witam, potrzebuję plugin który będzie dawał granaty VIPowi 2 sekundy po respie, granat heal oraz tactic. Odnosząc się do tamtego tematu i podanego w nim timera nie mogę go skompilować.
  5. Na przykładzie VIP'a od @Mesharsky ktoś pokaże jak ten timer dla playerspawn dodać, i aby co rundę się powtarzało, na każdej mapie. H2K_Vip.sp
  6. #include <sourcemod> #include <sdkhooks> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required char g_sWeaponsCanUse [][] = { "weapon_knife", "weapon_decoy", "weapon_flashbang", "weapon_hegrenade", "weapon_smokegrenade", "weapon_molotov", "weapon_incgrenade", "weapon_awp" }; public void OnPluginStart() { for(int i = 1; i <= MaxClients; i++) if(IsValidClient(i)) OnClientPutInServer(i); } public void OnClientPutInServer(int client) { SDKHook(client, SDKHook_WeaponCanUse, WeaponCanUse); } public void OnClientDisconnect(int client) { SDKUnhook(client, SDKHook_WeaponCanUse, WeaponCanUse); } public Action WeaponCanUse(int client, int weapon) { if(!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client)) return Plugin_Continue; char weapons[32]; GetEdictClassname(weapon, weapons, sizeof(weapons)); for(int i = 0; i < sizeof(g_sWeaponsCanUse); i ++) { if(StrEqual(g_sWeaponsCanUse[i], weapons)) return Plugin_Continue; } return Plugin_Handled; } stock bool IsValidClient(int client) { if(client <= 0 ) return false; if(client > MaxClients) return false; if(!IsClientConnected(client)) return false; if(IsFakeClient(client)) return false; return IsClientInGame(client); }
  7. Właśnie nie chce tego fixa, bo on zabiera kose, od razu po wygranej rundzie, czyli kilka sekund gracz nie ma kosy 😄 Bardziej mnie zainteresowało rozwiązanie CANUSE, ktoś mi powie coś więcej?
  8. Witam mam prośbę i mały problem, przy użyciu tego pluginu zabiera całą broń i daje jakąś broń, ale np. przy użyciu VIP'a nie daje granatów z VIP'a Chcę żeby zabierało całą broń z mapy i dawało nóż i awp, bo w pluginie !ws dublują się noże i przy użyciu tego się nie dublują. Ale żeby granaty z VIP'a też dawało, a nie zabierało. Przy usunięciu client_removeallweapons.. działa wszystko, ale wtedy daje z mapy np. glocki,5-7,p250 itp., chyba że wypisać wszystkie spluwy z osobna i będzie działać 😄 #include <sourcemod> #include <smlib> ConVar g_cvEnablePlugin; ConVar g_cvDeleteMapWeapons; ConVar g_cvKnifeOnlyWarmup public Plugin myinfo = { name = "xxx", author = "xxx", description = "xxx", version = "xxx" }; public OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn); g_cvEnablePlugin = CreateConVar("sm_awponly_enableplugin", "1", "1 = Plugin enabled, 0 = Plugin disabled", FCVAR_NOTIFY); g_cvKnifeOnlyWarmup = CreateConVar("sm_awponly_warmupknifeonly", "0", "1 = Knife only in warmup, 0 = AWP + Knife in warmup", FCVAR_NOTIFY); g_cvDeleteMapWeapons = CreateConVar("sm_awponly_deletemapweapons", "1", "1 = Delete weapons placed on the map, 0 = Don't delete weapons placed on the map"); AutoExecConfig(true, "awponly"); } public void Event_PlayerSpawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { if(g_cvEnablePlugin.BoolValue) RequestFrame(SetWeapons, GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"))); } public void OnMapStart() { if(g_cvEnablePlugin.BoolValue && g_cvDeleteMapWeapons.BoolValue) ServerCommand("sm_cvar mp_weapons_allow_map_placed 0") } stock bool IsClientValid(int client) { if (client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client)) return true; return false; } public void SetWeapons(int client) { if(IsClientValid(client)) { if(g_cvKnifeOnlyWarmup.BoolValue) { if(GameRules_GetProp("m_bWarmupPeriod") == 1) { Client_RemoveAllWeapons(client, "", true); GivePlayerItem(client, "weapon_xxx"); } } else { Client_RemoveAllWeapons(client, "", true); GivePlayerItem(client, "weapon_xxx"); GivePlayerItem(client, "weapon_xxx"); } } }
  9. Witam, przychodzę ponownie z zapytaniem. Level ranks https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=299311 A następnie modułu synchronizacji rankme https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=299313 Nie pokazuje awansu w hudzie, było coś podobnego do tego: Pomoże ktoś?
  10. Tak, to już bym ogarnął ale jeśli jesteś w stanie mi pomóc to dziękuje
  11. Tak, tzn mogą być np. tt glocki ct uspy i m4 i ak
  12. Z automatu mają być dawane graczom

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...