Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Weak.

Użytkownik
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Początkujący

Recent Profile Visitors

840 profile views
  1. No chyba, że pluginy mają swoje AutoExecConfig, więc wtedy szuka sobie w csgo/cfg/sourcemod Szkoda sobie robić pod górkę.
  2. Kiedy moja walka z naXe? Ktoś coś wie? Chętnie bym wyszedł XD
  3. Jemu chodzi o to, że ja ma dwie flagi od VIP'ow, to dodaje mu te wszystkie funkcje, a można przecież zrobić tak, że gdy ma się SVIP'a, to VIP będzie pomijany. ;X
  4. Zmień sobie: if (GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1)return true; na if (GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1 || (GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT))return true;
  5. //// weapons.sp // // Code size: 53872 bytes // Data size: 452116 bytes // Stack/heap size: 16384 bytes // Total requirements: 522372 bytes // // Compilation Time: 1,55 sec // ---------------------------------------- weapons.smx
  6. Podziwiam tego, który przepisywał furl'e na j.Polski ?
  7. Idź w przyszłość, a nie przeszłość. Mimo wszystko życzę sukcesów :)
  8. Gdyby byłby to rok 2012 to powiedziałbym, że jest jako tako dobry, ale niestety mamy 2019, a Twoje umiejętności i wzorowanie się na innych stylach zostało z dawnych lat.
  9. Dobrze, że 2 tygodnie, a nie 3 miesiące. Pozdrawiam GO:MOD'a ?
  10. Wersja https://ptah.zizt.ru? Posiadam u siebie V1.0.9-build12 i smiga ?
  11. Areny same w sobie kręcą się + większość graczy to F2P.
  12. public Action Event_PlayerDeath(Handle hEvent, const char[] chName, bool bDontBroadcast) { int attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(hEvent, "attacker")); int victim = GetClientOfUserId(GetEventInt(hEvent, "userid")); if (IsPlayerVIP(attacker)) { if (!IsValidClient(attacker)) { return; } if (GetClientTeam(attacker) != GetClientTeam(victim)) { bool headshot = GetEventBool(hEvent, "headshot"); int PieniadzeGracza = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount"); int HP = GetClientHealth(attacker); if (headshot) { CPrintToChat(attacker, "★ [VIP] Za zabicie z HS otrzymujesz +%i$ oraz +%i HP", GetConVarInt(g_cvVipHeadShotPieniadze), GetConVarInt(vip_cvarVipHeadShotHP)); SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", GetConVarInt(g_cvVipHeadShotPieniadze) + PieniadzeGracza); if (HP + GetConVarInt(g_cvVipHeadShotHP) > 150)SetEntityHealth(attacker, 150); if (HP + GetConVarInt(g_cvVipHeadShotHP) <= 150)SetEntityHealth(attacker, HP + GetConVarInt(g_cvVipHeadShotHP)); } else { CPrintToChat(attacker, "★ [VIP] Za zabicie gracza otrzymujesz %i HP", GetConVarInt(g_cvVipKillHP)); SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", GetConVarInt(g_cvVipKillPieniadze) + PieniadzeGracza); if (HP + GetConVarInt(g_cvVipKillHP) > 150)SetEntityHealth(attacker, 150); if (HP + GetConVarInt(g_cvVipKillHP) <= 150)SetEntityHealth(attacker, HP + GetConVarInt(g_cvVipKillHP)); } } } } public Action Event_BombPlanted(Handle hEvent, const char[] chName, bool bDontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(hEvent, "userid")); int PieniadzeGracza = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); if (IsPlayerVIP(client)) { CPrintToChat(client, "★ [VIP] Za podłożenie bomby otrzymałeś +%i$", GetConVarInt(g_cvVipPieniadzePodlozenie)); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", GetConVarInt(g_cvVipPieniadzePodlozenie) + PieniadzeGracza); } } public Action Event_BombDefused(Handle hEvent, const char[] chName, bool bDontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(hEvent, "userid")); int PieniadzeGracza = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); if (IsPlayerVIP(client)) { CPrintToChat(client, "★ [VIP] Za rozbrojenie bomby otrzymałeś +%i$", GetConVarInt(g_cvVipPieniadzeRozbrojeni)); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", GetConVarInt(g_cvVipPieniadzeRozbrojenie) + PieniadzeGracza); } } ?

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...