Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Weak.

Użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Raczkujący

Ostatnio na profilu byli

211 wyświetleń profilu
  1. public void onclientpostadmincheck(int client) { if (checkcommandaccess(client, "bypasspremiumcheck", admflag_root, true)) { return; } if (!IsValidClient(client)) return; if (k_euserhaslicenseresulthaslicense != steamworks_haslicenseforapp(client, 624820)) { kickclient(client, "you need a paid cs:go account to play on this server"); return; } return; } bool IsValidClient(int client) { if (client <= 0 || client > MaxClients) { return false; } if (!IsClientInGame(client)) { return false; } if (IsFakeClient(client)) { return false; } return true; } Niby działa.
  2. COMMUNITY SERVERS ] – Added a setting “sv_prime_accounts_only”. When enabled, only prime accounts can connect to the game server.
  3. Hmm, koniec rozgrzewki crash, ktoś dołączy do enemy = crash
  4. Wyszła nowa wersja sourcemod'a, więc zaktualizuj sobie i jeśli masz [CSGO] Weapon & Knives to wyłącz.
  5. public Action CMD_PomocGlowna(int client, int args) { Menu menupomoc = new Menu(Menu_Pomocy); menupomoc.SetTitle("[Menu Pomocy] Wybierz co chcesz zrobić."); menupomoc.AddItem("opcja1", "» Regulamin / Forum / ETC."); menupomoc.AddItem("opcja2", "» Informacje na temat VIP + Kupno"); menupomoc.AddItem("opcja3", "» Sklep / Ranking / Skiny / Kosy itd."); menupomoc.AddItem("opcja4", "» Menu rang serwerowych"); menupomoc.ExitButton = true; menupomoc.Display(client, 0); } Nic nowego, każdy taką opcje dostaje 😜
  6. Nie ma znaczenia, czy zmienię tego wartość lub nie. Nadal jak gracz skoczy na rush to go wybija na koniec mapy.
  7. case 2: { new Float:fVelocity[3]; fVelocity[0] = GetEntPropFloat(activator, Prop_Send, "m_vecVelocity[0]"); fVelocity[1] = GetEntPropFloat(activator, Prop_Send, "m_vecVelocity[1]"); fVelocity[2] = GetEntPropFloat(activator, Prop_Send, "m_vecVelocity[2]"); fVelocity[0] *= -10.0; fVelocity[1] *= -10.0; // Always bounce back with at least 10 velocity if(fVelocity[1] > 0.0 && fVelocity[1] < 10.0) fVelocity[1] = 10.0; else if(fVelocity[1] < 0.0 && fVelocity[1] > -10.0) fVelocity[1] = -10.0; // Never push the player up. if(fVelocity[2] > 0.0) fVelocity[2] *= -1.0; TeleportEntity(activator, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, fVelocity); } Można w tym jakoś zablokować te wybicie gracza jak skoczy na linie rushu? Owa funkcja niestety wybija graczy na koniec mapy, a inne opcje mnie niż ta nie interesuje.
  8. Temat wałkowany milion razy. Zaktualizuj sourcemod'a.
×