Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Weak.

Użytkownik
  • Zawartość

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

9 Raczkujący

O Weak.

Ostatnio na profilu byli

604 wyświetleń profilu
  1. Podziwiam tego, który przepisywał furl'e na j.Polski 😂
  2. Idź w przyszłość, a nie przeszłość. Mimo wszystko życzę sukcesów :)
  3. Gdyby byłby to rok 2012 to powiedziałbym, że jest jako tako dobry, ale niestety mamy 2019, a Twoje umiejętności i wzorowanie się na innych stylach zostało z dawnych lat.
  4. Dobrze, że 2 tygodnie, a nie 3 miesiące. Pozdrawiam GO:MOD'a 😆
  5. Wersja https://ptah.zizt.ru? Posiadam u siebie V1.0.9-build12 i smiga 😆
  6. Areny same w sobie kręcą się + większość graczy to F2P.
  7. public Action Event_PlayerDeath(Handle hEvent, const char[] chName, bool bDontBroadcast) { int attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(hEvent, "attacker")); int victim = GetClientOfUserId(GetEventInt(hEvent, "userid")); if (IsPlayerVIP(attacker)) { if (!IsValidClient(attacker)) { return; } if (GetClientTeam(attacker) != GetClientTeam(victim)) { bool headshot = GetEventBool(hEvent, "headshot"); int PieniadzeGracza = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount"); int HP = GetClientHealth(attacker); if (headshot) { CPrintToChat(attacker, "★ [VIP] Za zabicie z HS otrzymujesz +%i$ oraz +%i HP", GetConVarInt(g_cvVipHeadShotPieniadze), GetConVarInt(vip_cvarVipHeadShotHP)); SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", GetConVarInt(g_cvVipHeadShotPieniadze) + PieniadzeGracza); if (HP + GetConVarInt(g_cvVipHeadShotHP) > 150)SetEntityHealth(attacker, 150); if (HP + GetConVarInt(g_cvVipHeadShotHP) <= 150)SetEntityHealth(attacker, HP + GetConVarInt(g_cvVipHeadShotHP)); } else { CPrintToChat(attacker, "★ [VIP] Za zabicie gracza otrzymujesz %i HP", GetConVarInt(g_cvVipKillHP)); SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", GetConVarInt(g_cvVipKillPieniadze) + PieniadzeGracza); if (HP + GetConVarInt(g_cvVipKillHP) > 150)SetEntityHealth(attacker, 150); if (HP + GetConVarInt(g_cvVipKillHP) <= 150)SetEntityHealth(attacker, HP + GetConVarInt(g_cvVipKillHP)); } } } } public Action Event_BombPlanted(Handle hEvent, const char[] chName, bool bDontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(hEvent, "userid")); int PieniadzeGracza = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); if (IsPlayerVIP(client)) { CPrintToChat(client, "★ [VIP] Za podłożenie bomby otrzymałeś +%i$", GetConVarInt(g_cvVipPieniadzePodlozenie)); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", GetConVarInt(g_cvVipPieniadzePodlozenie) + PieniadzeGracza); } } public Action Event_BombDefused(Handle hEvent, const char[] chName, bool bDontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(hEvent, "userid")); int PieniadzeGracza = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount"); if (IsPlayerVIP(client)) { CPrintToChat(client, "★ [VIP] Za rozbrojenie bomby otrzymałeś +%i$", GetConVarInt(g_cvVipPieniadzeRozbrojeni)); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", GetConVarInt(g_cvVipPieniadzeRozbrojenie) + PieniadzeGracza); } } ?
  8. Pozmieniaj sobie wszędzie na: CloseHandle(hMenu);
  9. Weak.

    PLN'y MyPSC

    Wymienię 110zł MyPSC na PayPal, co do % to można dogadać się jakoś ;V
  10. Ym nie, game_player_id jest kodowane jakimś szyfrem 😛
  11. Hej, wie ktoś może gdzie znajdę na Faceit'cie game_player_id? Jestem obecnie w pisaniu wtyczki, która wyciąga dane z JSON'a, lecz mam problem z odnalezieniem tego elementu. Tutaj API: https://developers.faceit.com/docs/tools/data_api nickname - Nick z Faceita game - Skrót gry game_player_id - A tutaj mam problem z znalezieniem tego ID
×