Skocz do zawartości

Prymex

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Prymex w dniu 10 Maja

Użytkownicy przyznają Prymex punkty reputacji!

Reputacja

8 Raczkujący

O mnie

  • Imię
    Bartek
  • Lokalizacja
    Lubuskie

Ostatnie wizyty

213 wyświetleń profilu
  1. @haooy musiałbyś się tym pobawić : GetCurrentMap.
  2. Witajcie! 👋👋 Chcielibyśmy wam dzisiaj zaprezentować nową propozycje od naszego hostingu! 👻 Co mamy nowego❓ Serwery Gier! Są to niezwykle wydajne💪 serwery hostowane na naszych najlepszych VPS'ach! 🥇 Chciałbyś założyć SERWER Minecraft 🗡️, CS:GO 🔫, a może Rust ☢️ lub ARK 🦖? Nic trudnego, zgłoś się do nas! To wszystko wraz z DARMOWYM PANELEM ADMINISTRACYJNYM oraz DOMENĄ🆓🆓 najtaniej w Polsce! 🇵🇱🇵🇱 Ceny już od 1,37zł!! ✅💸 Zapraszamy do kontaktu 💬 CHEAPHOST.pl
  3. @young11 Posiadasz już 2 pluginy które poszukiwałeś ? Jeżeli tak to temat chyba do zamknięcia.
  4. Piosenka/Dźwiek musi być "zapisana" w 44100Hz, możesz to zmienić w Audacity. Dodatkowo jeżeli podmieniasz plik który nie działał na "nowy" to zmień jego nazwę (no i w skrypcie to samo).
  5. Odsyłam cię do 12 odcinka u @MAGNET na yt.
  6. StringToInt spróbuj, więcej na ten temat tutaj : StringToInt .
  7. Prymex

    welcome sound

    @cyziek spróbuj : #include <sdktools>
  8. Prymex

    Plugin Balans

    Chodzi tobie o to : Plugin
  9. Po wgraniu tego pluginu na serwer nie pokazywał mi żadnych błędów, więc chyba nie jest to problem z pluginem.
  10. Jasna sprawa, życzę powodzenia i jak coś to pisz ! :)))
  11. A zapoznałeś się z dwoma pierwszymi odcinkami na kanale Koduj z magnetem może tam znajdziesz swoją odpowiedź, być może tam znajdziesz odpowiedź na te pytanie.
  12. Z mojej strony mogę napisać tyle iż jak próbowałeś zainstalować "przedawniony" sourcemod to reinstalowałeś serwer, jeżeli nie zrób to. po zrobieniu tego połącz się do ftp serwera, jeżeli hosting takowy udostępnia. Następną czynnością jest pobranie SourceModa oraz MetaModa wrzucenie zawartości z paczki zip do folderu "csgo", później sprawdź komendy o których pisałeś powyżej w przypadku gdy znów nie zadziała dla pewności wrzuć pierwszy lepszy plugin i zobacz czy on wtedy działa jeżeli nie przyniesie to rezultatów skontaktuj się ponownie z supprotem hostingu. 😄
  13. public Action OnPlayerRunCmd(int client, int & buttons, int & impulse, float vel[3], float angles[3], int & weapon, int & subtype, int & cmdnum, int & tickcount, int & seed, int mouse[2]) { if(!IsValidClient(client) || !IsClientInGame(client)) return Plugin_Continue; if(powers[client] == 20 && buttons & IN_ALT2){ new Float:fOrigin[3]; new Float:iOrigin[3]; GetClientEyePosition(client, Float:fOrigin); for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(!IsClientInGame(i) || !IsPlayerAlive(i)) return Plugin_Continue; if(GetClientTeam(client) == GetClientTeam(i)) return Plugin_Continue; GetClientEyePosition(i, Float:iOrigin); if(GetVectorDistance(fOrigin, iOrigin) <= 500.0) SDKHooks_TakeDamage(i, client, client, (1000.0+GetClientHealth(i)), DMG_GENERIC); } TE_SetupExplosion(fOrigin, sprite_blue, 10.0, 1, 0, 200, 200); TE_SendToAll(); } return Plugin_Continue; } Mam taki kod niestety nie spełnia wymogów . Chciałbym aby pod prawym altem następował wybuch.
  14. Mam 2 sprawy z którymi mam problem. 1. Chciałem się zapytać jak zhookować event "OnPlayerRunCmd" nie wiem co dać w parametrach i czy go hookować tutaj : OnPluginStart czy tutaj : OnClientPutInServer. 2. Jak wyłączyć renderowanie cienia danego entity tak aby gracze nie dzieli tego cienia danego entity, no i oczywiście jak go spowrotem włączyć. Dzięki za odpowiedź, Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...