Jump to content
assignment_ind Existing user? Sign In

Sign In



person_add Sign Up
Go-Code.pl - Support SourceMod i Pluginy CS:GO

Prymex

Użytkownik
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Nowy

Recent Profile Visitors

54 profile views
  1. Właśnie oglądałem sobie różne filmy z polskiego sourcemod'a u youtuberów jak sobie grali i u Jacoba Trafiłem na wh którego szukam chyba z 1,5 tyg I własnie w około 6 minucie Ma takiego liniowego wh Może już takiego ktoś z was używał
  2. Chciałem przerobić plugin Admin Esp (ten z liniami) ale ni ciula nie mogę go przerobić tak aby był zawsze włączony dla wszystkich graczy odrazu po wejściu na serwer pomożesz. Nie chodzi mi o to aby dodać flagę dla wszystkich tylko żeby wywalić wszystkie ify sprawdzające flagi
  3. Witam to znowu ja chciałbym stworzyć Glow. Ale żeby pokazywał linie przez ściane zaczynająca się odemnie do innego gracza. Jak zacząć jakieś pomysły. I przy okazji jak zrobić zwykłe wh. Czy jest na to gotowana funkcja aby "pofarbować" kogoś przez ścianę.
  4. @Vasto_Lorde Prosze bardzo #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <sdkhooks> #pragma semicolon 1; bool NazwaBoola[MAXPLAYERS +1]; public void OnClientPutInServer(int client) { SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public OnPluginStart( ) { HookEvent("round_start", Event_RoundStart); HookEvent("round_end", Event_RoundEnd); } public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype) { if (damagetype & DMG_SLASH && NazwaBoola[attacker]==true) { SetEntityRenderColor(victim, 255, 0, 0, 255); SetEntityRenderColor(attacker, 0); PrintHintTextToAll("Goni : %N", victim); NazwaBoola[victim] = true; NazwaBoola[attacker] = false; int buttons = GetEntityFlags(victim); SetEntityFlags(victim, (buttons |= FL_FROZEN)); Handle timer = CreateTimer(10.0, Odmrozenie, victim); PrintCenterText(victim, "Spowrotem możesz gonić za : %t", timer); damage = 0.0; return Plugin_Handled; } return Plugin_Continue; } public Action Event_RoundStart(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int random = getRandomPlayer(); int userid = GetClientUserId(random); int client = GetClientOfUserId(userid); PrintToChatAll("%i", random); NazwaBoola[client] = true; PrintHintTextToAll("Goni : %N", client); SetEntityRenderColor(client, 255, 0, 0, 255); return Plugin_Continue; } public Action Event_RoundEnd(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int players[65]; int players_counter = 0; for (int i = 1; i <= MaxClients; i++) if(IsClientValid(i)) { players[players_counter] = i; int userid = GetClientUserId(players[players_counter]); int client = GetClientOfUserId(userid); NazwaBoola[client] = false; players_counter++; } return Plugin_Continue; } stock int getRandomPlayer() { int players[65]; int players_counter = 0; for (int i = 1; i <= MaxClients; i++) if(IsClientValid(i)) { players[players_counter] = i; players_counter++; } return players[GetRandomInt(0, players_counter-1)]; } stock bool IsClientValid(int client) { return (client > 0 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client) && !IsClientSourceTV(client)); } public Action Odmrozenie(Handle timer, int client){ int buttons = GetEntityFlags(client); SetEntityFlags(client, (buttons &= ~FL_FROZEN)); NazwaBoola[client] = false; KillTimer(timer); }
  5. Kolejny błąd na mojej drodzę nie wiem dlaczego ma prawo bytu ale po 1 starcie pluginy PrintHintTextToAll działa poprawnie ale powinien działać po każdym rozpoczęciu rundy niestety tak się nie dzieje. public Action Event_RoundStart(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int random = getRandomPlayer(); int userid = GetClientUserId(random); int client = GetClientOfUserId(userid); PrintToChatAll("%i", random); NazwaBoola[client] = true; PrintHintTextToAll("Goni : %N", client); SetEntityRenderColor(client, 255, 0, 0, 255); return Plugin_Continue; } I właśnie linijka PrintHintTextToAll("Goni : %N", client); działa tylko raz po starcie pluginy. A powinna działać co nową rundę.
  6. @Vasto_Lorde A jak zrobić aby timer był w PrintCenterText A i jeszcze jedno pytanie ponieważ ja goniącemu daje color czerwony A chciałbym później sprawdzać kto jest goniący A po kolorze sprawdzanie go będzie trochę trwało Jak szybsza metoda typu nadanie flagi Albo coś
  7. int buttons = GetEntityFlags(victim); SetEntityFlags(victim, (buttons |= FL_FROZEN)); timerer = CreateTimer(10.0, Odmrozenie(victim),_, TIMER_DATA_HNDL_CLOSE); PrintCenterText(victim, "Spowrotem możesz gonić za : %t", timerer); // C:\Users\Prymex\Desktop\scripting\ganiany.sp(24) : error 017: undefined symbol "timerer" // C:\Users\Prymex\Desktop\scripting\ganiany.sp(24) : error 100: function prototypes do not match // C:\Users\Prymex\Desktop\scripting\ganiany.sp(25) : error 017: undefined symbol "timerer" Czy tym razem ktoś zdefiniuje problem ?
  8. Faktycznie dzięki serdeczne.
  9. @Vasto_Lorde Ale ja chciałbym wyświetlić tam nick gracza. Z tego co dobrze pamiętam u Magneta na filmach było że %n z client wyświetli nick.
  10. @Vasto_Lorde Bardzo ci dziękuję ale jeszcze jeden problem Na początku rundy nie działa PrintHintTextToAll("Goni : %n", random); i pewnie dlatego że nie mogę się odnieść do random prawda ?
  11. @Vasto_Lorde doszedłem do takiego czegoś : #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <sdkhooks> #pragma semicolon 1; public void OnClientPutInServer(int client) { SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); HookEvent("round_start", Event_RoundStart); } public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype) { if (damagetype & DMG_SLASH) { SetEntityRenderColor(victim, 255, 0, 0, 255); SetEntityRenderColor(attacker, 0); PrintHintTextToAll("Goni : %n", victim); damage = 0.0; return Plugin_Handled; } return Plugin_Continue; } public Action Event_RoundStart(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int random = getRandomPlayer(); PrintToChatAll("%i", random); PrintHintTextToAll("Goni : %n", random); SetEntityRenderColor(random, 255, 0, 0, 255); return Plugin_Continue; } stock int getRandomPlayer() { int players[65]; int players_counter = 0; for (int i = 1; i <= MaxClients; i++) if(IsClientValid(i)) { players[players_counter] = i; players_counter++; } return players[GetRandomInt(0, players_counter-1)]; } stock bool IsClientValid(int client) { return (client > 0 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client) && !IsClientSourceTV(client)); } Niestety zamist raz wysolować jednego gracza losuje jakieś 20 nie wiem dlaczego.
  12. Witam mam 2 problemy po krótce je opiszę. A więc pierwszy polega na tym iż mam funkcje GetRandomInt i wiem jak zrobić tak aby losowało int tych graczy którzy są aktualnie na serwerze. Druga z zagwostek na dziś jak zaczymać na jakiś czas gracza w miejscu aby nie mógł się ruszyć, wpadłem na pomysł aby zrobić timer i na czas timera zmienić szybkość client'owi na 0. Aczkolwiek nie wiem czy jest to dobry pomysł może są jakieś szybsze wygodniejsze sposoby. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam i życzę miłego kodowania.
  13. @Vasto_Lorde // C:\Users\Prymex\Desktop\scripting\damage.sp(19) : warning 217: loose indentation // C:\Users\Prymex\Desktop\scripting\damage.sp(23) : warning 213: tag mismatch To jest 19: if ((damagetype == 4010) && (i != he)) { A tutaj 23: SetEntityHealth(client, hp + heaths);
  14. #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <sdkhooks> #pragma semicolon 1; public void OnClientPutInServer(int client) { SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype) { int client2 = GetClientOfUserId(victim); int client = GetClientOfUserId(attacker); float heaths = damage; int i = GetClientTeam(client); int he = GetClientTeam(client2); if ((damagetype == 4010) && (i != he)) { damage = 0.0; int hp = GetClientHealth(client); if(!(hp + heaths >=100)){ SetEntityHealth(client, hp + heaths); } else{ SetEntityHealth(client, 100); } PrintToChat(client, "Zostałeś uleczony o : %s hp", heaths); } return Plugin_Continue; } Zrobiłem tak lecz wywala błędy w linijkach z if'ami oraz w linijce z return. Wie ktoś dlaczego ?

O NAS Jesteśmy społecznością łączącą ludzi, którzy dzielą pasję poznawania CS:GO od strony programistycznej. Posiadamy duże zaplecze merytoryczne i zawsze cieszymy się, gdy dołączają do nas osoby gotowe do nauki. Gwarantujemy, że z odrobiną wytrwałości i otwartym umysłem bardzo szybko napiszesz swój pierwszy plugin. Zapraszamy! 🙂
Szablon wykonany z dużą ilością przez cyberpixelz / Mesharsky / Sitefuture
Forum dumnie napędzane przez: Invision Power Services, Inc.
×
×
  • Create New...