Jump to content
assignment_ind Existing user? Sign In

Sign In



person_add Sign Up
Go-Code.pl - Support SourceMod i Pluginy CS:GO

Inext

Użytkownik
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Inext last won the day on January 27

Inext had the most liked content!

Community Reputation

13 Raczkujący

Personal Information

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. https://steamcommunity.com/id/IInextt/ Dodaj mnie na steam, a coś ogarniemy.
  2. Podaj trochę więcej informacji np: co ma posiadać ten sklep. @Doktorekone
  3. #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <gifts> #include <store> #pragma newdecls required public Plugin myinfo = { name = "", author = "", description = "", version = "0.00", url = "http://sloneczny-dust.pl/" } public void OnPluginStart() { Gifts_RegisterPlugin(Gift_PickUp); } public void OnPluginEnd() { Gifts_RemovePlugin(); } public void Gift_PickUp(int client) { int random = GetRandomInt(5, 25); Store_SetClientCredits(client, Store_GetClientCredits(client) + random); } Nie sprawdzałem, ale powinno działać.
  4. @PyNiO do int _iTarget = FindTarget(client, _cArg); dodaj int _iTarget = FindTarget(client, _cArg, true, false); i jak na moje powinno wszystko dobrze działać.
  5. U mnie na serwerze ten błąd nie występuj. Obstawiam że sprawdzałeś to na zwykłym serwerze , w drużynie terrotystów i wyskakiwała ci informacja, że posiadasz bombe w EQ.
  6. Możesz stworzyć boola czyli wartość logiczną true/false i sprawdzać czy dana osoba posiada tego bool'a ustawionego na true bool NazwaBoola[MAXPLAYERS +1]; // Tworzenie boola // Ustawianie wartości boola NazwaBoola[client] = true; NazwaBoola[client] = false; // // if sprawdzający czy gracz posiada boola ustawionego na true if(NazwaBoola[client] == true) { // Funkcja zostaje wykonana kiedy wartośc jest ustawiona na true } else { // Funkcja zostaje wykonana kiedy wartośc jest ustawiona na false }
  7. public void OnClientPutInServer(int client) { SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype) { int vTeam = GetClientTeam(victim); int aTeam = GetClientTeam(attacker); if (damagetype & DMG_SLASH && vTeam != aTeam) { int hp = GetClientHealth(attacker); int add = RoundToNearest(damage); int newhp = hp + add; if (newhp <= 100) SetEntityHealth(attacker, newhp); else SetEntityHealth(attacker, 100); PrintToChat(attacker, "Zostałeś uleczony o : %i hp", add); damage = 0.0; return Plugin_Handled; } return Plugin_Continue; } Poprawiłem twój kod @Prymex i teraz nie wywala żadnych błędów.
  8. public void OnClientPutInServer(int client) { SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype) { damage = 0.0; return Plugin_Handled; }
  9. @xReMake Używasz aktualnie jakiegoś chat procesora?
  10. #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <sdkhooks> #include <colors> public Plugin:myinfo = { name = "", author = "Inext", description = "", version = "0.00", url = "" }; public OnPluginStart() { HookEvent("player_death", EventPlayerDeath); } public Action EventPlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); int attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); if(client != attacker) { bool headshot = GetEventBool(event, "headshot"); if(headshot) PrintToChat(client, "Zostałeś zabity przez Gracz %N strzałem w {red} Głowę", attacker); else PrintToChat(client, "Zostałeś zabity przez Gracz %N strzałem w {red} Ciało", attacker); } } O coś takiego chodzi?

O NAS Jesteśmy społecznością łączącą ludzi, którzy dzielą pasję poznawania CS:GO od strony programistycznej. Posiadamy duże zaplecze merytoryczne i zawsze cieszymy się, gdy dołączają do nas osoby gotowe do nauki. Gwarantujemy, że z odrobiną wytrwałości i otwartym umysłem bardzo szybko napiszesz swój pierwszy plugin. Zapraszamy! 🙂
Szablon wykonany z dużą ilością przez cyberpixelz / Mesharsky / Sitefuture
Forum dumnie napędzane przez: Invision Power Services, Inc.
×
×
  • Create New...