Skocz do zawartości

Inext

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2
  • Darowizny

    0,00 zł 

Ostatnia wygrana Inext w dniu 27 Stycznia 2020

Użytkownicy przyznają Inext punkty reputacji!

Reputacja

13 Raczkujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Siemka. Potrzebuje do pluginu zablokować wyrzucanie broni jeśli przeciwnik uderzył nas z pieści ( tych z danger zone) Ma ktoś jakiś pomysł na to?
  2. Inext

    Sklep menu

    https://steamcommunity.com/id/IInextt/ Dodaj mnie na steam, a coś ogarniemy.
  3. Inext

    Sklep menu

    Podaj trochę więcej informacji np: co ma posiadać ten sklep. @Doktorekone
  4. Inext

    Kredyty do shopa z Giftów

    #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <gifts> #include <store> #pragma newdecls required public Plugin myinfo = { name = "", author = "", description = "", version = "0.00", url = "http://sloneczny-dust.pl/" } public void OnPluginStart() { Gifts_RegisterPlugin(Gift_PickUp); } public void OnPluginEnd() { Gifts_RemovePlugin(); } public void Gift_PickUp(int client) { int random = GetRandomInt(5, 25); Store_SetClientCredits(client, Store_GetClientCredits(client) + random); } Nie sprawdzałem, ale powinno działać.
  5. @PyNiO do int _iTarget = FindTarget(client, _cArg); dodaj int _iTarget = FindTarget(client, _cArg, true, false); i jak na moje powinno wszystko dobrze działać.
  6. Inext

    Losowe wybieranie graczy!

    U mnie na serwerze ten błąd nie występuj. Obstawiam że sprawdzałeś to na zwykłym serwerze , w drużynie terrotystów i wyskakiwała ci informacja, że posiadasz bombe w EQ.
  7. Inext

    Losowe wybieranie graczy!

    Możesz stworzyć boola czyli wartość logiczną true/false i sprawdzać czy dana osoba posiada tego bool'a ustawionego na true bool NazwaBoola[MAXPLAYERS +1]; // Tworzenie boola // Ustawianie wartości boola NazwaBoola[client] = true; NazwaBoola[client] = false; // // if sprawdzający czy gracz posiada boola ustawionego na true if(NazwaBoola[client] == true) { // Funkcja zostaje wykonana kiedy wartośc jest ustawiona na true } else { // Funkcja zostaje wykonana kiedy wartośc jest ustawiona na false }
  8. public void OnClientPutInServer(int client) { SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype) { int vTeam = GetClientTeam(victim); int aTeam = GetClientTeam(attacker); if (damagetype & DMG_SLASH && vTeam != aTeam) { int hp = GetClientHealth(attacker); int add = RoundToNearest(damage); int newhp = hp + add; if (newhp <= 100) SetEntityHealth(attacker, newhp); else SetEntityHealth(attacker, 100); PrintToChat(attacker, "Zostałeś ule
  9. public void OnClientPutInServer(int client) { SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype) { damage = 0.0; return Plugin_Handled; }
  10. @xReMake Używasz aktualnie jakiegoś chat procesora?
  11. #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <sdkhooks> #include <colors> public Plugin:myinfo = { name = "", author = "Inext", description = "", version = "0.00", url = "" }; public OnPluginStart() { HookEvent("player_death", EventPlayerDeath); } public Action EventPlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); int attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); if(client != attacker) { bool headshot = GetEventBool(event, "headshot"); if(headshot)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...