Skocz do zawartości

Qwizi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Nowy
  1. Co do methodmaps to zauważyłem jak kompilowałem, że property int Index { public get() { return int(this); } } musi być zdefiniowane na początku, ponieważ kompilator potem nie widzi tego Indexu error 105: cannot find method or property Player.index methodmap Player { property int Index { public get() { return int(this); } } public void WyrzucGracza(const char[] wiadomosc) { KickClient(this.Index, "%s", wiadomosc); } public void ZabijGracza() { ForcePlayerSuicide(this.Index); } property int Zycie { public get() { return GetClientHealth(this.Index); } } property bool Zywy { public get() { return IsPlayerAlive(this.Index); } } } I przy okazji wdarła Ci się literówka bo zamiast KickClient jest KickClent ?
  2. Witam, patrząc w kod pluginów można powiedzieć, że ani razu nie natrafiłem by ktoś używał methodmap. Dlaczego? Jeżeli dobrze zrozumiałem dokumentację to methodmap jest klasą jak np. w PHP'ie?
  3. Ogólnie to można DataPacka też dodać bardziej "obiektowo". Moim zdaniem krótsza wersja ? public Action StworzTimer(int client, int args) { //Tworzymy Datapack DataPack data = new DataPack(); data.WriteCell(GetClientUserId(client)); //Wstawiamy do Datapacku ID klienta data.WriteCell(PobierzIloscStopniCelsjusza()); //Wstawiamy do Datapacku aktualną ilość stopni Celsjusza (To tylko wymyślona funkcja) //Tworzymy Timer razem z Datapackiem jako argument przekazany do funkcji FunkcjaKtoraSieWywola CreateTimer(1.0, FunkcjaKtoraSieWywola, data); } //Zauważmy, że zmienia się tutaj typ zmiennej w parametrze drugim - "Handle" public Action FunkcjaKtoraSieWywola(Handle timer, DataPack data) { //Odczytujemy wartości z Datapack data.Reset(); int client = GetClientOfUserId(data.ReadCell()); int celsjusz = data.ReadCell(); //Zamykanie uchwytu jest niepotrzebne jeśli w CreateTimer użyliśmy flagi TIMER_DATA_HNDL_CLOSE CloseHandle(data); PrintToChatAll("Hej... u gracza %N jest %i stopni Celsjusza!", client, celsjusz); }
×
×
  • Dodaj nową pozycję...