Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

supertimor

Użytkownik
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

12 Raczkujący

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1721580 to bodajże ten, a na pewno posiada taką nazwę - polecam.
  2. W moim przypadku na pewno nie to, bo modele miałem wcześniej, nic nie zmieniałem. Po prostu stały się niewidzialne, i to losowo, czasami.
  3. Ostatnio spotkałem się z problemem, gdzie model który zawsze był ok i nigdy nie było problemów nagle dla niektórych graczy jest po prostu niewidzialny. Bez error boxa, po prostu go nie widać. Chętnie poznam solucję, bo może i to naprawi mój problem. Być może to stało się po ostatnim update, bo dotychczas problemu nie było..a tu nagle myk 🙂
  4. OPIS Plugin nakłada czerwoną poświatę na TT'ka uderzonego nożem przez CT i blokuje otrzymywanie kolejnych obrażeń od CT przez czas określony ConVarem. Stworzony z myślą o serwerach HNS, na których można złapać gracza i go po prostu ubić. Szukałem czegoś podobnego - potem znalazłem, ale zgubiłem i teraz postanowiłem sam coś napisać. DO DODANIA : Zablokowanie używania LPM na nożu Zmiana damage na stałe 75.0 - próbowałem zrobić w OnTakeDamage niestety bezskutecznie. Gdyby ktoś znał solucję, proszę się podzielić to zrobię reupload 😛 Instalacja - .sp przekompilować i wrzucić do addons/sourcemod/plugins/ hns-abk.sp
  5. No, to jak wszystko działa to chociaż raz mógłbyś napisać "dziękuję", albo strzelić repkę tym, którzy tej pomocy udzielali. Niewdzięcznik.
  6. Dzięki 🙂 przetestuje jak wrócę z wakacji - lecą + 🙂
  7. Dzięki 🙂 miałem na myśli jednak to, że osoba bez flagi próbująca strzelić komuś jumpscare, sama zostanie nim uraczona. "O, tak byłoby cudownie", to tylko takie wtrącenie 😛 ale oka, ja sobie przerobię. Chodziło mi o targetowanie głównie, bo mi coś nie śmigało 😜
  8. Tego się obawiałem, trochę głupio zrobiłem pisząc to nie sprawdzając kodu, ale przyzwyczaiłem się lekko do braku translacji więc i od razu to zaznaczyłem 😄 tak czy inaczej świetna robota, na mojego surfa jak znalazł 😄
  9. Heja! Prosiłbym o przerobienie tego pluginu pod komendę z targetem, bądź @all, albo @me. Dostęp dla flagi F. Jeśli ktoś nie ma uprawnień, to po wpisaniu na kogoś efekt będzie zawsze ten sam - wyskoczy temu, co wpisał. O, tak byłoby cudownie. Dzięki z góry 🙂  https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2466597
  10. Ale że klasa będzie miała na wejściu 300 poziom, czy będzie dostępna od 300 poziomu innej klasy, albo łącznie 300 poziomów wymagane na wszystkich klasach?
  11. public cod_class_enabled { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_RESERVATION) return COD_CONTINUE; else { PrintToChat(client, "Klasa dostępna tylko dla VIP"); return COD_STOP; } Sorka, z telefonu 😛 tam jeszcze zazwyczaj masz boola w klasach linuksa, to "ma_klase" true ustawiasz i wsio 😛
  12. Irytująca literówka - Przyjmnij w 97 linijce. Przyjmij oczywiście powinno być 😛 Dzięki za wrzutę 🙂
  13. Właśnie tak zrobiłem, zapomniałem nadmienić. Skorzystam jednak ze wklejki, bo nie mam ochoty znów użerać się z tymi ID, zwłaszcza że samemu nie sprawdzę działania 😞
  14. Chodzi o to, że po przekazaniu komuś itemu czas się buguje, dłużąc się w nieskończoność. Przecież nie mówię tego chamsko, ani nie wymyślam głupot. Korzystam z silnika, zakupiliśmy go 😛 // po wymianie itemu, nie przekazaniu za darmo dokładnie te linijki generują ten błąd (występował na codmod i surf+cod, prosto z wiadomości od Ciebie instalowane więc nic nie grzebaliśmy z tym) static Float:time[65]; new Float:gametime = GetGameTime(); if(gametime > time[client]+60.0) time[client] = gametime; else { PrintToChat(client, "[COD:MW] Musisz odczekac 60 sekund by moc zaoferowac ponowna wymiane itemu!"); return; } Próbowałem to ominąć po wymianie dodając do handlera2 pod ustawienie itemów zadeklarowanego inta g_iPlayerTime w ten sposób g_iPlayerTime[target]=GetTime()+5; a warunek budując tak if(g_iPlayerTime[client]>=GetTime()) { PrintToChat(client, "%s Musisz odczekac chwile, by moc zaoferowac ponowne przekazanie itemu!", PREFIX); return; } Miałem jednak problem z indexami, potem jakoś o tym zapomniałem, może dokończę niebawem - ale jak chciałeś tak zrobię. Nie wkleję kodu 😄
×