Skocz do zawartości

OWLi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Nowy

O mnie

  • Imię
    Kamil
  • Lokalizacja
    Śląskie
  1. Tylko że kurczaczek wszystko wczytuje się do arrayów prawidłowo :/ Tak samo wszystkie itemy z configu wczytują się do bazy mysql. Nie wiem czemu akurat w tym menu występuje błąd. @Paweł byłbyś w stanie przejrzeć kod? Nie ma tego dużo. Raptem pare metod po drodze. Wynagrodzę za rozwiązanie problemu :/
  2. Właśnie to to ja wiem. Tylko że sytuacja wygląda tak że ta tablica jest deklarowana na samym poczatku tak: ArrayList g_itemName, g_itemTypeID, g_itemCategoryID, g_itemKey, g_itemDesc, g_itemData, g_plrItemQUValue, g_plrItemIsEquipped; ArrayList g_itemQUName[d0s_MaxQUs], g_itemQUPrice[d0s_MaxQUs], g_itemQUValue[d0s_MaxQUs], g_itemQUsNum; //ta linijka ArrayList g_categoryName; ArrayList g_typeKey, g_typeEquipMode; a stała: d0s_MaxQUs ma wartość: #define d0s_MaxQUs 64 I debugując tę tablicę (I mean wyświetlam sobie tą stałą na czacie w grze) wyświetla poprawnie jako 64, mogę zmieniać na 256 i tez będzie. Mimo wszystko w grze po wybraniu czegoś powyżej indexu 30 mam błąd. Totalnie nie potrafię znaleźć przyczyny.
  3. Witajcie Panowie, mam problem z CODMODem by d0naciak. Wszystko śmiga prawidłowo poza sklepem do modyfikacji. Wszystko wygląda tak jakby sklep przechowywał tylko 30itemów, a reszta niby jest wczytana, ale tablica się wysypuje. Oto wyciąg z konsoli dotyczący tych błędów: L 09/18/2020 - 22:47:39: [SM] Exception reported: Invalid index 33 (count: 30) L 09/18/2020 - 22:47:39: [SM] Blaming: d0_shop.smx L 09/18/2020 - 22:47:39: [SM] Call stack trace: L 09/18/2020 - 22:47:39: [SM] [0] ArrayList.GetString L 09/18/2020 - 22:47:39: [SM] [1] Line 459, C:\Users\Irek\Desktop\Surf+RPG\cod scripting\d0_shop.sp::BuyItemMenu L 09/18/2020 - 22:47:39: [SM] [2] Line 429, C:\Users\Irek\Desktop\Surf+RPG\cod scripting\d0_shop.sp::PlayerItemMenu_Handler L 09/18/2020 - 22:47:43: [SM] Exception reported: Invalid index 37 (count: 30) L 09/18/2020 - 22:47:43: [SM] Blaming: d0_shop.smx L 09/18/2020 - 22:47:43: [SM] Call stack trace: L 09/18/2020 - 22:47:43: [SM] [0] ArrayList.GetString L 09/18/2020 - 22:47:43: [SM] [1] Line 459, C:\Users\Irek\Desktop\Surf+RPG\cod scripting\d0_shop.sp::BuyItemMenu L 09/18/2020 - 22:47:43: [SM] [2] Line 429, C:\Users\Irek\Desktop\Surf+RPG\cod scripting\d0_shop.sp::PlayerItemMenu_Handler Sprawdzałem rozmiary tablic deklarowanych i niby jest ok, ale ten błąd nie jest z niczego. Oczywiście wszystkie itemy z kategorii można kupić normalnie, lecz kategoria Traile i item trzeci w tej kategorii i następne już nie, jakby miały za duże indexy. Wstawiam kod tych funkcji, w których ten błąd się znajduje. A błąd dotyczy stricte linijek: 458: g_itemQUName[i].GetString(itemID, data, sizeof(data)); 428: if(StrEqual(info, "buy_item_menu")) { 429: BuyItemMenu(client, itemID); Z góry dzięki za pomoc. Za gotowe rozwiązanie mogę wypłacić podziękowanie :) Pozdrawiam, S3V.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...