Jump to content
assignment_ind Existing user? Sign In

Sign In



person_add Sign Up
Go-Code.pl - Support SourceMod i Pluginy CS:GO

PyNiO

Właściciel Sieci
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

PyNiO last won the day on November 5 2019

PyNiO had the most liked content!

Community Reputation

13 Raczkujący

Recent Profile Visitors

125 profile views
  1. Witajcie. Szukam pluginu, który będzie zliczał ile razy dany admin użył komend typu ban, slap, slay, mute. Szukałem trochę i nie mogę znaleźć.
  2. @bombels w sensie , że jakie błędy? Mi przy kompilacji wywaliło tylko ostrzeżenia, które tak na prawdę mogłem zignorować. Najlepiej wyślij mi ss z kompilacji. @edit Nie wiem skąd masz te includy, ale wygląda na to, że wszystkie miałeś zepsute. Polecam na nowo pobrać kompilator albo te includy. Pod spodem wrzucam 2, które wywaliły tam i po zmianie ich normalnie skompilował się. regex.inc datapack.inc
  3. Prawdopodobnie były tam modele, których nie masz na serwerze i dlatego masz error zamiast modeli. Również przez to może być ten lag na początku.
  4. A wrzuciłeś te modele na serwer ? http://www.lady-natalya.info/downloads/Roleplay.zip <-- Date: 23 Oct 2016 http://www.lady-natalya.info/downloa...lay-Assets.zip <-- Date: 23 Oct 2016 http://www.lady-natalya.info/downloa...play-items.zip <-- This has mostly same stuff as above folder, ok to overwrite
  5. Nie wiem czy temat rozwiązany czy nie, ale tak jeszcze dopiszę. Możesz to zrobić jeszcze w taki sposób: To: Rounds >= g_menu_round Zamieniasz na to: ((GetTeamScore(CS_TEAM_T) + GetTeamScore(CS_TEAM_CT)) >= g_menu_round) To pobiera ci ilości wygranych rund przez oba team'y. Wystarczy, że te g_menu_round zmienisz o 1 mniej i będzie ok. Np. Chcesz w 3 rundzie to dajesz g_menu_round = 2
  6. Dzieńdobrywieczór. W trakcie pracy przy pluginie trafiłem na pewien problem. Podczas gdy chcę wyświetlić statystyki gracza poprzez komendę i jak ktoś ma flagę ROOT to jest ok i wszystko się wyświetla, ale bez flagi wyskakuje błąd. Dla tego kto wpisał: "Nie możesz wskazać tego gracza" W konsoli: L 01/20/2020 - 22:35:39: [SM] Blaming: bf2modv311.smx L 01/20/2020 - 22:35:39: [SM] Call stack trace: L 01/20/2020 - 22:35:39: [SM] [1] Line 3724, C:\Users\frugg\Desktop\Wszystko\Słoneczny-Dust\Kompilator\sourcemod\scripting\bf2modv311.sp::BFInfo Funkcja wygląda tak: public Action BFInfo(int client, int args) { char _cArg[1024]; GetCmdArg(1, _cArg, sizeof(_cArg)); int _iTarget = FindTarget(client, _cArg); if (g_iPlayerLevel[_iTarget] < g_iMaxLvl.IntValue) { PrintToChat(client, " \x02 ---------------- \x10Konto %N\x02----------------", _iTarget); PrintToChat(client, " \x04Level -\x01 %i", g_iPlayerLevel[_iTarget]); PrintToChat(client, " \x04Exp -\x01 %i / %i", g_iPlayerExp[_iTarget], PotrzebnyExp(g_iPlayerLevel[_iTarget])); PrintToChat(client, " \x04Monety -\x01 %i ", g_iPlayerMonety[_iTarget]); PrintToChat(client, " \x04Statystyki -\x01 %i / %i / %i / %i", g_iPlayerKondycja[_iTarget], g_iPlayerObrazenia[_iTarget], g_iPlayerHP[_iTarget], g_iPlayerWytrzymalosc[_iTarget]); PrintToChat(client, " \x04Resety -\x01 %i / %i", (g_iPlayerReset[_iTarget] - 1), (g_iMaxReset.IntValue - 1)); PrintToChat(client, " \x04Medale -\x01 Gold:%i | Srebro:%i | Brąz:%i", g_iMedalGold[_iTarget], g_iMedalSilver[_iTarget], g_iMedalBronze[_iTarget]) PrintToChat(client, " \x02 ----------------------------------------"); } else { PrintToChat(client, " \x02 ---------------- \x10Konto %N\x02----------------", _iTarget); PrintToChat(client, " \x04Level -\x01 %i", g_iPlayerLevel[_iTarget]); PrintToChat(client, " \x04Exp -\x01 MAX"); PrintToChat(client, " \x04Monety -\x01 %i ", g_iPlayerMonety[_iTarget]); PrintToChat(client, " \x04Statystyki -\x01 %i / %i / %i / %i", g_iPlayerKondycja[_iTarget], g_iPlayerObrazenia[_iTarget], g_iPlayerHP[_iTarget], g_iPlayerWytrzymalosc[_iTarget]); PrintToChat(client, " \x04Resety -\x01 %i / %i", (g_iPlayerReset[_iTarget] - 1), (g_iMaxReset.IntValue - 1)); PrintToChat(client, " \x04Medale -\x01 Gold:%i | Srebro:%i | Brąz:%i", g_iMedalGold[_iTarget], g_iMedalSilver[_iTarget], g_iMedalBronze[_iTarget]) PrintToChat(client, " \x02 ----------------------------------------"); } } A linijka 3724 to : if (g_iPlayerLevel[_iTarget] < g_iMaxLvl.IntValue) Ktoś wie może w czym problem ?
  7. @Vasto_Lorde wręcz przeciwnie, nie wystraszyłem się, a raczej jestem zadowolony, gdyż wiem nad czym muszę jeszcze popracować w moich pluginach. @Mesharsky dzięki za kilka porad i uwag, na pewno zerknę na wszystko co wysłałeś
  8. Achivements CS:GO Plugin na osiągnięcia na serwerze. Osiągnięcia zdobywane za kille, asysty, wygrane rundy itd. Gracze mogą zdobywać osiągnięcia i używać tagów osiągnięć. Jest to pierwszy plugin udostępniony publicznie przeze mnie,mam nadzieję, że wam się przyda. Każda opinia będzie dla mnie ważna. Instalacja: Wszystko zawarte w instrukcji w paczce. Wymagania: Sourcemod 1.8-10 Baza danych MySQL Reszta wymaganych plików w paczce. Komendy: !achievements - Główne menu !stats - Nasze statystki !tag - Menu tagów CVar'y "achievements_players", "2", "How many players for getting achievement?" "achievements_kills", "20", "How many kills for achievement?" "achievements_assists", "5", "How many assists for achievement?" "achivements_headshots", "5", "How many headshots for achievement?" "achievements_win", "10", "How many rounds wins for achievement?" "achievements_lose", "10", "How many rounds lost for achievement?" "achievements_plant", "5", "How many bomb plants for achievement?" "achievements_defuse", "5", "How many bomb defuses for achievement?" Achievements 1.0.rar
  9. Zapraszamy serdecznie na nowo otwarty serwer BF2 MOD ! Na serwerze możecie znaleźć: Autorski plugin moda Rozbudowany system exp 7 różnych odznak Sklep serwerowy posiadający wiele produktów Wiele udogodnień dla graczy Miłą atmosferę Informacje o serwerze: IP Serwera: 145.239.16.133:27015 Ilość slotów: 17 ( Wraz ze wzrostem graczy będzie zwiększana ilość slotów ) Tickrate: 128 Ważne linki: Główne forum Dział BF2 MOD Regulamin Statystyki graczy

O NAS Jesteśmy społecznością łączącą ludzi, którzy dzielą pasję poznawania CS:GO od strony programistycznej. Posiadamy duże zaplecze merytoryczne i zawsze cieszymy się, gdy dołączają do nas osoby gotowe do nauki. Gwarantujemy, że z odrobiną wytrwałości i otwartym umysłem bardzo szybko napiszesz swój pierwszy plugin. Zapraszamy! 🙂
Szablon wykonany z dużą ilością przez cyberpixelz / Mesharsky / Sitefuture
Forum dumnie napędzane przez: Invision Power Services, Inc.
×
×
  • Create New...