Skocz do zawartości

PyNiO

Właściciel Sieci
  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana PyNiO w dniu 19 Listopada

Użytkownicy przyznają PyNiO punkty reputacji!

Reputacja

27 Początkujący

Ostatnie wizyty

372 wyświetleń profilu
  1. @Paweł to też nie to. Chyba jutro przysiądę nad tym sam i zrobię sobie sprawdzanie jaki damage się otrzymało i wtedy to zablokuje.
  2. A sprawdzałeś komendy? sv_server_graphic1 sv_server_graphic2 One ustawiają obraz jaki ma tam być.
  3. Trzymaj ten plugin na komendy. Na dole w plikach masz skompilowany, surowy oraz plik cfg do wpisywania. #define PLUGIN_AUTHOR "PyNiO" #define PLUGIN_VERSION "1.00" #include <sourcemod> #include <sdktools> Menu g_CommandMenu; public Plugin myinfo = { name = "Command List", author = PLUGIN_AUTHOR, description = "", version = PLUGIN_VERSION, url = "" }; public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_komendy", CMD_Commands); RegConsoleCmd("sm_commands", CMD_Commands); RegConsoleCmd("sm_help", CMD_Commands); } public Action CMD_Commands(int client, int args) { if (IsValidPlayer(client)) { BuildMenuCommand(); g_CommandMenu.Display(client, MENU_TIME_FOREVER); return Plugin_Handled; } else return Plugin_Handled; } void BuildMenuCommand() { g_CommandMenu = new Menu(CommandMenu_Handler); g_CommandMenu.SetTitle("Komendy na serwerze", MENU_ACTIONS_ALL); char path[256]; BuildPath(Path_SM, path, sizeof(path), "configs/commands.cfg"); KeyValues keyValues = new KeyValues("commands"); keyValues.ImportFromFile(path); if (!keyValues.GotoFirstSubKey()) { PrintToServer("*** I had a problem while building a menu :/ Check configs/commands.cfg ***"); delete keyValues; return; } char command[64], itemName[64], desc[64]; do { keyValues.GetString("command", command, sizeof(command)); keyValues.GetString("description", itemName, sizeof(itemName)); Format(desc, sizeof(desc), "%s - %s", command, itemName); g_CommandMenu.AddItem(command, desc); } while (keyValues.GotoNextKey()); delete keyValues; } public int CommandMenu_Handler(Menu menu, MenuAction action, int param1, int param2) { switch (action) { case MenuAction_Select: { char info[64]; menu.GetItem(param2, info, sizeof(info)); PrintToChat(param1, "Komenda: %s", info); } } } stock bool IsValidPlayer(client) { if (client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientInGame(client)) return true; return false; } Command menu.rar
  4. Nie sprawdzałem, ale powinno działać #pragma semicolon 1 #define DEBUG #define PLUGIN_AUTHOR "ASzaz edit. PyNiO" #define PLUGIN_VERSION "0.2" #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <sdkhooks> #include <cstrike> int g_iRespawn[MAXPLAYERS + 1]; public Plugin myinfo = { name = "Respawn - MG course", author = PLUGIN_AUTHOR, description = "Respi graczy", version = PLUGIN_VERSION, url = "sdfsd" }; public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_respawn", CommandRespawn); RegConsoleCmd("sm_ile", CommandRespawns); HookEvent("round_start", EventRunda); } public void OnClientPostAdminCheck(int client) { if (IsPlayerGenericAdmin(client)) g_iRespawn[client] = 8; else g_iRespawn[client] = 5; } public Action CommandRespawns(int client, int args) { if (!IsPlayerGenericAdmin(client)) PrintToChat(client, "Zostało Ci: %i respów! Kup VIP aby mieć ich 8", g_iRespawn[client]); else PrintToChat(client, "Jako VIP masz jeszcze: %i respów", g_iRespawn[client]); } public Action CommandRespawn(int client, int args) { if (IsPlayerAlive(client)) { if (g_iRespawn[client] > 0) { CS_RespawnPlayer(client); g_iRespawn[client]--; } else { if (!IsPlayerGenericAdmin(client)) PrintToChat(client, "Brak respów! Kup VIP'a aby mieć 3 dodatkowe!"); else PrintToChat(client, "Skończyły Ci się respy."); } } else { PrintToChat(client, "////////////////////////////////////////////////////////"); PrintToChat(client, "Tylko martwa osoba może użyć tej komendy!"); PrintToChat(client, "Aby zresetować czas wpisz !r !s lub !restart"); PrintToChat(client, "////////////////////////////////////////////////////////"); } } public Action EventRunda(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { for (int client = 1; client < MaxClients; client++) { if (IsValidPlayer(client)) { if (IsPlayerGenericAdmin(client)) g_iRespawn[client] = 8; else g_iRespawn[client] = 5; } } } stock bool IsValidPlayer(client) { if (client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientInGame(client)) return true; return false; } stock bool IsPlayerGenericAdmin(client) { if (CheckCommandAccess(client, "generic_admin", ADMFLAG_CUSTOM1, false)) { return true; } return false; }
  5. Siema. Przychodzę dzisiaj z nietypowym pytaniem. Nie mogłem tego nigdzie znaleźć, więc wrzucam tutaj. Potrzebuje zablokować obrażenia otrzymywane gdy gracz uderzy z dużą prędkością w ścianę/przedmiot. Dokładnie o co mi chodzi. Dodałem na serwer miny z trybu danger zone i zauważyłem, że czasami ludzie otrzymują damage, gdy po wybuchu, będąc w powietrzu, uderzą w ścianę/przedmiot. I wszystko było by dobrze i nie musiałbym tego robić, gdyby był to inny tryb serwera, lecz na serwerze ZombieMod to nie przejdzie. Co zauważyłem: Blokada obrażeń od upadku nie działa. Obrażenia są zadawane przez "World" Znalazłem na oficjalnej stronie Valve, informację o wszystkich obrażeniach i jak się je pobiera/sprawdza ( np. DMG_FALL, DMG_VEHICLE .. itd.). Lecz nie wiem, które z nich mogę tam zastosować. Rozpiska od Valve I teraz pytanie, czy ktoś wie może jak zablokować te obrażenia? (Nie musi być to specjalnie na clienta nakładane, może być całkowita blokada)
  6. @szogun Uploaded crash dump: Crash ID: U2UD-7FKI-TFN7
  7. Trochę pogrzebałem, ale nic nie znalazłem. Jedyne co odkryłem, to że serwer crashuje jak można wejść i zawiesza możliwość wejścia. @update Dodatkowe informacje: Serwer crashuje jak próbuję na niego wejść, a następnie blokuje możliwość wejścia. Konsola pokazuje: L 10/07/2020 - 15:46:25: [META] Loaded 0 plugins (1 already loaded) L 10/07/2020 - 15:46:25: [META] Loaded 0 plugins (1 already loaded) oraz STEAMAUTH: Client PyNiO ™ | ✺ Sloneczny-Dust received failure code 7 L 10/07/2020 - 15:47:26: STEAMAUTH: Client PyNiO ™ | ✺ Sloneczny-Dust received failure code 7 L 10/07/2020 - 15:47:26: "PyNiO ™ | ✺ Sloneczny-Dust<7><STEAM_1:0:562025499><>" disconnected (reason "No user logon") Dropped PyNiO ™ | ✺ Sloneczny-Dust from server: No user logon
  8. @szogun Wydaje mi się, że nic nie dało to, ale nie mogę być pewien, bo przez takie problemy już nie mam praktycznie graczy. @update @szogun Na pewno nie pomogło. Aktualnie nie mogę się połączyć, ale coś nowego się pojawiło w konsoli. Nie wiem czy jest to związane z tym ale łap tu 3 linijki
  9. @szogun ddos nie ma bo już o tym pisałem z nimi. A co do dc to mają chyba nowego i nie widać tam nic takiego.
  10. Jedyne logi to Retrying public (ip serwera) i tyle. Wygląda to tak jakby serwer był off ale nie jest.
  11. Siemanko! Od jakichś 4-5 miesięcy miałem problem z 1 serwerem. Teraz przeszło to na 2 serwery więc sprawa robi się poważna. Problem jest taki, że są momenty w ciągu dnia, gdzie nie można połączyć się z serwerem, mają to tylko wybrane osoby i po 30-40 minutach do max godziny można wejść na serwer. Serwery nie wyrzucają żadnych błędów i hosting również nie widzi jakichkolwiek problemów z połączeniem. Przeszukiwałem różne fora lecz nic nie mogłem znaleźć i już na prawdę nie wiem co się tam może dziać. PS. Dzieje się to w różnych porach dnia i nie idzie tego przewidzieć. Poniżej załączam trochę informacji z serwerów. Jeżeli coś jeszcze jest wam potrzebne to śmiało pisać, a na pewno podeślę dodatkowe informacje. Możliwe przydatne informacje o serwerach: Hosting: 1shot1kill Wykupione: 2017-01-07 Wersja SM: 1.10.0.6492 Wersja MM: 1.11.0-dev+1143 Spisy pluginów: ( Są tam też moje różne prywatne pluginy, więc jak ktoś będzie miał pytanie to chętnie odpowiem ) - Serwer 1 - Serwer 2 Lista rozszerzeń na serwerach: - Serwer 1 - Serwer 2
  12. Dzieńdobrywieczór państwu. Jako iż nastały ciężkie czasy dla Słonecznego-Dusta, toteż poszukuję ludzi kreatywnych, aktywnych i z wielkimi chęciami na rozwój. O sieci: Słoneczny-Dust jest na rynku serwerów społeczności już od 6 lat. Wraz z graczami tworzymy serwery CS:GO, które dla nich będą idealne do spędzenia wolnego czasu. Na serwerach każdy jest równy, nie ważne czy posiada jakąś rangę czy nie. Luźna atmosfera gwarantowana. Administracja zawsze służy pomocą, jeżeli takiej ktoś potrzebuje. Szukamy osób: - Potrafiących pisać obszerne tematy na forum ( Redaktor ) - Właścicieli serwerów gier ( Nie ważne jaka to gra ) - Administrację na serwery ( Ludzi ogarniętych i aktywnych ) - Techników serwerów CS:GO ( Sam już powoli nie wyrabiam ze wszystkim ) Co oferujemy: Redaktor: - Ranga na forum - Darmowa ranga na serwerach - Możliwość rozwoju pisarskiego - Ranga na serwerze TS3 Właściciel serwera: - Pomoc w konfiguracji serwera - Pomoc w opłatach serwera - Pomoc w zareklamowaniu serwera - Możliwość rozwoju zarządzania - Ranga na forum - Ranga na serwerze - Ranga na serwerze TS3 Admin serwera: - Pomoc w ogarnięciu komend ( jeżeli takowa osoba ma problem z nimi ) - Darmowy VIP na serwerze ( na którym ma admina ) - Ranga na forum - Ranga na serwerze TS3 Technik serwera: - Pomoc w tworzeniu pluginów - Ranga na forum - Ranga na serwerze TS3 - Serwer testowy na własny użytek ( testy pluginów/dodatków )
  13. Dzieńdobrywieczór. Z chęcią odkupię lub zamienię ZŁ na 1shot1kill za punkty na pukawce. [Przelicznik do dogadania] Kontakt: wiadomość lub post na forum / Steam. Steam: https://steamcommunity.com/id/pynioanime/
  14. Dzieńdobrywieczór Kupię pkt na pukawce. Przelicznik do dogadania. Zainteresowanych zapraszam na PW tutaj albo steam https://steamcommunity.com/id/pynioanime/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...