Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Roberrt

Użytkownik
  • Zawartość

    99
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    8

Roberrt wygrał w ostatnim dniu 29 Styczeń

Roberrt ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

66 Klawiaturowy klikacz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Roberrt

    PLN'y MyPSC

    Jeżeli byś chciał to są osoby typu Adi z placuzabaw i Geforce z 4f którzy by ci wymienili przez przelewy24 tylko wtedy licz 16% prowizji przelewów + 23% podatek + 2% prowizja ich
  2. gdy używamy methodmappingu to kod zbliża się wyglądem do C#. Przecież aplikacje w C# ładnie wyglądają co nie? (Chodzi mi o kod) Ja tam kocham te c# accesowanie się do elementów dsadasd.dadasdsa.dsdhfr.jgddrl.sdkssds.dsdktfl.GetComponent<kdsdas>(); kurła bjutiful ❤️
  3. 3 minuty szukania: https://gist.github.com/cl0ne/1117172 https://amxx.pl/topic/10961-udostępnianie-dem-hltv-na-stronie-www/ https://mygo.pl/topic/5432-demka-na-serwerze/?tab=comments#comment-20971
  4. Lol znajdźcie mi serwer paintball DZIAŁAJĄCY mający więcej osób niż 0/20 na którym jest coś autorskiego A nie tylko model broni i kulki z neta
  5. Clientcommand lub nadpisanie cvara klienta?
  6. Nadal dopóki nie ma obliczania % zamiast losowania gracza to nie jest jackpot taki legitny
  7. Teraz tak przeanalizowałem kod i pare mam zastrzeżeń: winner_accountunlimited = JackpotUnlimitedPrice.Get(GetRandomInt(1, JackpotUnlimitedPrice.Length - 1)); -> Nie masz określania kto wygrał poprzez % tylko poprzez losowanie osoby więc jest to takie słabe, % nie są trudne :) Ustawienia do hudu (sethudtextparams) wystarczy raz zrobić nie wydaje ci się że troszkę zasłania ten hud ekran rozgrywki oczywiście wiem że robisz to za darmo więc ma to prawo aby mieć niedociągnięcia no-offence
  8. mapchooser extended, prosta konfiguracja dobre działanie + jest kilka do niego wtyczek typu dzwieki na glosowanie itd
  9. Masno, masno tylko kilka drobnych pytań: Czemu w jednym miejscu używasz method-mappingu a w drugim już nie? Czemu w zmiennych globalnych dajesz mieszane nazwy pokroju g_iaGrenadeOffsets a w innym miejscu (nadal mówię o zmiennych globalnych) oldbuttons. Po co dajesz AutoExecConfig w onmapstart a nie tam gdzie convary? oczywiście no-offence, pytam z ciekawości
  10. @Vasto_Lorde ju dać to do działu metamod a to być wtyczka sourcemod😛
  11. Panie, to nie jest wtyczka do metamoda tylko sourcemoda
×