Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Roberrt

Użytkownik
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

Roberrt wygrał w ostatnim dniu 14 Grudzień

Roberrt ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

11 Raczkujący

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. return APLRes_Success; zwykle to pomijam i tak dziala
  2. Generalnie tak, error loga nie ma a tutaj lekki opis: Strona gracza: Wybiera model w !modele Zatwierdza ---- Początek nowej rundy Po zrespieniu gracza powinien nadać się model np models/player/batman/batman.mdl wywala serwer Strona gracza: Modele pobierane są z cfg i zapisywane co start mapy Modele są dodawane do kolejki pobierania i również do precachowania Jeżeli gracz wybrał model to serwer się crashuje na początku każdej rundy(co nałożenie modelu) z komunikatem: UTL_SetModel: Not precached SCIEZKA_DO_MODELU.mdl
  3. Bo wy******a serwer po zmianie na któryś z modeli z dopiskiem: util_setmodel: not precached ścieżka do modelu
  4. Siemanko, mam drobny problem z kodem. Tuż iż gdyż ponieważ że nie działa mi precachowanie kilku modeli void CFG_PrecacheModels() { char precache[][] = { "models/player/batman/batman.mdl", "models/player/custom_player/kodua/goku/goku.mdl", "models/player/custom_player/kuristaja/octodad/octodad_black.mdl", "models/player/custom_player/kuristaja/octodad/octodad_blue.mdl", "models/player/custom_player/kuristaja/banana_joe/banana_joe.mdl", "models/player/custom_player/kuristaja/trump/trump.mdl", "models/player/custom_player/kuristaja/hitler/hitler.mdl" }; for (int i; i < sizeof(precache); i++) { PrecacheModel(precache[i]); } } Oczywiście wykonywane w evencie onmapstart :)
  5. Siemka przesyłam wam prostego include'a do wywalania błędów. Przykładowe działanie: #pragma semicolon 1 #define DEBUG #define PLUGIN_AUTHOR "Roberrt" #define PLUGIN_VERSION "1.00" #include <sourcemod> #include <errors> /* Kody błędów: [#00] - Próba użycia wtyczki w innej grze niż CS:GO lub CS:S */ EngineVersion g_Game; #pragma newdecls required public void OnPluginStart() { Errors.SetPluginName("MasnyPlugin"); g_Game = GetEngineVersion(); if (g_Game != Engine_CSGO && g_Game != Engine_CSS) { Errors.ThrowCriticalError(0, "Plugin działa tylko w CS:GO i CS:S"); } } niby pierdoła a sam z tego korzystam 😜 errors.inc
  6. Jest to chyba plugin który @fabko sprzedawał albo na stare koderz wrzucał propably work
  7. (NULL,'%s','%s','%s','%d','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0') policz czy jest tyle samo wartości tu co w bazie (kolumn)
  8. „Liczba kolumn nie zgadza się z ilością kolumn w zapytaniu”
  9. Polecam do klepania kodu używania SPEdita jeżeli chodzi o sourcepawna. Darmowe, kompilacje masz pod f6, formatowanie kodu pod ctr r + plugin otrzymujesz w tym samym katalogu co masz sp'ka 🙂
  10. To nie jest błąd, xD Masz na serwerze sv_pure 1 włączone dlatego sprawdza każdemu klientowi zgodność hashy plików z hasami plików na serwerze(modele/itd).
  11. Roberrt

    Particle

    Generalnie to edycja itp odbywa się w allien swarm sdk i jest coś tam takiego jak particle creator (nie trzeba mieć gry) zapis odbywa się do plików .pcf w jednym pliku pcf możemy mieć kilka particlesow wiec trzeba oprócz po pliku to po specjalnej nazwie ustawionej w programie wywoływać. Przykładowy kod do wywoływania particli jest w Store-auras jeżeli chodzi wam o takie particlesy
  12. Tak jak w temacie, posiada ktoś jakieś fajne czapki? (materials+models)
  13. nie masz tam antycrasha w wersji paranoicznej?
×