Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Scorpion Flail

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Scorpion Flail w dniu 20 Wrzesień 2018

Użytkownicy przyznają Scorpion Flail punkty reputacji!

Reputacja

3 Nowy

Ostatnie wizyty

58 wyświetleń profilu
  1. Kawałek kodu, w którym kiedyś to poprawiałem: public Action PlayerSpawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(IsValidPlayer(client) && IsPlayerVIP(client)) { if(IsPlayerAlive(client)) { CreateTimer(0.1, GiveEquipment, GetEventInt(event, "userid"), TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE); } } } public Action GiveEquipment(Handle timer, any userid) { int client = GetClientOfUserId(userid); if(!IsPlayerAlive(client) || !IsValidPlayer(client)) return; if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0 && GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 15) { SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", 100); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasHelmet", 1); if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetHe) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade"); if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetFlash) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_flashbang"); if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetSmoke) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_smokegrenade"); if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT) if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetInc) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_incgrenade"); if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T) if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetMol) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_molotov"); } SetEntityHealth(client, 110); CS_SetClientClanTag(client, tag); if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT) if (GetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasDefuser") == 0) GivePlayerItem(client, "item_defuser"); } stock bool IsValidPlayer(int client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client) && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && !IsClientReplay(client) && !IsClientSourceTV(client)) return true; return false; } Nie pamiętam czy wszystkie warunki są konieczne - potestuj sobie.

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Dodaj nową pozycję...