Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Sqower

Użytkownik
  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Sqower last won the day on March 15

Sqower had the most liked content!

Community Reputation

39 Nowicjusz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sqower

    Ghost

    Klasa posiada stałe 1hp oraz 1/1 z prawego posiada 2 skoki i mniejszą grawitacje Klasa na flage "p" Podziękowania dla @Yamakashi Pod tego codmoda
  2. Witam , jak ustawić klasie stałe np 1hp korzystam z tego codmoda
  3. Jeżeli posiadasz odpowiednie pytania co do turnieju serdecznie zapraszamy na nasz komunikator głosowy TS3 (IP: www.venatuss.teamspeak.pl) Planowane spotkanie 26.10.2019 o godzinie 21:00 Może być trochę ciężko 😄
  4. "PONIŻSZY KOMENTARZ PRZEDSTAWIA DRASTYCZNE I WULGARNE SŁOWNICTWO, JEŻELI NIE JESTEŚ W STANIE CZEGOŚ TAKIEGO PRZETRAWIĆ PROSIMY O NIE UŻYWANIE PLUGINU I SKONTAKTOWANIE SIĘ Z LEKARZEM" Rachunek za lekarza wyśle gołębiem pozdrawiam
  5. #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdkhooks> #include <codmod> new const String:nazwa[] = "Snajper"; new const String:opis[] = "Zadaje 120 procent obrazen z awp (+inteligencja)"; new const String:bronie[] = "#weapon_awp#weapon_deagle"; new const inteligencja = 5; new const zdrowie = 20; new const obrazenia = 0; new const wytrzymalosc = 20; new const kondycja = 25; char sModelKlasyCT[] = "SCIEZKA DO MODELU KLASY"; // plik .mdl char sModelKlasyT[] = "SCIEZKA DO MODELU KLASY DLA TERRO"; char sPlikiModelu[][] = { "PLIK1", "PLIK2" // I TAK DALEJ PLIKI OBU MODELI KLAS } /* przyklad modeli char modelstraznika[][] = { "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.dx90.vtx", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.mdl", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.phy", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1.vvd", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.dx90.vtx", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.mdl", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard1/guard1_arms.vvd", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.dx90.vtx", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.mdl", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.phy", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3.vvd", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.dx90.vtx", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.mdl", "models/player/custom_player/kuristaja/jailbreak/guard3/guard3_arms.vvd" }; */ new bool:ma_klase[65]; public Plugin:myinfo = { name = nazwa, author = "Linux`", description = "Cod Klasa", version = "1.0", url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006" }; public OnPluginStart() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja); HookEvent("player_spawn", player_spawn); } public Action player_spawn(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(ma_klase[client]) // ustawianie modelu klasy { if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT) SetEntityModel(client, sModelKlasyCT); else if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T) SetEntityModel(client, sModelKlasyT); } } public OnMapStart() { for(int i; i < sizeof(sPlikiModelu); i++) // pobieranie modeli (plikow modelu) AddFileToDownloadsTable(sPlikiModelu[i]); PrecacheModel(sModelKlasy); // precache modelu AddFileToDownloadsTable(sModelKlasy); // pobieranie modelu } public OnClientPutInServer(client) { SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public OnClientDisconnect(client) { SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public cod_class_enabled(client) { ma_klase[client] = true; } public cod_class_disabled(client) { ma_klase[client] = false; } public Action:OnTakeDamage(client, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype) { if(!IsValidClient(attacker) || !ma_klase[attacker]) return Plugin_Continue; if(!IsValidClient(client) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker)) return Plugin_Continue; new String:weapon[32]; GetClientWeapon(attacker, weapon, sizeof(weapon)); if(StrEqual(weapon, "weapon_awp") && damagetype & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(client, attacker, RoundFloat(damage*0.2)+RoundFloat(cod_get_user_maks_intelligence(attacker)*0.5)); return Plugin_Continue; }
  6. https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2382087
  7. HA faktycznie była to winna ciastek 😄 dzięki
  8. Jak to robisz że ci działa ? 😛 testowałem na telefonach też nie działa
  9. Działa ci ta strona bo, kiedyś cały czas z niej korzystałem a teraz coś nie pyka 😕
  10. #include <sourcemod> public Plugin:myinfo = { name = "Opis", author = "xBBBay", description = "", version = "1.0", url = "http://steamcommunity.com/id/xbbbay" }; public OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_vip", Command_VIP); } public Action:Command_VIP(client, args) { vip_help(client, 1); return Plugin_Handled; } public Action vip_help(int client, intargs) { Panel panels = new Panel(); char buffer[512]; Format(buffer, sizeof(buffer), "VIP\nFunkcje vipa:\n+500rpg,\n+5000kredytów,\n+Dostęp do wszystkich ulepszeń,\n+Spadachron,\n+2x exp w rpg i !lvl,\n+!respawn raz na mape/"); panels.SetTitle(buffer); panels.DrawItem("Zamknij"); panels.Send(client, vip_help2, 20); delete panels; return Plugin_Handled; } public int vip_help2(Menu menu, MenuAction action, int param1, int param2) { } vipinfo.smx
  11. Szukam osoby która była by wstanie dodać customowe bronie do gunexpa oraz inna rzeczą więcej info dla chętnych Cena dogadamy się Steam : https://steamcommunity.com/id/sqower/

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...