Skocz do zawartości

RevDev

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Darowizny

    0,00 zł 

Reputacja

0 Nowy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Na serwerze zmieniłem ESP na esl_admin_esp i od tamtego czasu na serwerze jest przypadek, że gracz jest niewidzialny tylko go słychać. Kod pluginu bo lekko został przerobiony #include <sourcemod> #include <sendproxy> #include <cstrike> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required #define IsValidClient(%0) (1 <= %0 <= MaxClients && IsClientInGame(%0) && !IsFakeClient(%0) && !IsClientSourceTV(%0) && !IsClientReplay(%0)) #define PLUGIN_VERSION "2.8" int user_flag; ConVar AdminESPflag = null; ConVar AdminESPglow = null; Con
  2. #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdktools> #include <sdkhooks> #include <multicolors> #pragma newdecls required public Plugin myinfo = { name = "Bonus za nick", author = "XXX", description = "Dodaje graczą dodatkowy hajs za dodanie w nicku", version = "1.0.1" }; ConVar g_CvarRewardNick, gg_OdGodziny, gg_DoGodziny, gg_VipActive, g_CvarMatchCase; int DarmowyVip = 0; public void OnPluginStart() { HookEvent("round_start", Event_RoundStart); g_CvarRewardNick = CreateConVar("sm_reward", "Google.pl", "Fraza za ktora
  3. Usunąłem INC od deathrunu i dodałem tylko 1 nativa do pluginu, a grawitacja dalej nie działa #include <cstrike> #include <clientprefs> #include <sdkhooks> #include <sdktools> #include <shavit> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required #define MOD_TAG "\x01\x0B★ \x07[ADEPT -> DR VIP]\x04 " bool Used[MAXPLAYERS + 1]; ConVar g_cvVipFlag; ConVar g_hpstart, g_gravity; public Plugin myinfo = { name = "ADEPT --> Deathrun VIP", description = "Autorski Plugin StudioADEPT.net", author = "Brum Brum", version = "1.0", url = "http://www.Studi
  4. Tylko nie mam w pluginie funkcji IsValidClient, wysłałem cały kod na samej górze
  5. Nie chce się skompilować, a pobrałem shativ.inc z tego githuba co mi dałeś
  6. Nie wiem, nie potrafię kompletnie tego rozwiązać. #include "include/shavit.inc" GlobalForward g_gravityForward; g_gravityForward = new GlobalForward("Shavit_OnLeaveZone", ET_Event, Param_Cell, Param_Cell, Param_String, Param_Cell); public Action OnPlayerExitZone(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid")); Call_StartForward(g_gravityForward); return SetEntityGravity(client, g_gravity.FloatValue); }
  7. Gdzie szukać tego forwarda? native bool dr_GetPlayerBuySomething(int client); To będzie to ?
  8. Z tych 3 problemów rozwiązany został 1 hp na start. Grawitacja i doublejump dalej nie działa #include <deathrun> #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <clientprefs> #include <sdkhooks> #include <sdktools> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required #define MOD_TAG "\x01\x0B★ \x07[ADEPT -> DR VIP]\x04 " bool Used[MAXPLAYERS + 1]; ConVar g_cvVipFlag; ConVar g_hpstart, g_djump, g_gravity; int g_fLastButtons[MAXPLAYERS+1]; int g_fLastFlags[MAXPLAYERS+1]; int g_iJumps[MAXPLAYERS+1]; public Plugin myinfo = { name = "ADEPT --> Deat
  9. Tak jak w temacie nic nie działa w tym vipie, kompiluje się normalnie #include <deathrun> #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <clientprefs> #include <sdkhooks> #include <sdktools> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required #define MOD_TAG "\x01\x0B★ \x07[ADEPT -> DR VIP]\x04 " bool Used[MAXPLAYERS + 1]; ConVar g_cvVipFlag; ConVar g_hpstart, g_djump, g_gravity; int g_fLastButtons[MAXPLAYERS+1]; int g_fLastFlags[MAXPLAYERS+1]; int g_iJumps[MAXPLAYERS+1]; public Plugin myinfo = { name = "ADEPT --> Deathrun VIP", description =
×
×
  • Dodaj nową pozycję...