Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

plx211

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana plx211 w dniu 21 Styczeń

Użytkownicy przyznają plx211 punkty reputacji!

Reputacja

38 Nowicjusz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Enum struct (miło wiedzieć że coś takiego dodali 🙂 ) to nie struktura a lukier składniowy na tablice i enum'a imitujący strukture. Żeby nie było nie czepiam się poradnika, bo dobrze że ktoś napisał, brakuje tutaj jedynie przykładu z przesunięciem bitowym (przydaje się) 😄 +1 za link 🙂 p.s. Z tego co widzę mogą się pojawić tutaj problemy z tablicami/"stringami" w tym
  2. enum to nie struktura! to jest błąd karygodny 🙂 enum to typ wyliczeniowy https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Wyliczeniowy_typ_danych
  3. plx211

    [Rozwiązane] Zmiana mapy

    server.cfg jest wywolywany tylko przy starcie servera. przejdz do csgo/cvar skopiuj gamemode_trybgry.cfg, dodaj do kopii ten cvar co podawali wyzej, zmien nazwe kopi na gamemode_trybgry_server.cfg (np. gamemode_casual_server.cfg) i wrzuc go z powrotem. teraz restart servera i koniec. plik gamemode_..._server.cfg jest wywolywany przy kazdym uruchomieniu danego trybu (zmianna mapy to tez po czesci "zmianna" trybu) pisane z fona i pamieci
  4. Hi, You're probably must create new particles from existings (their are in particles folder in package with this plugin), After this you must add new particles to plugin config file. This link https://developer.valvesoftware.com/wiki/Particle_System_Overview can be useful for you Good luck 😉
  5. nowy post bo edycja mi sie bugguje na fonie, usun == getteam w ostatniej petli, to wyswietlisz wszystkim
  6. zrobiłeś to najgorzej jak można było, po za tym odrazu trzeba było wstawić kod 🙂 nie jest to najlespze rozwiazanie, ale sproboj tego (nie testowane): public void UpdateMenu() { if (!(active && g_chicken)) { return; } ArrayList sorted = new ArrayList(2); Menu menu = new Menu(EmptyHandler); menu.SetTitle("ADEPT -> Chicken Hunt"); menu.ExitButton = false; for (int i = 1; i < sizeof(KilledChicken); ++i) { if (IsValidClient(i) && GetClientTeam(i) == CS_TEAM_TT) { int index = sorted.Push(KilledChicken[i]); sorted.Set(index, i, 1); } } SortADTArray(sorted, Sort_Descending, Sort_Integer); for (int i = 0; i < sorted.Length; ++i) { char buffer[65]; Format(buffer, sizeof(buffer), "-> %N zabił %d kurczaków", sorted.Get(i, 1), sorted.Get(i, 0)); menu.AddItem("", buffer, ITEMDRAW_DISABLED); } for (int i = 1; i < MaxClients; ++i) { if (IsValidClient(i) && GetClientTeam(i) == CS_TEAM_TT) { menu.Display(i, 20); } } }
  7. Nie napisałem tutaj że dla złożoności czasowej istnieje jeszcze coś takiego jak stała przez która mnożymy, jak widać na zdjęciu ta stała jest mniejsza dla inserta: Ale maszyna vm mocno zwiększa tą stałą, więc natywny quick sort zdecydowanie szybciej będzie działał nawet dla mniejszych przypadków. W sumie może zrobie testy pod wieczór, zobaczymy jak to w praktyce wypada 🙂 p.s. Trzeba pamiętać że pisząc samemu, zwiększamy szanse na błąd. A sourcemod korzysta (prawdopodobnie, na to wskazuje nazwa funkcji qsort) z quick sorta zaimplementowanego w biblioteke standardową języka C, który jest napewnno zoptymalizowany. p.s. 2 Dla tych co nie wiedzą 1E-07 s = 1*10^-7 s = 0,0000001 s = 0,0001 ms = 0,1 μs p.s. 3 Szacun za mashe, dobra bajka 😄
  8. https://sm.alliedmods.net/new-api/sorting/SortIntegers to algorytm quick sort ( https://github.com/alliedmodders/sourcemod/blob/master/core/logic/smn_sorting.cpp#L119 ), będzie on wydajniejszy niż ręcznie napisany insert sort zaproponowany przez @mastah7991 ze względu na to że jest zaimplementowany w sourcemodzie, a nie obliczany na maszynie virtualnej (source)pawna. Złożoność czasowa dla insert sort wynosi n^2 natomiast dla quick nlog(n) oraz pesymistyczne n^2, czyli w najgorszym wypadku będzie tak szybkie jak inseration sort. Dla tablicy 64 elementowej: 64^2 = 4096 64 * log(64) = ~180
  9. stock bool isLucky(int chance) { return !GetRandomInt(0, chance); } if (isLucky(3)) { // Szansa na wykonanie tego wynosi 1/3 } if (isLucky(100)) { // Szansa na wykonanie tego wynosi 1/100 } else { // Szansa na wykonanie tego wynosi 99/100 } Ciezko bylo wymyslic nazwe dla funkcji :)
  10. zacznijmy od tego co to za server? Dedyk? Vps? (jeśli tak to jaka wirtualizacja) Hosting dla serverów? oraz gdzie 🙂
  11. program do wizualizacij przestrzeni n-wymiarowych w przestrzeni 3-wymiarowej wraz z mozliwoscia robienia obrotow wzgledem danych wymiarow (patrz animacje tesseraktu) projekt mozna napisac ladnie w c++ i opengl (proponuje zamiast ogl uzyc vulkan).
  12. @MAGNET https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Rust_(język_programowania) p.s. fatalnie sie oznacza osoby na telefonie (xiaomi redmi 5 plus w firefoxie)
  13. Bezpieczny język programowania o silnym statycznym typowaniu z garbage collector na poziomie kompilacji
  14. Cookie_Mutation = RegClientCookie("MuteGO_Mutation", "Mute players without mutation", CookieAccess_Protected); Cookie_Rude = RegClientCookie("MuteGO_Mutation", "Mute players considered as rude", CookieAccess_Protected); dla rude chyba powinna byc inna nazwa ciasteczka? :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...