Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

d0naciak

Użytkownik
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

d0naciak last won the day on May 16

d0naciak had the most liked content!

Community Reputation

18 Początkujący

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No nie jest to do końca dekompilator, nie wiedziałem że plikami w mapie można sobie żonglować, mniejsza ? Najważniejsze że udało się rozwiązać problem, radar działa także wielkie dzięki, można zamknąć ?
  2. Jak wrzucić? Jedyny działający "dekompilator" jaki znalazłem to BSPSource, dzięki niemu wyciągnąłem radar z mapy, jednak nic do mapy wrzucić dzięki temu programowi to z tego co widzę nie mogę, no chyba że ja o czymś nie wiem ?
  3. Zmieniłem nazwę mapy i wyeksportowałem radar do osobnego pliku. Pytanie jak wymusić u gracza pobieranie tego radaru, bo sam z siebie nie chce się pobierać.
  4. 1. Jak trzeba podać rozmiar tablicy, podają o jeden punkcik mniej, przykład: char name[64]; Format(name, 63, "mójNick"); Gdzie prawidłowa forma to: char name[64]; Format(name, 64, "mójNick"); A najlepszym nawykiem jest: char name[64]; Format(name, sizeof(name), "mójNick"); 2. Plugin niedostosowany do załadowania/wyładowania w trakcie gry. Warto w OnPluginStart wywoływać takie wydarzenia jak OnClientAuthorized, OnClientPutInServer itd., a w OnPluginEnd wywoływać OnClientDisconnect. Mega mało ludzi tak robi, bo nauczeni są restartować serwer przy wgraniu pluginu, źleeee. Co za tym idzie drugi błąd, ale pozwolę sobię go opisać, czyli pośrednie zapytanie SQL (threaded query) w OnPluginEnd. Niestety ale wtedy do zapisu może nie dojść. 3. Na siłę używanie bezpośrednich zapytań SQL (non-threaded query) bądź korzystanie ze SQLite, bo działają natychmiastowo. Niestety ale zapytania bezpośrednie potrafią nieźle zamulić serwer. Dopuszcza się używanie ich wtedy, kiedy np. dane zapisywane są przy wyładowaniu pluginu o czym napisałem wyżej, jednak kiedy jest okazja warto zawsze korzystać z "SQL_TQuery". SQLite jest dobre o ile jest tam dość mało danych, nie opłaca się używać SQLite kiedy dane są przypisane do np. graczy, wtedy przepełnienie bazy następuje dosyć szybko, a co za tym idzie serwer doznaje pojedynczych ścinek które trwają nawet po 0.5s, czyli jest to bardzo dokuczliwe.
  5. Witam, jest opcja powiązania plików do mapy, tj. wymuszanie ich pobierana na danej mapie za pomocą jakiejś konfiguracji? Wiem, że można to zrobić pluginem, ale zastanawiam się czy istnieje jakiś prostszy sposób. Pozdrawiam ?
  6. Dobra, problem rozwiązałem inaczej, podzielę się doświadczeniami ? Sporo googlowałem, i znalazłem między innymi takie rozwiązanie: https://github.com/sbpp/sourcebans-pp/issues/367 To rozwiązanie było często pomocne z tego co wyczytałem, ale jednak mi praktycznie nie pomogło, ale podsyłam gdyż komuś może się to przydać. Zdecydowałem się zatem na metodę komentowania kolejno linijek od tych najbardziej podejrzanych i ustaliłem, że problem siedzi w następującym zapytaniu: $submission = $GLOBALS['db']->Execute('UPDATE `'.DB_PREFIX.'_submissions` SET archiv = \'3\', archivedby = '.($userbank->GetAid()<0?0:$userbank->GetAid()).' WHERE archiv = \'0\' AND (SteamId IN((SELECT authid FROM `'.DB_PREFIX.'_bans` WHERE `type` = 0 AND `RemoveType` IS NULL)) OR sip IN((SELECT ip FROM `'.DB_PREFIX.'_bans` WHERE `type` = 1 AND `RemoveType` IS NULL)))'); Wycinek z includes/system-functions.php Zdecydowałem się więc po prostu opróżnić tabelę sb_submissions, a także wyłączyć opcję Submit a ban w panelu administracji, gdyż i tak wszystko rozwiązujemy przez forum. Problem poniekąd można uznać za rozwiązany, jednak nie zagłębiałem się w samo zapytanie, bo najprawdopodobniej gdzieś w nim mimo wszystko jest problem (chociaż w sumie może problem jest głębszy, nie mam pojęcia xD). Dodatkowo dokonałem eksportu tabeli, żeby być może w czasie wolnym (w co szczerze wątpię xD) po prostu ustalić gdzie jest problem. Spróbuję po prostu zgłosić ten problem na githubie, kto wie... coś pomogą? ?
  7. Witam, mam niemały problem z SB, mianowicie poruszanie się po banach trwa zdecydowanie za długo. Przy juz 3k banów samo wyszukiwanie potrafi zajmować nawet pół minuty, przy mniejszej ilości banów tego problemu nie ma, jednak wieczne ich usuwanie jest nie dość że mało zautomatyzowanym rozwiązaniem to po prostu nie tędy droga. Słyszałem, że może zależeć to od wersji SB, czy też wersji MySQL na serwerze, jednak kombinowałem na różnorakie sposoby i do tej pory bez skutku. Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
  8. Faktychoo, nie zwróciłem uwagi że standardowy mapchooser w gruncie rzeczy korzysta z ConVara, myślałem że mapcyclefile w maplists.cfg zawsze wskazuje na mapcycle.txt. Przetestuje to jutro chłopaki i dam znać co i jak, tymczasem lajk poleciał ?
  9. Witam! Szukam jakiegoś pluginu który pomoże mi podzielić mapy na małe i duże, konkretniej - np. do 12 graczy w vote mają wyświetlać się tylko małe mapy, powyżej 12 graczy mają w vote być już same duże mapy. Próbowałem korzystać z UMC, jednak już drugi raz podejrzewam ten plugin o crashowanie serwera, stąd szukam jakiejś alternatywy, może być nawet jakiś odpowiednik w stylu /malamapa, byle by dać jakoś graczom możliwość grania też na tych małych mapach. Ktoś coś?
  10. Zapodaj cały spakowany model to ocenimy co i jak, dodatkowo możesz rzucić też źródło ?
  11. Najprawdopodobniej zapomniałeś o teksturach bądź po prostu nie skopiowałeś ich tak jak należy (mowa o folderze materials)
  12. Wyciągnięcie nie jest takie proste jeśli nie znasz się na tym. Może i jest opcja po prostu zamiany pewnych części kodu na takie, aby Party działało na zwykłym serwerze, ale istnieje ryzyko że plugin nie będzie działać prawidłowo. Takim przepisaniem powinien zająć się specjalista, bo samemu jeżeli nic nie potrafisz zrobienie tego bezbłędnie graniczy z cudem.
  13. Z tego co widzę kod jest niekompletny, czy na pewno wysłałeś całość?
  14. Zamiast po prostu kopiować kod, sprawdź jak to działa na serwerze :P Do poprawnego działania potrzeba jeszcze tego pluginu: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2177167

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...