Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

d0naciak

Właściciel Sieci
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

d0naciak last won the day on November 1

d0naciak had the most liked content!

Community Reputation

39 Nowicjusz

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Chętnie kupię 👉 Serwer CS:GO Co najwyżej 1200 w GT Mod nie ma znaczenia Serwer CS 1.6 Co najwyżej 1200 GT Mod nie ma znaczenia Hosting pukawka bądź 1s1k Kontakt wyłącznie na PW bądź GG 53722333
  2. @Mesharsky nie ma co ujmować koledze, pierwszy plugin a wygląda lepiej niż mój pierwszy udostępniony publicznie ^^ Każdy kiedyś zaczynał, pracuj tak dalej a będą z Ciebie ludzie 😄 Ode mnie dodam, że tutaj zamiast: bool g_bPlayerWczytane [MAXPLAYERS]; powinno być bool g_bPlayerWczytane [MAXPLAYERS+1]; Gdyż w przypadku gdy serwer będzie pełny, dla gracza z ostatnim client ID braknie miejsca w tablicy
  3. Opis Jest to oczywiście znany Cod Mod napisany w 100% przeze mnie. Myślę, że jest on optymalniejszy niż pozostałe modyfikacje jakie można znaleźć. Rozwijanie paczki zostało zawieszone, gdyż serwer po prostu upadł, dlatego też kod nie zawsze jest najlepszy, jednak postanowiłem podzielić się z Wami tym, co udało mi się do tej pory napisać. Więcej niżej: - 20 klas zwykłych, 5 klas premium (kliknij, aby zobaczyć ich opis) - 56 perków (kliknij, aby zobaczyć ich opis) - klasy oraz perki poukładane są w menu wg. alfabetu, aby ułatwić poruszanie się w nim - system monet wstawiony w miejsce dolarów - umiejętności klas i perków napisane osobno, co pozwala na łatwą edycję oraz zmniejszenie ilości błędów wynikających z nakładających się umiejętności - standardowo użycie umiejętności klas pod E, umiejętności perków pod G - free level - prosty system cooldownów dla umiejętności wraz z efektem dźwiękowym przy ich odblokowaniu - system misji, 20 zadań podzielonych na 4 rozdziały - system klanów wraz z rangami, statystykami, wojnami oraz topką klanów - sklepik serwerowy z doświadczeniem, statystykami, extra itemami, trailami, sprayami - skrzynki wypadające z graczy - losowy kod do przepisania na czacie - daj/wymień perk wraz z blokadami - rynek z perkami - blokada perków dla danych klas - nocny exp - gotowy VIP (flaga custom 1) wraz z opisem - rozbudowane menu pomocy dla początkujących - nagroda dla TOP 3 graczy co mapę Wymagania - baza danych MySQL Komendy gracza sm_binds, sm_bindy - pomoc w bindach umiejętności sm_d, sm_drop - wyrzucenie perku sm_k, sm_klasa - wybór klasy sm_klasy - opis wszystkich klas sm_p, sm_perk - opis perku sm_perki - opis wszystkich perków sm_ranklvl - ranking poziomu sm_resetstat, sm_resetstats - reset statystyki sm_stats, sm_staty - menu rozdawania statystyk sm_top15lvl - top 15 poziomów sm_useitem, sm_useperk - użycie perku sm_useskill - użycie umiejętności klasy sm_sklep - otwiera sklepik sm_misje - otwiera menu misji sm_klan - otwiera menu klanów sm_daj - menu dawania perka sm_wymien - menu wymiany perka sm_bwymiane - blokada wymiany perkiem sm_rynek - rynek perków sm_vip - opis VIP'a sm_pomoc - menu pomocy Komendy admina cod_givecoins <nick> <amount> - dodaje monety graczowi cod_givelvl <nick> <amount> - dodaje poziom do aktualnej klasy gracza cod_givexp <nick> <amount> - dodaje doświadczenie do aktualnej klasy gracza cod_setcoins <nick> <amount> - ustawia monety graczowi cod_setlvl <nick> <amount> - ustawia poziom aktualnej klasy gracza cod_setperk <nick> <perk name> [perk value] - ustawia perk graczowi cod_setxp <nick> <amount> - ustawia doświadczenie aktualnej klasy gracza Galeria Download https://github.com/d0naciak/SM-Call-Of-Duty-Mod/releases Instrukcję instalacji można znaleźć w środku
  4. No nie jest to do końca dekompilator, nie wiedziałem że plikami w mapie można sobie żonglować, mniejsza ? Najważniejsze że udało się rozwiązać problem, radar działa także wielkie dzięki, można zamknąć ?
  5. Jak wrzucić? Jedyny działający "dekompilator" jaki znalazłem to BSPSource, dzięki niemu wyciągnąłem radar z mapy, jednak nic do mapy wrzucić dzięki temu programowi to z tego co widzę nie mogę, no chyba że ja o czymś nie wiem ?
  6. Zmieniłem nazwę mapy i wyeksportowałem radar do osobnego pliku. Pytanie jak wymusić u gracza pobieranie tego radaru, bo sam z siebie nie chce się pobierać.
  7. 1. Jak trzeba podać rozmiar tablicy, podają o jeden punkcik mniej, przykład: char name[64]; Format(name, 63, "mójNick"); Gdzie prawidłowa forma to: char name[64]; Format(name, 64, "mójNick"); A najlepszym nawykiem jest: char name[64]; Format(name, sizeof(name), "mójNick"); 2. Plugin niedostosowany do załadowania/wyładowania w trakcie gry. Warto w OnPluginStart wywoływać takie wydarzenia jak OnClientAuthorized, OnClientPutInServer itd., a w OnPluginEnd wywoływać OnClientDisconnect. Mega mało ludzi tak robi, bo nauczeni są restartować serwer przy wgraniu pluginu, źleeee. Co za tym idzie drugi błąd, ale pozwolę sobię go opisać, czyli pośrednie zapytanie SQL (threaded query) w OnPluginEnd. Niestety ale wtedy do zapisu może nie dojść. 3. Na siłę używanie bezpośrednich zapytań SQL (non-threaded query) bądź korzystanie ze SQLite, bo działają natychmiastowo. Niestety ale zapytania bezpośrednie potrafią nieźle zamulić serwer. Dopuszcza się używanie ich wtedy, kiedy np. dane zapisywane są przy wyładowaniu pluginu o czym napisałem wyżej, jednak kiedy jest okazja warto zawsze korzystać z "SQL_TQuery". SQLite jest dobre o ile jest tam dość mało danych, nie opłaca się używać SQLite kiedy dane są przypisane do np. graczy, wtedy przepełnienie bazy następuje dosyć szybko, a co za tym idzie serwer doznaje pojedynczych ścinek które trwają nawet po 0.5s, czyli jest to bardzo dokuczliwe.
  8. Witam, jest opcja powiązania plików do mapy, tj. wymuszanie ich pobierana na danej mapie za pomocą jakiejś konfiguracji? Wiem, że można to zrobić pluginem, ale zastanawiam się czy istnieje jakiś prostszy sposób. Pozdrawiam ?
  9. Dobra, problem rozwiązałem inaczej, podzielę się doświadczeniami ? Sporo googlowałem, i znalazłem między innymi takie rozwiązanie: https://github.com/sbpp/sourcebans-pp/issues/367 To rozwiązanie było często pomocne z tego co wyczytałem, ale jednak mi praktycznie nie pomogło, ale podsyłam gdyż komuś może się to przydać. Zdecydowałem się zatem na metodę komentowania kolejno linijek od tych najbardziej podejrzanych i ustaliłem, że problem siedzi w następującym zapytaniu: $submission = $GLOBALS['db']->Execute('UPDATE `'.DB_PREFIX.'_submissions` SET archiv = \'3\', archivedby = '.($userbank->GetAid()<0?0:$userbank->GetAid()).' WHERE archiv = \'0\' AND (SteamId IN((SELECT authid FROM `'.DB_PREFIX.'_bans` WHERE `type` = 0 AND `RemoveType` IS NULL)) OR sip IN((SELECT ip FROM `'.DB_PREFIX.'_bans` WHERE `type` = 1 AND `RemoveType` IS NULL)))'); Wycinek z includes/system-functions.php Zdecydowałem się więc po prostu opróżnić tabelę sb_submissions, a także wyłączyć opcję Submit a ban w panelu administracji, gdyż i tak wszystko rozwiązujemy przez forum. Problem poniekąd można uznać za rozwiązany, jednak nie zagłębiałem się w samo zapytanie, bo najprawdopodobniej gdzieś w nim mimo wszystko jest problem (chociaż w sumie może problem jest głębszy, nie mam pojęcia xD). Dodatkowo dokonałem eksportu tabeli, żeby być może w czasie wolnym (w co szczerze wątpię xD) po prostu ustalić gdzie jest problem. Spróbuję po prostu zgłosić ten problem na githubie, kto wie... coś pomogą? ?
  10. Witam, mam niemały problem z SB, mianowicie poruszanie się po banach trwa zdecydowanie za długo. Przy juz 3k banów samo wyszukiwanie potrafi zajmować nawet pół minuty, przy mniejszej ilości banów tego problemu nie ma, jednak wieczne ich usuwanie jest nie dość że mało zautomatyzowanym rozwiązaniem to po prostu nie tędy droga. Słyszałem, że może zależeć to od wersji SB, czy też wersji MySQL na serwerze, jednak kombinowałem na różnorakie sposoby i do tej pory bez skutku. Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
  11. Faktychoo, nie zwróciłem uwagi że standardowy mapchooser w gruncie rzeczy korzysta z ConVara, myślałem że mapcyclefile w maplists.cfg zawsze wskazuje na mapcycle.txt. Przetestuje to jutro chłopaki i dam znać co i jak, tymczasem lajk poleciał ?
  12. Witam! Szukam jakiegoś pluginu który pomoże mi podzielić mapy na małe i duże, konkretniej - np. do 12 graczy w vote mają wyświetlać się tylko małe mapy, powyżej 12 graczy mają w vote być już same duże mapy. Próbowałem korzystać z UMC, jednak już drugi raz podejrzewam ten plugin o crashowanie serwera, stąd szukam jakiejś alternatywy, może być nawet jakiś odpowiednik w stylu /malamapa, byle by dać jakoś graczom możliwość grania też na tych małych mapach. Ktoś coś?
  13. Zapodaj cały spakowany model to ocenimy co i jak, dodatkowo możesz rzucić też źródło ?

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...