Skocz do zawartości

dev

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

105 Mniejszy koder

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. a co, miał dać 49%? czy może 21 zł za serwer? Są pewne ramy które każdemu providerowi będą się opłacały a które nie. to tak jakbym szczuł na was psami za PluginyCS, zmienione dwie literki łola boga, wszystko co zaczyna się na Pluginy jest zarezerwowane dla PluginySM, czysty idiotyzm.
  2. -50% na drugi serwer jest zarezerwowany tylko dla LiveServer i nie ma szans aby nikt inny taki rabat dał haha
  3. Ja sprawdziłbym na twoim miejscu regulamin i metody kontaktowe, i niestety nie trafiłeś, nie "pracuje w gamedata". No i istnieje coś takiego jak UOKiK który jest ci doskonale znany 😜
  4. Masz wyraźnie napisane kto jest administratorem (i współadministratorem) danych, inkubator nie jest rzeszą czy zgromadzeniem żeby zrzeszać osoby tylko akceleratorem działalności, widać że wiedzy ci na ten temat brak. Jest wiele sukcesywnych podmiotów którzy po udanej inkubacji przechodzą na spółki handlowe, dobrym przykładem jest Callpage lub Plenti (z których sam usług korzystam ;p), więc wychodzenia z założenia że wszystko to co jest nowe jest "krzakiem" jest kompletnie idiotycznym podejściem. To tak jak nazwanie operatora typu Viking Mobile (w miarę nowy, operator cyfrowy) krzakiem ponieważ nie jest operatorem tradycyjnym jak Orange, Play czy Plus. pzdr
  5. Cześć, Dzisiaj na giełdę trafia mój jeden z najbardziej rozbudowanych projektów do tej gierki (cs:go), mowa tutaj o systemie trybu JAILBREAK, który jest bardzo fajnym trybem w rozgrywce ponieważ nie jest tak monotonny jak tryby pokroju Only DD2. Sama część *.sp ręcznie napisanego kodu zajmuje w przybliżeniu 19 tyś linijek do tego dochodzi też część WWW no i tysiące assetsów (mapy, materiały, modele, dźwięki). System oprócz całej konstrukcji rozgrywki posiada również dodatkowe funkcje m.in.: SklepSMS (Zakup vipa, fajek, premium i opłacanie składek) z integracją SMS, paypal oraz ręcznie akceptowanymi paysafecardami Cały system rang Właściciel->H.Admin->Admin->J.Admin->PermPremium->Premium->PermVip->Vip->Gracz (nie korzystam z standardowych systemów flag SM!) Systemy banowania na CT na rundy Loterie Sklep z przedmiotami co rundę Własny system chatu z różnymi blokadami, systemem announe'ów i paroma bajerami Jaka to melodia? I wiele innych Oprócz wyżej wymienionych rzeczy system posiada coś bardzo unikatowego czyli AUTORSKI SYSTEM OSTATNIEGO ŻYCZENIA, aktualnie na większości jak nie na wszystkich serwerach jailbreak używa się systemu SM Hosties który posiada wiele nie potrzebnych rzeczy jak i brak tych kluczowych, w moim systemie życzeń są zaimplementowane rzeczy pokroju wyboru OnlyHS, grawitacji, blokady skoku czy blokady kucania. System posiada tak dużo funkcji że nie dałoby się ich wszystkich przedstawić w tym temacie w sposób czytelny dla użytkownika, dlatego przesyłam filmiki z rozgrywki na serwerze(ach) z moim systemem (aktualnie tylko 1 w PL). (starsza wersja systemu) (starsza wersja systemu) Cena: 800-1600 w zależności od wyboru klienta (Przy dobrym zarządzaniu i reklamie serwer powinien zwrócić się z nadwyżką w 2-4 miesiące) Płatność: Paypal + Przelew (split) Kontakt: Forum PW, Steam i mail: [email protected]
  6. Cześć, Zakoduję w ionCube Encoder pliki jak i projekty wykonane w języku PHP. Dlaczego warto skorzystać z zakodowania? Uchroni to pracę programisty przed wyciekiem kodu, jak i zapewni ochronę dla systemu licencji zastosowaną w danej aplikacji. W załączniku przesyłam dwa pliki (przed i po zakodowaniu). Dla osób które chcą zobaczyć jak to wygląda od zaplecza, podczas zakodowywania jego pracy mogę zrobić streama np. na discordzie. Cena: 5-1000 PLN, płatność PayPal, przelew Pay-By-Link/BLIK, w zależności od kompleksowości projektu, rodzaju projektu oraz targetu projektu. Kontakt: PW, Steam ( https://steamcommunity.com/id/imroberrt ), email <[email protected]>. PS. Tak, jest to fragment z mojego sklepu 🙂 #ASUBetter ENC_transfergeneraterequest.class.zip
  7. Witajcie, Przedstawiam wam usługę SklepSMS.ovh, w tym temacie będę zamieszczał nowości, aktualizacje, proszę o kierowanie wszystkich pytań w wiadomości prywatnej oraz na maila [email protected] Cechy sklepu: W 100% automatyczny, Rozbudowany panel administracyjny, Zaplecze online dla graczy, 0 ukrytych kosztów, tylko 4wPLN/msc, Automatyczne generowanie taryf, Rozbudowany system uprawnień, grup, administratorów, Wiele API płatności, Płatności SMS, PayPal, PaySafeCard, Przelew - my nie pośredniczymy w płatnościach, System korzysta z bazy danych, nie zapisuje danych o usługach w plikach, Płatności odbywają się przez serwer gry oraz www, Nielimitowana liczba serwerów w jednej licencji (1 strona www), Możliwość integracji przez API aby było można zakupić np. monety (Na stronie jest dokumentacja), Support w czasie posiadania aktywnej licencji, Poradniki wideo o zarządzaniu sklepem, Wszystko stoi u klienta (właściciela licencji), my nie mamy do tego wglądu 🙂 , Zabezpieczenie kodu narzędziem ionCube przed pseudotechnikami, Informacje o aktualizacjach w panelu WWW sklepu, Rabat przy zakupie licencji na rok, Zintegrowany z Steamem, od teraz nie trzeba bawić się w szukanie SteamID, Obsługa osób fizycznych oraz firm, Możliwość tworzenia ukrytych usług przed zakupem np. Admin, Vouchery! Wygeneruj voucher i daj go użytkownikowi a serwer po wybraniu w !sklepsms opcji voucher i wpisaniu vouchera na chacie sam przypisze grupę, Baza poradników (aktualnie 5 w formie wideo), Sklep może stać za cloudflarem, nie ma problemów z systemem licencyjnym. Operatorzy płatności: Wymogi techniczne: PHP 7.1+, serwer WWW opartego o Apache2/LiteSpeed/OpenLiteSpeed ewentualnie nginx (wymagana obsługa .htaccess), cURL, ionCube Loader. Psst, polecam postawić sklep na hostingu MyDevil, większość infrastruktury stoi u nich i nigdy nie miałem żadnych problemów! Dodatkowo powiem ci że z kodem SKLEPSMS masz 20% taniej! Cena: 4 wPLN miesięcznie, lub 40 wPLN rocznie. Dlaczego SklepSMS.ovh jest "lepszy" od konkurencji? m.in: Możliwość zakupu wszystkich usług po stronie serwera gry (Vipy, kredyty) przez dowolną płatność (psc, sms, przelew, paypal) u konkurencji zazwyczaj można płacić tylko smsem przez serwer. Cena, najtańszy aktualizowany sklep na rynku. Do każdego serwera możesz przypisać inne API płatności, co to oznacza? Możesz mieć 5 serwerów, np. 3 twoje, 2 innego właściciela i ty możesz mieć metody płatności na swoje serwery a drugi właściciel na swoje płatności, wystarczy stworzyć dodatkowe cenniki i taryfy. (killer feature) Możliwość hostowania u ciebie lub u mnie (dod. opł. 2 zł/msc), zależy jak ci wygodniej. Korzystają z rozwiązań SklepSMS.ovh m.in.: CS-4Frags.PL, KILL4U.PL, JUST4PLAYERS.PL, CSPOTEGOWO.PL, JAKUMAMY.EU, i wiele więcej. Pozdrawiam cieplutko z rodzinką i zapraszam do zakupu 🙂 , Robert.
  8. Napisałem na pw, wyjaśnijmy sobie, a co do Pawła, dostałem chyba z 2 zlecenia odnośnie poprawy serwerów opartych o jego systemy 🙂
  9. akurat wszystkie aplikacje które posiadam "w ofercie" otrzymują wsparcie więc jest mi strasznie przykro i w ogóle to niemiłe zachowanie twojej strony i pozdrawiam cieplutko z rodzinką.
  10. Metodologia agile wg. autora: Zdekompilować -> przepisać -> zmienić nazwę -> wrzucić za darmo -> powrót do pkt 1
  11. dev

    ThreeJump Deathrun

    Zawartość pliku nox_ashop.inc: #if defined ashop_included #endinput #endif #define ashop_included #define ASHOP_PREFIX_NORMAL " \x02[ASHOP]" #define ASHOP_PREFIX_ERROR " \x02[\x04#\x02ASHOP]" forward ASHOP_OnClientBuyService(int client, const char[] service_string, int value); forward ASHOP_OnServiceGetsInfo(const char[] service_string); native void ASHOP_SetServiceDesc(const char[] service_string, char[] service_desc); native void ASHOP_AddService(int client, int admin, const char[] service_string, int value); // value == amount of days
  12. dev

    ThreeJump Deathrun

    To było słynne forum twórcy popularnej gry w statki w sourcepawnie.
  13. dev

    ThreeJump Deathrun

    Łap za darmo, sprzedawanie pluginów z koderz jest nie fajne :/ nox_mbhop.rar
  14. lool, czytanie ze zrozumieniem napisałem im wszystkie błędy w jednym poście... come on
  15. polityki prywatności nadal brak edit: rwd też przydałoby się poprawić 🙂 ale to chyba pojedynczy przypadek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...