Skocz do zawartości

bali2k

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana bali2k w dniu 28 Kwietnia

Użytkownicy przyznają bali2k punkty reputacji!

Reputacja

5 Raczkujący

O mnie

  • Imię
    Tomek
  • Lokalizacja
    Rożnów

Ostatnie wizyty

189 wyświetleń profilu
  1. Cześć. Na sprzedaż posiadam serwer Speedrun Bhop. Hosting: 1shot1kill Zawartość: - https://github.com/shavitush/bhoptimer - zmodyfikowany pod Speedrun oraz Bhop. - kilka autorskich pluginów, - VIP: * niektóre noże dostępne tylko dla VIPa, * rękawice dostępne tylko dla VIPa, * możliwość dodania styli tylko dla VIPów (nie preferuje tego rozwiązania) * głosowanie na przedłużenie (komenda !ve) dostępna tylko dla VIPa - zaawansowany Anti Cheat, - skiny dostępne dla wszystkich (!ws) - customowe skiny na każdej mapie (pliki .kv) - 168 map (kilka zremakowanych przeze mnie). Link do Gametracker: https://www.gametracker.com/server_info/145.239.237.108:27055/ Więcej szczegółów na priv 🙂
  2. https://sm.alliedmods.net/new-api/halflife/SetHudTextParams
  3. @bzyk0000 Musisz pokierować się do pliku databases.cfg. Ścieżka csgo/addons/sourcemod/configs/databases.cfg. W tym pliku tworzysz 5 wpisów w następujący sposób: Jeśli napotkasz jakieś problemy to skontaktuj się ze mną w wiadomości prywatnej.
  4. Jest lepiej niż było, aczkolwiek nadal tekst jest postrzępiony (tak wygląda na interwale 0.05:, a tak na 1.0: Jest jakiś sposób na to? Potrzebuje niskiego czasu odświeżania, aby prędkość była pokazywana od razu.
  5. Tutaj przesyłam wersję, która zadziała na serwerach, które korzystają z timelimit, typu: deathrun, speedrun, surf. W pliku gamemode_*_server.cfg ustawcie mp_buytime na ilość sekund, po której ma być losowanie VIPa po rozpoczęciu nowej mapy. Edit: Usunąłem zbędną część kodu. ADEPT_LosowyVIP.sp
  6. Nie wiem czy to było odniesienie do tego postrzępionego tekstu, ale jeśli tak to zapoznałem się z tą funkcją, przerobiłem program, lecz nadal jest postrzępiony. Kod: #include <sourcemod> Handle SpeedSync; public Plugin myinfo = { name = "Simple HUD", author = "Bali2k", description = "Simple HUD", version = "1.0" }; public void OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", spawn); SpeedSync = CreateHudSynchronizer(); } public Action spawn(Event event, char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid")); CreateTimer(0.1, ShowHud, client, TIMER_REPEAT); } public Action ShowHud(Handle timer, int client) { if(!IsClientInGame(client) || !IsPlayerAlive(client)) return Plugin_Continue; float flvector[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", flvector); float speed = SquareRoot((Pow((flvector[0]), 2.0)) + (Pow((flvector[1]), 2.0))); SetHudTextParams(-1.0, 0.6, 1.0, 255, 255, 255, 255); ShowSyncHudText(client, SpeedSync, "Speed: %.1f", speed); return Plugin_Continue; }
  7. Jestem w szoku, że mi się udało 😛 Dzięki jeszcze raz Magnet za pomoc 😉 Tutaj wersja finalna v2: #include <sourcemod> public Plugin myinfo = { name = "Simple HUD", author = "Bali2k", description = "Simple HUD", version = "1.0" }; public void OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", spawn); } public Action spawn(Event event, char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid")); CreateTimer(0.1, ShowHud, client, TIMER_REPEAT); } public Action ShowHud(Handle timer, int client) { if(!IsClientInGame(client) || !IsPlayerAlive(client)) return Plugin_Continue; float flvector[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", flvector); float speed = SquareRoot((Pow((flvector[0]), 2.0)) + (Pow((flvector[1]), 2.0))); SetHudTextParams(-1.0, 0.6, 1.0, 255, 255, 255, 255); ShowHudText(client, 1, "Speed: %.2f", speed); return Plugin_Continue; } Jedyne co mi się aktualnie nie podoba jest to, że tekst jest postrzępiony, przez to, że odświeża się dużo razy na sekundę, lecz po zmianie na wyższy czas, prędkość odświeża się za wolno.
  8. Niestety nie mam pojęcia jak to przełożyć na kod. Prosiłbym o pomoc. Spróbowałem coś takiego, ale zwraca mi wartość pierwiastka z 2 😛 float speed = SquareRoot(Pow(flvector[0],2) + Pow(flvector[1],2));
  9. Jak na pierwszy plugin jestem w miarę zadowolony, aczkolwiek to nie jest coś czego oczekiwałem. Bardzo dziękuję za pomoc Magnet. Ostateczna wersja: Jeszcze jedno pytanko, ponieważ zauważyłem, że jak idę do przodu i skoczę to prędkość wzrasta, pomimo tego, że powinna być wciąż 250. Nieprawidłowo zdefiniowałem wektor? Chcę, aby była mierzona prędkość poruszania się do przodu, nie przy skoku.
  10. Działa już prawidłowo. Jeszcze został jeden problem, mianowicie tekst się "rozlewa". Jak to naprawić? Próbowałem zmieniać czas odświeżania timera, ale nic to nie dało VID20200427202038.mp4
  11. Poprawiłem błędy, lecz nadal nie pokazuje aktualnej prędkości. Sprawdziłem z przykładowym tekstem i działa poprawnie. Problem według mnie leży w zdefiniowaniu GetEntPropVector. Tutaj jak wygląda poprawiony kod: Link do funkcji: https://sm.alliedmods.net/new-api/entity/GetEntPropVector
  12. Witam. Mam problem z pluginem na aktualną prędkość gracza, która powinna się wyświetlać na ekranie. Plugin kompiluje się, aczkolwiek bez efektów. Chciałbym prosić o pomoc, ponieważ jest to mój pierwszy plugin i na pewno gdzieś popełniłem błąd.
  13. Rozwiązanie otrzymałem od @Nikita Chruszczow. Znajduje się w tym temacie: Dziękuję za chęci Mesharsky 🙂 Temat do zamknięcia
  14. Witam. Chciałbym bardzo serdecznie zaprosić na nowo powstałą serwerownię w całkowicie innym stylu! Nasz serwer nie posiada standardowego forum, zamiast tego zrobiliśmy Discorda, który działa na podobnej zasadzie jak forum, ale wszystko jest o wiele bardziej czytelne. Postanowiliśmy tak, ze względu, że na discorda każdy wchodzi co najmniej raz dziennie i nie musi do tego odpalać przeglądarki 😁 Tak samo frekwencja na forach jest bardzo niska. Link: https://discord.gg/aXR9dNm Aktualnie posiadamy jeden serwer: Speedrun: 51.83.150.44:3004 Aktualnie pracujemy nad kolejnymi serwerami: COD MOD, Retakes, 1v1, MiniGames Pozdrawiam, Bali
×
×
  • Dodaj nową pozycję...