Skocz do zawartości

Kamil?

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Kamil? w dniu 19 Maja 2019

Użytkownicy przyznają Kamil? punkty reputacji!

Reputacja

9 Raczkujący

O Kamil?

  • Urodziny 13.11.1998

Ostatnie wizyty

323 wyświetleń profilu
  1. Przenosiłem się z 1.6 i amxx, wiec narazie umiem tylko tak
  2. Rozbudowany sklep za monety wzorowany na sklepie za dolary Linuxa, w sklepie znajduje się kupowanie hp, expa, ruletka, naprawa perku i kupno monet za dolary. Do działania wymaga: codmod_sklepmonety.sp
  3. Prosty plugin dający możliwość wylosowania itemu za monety. Użycie komenda /losuj, cena za losowanie to 20 monet Do działania wymaga : https://go-code.pl/temat/179-cod-nowy-system-monet-w-cod/ codmod_losuj.sp
  4. Odpalamy silnik i pod wszystkimi include dodajemy #include <money> Pózniej zamieniamy cały public Action:PokazInformacje na taki: public Action:PokazInformacje(Handle:timer, any:client) { if(!IsValidClient(client)) return; if(IsPlayerAlive(client)) PrintHintText(client, "<font color='#008000'>[Klasa: <b>%s</b>]\n[Xp: <b>%i</b> | Lv: <b>%i</b>]\n[Item: <b>%s</b> [<b>%i%%</b>]] | [Monety: <b>%i</b>]</font>", nazwy_klas[klasa_gracza[client]], doswiadczenie_gracza[client], poziom_gracza[client], nazwy_itemow[item_gracza[client]], wytrzymalosc_itemu_gracza[client], GetMoney(client)); else { new spect = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iObserverMode"); if(spect == 4 || spect == 5) { new target = GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hObserverTarget"); if(target != -1 && IsValidClient(target)) PrintHintText(client, "<font color='#FFFFFF'>[Klasa: <b>%s</b>]\n[Xp: <b>%i</b> | Lv: <b>%i</b>]\n[Item: <b>%s</b> [<b>%i%%</b>]] | [Monety: <b>%i</b>]</font>", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], poziom_gracza[target], nazwy_itemow[item_gracza[target]], wytrzymalosc_itemu_gracza[target], GetMoney(target)); } } hud_task[client] = CreateTimer(0.5, PokazInformacje, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE); } Od teraz w silniku mamy monety, aby działało to dobrze trzeba wgrać plugin i biblioteke z załącznika (wszystko kompilujemy lokalnie). codmod_systemmonet.sp money.inc
  5. public Action:SmiercGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); new killer = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client]) return Plugin_Continue; if(!IsValidClient(killer) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(killer)) return Plugin_Continue; if(GetRandomInt(1, 6)) CreateTimer(0.1, Wskrzeszenie, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE); return Plugin_Continue; } public Action:Wskrzeszenie(Handle:timer, any:client) { if(!IsValidClient(client)) return Plugin_Continue; CS_RespawnPlayer(client); return Plugin_Continue; } W klasie ustawione jest 1/6 a respi sie po kazdym dedzie
  6. Wszystko by było ładnie posortowane przynajmniej ; )
  7. Moze by podzielic dzial forum Codmod na podkategorie Gotowe Pluginy Poradniki Prosby o klasy/perki Pytania/problemy ???
  8. Proszę o perk Kret - Masz 1/4 na pojawienie sie na respie wroga na poczatku rundy, za pomoc plusy
  9. Podalem bind a linijka nizej uzycie, to jest wyciete z konsoli, ogolnie w tym modzie co dal linux 1.1, to nie dzialaly mi w zaden sposob cvary jesli zmienialem je, wiec zamiast cvarow dalem sobie wartosci stale w miejsce expa za runde kill itd, wszystko dziala jak najbardziej w porzadku, jedyny problem z uzywaniem umiejetnosci klas. Byc moze wersja sourcemoda daje tutaj do myslenia. Moja: SourceMod Version: 1.9.0.6241 SourcePawn Engine: 1.9.0.6241, jit-x86 (build 1.9.0.6241)
  10. Nie dziala: bind c useclass Unknown command: sm_useitem to wycinek konsoli, bind i komenda zwrotna po uzyciu
  11. Pobralem coda od linuxa 1.1, tego z forum. Nie dzialaja mi umiejetnosci klas i perkow pomimo ich zbindowania. Ktos tak mial badz wie co na to poradzic ? public Action:UzyjKlasy(client, args) { if(!(!IsPlayerAlive(client) || freezetime) && GetClientButtons(client) & IN_USE) { new Function:forward_klasy = GetFunctionByName(pluginy_klas[klasa_gracza[client]], "cod_class_skill_used"); if(forward_klasy != INVALID_FUNCTION) { Call_StartFunction(pluginy_klas[klasa_gracza[client]], forward_klasy); Call_PushCell(client); Call_PushCell(klasa_gracza[client]); Call_Finish(); } } return Plugin_Handled; } public Action:UzyjItemu(client, args) { if(!(!IsPlayerAlive(client) || freezetime)) { new Function:forward_itemu = GetFunctionByName(pluginy_itemow[item_gracza[client]], "cod_item_used"); if(forward_itemu != INVALID_FUNCTION) { Call_StartFunction(pluginy_itemow[item_gracza[client]], forward_itemu); Call_PushCell(client); Call_PushCell(item_gracza[client]); Call_Finish(); } } return Plugin_Handled; } Oraz jesli by byla mozliwosc, da sie to zrobic na standarowe bindy z klawiszy E - dla klasy i C - dla perku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...