Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Angel

Użytkownik
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Angel wygrał w ostatnim dniu 27 Listopad 2018

Angel ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

12 Raczkujący

O Angel

  • Urodziny 01.03.1992

Ostatnio na profilu byli

139 wyświetleń profilu
  1. Witajcie Zauważyłem pewien błąd, co dziwne zauważyłem go dopiero gdy gracz podający się za admina innej sieci przyszedł do mnie po UB Zastanawiałem się o co chodzi, ponieważ dostał on bana z powodem "bugowanie gry" Na czym polega tenże bug? Możecie zobaczyć w filmiku poniżej I tutaj pojawia się moje pytanie czy ktoś miał już z tym styczność, oraz czy istnieje jakaś łatka do tego? Pozdrawiam wszystkich i życzę z okazji Nowego Roku samych pełnych serwerów 😉
  2. Co masz na myśli? Szczerze powiedziawszy jeszcze go nie sprawdzałem, admini czuwają nad przebiegiem rozgrywki u mnie na serwerze
  3. Macie rację, teraz wszystko się będzie przez kilka dni zmieniać jak w kalejdoskopie, ale macie rację dodając ten CVAR Valve zrobiło ukłon w naszą stronę 😉
  4. Jako że CS jest darmowy i można na nim grać na serwerach społecznościowych to sporo banów dzisiaj poleciało.... Na alliedach znalazłem coś takiego, może się komuś przydać 😉 #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <SteamWorks> #define PLUGIN_VERSION "1.0.0" public Plugin myinfo = { name = "Free2BeKicked - CS:GO", author = "Asher \"asherkin\" Baker, psychonic", description = "Automatically kicks non-premium players.", version = PLUGIN_VERSION, url = "http://limetech.org/" }; public OnPluginStart() { CreateConVar("anti_f2p_version", PLUGIN_VERSION, "Free2BeKicked", FCVAR_DONTRECORD|FCVAR_NOTIFY); } public void OnClientPostAdminCheck(int client) { if (CheckCommandAccess(client, "BypassPremiumCheck", ADMFLAG_ROOT, true)) { return; } if (k_EUserHasLicenseResultHasLicense != SteamWorks_HasLicenseForApp(client, 624820)) { KickClient(client, "You need a paid CS:GO account to play on this server"); return; } return; } źródło -> https://forums.alliedmods.net/showpost.php?p=2627229&amp;postcount=3
  5. Odpowiedź udzielona, nie da się tego wymusić - pozostaje jedynie zmienić przedrostek mapy Dziękuje zaangażowanym a temat można zamknąć 😉
  6. Witam Szukam odpowiedzi co zrobić by folder stworzony przez plugin miał od razu nadane chmod'y 777 Czy da się to zrobić w samym pluginie czy też trzeba to edytować ręcznie?
  7. Tyle wiem, jednakże czy istnieje jakaś komenda by to wymusić? Czy pozostaje zmienić nazwę każdej mapy? I swoją drogą ktoś się nie postarał tworząc te nazwijmy to "favicony" z nazwą moda ^^
  8. Witajcie Kolejne pytanie z serii "Może się to jeszcze komuś przydać" 😄 Mianowicie czy ktoś z was ma pojęcie jaki plugin odpowiedzialny jest za wyświetlanie nazwy moda w zakładce "Internet"? Tak jak na screenie poniżej, próbowałem coś tam googlować ale nic z tego nie wyszło Na pewno pomogło by to w pozycjonowaniu serwera, jeśli ktoś wyszukuje po modzie
  9. Wersja bardziej kolorystyczna jeśli ktoś chce niech sobie pobierze, wzorowałem się na oryginalnym wyświetlaniu takim jak w pluginie z pierwszego posta 😉 Wszystkim bardzo dziękuje za pomoc, a temat można zamknąć 😉 zostales_zabity_przez.sp zostales_zabity_przez.smx
  10. Znalazłem coś takiego w sieci, ale się nie kompiluje 😉 #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdktools> #include <sdkhooks> public Plugin myinfo = { name = "FK_InformacjaPoZginieciu", description = "Serwer wyswietla informacje po zgodnie gracza o ilosci jego zycia przeciwnika", author = "fabko", version = "1.0", url = "http://fabko.ovh/" } public void OnPluginStart() { HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath); } public void Event_PlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { char weapon[64]; int victimId = event.GetInt("userid"); int attackerId = event.GetInt("attacker"); //bool headshot = event.GetBool("headshot"); event.GetString("weapon", weapon, sizeof(weapon)); char name[64]; int client = GetClientOfUserId(victimId); int atakujacy = GetClientOfUserId(attackerId); GetClientName(atakujacy, name, sizeof(name)); if(!atakujacy) { return; } if(client == atakujacy) { return; } if(!IsValidClient(atakujacy)) { return; } int primary = GetPlayerWeaponSlot(atakujacy, 0); int active = GetEntPropEnt(atakujacy, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"); if (!IsValidEntity(primary) || !IsValidEntity(active)) { return Plugin_Continue; } char sClassname1[32]; GetEntityClassname(primary, sClassname1, sizeof(sClassname1)); char sClassname2[32]; GetEntityClassname(active, sClassname2, sizeof(sClassname2)); if (StrEqual(sClassname1, "weapon_awp") && StrContains(sClassname2, "knife") != -1) { PrintToChat(client, " "); PrintToChat(client, " "); PrintToChat(client, " "); PrintToChat(client, " \x02 → → → → ZOSTAŁEŚ ZABITY ← ← ← ← "); PrintToChat(client, " \x07 Gracz \x02%s \x07zabił cię używając kosy!", name, weapon); PrintToChat(client, " \x07 Zostało mu \x02%d \x07życia", GetClientHealth(atakujacy)); PrintToChat(client, " "); PrintToChat(client, " "); PrintToChat(client, " "); } else { PrintToChat(client, " "); PrintToChat(client, " "); PrintToChat(client, " "); PrintToChat(client, " \x02 → → → → ZOSTAŁEŚ ZABITY ← ← ← ← "); PrintToChat(client, " \x07 Gracz \x02%s \x07zabił cię używając AWP!", name, weapon); PrintToChat(client, " \x07 Zostało mu \x02%d \x07życia", GetClientHealth(atakujacy)); PrintToChat(client, " "); PrintToChat(client, " "); PrintToChat(client, " "); } return 0; } public IsValidClient(client) { if(client <= 0 || client > MaxClients) { return; } if(!IsClientInGame(client)) { return; } }
  11. Witam, tak jak w temacie, poszukuję pluginu odpowiedzialnego za wyświetlanie na say informacji kto nas zabił/jaką bronią/oraz ile mu pozostało HP
  12. Nie mogę edytować poprzedniego posta, więc tak plugin działa - brak jakichkolwiek errorlogów I tutaj jeszcze moja sugestia, można by dodać do niego info na say w stylu "Administrator wyłączył możliwość zadawania obrażeń nożem" czy coś w ten deseń, informujący gracza ponieważ czasem nieświadomy gracz naparza nożem przeciwnika i nie wie o co chodzi ;D
  13. Tym razem inny błąd, po wgraniu poprawionego pluginu [SM] Blaming: no_knife_damage.smx [SM] Call stack trace: [SM] [0] IsClientInGame [SM] [1] Line 26, plugin.sp::OnTakeDamage [SM] Exception reported: Client index 76 is invalid
  14. Witaj, mam taki problem z powyższym pluginem, spamuje mi konsole takimi oto logami: [SM] Blaming: no_knife_damage.smx [SM] Call stack trace: [SM] [0] GetClientWeapon [SM] [1] Line 28, plugin.sp::OnTakeDamage
×