Jump to content
assignment_ind Existing user? Sign In

Sign In



person_add Sign Up
Go-Code.pl - Support SourceMod i Pluginy CS:GO

Avgariat

Administrator
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Avgariat last won the day on February 16 2019

Avgariat had the most liked content!

Community Reputation

83 Mikro programista

2 Followers

Personal Information

Recent Profile Visitors

773 profile views
  1. Z tego, co czytałem w dokumentacji, to nie ma żadnej. Właściwie, to chyba nawet "delete" zostało dodane dopiero w nowej składni, a przynajmniej tak mi się wydaje.
  2. Dokumentacja SM za dużo nie mówi, ale(wszystko na podstawie oficjalnej dokumentacji): - SM nie ma garbage collector - Wszelkie Handle powinny być zamykane, chyba że dokumentacja danej funkcji mówi inaczej. Dotyczy to również wszelkich "obiektów" typu ArrayList - Jeżeli do Timer'a dodasz flagę TIMER_DATA_HNDL_CLOSE, to dane przekazywane do tego timer'a powinny zostać zamknięte automatycznie. Oczywiście, praktycznie nikt z "programistów" SM nie czyści pamięci. Jeszcze nie widziałem, żeby ktoś zamykał DataPack, czy Menu.
  3. Odkopujemy! Czy struktur Datapack nie trzeba przypadkiem usuwać? CloseHandle / delete Szczególnie, jeżeli odpowiednia flaga w Timer nie jest ustawiona.
  4. Timer: + Dowolnie wybrany sposób na wyświetlanie wiadomości. np. https://sm.alliedmods.net/new-api/halflife/PrintToChat // Dokumentacja zewnętrzna, bo w naszej nie da się niczego wyszukać w chwili obecnej.
  5. https://gaming.stackexchange.com/questions/318264/how-do-you-run-a-cpu-profile-on-a-csgo-server Na podstawie powyższego źródła: sm prof start // rozpoczyna profilowanie sm prof dump // drukuje wynik profilowania w konsoli sm prof stop // zatrzymuje profilowanie Ponadto wspomniany jest cvar "con_logfile", którego ustawienie spowoduje zapisywanie wyniku również do pliku.
  6. Klient może bez problemu sprawdzić liczbę postów sprzedawcy. Nie widzę sensu ograniczenia dostępu do działu.
  7. a{color: #fff;} Niskie Pingi ! Fast Download ! Świetna Zabawa ! Dobra Atmosfera ! Polska Lokalizacja ! Sklep otwarty całą dobę ! Częste konkursy i turnieje ! Miła i doświadczona Administracja ! Serwery z autorskimi i unikalnymi pluginami ! Serwery na których zawsze jest z kim pograć ! Counter Strike Global Offensive - Only Mirage GameTracker IP: 51.77.34.138:30006 Niestandardowe IP: mirage.arenaskilla.pl:30006 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Opiekun Serwera: hamp Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Mirage/Cache/Dust2 GameTracker IP: 185.30.124.110:30002 Niestandardowe IP: 3maps.arenaskilla.pl:30002 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Major Admin Serwera: Ciapek Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Arena 1vs1 #1 GameTracker IP: 51.77.34.138:30000 Niestandardowe IP: arena.arenaskilla.pl:30000 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Arena 1vs1 #2 GameTracker IP: 185.40.196.238:30025 Niestandardowe IP: arena2.arenaskilla.pl:30025 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Only AWP GameTracker IP: 185.30.124.110:30008 Niestandardowe IP: awp.arenaskilla.pl:30008 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Opiekun Serwera: Yamakashi Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Retakes #1 GameTracker IP: 185.40.196.238:30049 Niestandardowe IP: rt.arenaskilla.pl:30049 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Retakes #2 GameTracker IP: 185.30.124.110:30016 Niestandardowe IP: rt2.arenaskilla.pl:30016 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Hide And Seek #2 GameTracker IP: 185.30.124.110:30040 Niestandardowe IP: hns2.arenaskilla.pl:30040 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Opiekun Serwera: Dank Major Admin Serwera: Deriv Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Jail Break GameTracker IP: 137.74.7.15:30050 Niestandardowe IP: jb.arenaskilla.pl:30050 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Opiekun Serwera: Yamakashi Major Admin Serwera: tos1ek Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Surf Tier 1-2 GameTracker IP: 185.40.196.238:30031 Niestandardowe IP: surftier.arenaskilla.pl:30031 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Opiekun Serwera: easyy Major Admin Serwera: KamyK Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Surf+Klasy GameTracker IP: 185.40.196.238:30021 Niestandardowe IP: surf.arenaskilla.pl:30021 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Opiekun Serwera: ✪ rudyBiceps ツ Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Call Of Duty GameTracker IP: 185.40.196.238:30043 Niestandardowe IP: cod.arenaskilla.pl:30043 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Major Admin Serwera: Dank Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Deathrun v1 GameTracker IP: 185.30.124.110:30000 Niestandardowe IP: dr1.arenaskilla.pl:30000 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Deathrun v2 GameTracker IP: 185.73.228.158:30004 Niestandardowe IP: dr2.arenaskilla.pl:30004 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Major Admin Serwera: KapiToZiomal Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike - CS:GO Mod GameTracker IP: 185.30.124.110:28033 Niestandardowe IP: csgo.arenaskilla.pl:28033 Typ: Steam/Non Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Opiekun Serwera: Secret_Service Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike - Deathrun v1 GameTracker IP: 79.133.194.18:28002 Niestandardowe IP: drv1.arenaskilla.pl:28002 Typ: Steam/Non Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Opiekun Serwera: Secret_Service Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike - Deathrun v2 GameTracker IP: 80.72.41.158:28004 Niestandardowe IP: drv2.arenaskilla.pl:28004 Typ: Steam/Non Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Opiekun Serwera: Secret_Service Major Admin Serwera: Dominika Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Minecraft IP: 164.132.124.249:24054 Niestandardowe IP: arenaskilla.pl Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Opiekun Serwera: Yamakashi Technik Serwera: Deshayiere, tos1ek Inne: Autorskie pluginy. Forum: Arenaskilla.pl TeamSpeak3 GameTracker IP: 188.165.22.92:9906 Niestandardowe IP: arenaskilla.pl Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Technik Serwera: Yamakashi Inne: W pełni zoptymalizowany serwer TeamSpeak3. Forum: Arenaskilla.pl Discord IP: https://discordapp.com/invite/6eyyXNe Niestandardowe IP: discord.arenaskilla.pl Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Technik Serwera: Dank Inne: W pełni zoptymalizowany serwer Discord. Forum: Arenaskilla.pl
  8. Widziałem kod "[n.o.x] JackPot". Autor w tym pluginie złamał niemal wszystkie zasady programowania. Przykładem takiego działania jest identyfikacja graczy po ilości wpłaconych środków. XD? Autor w tym momencie napotkał dużą przeszkodę, mianowicie spadł na to, że ilości środków mogą być takie same. Aby tego uniknąć postanowił przejść pętlą po wszystkich graczach i w przypadku, gdy się okaże, że dany gracz ma taką samą ilość środków, to autor zwiększał ilość środków gracza wpłacającego. Jako, że robił to w pętli po graczach, to jest możliwa następująca sytuacja: Mamy graczy x, y, z. Gracz Z wpłaca środki w ilości k, a gracz Y w ilości k+1. Następnie gracz X wpłaca środki w ilości k. Wtedy algorytm autora przechodzi po graczach w kolejności X->Y->Z, co za tym idzie? Dla X: k+1 != k, więc inkrementacja nie zachodzi. Dla Y: k == k, więc dla Z następuje inkrementacja, czyli zmiana wartości na k+1. Wówczas pętla się kończy. W rezultacie gracz X i gracz Z mają taką samą ilość k+1. Autor prawdopodobnie napotkał błędy z tego powodu przy testowaniu, więc pod wspomnianą wyżej pętlą dodał kolejną taką samą pętlę. XDD? W wymienionym wyżej przypadku problem zostanie rozwiązany, ale chyba nie muszę już rozpisywać sytuacji, gdzie gracze wpłacą środki w ilości k, k+1, k+2, k i będą odpowiednio ustawieni w pętli. W takim wypadku niewątpliwie błąd znowu się pojawi. Fun fact: W opisanym wyżej przypadku inkrementacja następuje w pętli while, dopóki wartości są różne dla dwóch, tych samych graczy. Prawdopodobnie if był niegodny tego zacnego algorytmu. ?
  9. Funkcje EmitSound(...) i PrechacheSound kierują od razu do folderu csgo/sound/, a AddFileToDownload nie. Dlatego ścieżki przy precache i emit powinny być z pominięciem folderu csgo/sound/.
  10. Ale wiesz, że każdy case zawiera idealnie to samo? XD stock void SendMessageToAll(int client) { if(g_bIsNoscopeRound) return; char soundPath[PLATFORM_MAX_PATH]; Format(soundPath, sizeof(soundPath), "%s", nameOfMusicMatrixVar[GetRandomInt(0, sizeof(nameOfMusicMatrixVar)-1)]); for(int i = 1; i <= MaxClients; i++) if(IsValidClient(i)) EmitSoundToClient(i, soundPath, -2, 0, 0, 0, 0.55); } nameOfMusicMatrixVar - tablica ze ścieżkami do plików muzycznych z pominięciem folderu sound. To @up tak dla samej idei zrobiłem. Co do tematu, to zrób sobie komendę, która będzie wywoływać SendMessageToAll i sprawdź, czy w ogóle Ci te odtwarzanie działa. Jeżeli tak, to błąd jest w innym miejscu. W przeciwnym wypadku proponuję sprawdzić format plików muzycznych.
  11. Sprzedam skiny do csgo za 75% ceny na rynku Steam. PaySafeCard / PayPal Profil Steam: https://steamcommunity.com/id/everyonelies/
  12. Forum, którego nawet nie zobaczysz bez rejestracji. GJ!
  13. To zostało naprawione tak z pół roku temu przez VALVE. https://blog.counter-strike.net/index.php/2018/04/20400/

O NAS Jesteśmy społecznością łączącą ludzi, którzy dzielą pasję poznawania CS:GO od strony programistycznej. Posiadamy duże zaplecze merytoryczne i zawsze cieszymy się, gdy dołączają do nas osoby gotowe do nauki. Gwarantujemy, że z odrobiną wytrwałości i otwartym umysłem bardzo szybko napiszesz swój pierwszy plugin. Zapraszamy! 🙂
Szablon wykonany z dużą ilością przez cyberpixelz / Mesharsky / Sitefuture
Forum dumnie napędzane przez: Invision Power Services, Inc.
×
×
  • Create New...