Jump to content
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Avgariat

Administrator
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

Avgariat last won the day on February 16

Avgariat had the most liked content!

Community Reputation

79 Mikro programista

2 Followers

Personal Information

Recent Profile Visitors

599 profile views
  1. Klient może bez problemu sprawdzić liczbę postów sprzedawcy. Nie widzę sensu ograniczenia dostępu do działu.
  2. a{color: #fff;} Niskie Pingi ! Fast Download ! Świetna Zabawa ! Dobra Atmosfera ! Polska Lokalizacja ! Sklep otwarty całą dobę ! Częste konkursy i turnieje ! Miła i doświadczona Administracja ! Serwery z autorskimi i unikalnymi pluginami ! Serwery na których zawsze jest z kim pograć ! Counter Strike Global Offensive - Only Mirage GameTracker IP: 51.77.34.138:30006 Niestandardowe IP: mirage.arenaskilla.pl:30006 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Opiekun Serwera: hamp Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Mirage/Cache/Dust2 GameTracker IP: 185.30.124.110:30002 Niestandardowe IP: 3maps.arenaskilla.pl:30002 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Major Admin Serwera: Ciapek Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Arena 1vs1 #1 GameTracker IP: 51.77.34.138:30000 Niestandardowe IP: arena.arenaskilla.pl:30000 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Arena 1vs1 #2 GameTracker IP: 185.40.196.238:30025 Niestandardowe IP: arena2.arenaskilla.pl:30025 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Only AWP GameTracker IP: 185.30.124.110:30008 Niestandardowe IP: awp.arenaskilla.pl:30008 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Opiekun Serwera: Yamakashi Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Retakes #1 GameTracker IP: 185.40.196.238:30049 Niestandardowe IP: rt.arenaskilla.pl:30049 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Retakes #2 GameTracker IP: 185.30.124.110:30016 Niestandardowe IP: rt2.arenaskilla.pl:30016 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Hide And Seek #2 GameTracker IP: 185.30.124.110:30040 Niestandardowe IP: hns2.arenaskilla.pl:30040 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Opiekun Serwera: Dank Major Admin Serwera: Deriv Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Jail Break GameTracker IP: 137.74.7.15:30050 Niestandardowe IP: jb.arenaskilla.pl:30050 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Opiekun Serwera: Yamakashi Major Admin Serwera: tos1ek Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Surf Tier 1-2 GameTracker IP: 185.40.196.238:30031 Niestandardowe IP: surftier.arenaskilla.pl:30031 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Opiekun Serwera: easyy Major Admin Serwera: KamyK Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Surf+Klasy GameTracker IP: 185.40.196.238:30021 Niestandardowe IP: surf.arenaskilla.pl:30021 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Opiekun Serwera: ✪ rudyBiceps ツ Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Call Of Duty GameTracker IP: 185.40.196.238:30043 Niestandardowe IP: cod.arenaskilla.pl:30043 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Major Admin Serwera: Dank Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Deathrun v1 GameTracker IP: 185.30.124.110:30000 Niestandardowe IP: dr1.arenaskilla.pl:30000 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike Global Offensive - Deathrun v2 GameTracker IP: 185.73.228.158:30004 Niestandardowe IP: dr2.arenaskilla.pl:30004 Typ: Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Major Admin Serwera: KapiToZiomal Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike - CS:GO Mod GameTracker IP: 185.30.124.110:28033 Niestandardowe IP: csgo.arenaskilla.pl:28033 Typ: Steam/Non Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Opiekun Serwera: Secret_Service Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike - Deathrun v1 GameTracker IP: 79.133.194.18:28002 Niestandardowe IP: drv1.arenaskilla.pl:28002 Typ: Steam/Non Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Opiekun Serwera: Secret_Service Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Counter Strike - Deathrun v2 GameTracker IP: 80.72.41.158:28004 Niestandardowe IP: drv2.arenaskilla.pl:28004 Typ: Steam/Non Steam Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Opiekun Serwera: Secret_Service Major Admin Serwera: Dominika Inne: Autorskie Pluginy Forum: Arenaskilla.pl Minecraft IP: 164.132.124.249:24054 Niestandardowe IP: arenaskilla.pl Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Opiekun Serwera: Yamakashi Technik Serwera: Deshayiere, tos1ek Inne: Autorskie pluginy. Forum: Arenaskilla.pl TeamSpeak3 GameTracker IP: 188.165.22.92:9906 Niestandardowe IP: arenaskilla.pl Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Technik Serwera: Yamakashi Inne: W pełni zoptymalizowany serwer TeamSpeak3. Forum: Arenaskilla.pl Discord IP: https://discordapp.com/invite/6eyyXNe Niestandardowe IP: discord.arenaskilla.pl Lokalizacja: Polska Właściciele Serwera: xBonio, Avgariat Technik Serwera: Dank Inne: W pełni zoptymalizowany serwer Discord. Forum: Arenaskilla.pl
  3. Widziałem kod "[n.o.x] JackPot". Autor w tym pluginie złamał niemal wszystkie zasady programowania. Przykładem takiego działania jest identyfikacja graczy po ilości wpłaconych środków. XD? Autor w tym momencie napotkał dużą przeszkodę, mianowicie spadł na to, że ilości środków mogą być takie same. Aby tego uniknąć postanowił przejść pętlą po wszystkich graczach i w przypadku, gdy się okaże, że dany gracz ma taką samą ilość środków, to autor zwiększał ilość środków gracza wpłacającego. Jako, że robił to w pętli po graczach, to jest możliwa następująca sytuacja: Mamy graczy x, y, z. Gracz Z wpłaca środki w ilości k, a gracz Y w ilości k+1. Następnie gracz X wpłaca środki w ilości k. Wtedy algorytm autora przechodzi po graczach w kolejności X->Y->Z, co za tym idzie? Dla X: k+1 != k, więc inkrementacja nie zachodzi. Dla Y: k == k, więc dla Z następuje inkrementacja, czyli zmiana wartości na k+1. Wówczas pętla się kończy. W rezultacie gracz X i gracz Z mają taką samą ilość k+1. Autor prawdopodobnie napotkał błędy z tego powodu przy testowaniu, więc pod wspomnianą wyżej pętlą dodał kolejną taką samą pętlę. XDD? W wymienionym wyżej przypadku problem zostanie rozwiązany, ale chyba nie muszę już rozpisywać sytuacji, gdzie gracze wpłacą środki w ilości k, k+1, k+2, k i będą odpowiednio ustawieni w pętli. W takim wypadku niewątpliwie błąd znowu się pojawi. Fun fact: W opisanym wyżej przypadku inkrementacja następuje w pętli while, dopóki wartości są różne dla dwóch, tych samych graczy. Prawdopodobnie if był niegodny tego zacnego algorytmu. ?
  4. Funkcje EmitSound(...) i PrechacheSound kierują od razu do folderu csgo/sound/, a AddFileToDownload nie. Dlatego ścieżki przy precache i emit powinny być z pominięciem folderu csgo/sound/.
  5. Ale wiesz, że każdy case zawiera idealnie to samo? XD stock void SendMessageToAll(int client) { if(g_bIsNoscopeRound) return; char soundPath[PLATFORM_MAX_PATH]; Format(soundPath, sizeof(soundPath), "%s", nameOfMusicMatrixVar[GetRandomInt(0, sizeof(nameOfMusicMatrixVar)-1)]); for(int i = 1; i <= MaxClients; i++) if(IsValidClient(i)) EmitSoundToClient(i, soundPath, -2, 0, 0, 0, 0.55); } nameOfMusicMatrixVar - tablica ze ścieżkami do plików muzycznych z pominięciem folderu sound. To @up tak dla samej idei zrobiłem. Co do tematu, to zrób sobie komendę, która będzie wywoływać SendMessageToAll i sprawdź, czy w ogóle Ci te odtwarzanie działa. Jeżeli tak, to błąd jest w innym miejscu. W przeciwnym wypadku proponuję sprawdzić format plików muzycznych.
  6. Sprzedam skiny do csgo za 75% ceny na rynku Steam. PaySafeCard / PayPal Profil Steam: https://steamcommunity.com/id/everyonelies/
  7. Forum, którego nawet nie zobaczysz bez rejestracji. GJ!
  8. To zostało naprawione tak z pół roku temu przez VALVE. https://blog.counter-strike.net/index.php/2018/04/20400/
  9. Sprzedam środki wirtualnego portfela na liveserver.pl. Ilość: dowolna kurs / przelicznik: 0.75 ze względu na to, że LS pobiera prowizję 5% przy przekazie. Płatność: PayPal
  10. Mamy taki system kredytów na AS. Plugin z tematu to odwzorowanie naszego. XD
  11. Jeżeli serwer nie jest na domyślnym porcie, to po prostu adres będzie wyglądał tak: dowolnytekst.twojadomena.pl:PORT Czyli np. arena.go-code.pl:30050
  12. @MAGNET Chodzi o to, że jak połączenie się nie uda, to działanie sklepu nie ma sensu, więc można zrobić ponowienie połączenia lub zatrzymać plugin, tak jak to zrobił @Mesharsky .
  13. No fajnie, fajnie, ale... Plugin łączy się z bazą danych tylko przy starcie i jak nie wyjdzie, to kontynuuje działanie. Jeżeli się łączy tylko raz, to równie dobrze można go zatrzymać przez FailState, czy coś w ten deseń. Aczkolwiek nie wiem, czy o to tutaj chodzi. Rozwiązaniem w tym przypadku jest wielokrotne połączenie, czyli ponowna próba połączenia w przypadku nieudanej. ?
  14. //zmienna globalna bool is_used[65]; //po użyciu is_used[client] = true; //przy starcie rundy for(int i = 0; i < 65; i++) is_udes[i] = false;

Nasza historia

Na początku byliśmy małą grupą internetowych znajomych, którzy stwierdzili, że potrzebne jest solidne forum, na którym znajdą się ludzie z dużą wiedzą programistyczną ukierunkowaną na CS:GO. Pomysł powstał na początku 2018 roku, a parę miesięcy później, 19 kwietnia, powstała ta strona internetowa. Jako alternatywna odpowiedź na inne tego typu miejsca, poważnie podeszliśmy do tematu, najpierw tłumacząc angielską dokumentację SourceMod'a na język polski, a potem pisząc rozległe poradniki i wypełniając forum najpotrzebniejszymi rzeczami dla właścicieli serwerów i programistów. Cała nasza Ekipa jest dumna z pracy jaką w to włożyliśmy i cieszymy się że zbierają się wokół nas zarówno ludzie znający tematy sourcepawn'a i konfiguracji, jak i również nowe twarze w tym "biznesie", którym z chęcią niesiemy wiedzę oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów.

Największe modyfikacje serwerowe

×
×
  • Create New...