Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek
  • Witaj!

    Witaj na GO-Code.pl! Chcielibyśmy Cię powitać z otwartymi ramionami w naszej społeczności! Aby korzystać z prawie wszystkich udogodnień, poradników, plików oraz skrawków kodu naszej strony nie musisz się nawet rejestrować! Pamiętaj jednak, że założenie konta na forum wiąże się z pewnymi przywilejami:

    • Zakładanie tematów i pisanie postów
    • Wysyłanie prywatnych wiadomości do członków forum
    • Otrzymywanie powiadomień z interesujących Cię tematów

    Rejestracja nic nie kosztuje i zajmie Ci maksymalnie dwie minuty! Zostań częścią GO-Code.pl!

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. Typ interfejsu... musi być ustawiony jako HOST
  3. W Pterodactylu docker jest automatycznie konfigurowany, config firewalla podałem powyżej, jeśli mógłbyś zerknąć czy coś jest źle.
  4. Najłatwiej będzie podmienić flagę i wgrać nowe SP :) Tylko pamiętaj o zmianie nazw cvarów idk, dodaj np do nich 1
  5. 1. Źle ustawiony interfejs dockera 2. Reguły firewall
  6. Pomoże mi ktoś, czy jeśli mam Wasz vip, to jak teraz zrobić svipa? czy tylko wystarczy podmieniać flagę> czy muszę wgrać plugin z vip raz jeszcze? próbowałem kompilować plik .sp wasz z vip i mam coś takiego
  7. Wszystkie wymagane porty mam otwarte.
  8. tak trudno w google wpisać "srcds server required ports"? https://developer.valvesoftware.com/wiki/Source_Dedicated_Server
  9. Ścieżka którą dałeś do cvara to "sound/witamy.mp3", więc ustawiłeś to w taki sposób, że musi się znajdować w /csgo/sound/sound dopiero w drugim folderze sound znajduje się twój plik witamy.mp3 Wystarczy, że dodasz kolejny folder sound w folderze sound bądź po prostu ustawisz cvar "witamy.mp3"
  10. https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=63161 tego użyłem @Master
  11. Jakiego pluginu używasz? Czy plik poprawnie ściąga się? Czy masz precachowanie dźwięku?
  12. Witam! Zainstalowałem na serwerze dedykowanym z Ovh panel do zarządzania serwerami Pterodactyl. Po stworzeniu i skonfigurowaniu serwera cs:go wystąpił problem z dołączaniem graczy na serwer. Około co 2/3 osoba nie może wejść na serwer, a w konsoli wyskakuje "Retrying public ip". Oczywiście takie parametry jak sv_region, token mam poprawnie ustawione. Dodatkowo serwer blokuje dziwny pakiet $ May 23 22:17:38 cswild kernel: [ 975.801821] [UFW BLOCK] IN=enp1s0 OUT= MAC=XXXXXX SRC=XXXXX DST=XXXXX LEN=48 TOS=0x00 PREC=0x0$ Config Firewalla Serwer jest z gamy "Game" Ovh. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
  13. A więc mam zapytanie, dodałem cvar sm_join_sound "sound/witamy.mp3" Pobrało mi pięknie, ale nie odtwarza mi nic a nic, a chciałbym by za każdym razem to robiło. Chodzi mi o odtwarzanie dźwięku wejścia na serwer, gdy tylko ktoś wejdzie. @Mesharsky @MAGNET 😛
  14. tutaj wszystko chcą aby aplikacje były darmowe z sourcecodem wsparciem autora 24/7/365 i jeszcze update'y co tydzień...
  15. Dziękować, przy okazji naprawiłem sporo błędów z szablonem, powinno 3/4 rzeczy być już czytelne i zrobione :)
  16. Myślałeś, że aplikacje typu commerce są darmowe?
  17. Godny polecenia, stara się jak może by pomóc i spełnić prośbę klienta 🙂
  18. if (k_EUserHasLicenseResultDoesNotHaveLicense == SteamWorks_HasLicenseForApp(client, 624820)) Więc trzeba by znaleźć inne ID Dla statusu PRIME lecz wbitego Bo skoro PRME (nabity) jest traktowany tak samo jak NON-PRIME to problem może również występować na MM'ach
  19. To nie jest problem lecz tak plugin został skonstruowany że sprawdza tylko licencje zakupionej gry, wbity prime nadal jest traktowany jako darmowa wersja csa
  20. Spróbuj może użyć po prostu komendy sv_prime_accounts_only 1
  21. Witajcie Mam pewien problem z tym pluginem: #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <SteamWorks> #define PLUGIN_VERSION "1.0.0" public Plugin myinfo = { name = "Free2BeKicked - CS:GO", author = "Asher \"asherkin\" Baker, psychonic", description = "Automatically kicks non-premium players.", version = PLUGIN_VERSION, url = "http://limetech.org/" }; public OnPluginStart() { CreateConVar("anti_f2p_version", PLUGIN_VERSION, "Free2BeKicked", FCVAR_DONTRECORD|FCVAR_NOTIFY); } public void OnClientPostAdminCheck(int client) { if (CheckCommandAccess(client, "BypassPremiumCheck", ADMFLAG_ROOT, true)) { return; } if (k_EUserHasLicenseResultDoesNotHaveLicense == SteamWorks_HasLicenseForApp(client, 624820)) { KickClient(client, "By grać na naszym serwerze potrzebujesz konta PRIME"); return; } return; } Mianowicie problem polega na tym że plugin wpuszcza graczy z PRIME i blokuje tych z NON-PRIME Problem występuje w momencie gdy ktoś z "wbitym" nie "kupionym" statusem PRIME próbuje wejść na serwer, plugin traktuje go jak gracza NON-PRIME Czy ktoś się spotkał z podobnym problemem
  22. Dobra robota, daje okejkę ;D
  1. Załaduj więcej aktywności
×