Jump to content
assignment_ind Existing user? Sign In

Sign In



person_add Sign Up
Go-Code.pl - Support SourceMod i Pluginy CS:GO

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/26/2019 in all areas

  1. 10 points
    W tym poradniku omówię tzw. ciasteczka, które zapisują nam np. Wybrany TAG w tabeli. Dla przykładu napiszemy plugin w którym będziemy ustawiać swój TAG w tabeli. Na początku musimy dodać odpowiednie include'y oraz zdefiniować nasz Handle(uchwyt) do którego będziemy się odwoływać. *wymagane* #include <cstrike> #include <clientprefs> Handle g_hClientTag; Teraz musimy "zarejestrować" nasze ciasteczko w OnPluginStart używając funkcji RegClientCookie, który jako argumenty przyjmuje: - Nazwa naszego ciasteczka. - Opis naszego ciasteczka. - Dostęp naszego ciasteczka. CookieAccess_Public Jest ciasteczkiem publicznym i każdy gracz może je zmienić za pomocą komeny sm_cookies <nazwa ciasteczka> < wartość> CookieAccess_Protected Jest ciasteczkiem możliwym tylko do odczytania dla gracza. Gracz nie może go zmienić przy użyciu komendy. CookieAccess_Private Jest ciasteczkiem ukrytym. Gracz nie może go ani odczytać ani zmienić (nasz plugin oczywiście może :D). g_hClientTAG = RegClientCookie("sm_selected_tag", "Zapisuje wybrany przez nas tag", CookieAccess_Protected); W momencie kiedy zreloadujemy plugin, a nie mamy dodanego ponownego wczytania ciasteczek gracz, który wybrał dany TAG musi wybrać go ponownie. Dlatego zrobimy opcję gdzie w OnPluginStart załadujemy ciasteczka ponownie graczom, którzy są w grze oraz nie są botami for (int i = 1; i <= MaxClients; i++) { if (IsClientInGame(i) && !IsFakeClient(i)) OnClientCookiesCached(i); } *wymagane* *nie wymagane* Ostatnią rzeczą, którą zrobimy w OnPluginStart to SetCookieMenuItem, ustawienie tego dodaje nam pod komendę !settings . Przyjmuje on 3 argumenty: - Callback do naszego handlera(uchwytu) - Info - Tekst pokazany w menu. SetCookieMenuItem(TagChangeHandler, 0, "[TAG] Wybierz swój TAG w tabeli"); Po ustawieniu nazwy naszego callbacka oraz nazwy menu możemy robić callbacka Tego typu callback przyjmuje 5 argumentów: - Client ( slot gracza ) - CookieMenuAction czyli po prostu akcja jaka zostanie podjęta. CookieMenuAction_SelectOption po wybraniu opcji CookieMenuAction_DisplayOption po wyświetleniu opcji - Info - Buffer - maxlength public void TagChangeHandler(int client, CookieMenuAction action, any info, const char[] buffer, int maxlength) { if (action == CookieMenuAction_SelectOption)ShowTagMenu(client); } Od teraz po wpisaniu !settings pojawi nam się również opcja zmienienia ciastekcza i w moim przypadku TAG'u. *nie wymagane* *wymagane* Teraz musimy zrobić tak aby przy każdym połączeniu gracza ustawiać mu ciasteczko, które miał wybrane wcześniej czyli musimy użyć forwarda OnClientCookiesCached, przyjmuje on tylko 1 argument czyli slot gracza ( int client ). To teraz musimy pobrać ciasteczko, które miał ustawione gracz wcześniej. Użyjemy do tego funkcji GetClientCookie przyjmuje ona 4 argumenty: - Client ( slot gracza ) - Nasz handle(uchwyt) do którego "zapisywana" jest o tym informacja. - buffer do którego zapiszemy to co nam zwróci funkcja - maxlength ( maksymalna wielkość naszego buffer'a ) Po pobraniu ciasteczka ustawiamy graczowi na tą wartość. public void OnClientCookiesCached(int client) { char value[16]; GetClientCookie(client, g_hClientTag, value, sizeof(value)); g_iClientTag[client] = StringToInt(value); } Mamy już nasze ciasteczko wiemy jak je "zarejestrować", pobrać i ustawić teraz czas na zapisywanie. Aby zapisać nasze ciasteczko użyjemy funkcji SetClientCookie, przyjmuje ona 3 argumenty: - Client ( slot gracza ) - Nasz handle(uchwyt) - Wartość Wartość ta nie jest INT'em tylko stringiem, dlatego zanim przekażemy INT'a musimy zamienić go na string używając funkcji IntToString, która przyjmuje 3 argument: - Liczbę, którą chcemy dać do stringa - Buffer w którym będzie się znajdować nasza liczba - Wielkość naszego buffer'u char value[16]; IntToString(2,value,sizeof(value)); W moim przypadku nie będzie to nie potrzebne, ponieważ pobieram wartość z menu gdzie jest już jako string. SetClientCookie(client, g_hClientTag, info); *wymagane* Plugin, który powstał przy poradniku:
  2. 10 points
    Witajcie, Nowy wygląd forum zawitał a dzięki temu mamy dużo bardziej przejrzyste forum bez błędów dla niektórych użytkowników (Chodzi tutaj o błędy silnika). Co zostało wprowadzone/Zrobione? Nowe logo forum. Kompletnie nowy odświeżony szablon wraz z 2 trybami (Tryb jasny oraz Ciemny) zmienić sobie możecie sami u góry. Aktualizacja aplikacji i wtyczek. W 100% responsywny szablon. Pozycjonowanie wszystkiego zostało zmienione. Zmiana wyglądu grup by pasowały do obu szablonów. Za niedługo: Nowy GENERATOR VIPA!. Dokumentacja IPS nie na osobnej stronie jednakże na naszym forum. Kompilacja z poziomu postów. Aplikacja "Downloads" będzie można pobierać pluginy bezpośrednio z naszego forum poprzez osobną podstronę użytkownika. Ważna uwaga: Forum jak i style są w fazie BETA, dużo poprawek nas czeka, błędy prosimy zgłaszać od soboty, bo do soboty postaramy się wyeleminować błędy które już mamy zgłoszone. PS: Reakcje zostaną zmienione, don't worry.
  3. 8 points
    Hej! Cała Ekipa GO-Code zgodnie stwierdziła że miłymi i bardzo uczynnymi dla społeczności sourcemod zawodami byłaby rywalizacja na pisanie poradników (wcale a wcale nie dlatego, że nasze działy się nie ruszają ). W głowach członków naszej społeczności siedzi bardzo dużo wiedzy, natomiast nadal pojawia się dużo pytań o robienie rzeczy i o programowanie, a tutoriali nie przybywa. Dlatego żeby wyciągnąć tą wiedzę, jak również wybić zdolniachów w naszym community i dać im sposobność do zdobycia masy plusów, organizujemy konkurs na techniczny poradnik dotyczący sourcemoda lub konfiguracji serwera CS:GO Zasady pisania poradnika: Poradnik nie może zostać skopiowany z innych tematów/stron internetowych Poradnik musi zostać napisany przez osobę która zgłasza go do konkursu Plagiat jest niedopuszczalny Poradnik musi dotyczyć pisania pluginów w sourcemodzie, korzystania z funkcji z dokumentacji lub konfiguracji serwera. (Jeśli nie jesteś pewny czy tematyka poradnika który chcesz napisać pasuje do tych kategorii, skontaktuj się z kimś z Ekipy) Konkretne zawartości poradników jakie chcecie napisać mogą się powtarzać oczywiście z już istniejącymi lub już napisanymi dla tego konkursu Zasady oceniania poradnika: Każdy poradnik będzie oceniało 4 jurorów Troje z nich to: Vasto_Lorde, MAGNET oraz Mesharsky. Poradniki będą przez nich oceniane w skali 1-5 Jednym z jurorów jest nasze community - każde 2 pozytywne reputacje oznaczają jeden dodatkowy punkt do oceny końcowej 19.01.2020 w godzinach wieczornych zostaną podliczone punkty - suma trzech skal od jurorów oraz wszystkie punkty zdobyte przez reputację Pamiętaj, że dużo aspektów będzie ocenianych, takie jak: estetyczność tematu, merytoryczność, zawarta wiedza, przystępny język Nagrody: Pierwsze miejsce otrzymuje 100PLN w formie kodu PSC lub przez PayPal Pierwsze trzy miejsca otrzymują dodatkowe 10 punktów reputacji poza tymi zdobytymi przez swój temat z poradnikiem Jak wziąć udział w konkursie? Napisz poradnik w dziale odpowiadającym tematyką Twojego poradnika. Następnie napisz w tym temacie że zgłaszasz swój poradnik i wklej do niego link. Pamiętaj, że nawet jeśli myślisz, że nie posiadasz wystarczającej wiedzy lub nie jesteś ekspertem w danej dziedzinie, możesz posiłkować się źródłami wiedzy zamieszczonymi w internecie lub w książkach - wystarczy że dodasz linki do tego z czego korzystałeś pod koniec swojego poradnika! Życzymy wszystkim szczęścia i dobrej ręki do pisania
  4. 4 points
    Przy wczytaniu pluginu gdzie jest pętla po graczach i wczytanie ich ciasteczek wypadałoby sprawdzić jeszcze czy AreClientCookiesCached
  5. 4 points
    Witaj społeczności! Na forum zostało wykupione IPS Pages i pierwszą wprowadzoną przez nas rzeczą jest wprowadzenie Dziennika Zmian! https://go-code.pl/dziennik-zmian/ Będzie on zawierał ściśle techniczne zmiany których możliwe, że nie będziemy zamieszczać w osobnym temacie na forum. Tak samo bardziej organizacyjnych zmian nie będziemy umieszczać w Dzienniku. Natomiast dział "Nowości" nadal pozostanie i będzie służył tak jak dotychczas. Zachęcam do obserwowania naszej nowej zabawki by pozostać na bieżąco ze wszystkimi zmianami. Życzę udanego buszowania po forum, 'Handler'uj się! Vasto_Lorde, członek ekipy GO-Code.pl
  6. 3 points
    #include <sourcemod> #include <sdktools> public void OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", EventPlayerSpawned, EventHookMode_Post); } public Action EventPlayerSpawned(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); int weapon = GetPlayerWeaponSlot(client, 1); if (IsValidEdict(weapon)) { RemovePlayerItem(client, weapon); RemoveEdict(weapon); } return Plugin_Continue; } Proszę. Powinno działać.
  7. 3 points
    @PyNiO do int _iTarget = FindTarget(client, _cArg); dodaj int _iTarget = FindTarget(client, _cArg, true, false); i jak na moje powinno wszystko dobrze działać.
  8. 3 points
    Dzięki Panowie za pomoc. Udało mi się to zrobić bez timera. Event RoundEnd rozpoczyna się, kiedy któraś z drużyn wygra rundę i RoundEnd trwa przez cały czas (tyle ile jest ustawiony cvar mp_round_restart_delay) do początku rundy - czyli RoundStart
  9. 2 points
  10. 2 points
    Timer: + Dowolnie wybrany sposób na wyświetlanie wiadomości. np. https://sm.alliedmods.net/new-api/halflife/PrintToChat // Dokumentacja zewnętrzna, bo w naszej nie da się niczego wyszukać w chwili obecnej.
  11. 2 points
  12. 2 points
    Mogę zrobić moduł do mojego vipa na modele postaci ale potrzebuje plugin na modele co ma nativy
  13. 2 points
    Informacja. Od poniedziałku do środy nasza strona może mieć wiele przerw technicznych. Wprowadzamy nowy styl jak i ulepszamy nasze forum. Wszystko powinno być gotowe w następnym tygodniu. Dziękujemy ślicznie i widzimy się już niedługo
  14. 1 point
  15. 1 point
    Niepotrzebny warunek sprawdzający czy gracz ma 100 hp. każdy przy spawnie ma 100hp, dopiero później jest zmieniane przez plugin/y. Problem, który tu widzę to nigdzie nie pobierasz wartości tzn. Nie używasz .IntValue .FloatValue .BoolValue SetEntityHealth(client, HP+ g_hpstart.IntValue); SetEntityGravity(client, g_gravity.FloatValue); if(IsPlayerVIP(client) && g_djump.BoolValue)
  16. 1 point
    Nie przypominam sobie abym w taki sposób modyfikował tego vipa. Robiłeś to sam czy może ktoś Ci to robił?
  17. 1 point
    Witajcie, przedstawiam wam trochu odświeżonego starszego mojego vipa który posiada kilka nowych przydatnych funkcji. Stary plugin: Kliknij tutaj! Plugin posiada kilka fixów i poprawek w kodzie. Lista Funkcji Dodatkowe HP na start rundy. Dodatkowe HP za zabójstwo. Dodatkowe HP za headshota. Zwiększona prędkość ruchu. Można zmienić grawitacje. Darmowa kamizelka + hełm. Darmowe granaty na start rundy(Wszystkie typy) Dodatkowe pieniądze na start rundy. Dodatkowe pieniądze za zabójstwo/headshot. Dodatkowe pieniądze za podłożenie/rozbrojenie bomby. Dodatkowe pieniądze za wygranie rundy. Podwójny skok. Tag [VIP] w tabeli. Menu broni od danej rundy. Darmowy VIP od x do x godziny. Lista vipów online pod komendą !vipy / !vips Przywitanie oraz pożegnanie vipa gdy wchodzi/wychodzi na serwer. Pisanie w HUD raz na 120 sekund pod komendą: !vipsay Wiadomość Pieniądze dla vipa za zabójstwo z noża. [Nowość] Nieskończoność amunicji dla VIPA domyślnie wyłączone. Instalacja Plik H2K_Vip.smx dodaj do /csgo/addons/sourcemod/plugins. Plik H2K_Vip.sp dodaj do /csgo/addons/sourcemod/scripting (Opcjonalne). Plik h2k-vip.phrases.txt dodaj do /csgo/addons/sourcemod/translations (WYMAGANE) Wszystkie pliki potrzebne będą w załączniku. UWAGA: By ustawić vipa na daną flagę musimy: W cvarach macie domyślnie flagę "o" Zmienić sobie tam możecie wszystko Wymagania: Sourcemod 1.10.0+ ( Jak chcesz by ci działało na SM 1.9 proszę o skompilowanie pluginu na tej właśnie wersji.) Konfiguracja Plik konfiguracyjny utworzy się po załadowaniu pluginu na serwer. Przyszłość! Plugin będzie stale rozwijany z czasem, dodanie nowych nowości, możliwe że dodanie systemu MySQL oraz przepiszę go kiedyś na KeyValues z niesamowitymi opcjami Jednak aktualnie mnie czas ogranicza. Miłego korzystania . Wersja 1.9 aktualna. STARE WERSJE: H2K_Vip.sp H2K_Vip.smx 1.4 H2K_Vip.sp H2K_Vip.smx 1.5 NOWE WERSJE: 12/12/2019 1.9 H2K_Vip.sp H2K_Vip.smx h2k-vip.phrases.txt H2K_Vip.smx H2K_Vip.sp
  18. 1 point
    Nie znalazłem tutaj, więc wstawiam, może komuś się przyda ^_^ Plugin co 60 sekund dodaje dodatkowe 5 kredytów za posiadanie VIP'a. VIP na flagę "o". Spolszczyłem FlagCredits.phrases (tak dużo tego było XD) flag_credits.sp FlagCredits.phrases.txt
  19. 1 point
    Odkopujemy! Po ostatecznym wyświetleniu menu powinno być usunięte. delete menu;
  20. 1 point
  21. 1 point
  22. 1 point
    Czy oferujesz poprawę optymalizacji mapy po dekompilacji? Dla osób nie znających się. Po użyciu dekompilatora do mapy "narzędzia" optymalizacyjne typu areaportal nie kiedy skip/hint zostają przesunięte przez co optymalizacja w danej części mapy po prostu nie istnieje(skip/hint). Jeżeli tak się stanie przy areaportalach (czyli zawsze po dekompilu) mapa się skompiluje, ale przez miejsca w którym powinien znajdować się areaportal nie będzie widać większości mapy będzie ona ucinana w mniej więcej taki sposób https://i.imgur.com/LhXP9Uy.png
  23. 1 point
  24. 1 point
    A skompilowałeś plugin?
  25. 1 point
    Dobra juz wiem co zle zrobilem wszystko dziala.
  26. 1 point
  27. 1 point
    #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #include <sdkhooks> public Plugin myinfo = { name = "VIP Generator", author = "Adi - live4net", description = "Automatycznie wygenerowany VIP na stronie sklepcs.pl", version = "1.02", url = "http://sklepcs.pl" } int g_fLastButtons[MAXPLAYERS+1], g_fLastFlags[MAXPLAYERS+1], g_iJumps[MAXPLAYERS+1]; public void OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn); } public void OnMapStart() { } public Action Event_PlayerSpawn(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if (IsValidPlayer(client) && IsPlayerVip(client)) { } } public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon) { if (IsValidPlayer(client) && IsPlayerVip(client)) { int fCurFlags = GetEntityFlags(client); int fCurButtons = GetClientButtons(client); if (g_fLastFlags[client] & FL_ONGROUND) { if (!(fCurFlags & FL_ONGROUND) &&!(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP) { g_iJumps[client]++; } } else if (fCurFlags & FL_ONGROUND) { g_iJumps[client] = 0; } else if (!(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP) { if ( 1 <= g_iJumps[client] < 3) { g_iJumps[client]++; float vVel[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", vVel); vVel[2] = 250.0; TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, vVel); } } g_fLastFlags[client] = fCurFlags; g_fLastButtons[client] = fCurButtons; } } stock bool IsValidPlayer(int client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientInGame(client) ) return true; return false; } stock bool IsPlayerVip(int client) { if (CheckCommandAccess(client, "check_vip", ADMFLAG_RESERVATION, false)) return true; return false; } Wygenerowany jakiś vip na szybko
  28. 1 point
    Tak jakoś mi się nudziło, więc napisałem dr`a i stwierdziłem, że czemu by go nie udostępnić. Znajdują tu się 4 pluginy z czego 1 to cfg do bh a pozostałe 2 to są freeruny. Zależy komu jaki freerun się spodoba ? Główny plugin ADPET_Deathrun.sp Blokuje komendy samobójcze, blokuje zmianę teamu, wybiera losowego ttka ADEPT_Deathrun_Bhop.sp zwykły cfg na bh w pluginie ADEPT_Freerun.sp po wpisaniu /fre /free /freerun /fr włącz freeruna i blokuje użycie przycisku E w odległości 130 unitów od guzika ADEPT_Freerun_MenuVersion.sp Po wybraniu ttka wyskakuje mu menu z wybraniem Freerun bądź normalna runda do czasu wybrania nie może chodzić. /fr /free jeżeli menu zniknęło Plik konfiguracyjny wrzucamy do folderu configs ( addons/sourcemod/configs) Zabraniam kopiowania powyższych pluginów na inne fora niż go-code.pl bez mojej zgody. ADEPT_Deathrun_Bhop.sp Starsza wersja: ADEPT_Deathrun.sp ADEPT_Freerun.sp ADEPT_Freerun_MenuVersion.sp ADEPT_Freerun.txt deathrun.inc
  29. 1 point
    Jak dla mnie hostingi: Pukawka.pl, 1shot1kill.pl (Zabijaka.pl to 1shot1kill), hostplay.pl, są bardzo dobre trzymają dobry poziom, wiadomo raz jest lepiej a raz gorzej. Pukawka.pl - Korzystałem rok czasu i nie miałem problemów, (jedynie serwer mi się długo włączał jak go resetowałem) lecz w pewnym momencie serwer miał ddosy a hosting w tamtym czasie z nimi walczył. Teraz tego co słyszałem wiem jest problem z "Instalatorem" jak się użyje np zainstalowanie danego pluginu, serwer potem nie czyta innych zmian tylko ustawia wszystko tak jak było na początku po zainstalowaniu pluginu, nie wiem czy to prawda może ktoś to potwierdź. Mają w miarę szybki support (do 1h dostawałem odp) 1shot1kill.pl - Korzystam aktualnie z tego hostingu i nie mam z niczym problemu, szybko serwery się włączają działają bez zarzutów i support szybko odpowiada. Aktualnie nie narzekam na hosting. HostPlay.pl - Na pewno przyciągają te niskie ceny . Miałem okazję korzystać z hostingu i nie miałem problemów. Szybki support w sumie w tych 3 hostingach można porównać pomoc supportu. Niskie ceny, stabilne i dobre serwery, nie ma co narzekać dobry dla początkujących osób, aby kupić usługę taniej :).
  30. 1 point
    Pięści nie daje się przez sam GivePlayerItem. Zrób tak int arms = GivePlayerItem(client, "weapon_fists"); EquipPlayerWeapon(client, arms); i powinno być okey
  31. 1 point
    public void OnClientPutInServer(int client) { SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype) { int vTeam = GetClientTeam(victim); int aTeam = GetClientTeam(attacker); if (damagetype & DMG_SLASH && vTeam != aTeam) { int hp = GetClientHealth(attacker); int add = RoundToNearest(damage); int newhp = hp + add; if (newhp <= 100) SetEntityHealth(attacker, newhp); else SetEntityHealth(attacker, 100); PrintToChat(attacker, "Zostałeś uleczony o : %i hp", add); damage = 0.0; return Plugin_Handled; } return Plugin_Continue; } Poprawiłem twój kod @Prymex i teraz nie wywala żadnych błędów.
  32. 1 point
    W pluginie od @Brum Brum możesz ustawić, że tylko vipy mają dostęp do zmiany modeli
  33. 1 point
    Dziękujemy za aktualizację <3
  34. 1 point
    Trzecie rozwiązanie (nieperfekcyjne) - ustaw wszystkim przy spawnie 99999 życia
  35. 1 point
    Nie ma niczego złego w uzywaniu SDK - to w końcu narzędzia dostarczane przez deweloperów. Użyj rozwiązania z pierwszej odpowiedzi, opatrując zmianę obrażeń if'em
  36. 1 point
    vip: lub: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2675717 modele(zakładam, że chodzi o plugin): co do modeli to masz w poście podaną alternatywę jeśli brakuje ci czegoś w tym pluginie
  37. 1 point
    Od jutra do środy go-code zostanie wyłączone, na czas prac technicznych. Dziękujemy za cierpliwość
  38. 1 point
    new i = -1; while ((i = FindEntityByClassname(i, "env_cascade_light")) != -1) { AcceptEntityInput(i, "Kill"); } https://forums.alliedmods.net/showpost.php?p=2392655&postcount=11 14 sekund szukania (wliczając wejście na google)...
  39. 1 point
    Dodatkowo będziemy wprowadzać kompilator do postów, jednak to są początki, będziemy wrzucać includy do tego by było ich jak najwięcej, czyli wykluczyć kompilację lokalną dla tych co po prostu nie potrafią. W tym update kiedy wprowadzimy ten kompilator, będzie zakazane wrzucanie załączników .smx w postach itd. Po wrzuceniu .sp i zapisaniu tematu automatycznie plugin będzie skompilowany z możliwością pobrania.| Będzie to zabezpieczenie przed tym żeby nikt nie dał innego pliku .smx niż jest w .sp ';) Includy będzie można podsyłać w temacie który kiedyś utworzymy, by były up-to-date.
  40. 1 point
    Witajcie, jako iż są propozycję by zrobić ciemny styl dokumentacji SM, zrobiłem prosty toggle. Na stronie głównej możemy sobie zmienić na ciemny styl (Zapisuje się to w przeglądarce) Działa to w taki sposób: 960136452635691387d839f420dad660.mp4 To jest wersja Alpha ale to wielka Alpha, więc to i tak będzie zmieniane na lepsze i modyfikowane. Sam już znalazłem kilka bugów więc. Ale chwilowo wystarczy. Pozdrawiam.
  41. 1 point
    Melee: weapon_knife weapon_knife_t weapon_knifegg weapon_bayonet weapon_knife_butterfly weapon_knife_falchion weapon_knife_flip weapon_knife_gut weapon_knife_tactical weapon_knife_karambit weapon_knife_m9_bayonet weapon_knife_push weapon_knife_survival_bowie weapon_knife_ursus weapon_knife_gypsy_jackknife weapon_knife_stiletto weapon_knife_widowmaker weapon_axe weapon_spanner weapon_hammer weapon_fists weapon_knife_ghost weapon_knife_cord Pistolety: weapon_glock weapon_usp_silencer weapon_p250 weapon_fiveseven weapon_cz75a weapon_deagle weapon_revolver Shotgun: weapon_nova weapon_xm1014 weapon_mag7 weapon_sawedoff SMG: weapon_mac10 weapon_mp7 weapon_mp9 weapon_ump45 weapon_mp5sd weapon_p90 weapon_bizon Karabiny: weapon_ak47 weapon_m4a1 weapon_m4a1_silencer weapon_sg556 weapon_aug weapon_ssg08 weapon_awp weapon_g3sg1 weapon_scar20 Karabiny maszynowe: weapon_m249 weapon_negev Granaty: weapon_molotov weapon_incgrenade weapon_decoy weapon_flashbang weapon_hegrenade weapon_smokegrenade weapon_tagrenade weapon_diversion weapon_firebomb weapon_frag_grenade weapon_snowball Inne: weapon_healthshot weapon_bumpmine weapon_shield Item: item_kevlar item_assaultsuit item_heavyassaultsuit item_defuser item_nvg Eksplodujące: weapon_c4 weapon_breachcharge
  42. 1 point
    Edit: Źle przeczytałem. Nie ma możliwości zmiany tekstu przed jego wysłaniem. Za to możesz zrobić tak, aby wiadomość, którą napisał gracz zmienić na inną, a oryginalna nigdy się nie pojawiła. Oczywiście jest to wykonalne, w końcu na tym bazują wszystkie pluginy do tagów i kolorów na czacie. Najlepiej użyć do tego jakiegoś chat processora np. https://github.com/Drixevel/Chat-Processor. Przykładowe wykonanie dla powyższego procesora: public Action CP_OnChatMessage(int& author, ArrayList recipients, char[] flagstring, char[] name, char[] message, bool & processcolors, bool & removecolors) { Format(message, MAXLENGTH_MESSAGE, "Nowa wiadomosc"); return Plugin_Changed; }
  43. 1 point
    Dodal bym sm_ do komend, Zmienil bym nazwy funkcji na czysto angielski, ESP zrobil bym przy pomocy poswiaty, bylo by to wydajniejsze bo nie trzeba by bylo bawic sie w prethink ? repka lecia za ladny plugi
  44. 0 points
    Testowałem i rzeczywiście nie wszystkie portale się wczytały więc mój sposób nie zadziała na tak dużą mapę no cóż warto było się przekonać.
  45. 0 points
    Chyba mrugnął jak patrzył i nie zauważył
  46. 0 points
    Poza tym, dlaczego oszukujesz użytkowników z wiekiem? przecież nie masz 23 lata, tylko 17.
  47. 0 points
    2. Nie ma szybszego sposobu niż zrobienie timera niestety 1. Co do losowego gracza można to zrobić tak: stock int getRandomPlayer() { int players[65]; int players_counter = 0; for (int i = 1; i <= MaxClients; i++) if(IsClientValid(i)) { players[players_counter] = i; players_counter++; } return players[GetRandomInt(0, players_counter-1)]; } stock bool IsClientValid(int client) { return (client > 0 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client) && !IsClientSourceTV(client)); }
  48. 0 points
    Tak jak Ci napisał @Inext możesz tak zrobić jak każdy? Tą bibliotekę i tak Ci pobiera z każdym pobraniem paczki SM. Wysłałem Ci link do poradnika Magneta, ale chyba nawet nie raczyłeś obejrzeć, bo gdybyś oglądał to byś wiedział, że nie chodzi o samo SetEntityHealth, a zmienienie obrażeń przed wywołaniem tego eventu.
  49. 0 points
  50. 0 points
    Nie wiem czy potrafisz czytać czy nie ale ADMIN TAG chce by był kolorowy tag kolorowy nick kolory i pisanie kolorem "3. WH dla admina i chodzi mi o normalny plugin bo ten csgoadmin_esp cos nie działa jak jest wł to nie widać nic przez sciane a tylko wyłacza nam widom na mini mapie naszej druzyny " za vip opis dzięki
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+01:00

O NAS Jesteśmy społecznością łączącą ludzi, którzy dzielą pasję poznawania CS:GO od strony programistycznej. Posiadamy duże zaplecze merytoryczne i zawsze cieszymy się, gdy dołączają do nas osoby gotowe do nauki. Gwarantujemy, że z odrobiną wytrwałości i otwartym umysłem bardzo szybko napiszesz swój pierwszy plugin. Zapraszamy! 🙂
Szablon wykonany z dużą ilością przez cyberpixelz / Mesharsky / Sitefuture
Forum dumnie napędzane przez: Invision Power Services, Inc.
×
×
  • Create New...