Skocz do zawartości

Ranking użytkowników


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 30.08.2020 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. 11 punktów
    Cześć, Tworzę ten poradnik, z tego powodu, że na internecie ciężko znaleźć cokolwiek o overlay'ach, nie mówiąc już o poradniku jak wszystko stworzyć i skonfigurować, a dla mnie było to piekielnie ciężkie i męczyłem się z tym naprawdę długo. Skoro już ogarnąłem jak to wszystko działa dziś pokażę Wam od zera jak zrobić i skonfigurować overlay'e na serwer. Napiszemy bardzo prosty plugin, który po zabójstwie headshot'em będzie wyświetlał overlay'a "Headshot" przez 2 sekundy, a także w tym momencie będzie efekt dźwiękowy "Headshot". 1. PRZYGOTOWANIE WŁASNEGO OVERLAY'A 1. Zaczniemy od przygotowania overlay'a takiego, jakiego chcemy. Do tego celu będziemy potrzebować jakiś program do obróbki zdjęć: najlepiej Gimp. Moim overlay'em będzie napis, więc zaopatrzam się w ładną czcionkę [https://fonts.google.com/] 2. Tworzę nowy plik w Gimpie, według mnie najlepsze wymiary są takie jak na zdjęciu, bo wszystko jest wyraźne (im większa rozdzielczość tym więcej plik końcowy będzie ważył) 3. Jeśli naszym overlay'em jest napis - piszemy coś na pustej stronie, jeśli obrazek - wklejamy go na nowo utworzony plik [Otwórz -> wybieramy obrazek] 4. Usuwamy warstwę "Tło" 1. PPM na "tło" 2. Usuń warstwę 5. Powinniśmy otrzymać taki efekt: 6. [BARDZO WAŻNE] Plik eksportujemy jako plik *.tga 7. Graficznie nasz overlay jest zrobiony, pozostało umożliwić serwerowi odczyt i wyświetlenie tego pliku. Do tego potrzebny jest nam edytor tekstur przeznaczony m.in. do CS:GO - jest to VTFEdit (Valve Texture File Editor). Gdy już pobierzemy oprogramowanie, otwieramy nasz plik *.tga za pomocą VTFEdit. Możemy to zrobić na 2 sposoby: • Otwórz VTFEdit -> CTRL + I -> Wybierz plik do zaimportowania • Kliknij PPM na plik *.tga, który przedtem utworzyłeś -> Otwórz za pomocą -> VTFEdit Wyświetli się kontrolka odnośnie ustawień. Można otworzyć na fabrycznych ustawieniach, natomiast ja używam tych Ważne jest też to, żeby nie panikować, gdy w pliku *.vtf będzie wszystko czarne (w miejscu zdjęcia). Tło jest czarne więc jeśli napis jest czarny to zlewają się ze sobą, bo edytor ten w czasie gdy nie ma tła wstawia czarne pole. Finalnie pojawi się czarny napis, a nie czarny kwadrat 8. Zapisujemy plik jako *.vtf 9. Tworzymy plik *.vmt i zapisujemy go najlepiej w tym samym miejscu co *.vtf [BARDZO WAŻNE] ustawienia pliku *.vmt MUSZĄ być takie same jak na screenie drugim 10. Tworzymy folder o nazwie "overlays" (można dać inną nazwę, ale ta jest najłatwiejsza i najłatwiej się odnaleźć) -> Oba pliki (*.vtf i *.vmt) wrzucamy do tego folderu -> Folder razem z plikami w środku przerzucamy do "materials" w plikach serwerowych -> PPM na plik *.vmt -> otwieramy za pomocą notatnika, lub innego edytora tekstowego -> wpisujemy odpowiednią ścieżkę: 11. Zapisujemy zmiany. Zrobiliśmy właśnie własnego overlay'a i poprawnie go skonfigurowaliśmy. Najtrudniejsze za nami 2. NAPISANIE PLUGINU Napiszemy teraz plugin, który opisałem na samym początku. Niezbędna do tego będzie odpowiednia biblioteka: overlays.inc, którą pobierzemy stąd: https://github.com/shanapu/overlays.inc Najpierw jednak przygotuję odpowiedni efekt dźwiękowy, który będzie towarzyszył mojemu overlay'owi. Wpisuję "Headshot Sound Effect" w Google i ściągam odpowiedni dźwięk (najlepiej w *.mp3); nazywam go "Headshot" i wrzucam do plików serwerowych: /csgo/sound/ [można utworzyć dodatkowy folder, żeby nie zrobił się bałagan w folderze sounds] A więc możemy przejść do napisania pluginu: #include <sourcemod> #include <overlays> #include <sdktools> #define HEADSHOTPATH "overlays/Headshot" //bez rozszerzeń #define HEADSHOTSOUNDPATH "*/ServerSounds/Headshot.mp3" //ścieżka do dźwięku z //poziomu folderu "sound" #define HEADSHOTSOUNDPATH2 "sound/ServerSounds/Headshot.mp3" //ścieżka do dźwięku z //poziomu folderu "materials" public void OnPluginStart() { HookEvent("player_death", OnHeadshot, EventHookMode_Post); } public void OnMapStart() { PrecacheSound(HEADSHOTSOUNDPATH, true); //te 3 linijki to pobieranie AddFileToDownloadsTable(HEADSHOTSOUNDPATH2); //materiałów z plików PrecacheDecalAnyDownload(HEADSHOTPATH); //serwera } public Action OnHeadshot(Event e, const char[] n, bool b) { int attacker = GetClientOfUserId(e.GetInt("attacker")); bool hs = GetEventBool(e, "headshot"); if(hs) { EmitSoundToClient(attacker, HEADSHOTSOUNDPATH); ShowOverlay(attacker, HEADSHOTPATH, 2.0); } } I OTO KONIEC!!! Tak to się prezentuje: Mam nadzieję, że pomogłem komuś z Was kto miał taki sam problem jak ja. Zajęło mi to naprawdę dużo czasu i włożyłem w to serce. Liczę na dobre opinie. W razie pytań zapraszam do komentarzy.
  2. 10 punktów
    Witajcie, plugin który prezentuję dzisiaj był prywatny przez długi okres czasu, jednak przez nieposzanowanie projektu przez osoby trzecie i ludzi którzy odsprzedawali moją prace lub udostępniali dalej, po necie lata 1000 wersji tego pluginu, który jak mówiłem powinien pozostać prywatny. W tych czasach jest bardzo mało ludzi którzy potrafią być uczciwi. Tym co zakupili oficjalną wersję ode mnie i nie udostępnili dalej, z góry dziękuje, takich ludzi doceniam. Szkoda że druga połowa postąpiła inaczej. Pluginu nie wspieram od dobrych 5 miesięcy dlatego oddaje go wam, community, jeżeli będziecie chcieli go wspierać osobiście (ulepszyć) bardzo by mi było miło. Krótki opis pluginu. Na serwerze otrzymujemy rangi od silvera 1 do global elite zależnie od ilości zdobytych punktów. Również możemy sobie wybrać odznakę (coin), która widnieje w tabeli tak samo, jak rangi. Plugin posiada zapis MYSQL. Konfiguracja pluginu (cvary). Zalety pluginu Plugin jest bieżąco aktualizowany (Nie aktualne) Plugin nie laguje serwera (nie skacze VAR). Plugin jest bardzo rozbudowany w jak najmniejszą ilość kodu, trzeba dbać o estetykę ?, cały czas kod jest ulepszany by był aktualny z najnowszymi "standardami SM”, dokładniej chodzi o to, że używam najnowszych funkcji zamiast tych starych np. ze starej składni. Plugin jest napisany w taki sposób by kod w pluginie był zrozumiały dla każdego, najprościej jak się da, oraz najwydajniej. Lista funkcji Mnóstwo eventów, za które dostajemy punkty między innymi. Zabójstwo Headshot Bomba podłożona/Rozbrojona Wygrana Runda/Przegrana runda MVP Player Zabójstwo z noża Możliwość straty punktów, czyli jak zginiemy to odejmuje nam punkty, jak zabijemy dodaje, tak samo z większością eventów. Możliwość wyłączenia opcji tracenia punktów. Możliwość włączenia wymogów np. Minimalna ilość graczy by punktacja zaczęła działać. Zaawansowany system VIP, za eventy dostaje więcej punktów oraz mniej ich traci, wszystkie odznaki od razu odblokowane. Możliwość ustawienia poprzez cvar czy odznaki mają działać na zasadzie wymaganej rangi do odblokowania poziomu odznak, czy dostępne dla wszystkich graczy każda odznaka. Ranga oraz odznaka ukazują się w tabeli po TAB. Zaawansowany panel administratora flaga "z", dzięki czemu możemy zarządzać graczami, zresetować wszystkim rangi i punkty, taka czystka jakby to powiedzieć, i tak dalej i tak dalej. Flagę vipa zmieniamy sobie w cvarze, domyślnie jest to flaga "o" czyli ADMFLAG_CUSTOM1. Overlaye przy wbiciu danej rangi I wiele więcej. Dodatki: Moduł Hazard - Tak zwana ruletka, możesz wygrać albo przegrać grając o swoje punkty rankingowe. Moduł Sklep Zephyrus - Integracja punktów ze sklepem by Zephyrus Moduł Sklep by d0naciak - Integracja punktów ze sklepem SMS by @d0naciak KOMENDY (WYMAGANA FLAGA ADMFLAG_ROOT) !ranksreload - Przeładowuje rangi na serwerze !addpoints / !dodajpkt <pkt> - Jak sama nazwa wskazuje, dajesz punkty graczowi !removepoints / !usunpkt <pkt> - To samo co @up, odejmuejsz mu punkty. !setpoints / !ustawpkt <pkt> - :). (KOMENDY DLA GRACZY) !lvl / !ranga / !mm - Masz tam w sumie wszystko !hud - Włącz/Wyłącz HUD. !hudmode - Jak ma wyświetlany być hud. !overlaymode - Włącznik / Wyłącznik overlay. !coin / !coins / !pin / !pins - Odznaki MODUŁ HAZARD !hazard <punkty> !gamble <punkty> Instalacja Pobierz paczkę z załącznika i wgraj wszystkie potrzebne pliki na serwer (możesz pominąć folder scripting). Podepnij bazę danych: h2k_ranks do pliku databases.cfg (addons/sourcemod/configs). "h2k_ranks" { "driver" "default" "host" "host bazy" "database" "baza danych" "user" "użytkownik" "pass" "hasło" } Zrestartuj serwer. Skonfiguruj plugin pod swoje potrzeby, plik z konfiguracją wygeneruje się w csgo/cfg/sourcemod nazwa pliku: Wszystko gotowe :). Kilka screenshotów z gry Overlaye przy wbiciu rangi (lub spadku) oraz dźwięk awansu. API W moim pluginie nie znajdziesz żadnego ukrytego kodu, nie ma w nim ukrytej żadnej licencji ani zdalnego dostępu. Otrzymujesz plik źródłowy (.sp) do wszystkich plików. Plugin można w łatwy sposób połączyć z innymi pluginami wykorzystując bibiotekę .inc (Nativy) Obecna wersja pluginu: 4.0.7 POBIERZ [4.0.7] Rank system - Final - Finałów.7z ZAKAZ UDOSTĘPNIANIA NA INNE FORA NIŻ GO-CODE.PL TYM BARDZIEJ MYSZIT.PL :)
  3. 8 punktów
    Witam jako że paczka nie jest jakaś super mega wy***ana tylko większość jak każda inna to opublikuję ją może ktoś coś z tego weźmie jakiś przykład lub danej osobie się nie chce konfigurować serwera. Paczka została zrobiona cała od nowa przeze mnie. Pluginy w paczce są dostępne za darmo na różnych forach związanych z Sourcemod. Jako że paczka jest skonfigurowana tak aby tylko wgrać i grać. Paczka była testowana na 1s1k z sourcemod BETA 1.11 Jako że w paczce znajdują się pluginy z go-code i brak zezwolenia na publikację na inne fora to paczkę wstawiam tylko na tym forum. W paczce znajdują się pluginy które według mnie są albo przydatne albo ładnie wygląda jak NP: !ws czy też !agents Jako że nie lubię zbędnych i dla mnie nie potrzebnych informacji w konsoli typu "[ RANGI ] [ MAIN ] [ WYJŚCIE ] | %N (%s) przy wyjściu posiadał: rangę %s (%d), %d punktów" Zostało to jak i inne wiadomości z różnych pluginów które dla mnie były nie potrzebne w konsoli zostały usunięte. Lista Pluginów: 1. abner_resetscore.smx 2. chat-processor.smx 3. clientprefs.smx 4. csgo_agentschooser.smx - Agenty z najnowszej aktualizacji CS:GO 5. csgo_demo_crash_fix.smx 6. csgo_voiceagents_enabler.smx 7. custom-chatcolors-cp.smx 8. drapi_high_ping_kicker.smx 9. esl_admin_esp.smx 10. example.smx 11. FixHintColorMessages.smx 12. fpvm_interface.smx 13. franug_countryflagicons.smx 14. franug_csgosprays.smx - Spraye na serwerze - Poradnik jak dodać taki spray na serwer zrobię w osobnym temacie. Spray domyślnie pod "E" 15. FreeVip.smx - Darmowy vip na % ilośc dni konfiguracja w cfg. 16. gloves.smx 17. goAFK.smx 18. GoCode_VipTrybSplewisArena.smx 19. H2K_InformacjaPoZginieciu.smx 20. H2K_Kontakt.smx 21. H2K_WiadomoscHud.smx 22. hl_challenge.smx 23. joinsnd.smx 24. kento_rankme.smx 25. konkurs.smx - Informacje o konkursie w gdy robiłem konkurs może komuś się przyda. 26. listenexample.smx 27. mapchooser.smx 28. mirror_csgo.smx 29. multi1v1.smx 30. multi1v1_flashbangs.smx 31. multi1v1_headshot.smx 32. multi1v1_kniferounds.smx 33. multi1v1_online_stats_viewer.smx 34. multi1v1-hp.smx 35. multi1v1-ns.smx 36. namefilter.smx 37. nwayne_adminmowitozamknijmorde.smx 38. Paintball2.smx 39. PBMP7.smx 40. pomoc.smx - Komenda pomoc wywołująca listę komend serwera po nacisnięciu NP 2 komenda ta zostanie wywołana z menu. 41. pRanks.smx 42. server_redirect.smx -Lista serwerów z możliwością łączenia się na wybrany serwer komenda !serwery lub !serwer nie pamiętam 43. ServerAdvertisements3.smx 44. SimpleShowDamage.smx 45. thirdperson_csgo.smx 46. ukryjsieadmin.smx - Ukrywa admina pod sm_ukryj z informacja że dany administrator wychodzi z serwera. 47. vipmenu.smx 48. voiceannounce_ex.smx 49. weapons.smx W paczce znajdują się takie tryby jak: noscope paintball - z markerem paintball. 1hp Only HS Runda na kosy MAPY: Też nie będę opisywał wszystkich map. W paczce znajduje się 34 mapy. W większości mapach znajduje się 16 aren czyli w sam raz na 32 slotowy serwer. Jak dobrze pamiętam 3-4 mapy posiadają 14-15 aren. Mapy były sprawdzane by nie było problemu że znajdzie się mapa gdzie jest 10 aren czyli zmieści się 20 graczy a reszta w poczekalni. Wszystkie pluginy w paczce są po aktualizacjach przez autorów. Może być sytuacja że mogą wam stattraki nie działać z pluginu !ws (Mi działały bez problemowo) zalecam aktualizację sourcemoda do najnowszej wersji lub też zainstalować sourcemod 1.11 jeżeli po instalacji sourcemoda 1.11 nie będą działały stattraki zalecam aktualizację sourcemoda 1.11 jako że ja używam 1s1k to korzystam z instalatora hostingu. Co do pluginu "server_redirect" "Lista serwerów z możliwością łączenia się na wybrany serwer komenda !serwery lub !serwer nie pamiętam" Pokazuję reklamę danego serwera na czacie lub tez pod daną komendą. Plugin pokazuje tez listę graczy na danym serwerze. ←---- Informacja do osób które szukają danego pluginu ale go nie umią znaleźć. Nie będę się rozpisywał bo zawsze znajdą się hejterzy którzy coś znajdą i się doczepią. Paczka nie jest idealna ale mi niczego w niej nie brakowało. Wszelkie problemy z paczką lub jej konfiguracją proszę pisać w tym temacie nie będę skakał po działach i szukał czy ktoś ma problem z ta paczką. Paczka będzie aktualizowana wraz z aktualizacją pluginów przez autorów. !!!Paczka po rozpakowaniu z RAR waży 509MB!!! Link do paczki ↓ https://mega.nz/file/y95gGAwS#DF6g6yzwfg9--9LBcgYEKzk6ZHFRYnn9OdnVpSH59Ys Zabrania się udostępniania paczki na inne fora bez zgody autora! Dla ciekawskich jak wygląda paczka od środka zapraszam do testowania na serwerze - 91.224.117.165:27015
  4. 6 punktów
    O Pluginie: Plugin umożliwia postawienie wymogów graczowi, która chce wejść na serwer. Plugin działa tylko na graczy nie posiadających statusu prime. Instalacja: Plik .sp wrzucamy do: addons/sourcemod/scripting/ Plik .smx wrzucamy do: addons/sourcemod/plugins/ Plik .cfg wrzucamy do: addons/sourcemod/configs/ Wymagania: Rozszerzenie SteamWorks Filmik prezentujący działanie: Config: Dodatkowe Informacje: Plugin został napisany od 0 przeze mnie. Podziękowania dla użytkownika discorda AlliedModders za lekką pomoc. Nie pozwalam na udostępnianie pluginu na innych forach niż Go-Code.pl Proszę o nie usuwanie informacji o autorze pluginu oraz gdzie można go pobrać. Chciałbym, aby plugin trafił do jak największej ilości osób. Download: F2P Manager - Pack.rar
  5. 4 punkty
    Witaj, jeżeli trafiłeś na ten temat to znaczy że poszukujesz kogoś doświadczonego w dziedzinach IPS, bądź sieci serwerów. Doświadczenie mam kilkuletnie więc możliwe że znajdziesz coś czego szukasz, zapraszam do moich tematów z opiniami by nie było problemów z zaufaniem: https://www.pecetowicz.pl/topic/mesharsky-opinia-dotyczaca-dzialu-ogloszen-87335/ Jeżeli chodzi o silnik Invision Community Suite & MYBB mogę zaoferować Doradzenie co do hostingu / vps bądź serwera dedykowanego pod twój projekt. Instalacja forum od zera czyli (Wgranie plików, wykonanie procesu instalacyjnego). Aktualizacje forum / upgrade do następnych wersji (Nie mówimy tutaj o aktualizacji stylu pod nową wersję). Spolszczenie forum oraz wszystkich aplikacji, + spolszczenie niestandardowych aplikacji. Konfiguracja całego forum pod potrzeby klienta i by forum było gotowe do użytku. Instalacja + konfiguracja aplikacji oraz wtyczek na forum dodatkowo mogę je również spolszczyć. Podstawowe zabezpieczenia forum. Jeżeli chodzi o ofertę dla tzw: Sieci serwerów to będą: Instalacja sourcebansa + amxbansa na stronie WWW oraz pełna konfiguracja po stronie WWW jak i serwera by wszystko działało jak należy. Podpięcie statystyk typu rankme / hlstats bądź jakiekolwiek inne statystyki pod serwer WWW. Serwery CSGO: - Instalacja serwera na serwerze dedykowanym / vps - Pełna konfiguracja serwera pod dany mod, wgranie pluginów, skonfigurowanie pluginów, lekka modyfikacja pluginów, oraz pomoc techniczna. - Wgrywanie paczek oraz ich konfiguracja. - Pomoc techniczna z serwerem, naprawa błędów, diagnostyka błędów jak i naprawa całego serwera jeżeli jest ona możliwa. Serwery CS 1.6: - Instalacja serwera na serwerze dedykowanym / vps - Pełna konfiguracja serwera pod dany mod, wygranie pluginów, skonfigurowanie pluginów jak i pomoc techniczna - Wgrywanie paczek, ich konfiguracja. - Pomoc techniczna z serwerem, naprawa błędów, diagnostyka błędów jak i naprawa całego serwera jeżeli jest ona możliwa. TeamSpeak3: Instalacja na serwerze dedykowanym lub VPS. Zrobienie pełnych permisji od zera. Podstawowe zabezpieczenie serwera TS3. Pełna konfiguracja serwera. Instalacja oraz konfiguracja botów teamspeakowych oraz Music botów. cPanel: Instalacja na serwerze dedykowanym lub VPS. Pełna konfiguracja cPanel pod twoje potrzeby. Instalacja oraz konfiguracja dodatków/pluginów do cPanel Co do innych usług to będą: - Instalacje aplikacji webowych. - Problemy z działaniem strony. - Administrator twojej witryny. - I wiele innych. Jest to taki zarys co mogę wykonać oraz w czym mogę pomóc, jeżeli ktoś potrzebuję innej pomocy niż wymienione usługi wyżej może się ze mną skontaktować ja postaram się pomóc jeżeli będę potrafił. Cennik jest indywidualny zależnie co chce klient. Chciałbym powiedzieć że posty typu: "przecież to każdy potrafi", proszę sobie od razu darować. Płacisz za mój czas i ewentualne lenistwo drugiej osoby. Zdaję sobie sprawę że niektórzy wolą zapłacić komuś i mieć spokój niż zrobić samemu, a niektórzy po prostu nie chcą się tego nauczyć i wolą zlecić profesjonaliście by skupić się na innych sprawach :). Kontakt do mojej osoby: Steam: Steam Community :: Mesharsky Gadu Gadu: 53652134 Discord: Mesharsky#6565
  6. 2 punkty
  7. 2 punkty
  8. 2 punkty
    [Opis] Plugin dodaje nam możliwość umieszczania naklejek na swoją broń. Przy jego korzystaniu zaleca się ostrożność ponieważ plugin nie jest zbyt optymalny. [Cvary] sm_weaponstickers_flag - Umożliwia ustawienia wymaganej flagi do użycia komendy sm_weaponstickers_overrideview - Aby móc używać własnych skinów, należy tą opcję wyłączyć sm_weaponstickers_reusetime - Określa, ile sekund trzeba będzie czekać, aby ponownie zaktualizować naklejki. sm_weaponstickers_updateviewmodel - Określa, czy model widoku będzie aktualizowany podczas zmiany naklejek [Komendy] sm_stickers - otwiera menu naklejek [Download] https://github.com/quasemago/CSGO_WeaponStickers
  9. 2 punkty
    Mega robota, na pewno przyda się wielu osobom. Sam się z tym męczyłem i gdybym zdał sobie sprawę, że inni też mogą mieć z tym problem, pewnie postąpiłbym podobnie Good job :)
  10. 2 punkty
    Heyo, Jak mówiliśmy tak jest. Nasza ochrona przed atakami antyddos prawidłowo odparla wszystkie próby zgaszenia naszej strony przez ostatni miesiąc od momentu wprowadzenia. Zastanawiamy się by publicznie nie podać danych osobowych atakującego wraz z logami. Aktualnie zbieramy pieniążki na rozwój naszej strony i będziemy informować na bieżąco.
  11. 2 punkty
    Jak wcześniej wspominałem piszesz, krótka wiadomość że nie planujesz aktualizacji etc a nie zlewasz osobę, która do ciebie pisze bo to wygląda tak aby wziąć tylko pieniądze i mieć wywalone na los ludzi po zakupie twojej aplikacji dla mnie twój błąd z zapisem mysql został wyeliminowany ale wspólnik ile truł o to bo mu serwer wywalało przez twojego gomoda jak stracił połączenie z mysql że zlecił poprawę twojej modyfikacji innej osobie w celu wyeliminowania tego błędu
  12. 1 punkt
    Jedyne logi to Retrying public (ip serwera) i tyle. Wygląda to tak jakby serwer był off ale nie jest.
  13. 1 punkt
    Podczas gdy forum było offline zrobiłem update yRanks do wersji 2.0. Wiele rzeczy usunąłem, ale też wiele zmieniłem lub dodałem. Zapraszam do korzystania z pluginu ^.^ . O Pluginie: Plugin wprowadza na serwer system rang z CS:GO. Możliwe są do wyboru 3 typy rang: Matchmaking, Wingman, DangerZone. Plugin konfiguruję się poprzez jeden plik konfiguracyjny. Komendy: !ap - Panel administracyjny. !ranga - Menu rang !rangi - Menu rang !ranks - Menu rang !rank - Menu rang !hud - Zmiana hudu. Instalacja: Cała instrukcja znajduje się w paczce .rar . Film prezentujący plugin: Dodatkowe Informacje: Plugin został napisany od zera przeze mnie. Istnieje możliwość kupna wersji pRanks z rangami Faceit *pw* Nie pozwalam na udostępnianie pluginu na innych forach niż Go-Code.pl Proszę o nie usuwanie informacji o autorze pluginu oraz gdzie można go pobrać. Chciałbym, aby plugin trafił do jak największej ilości osób. W pliku konfiguracyjnym możemy edytować nazwę rangi, wymagania punktowe oraz tag na czacie. Plugin jest optymalniejszy od poprzedniej wersji. Na serwerze wymagany jest Chat-Processor lub SCP . Jeżeli chcesz używać SCP na serwerze zamień w kodzie: Download: pRanks 2.2 - Pack.rar pRanks 2.1.rar
  14. 1 punkt
    Dzieńdobrywieczór państwu. Jako iż nastały ciężkie czasy dla Słonecznego-Dusta, toteż poszukuję ludzi kreatywnych, aktywnych i z wielkimi chęciami na rozwój. O sieci: Słoneczny-Dust jest na rynku serwerów społeczności już od 6 lat. Wraz z graczami tworzymy serwery CS:GO, które dla nich będą idealne do spędzenia wolnego czasu. Na serwerach każdy jest równy, nie ważne czy posiada jakąś rangę czy nie. Luźna atmosfera gwarantowana. Administracja zawsze służy pomocą, jeżeli takiej ktoś potrzebuje. Szukamy osób: - Potrafiących pisać obszerne tematy na forum ( Redaktor ) - Właścicieli serwerów gier ( Nie ważne jaka to gra ) - Administrację na serwery ( Ludzi ogarniętych i aktywnych ) - Techników serwerów CS:GO ( Sam już powoli nie wyrabiam ze wszystkim ) Co oferujemy: Redaktor: - Ranga na forum - Darmowa ranga na serwerach - Możliwość rozwoju pisarskiego - Ranga na serwerze TS3 Właściciel serwera: - Pomoc w konfiguracji serwera - Pomoc w opłatach serwera - Pomoc w zareklamowaniu serwera - Możliwość rozwoju zarządzania - Ranga na forum - Ranga na serwerze - Ranga na serwerze TS3 Admin serwera: - Pomoc w ogarnięciu komend ( jeżeli takowa osoba ma problem z nimi ) - Darmowy VIP na serwerze ( na którym ma admina ) - Ranga na forum - Ranga na serwerze TS3 Technik serwera: - Pomoc w tworzeniu pluginów - Ranga na forum - Ranga na serwerze TS3 - Serwer testowy na własny użytek ( testy pluginów/dodatków )
  15. 1 punkt
    #Update Dodano topkę względem czasu. Poprawiono występujące błędy. Zoptymalizowano kod. Dane z bazy już nie powinny się resetować. Dodano możliwość ustawienia liczby punktów, które dostaje się przy wejściu na serwer w configu. Dodano overlaye. (Edycja overlayi z Level Ranks) #Dodatkowe informacje W tabeli pRanks_Main pojawiły się nowe kolumny, które trzeba dodać ręcznie. (Do osób, które korzystają z pluginu i nie chcą usuwać tabeli) Nowy filmik prezentujący znajduje się już w głównym poście.
  16. 1 punkt
    Polecam,wielki człowiek i technik.100%legit. Wszystko działa bez zarzutów.
  17. 1 punkt
    Polecam kierownika, certyfikat autentyczności 2k20 przyznany!
  18. 1 punkt
    Witam, jako iż jestem super zaufanym użytkownikiem tego forum i mam aktualnie dużo czasu chciałbym zaoferować swoje usługi ( ͡ᵔ ͜ʖ ͡ᵔ ). Kontakt: Steam Discord: MartinezMajkutez#7959 Temat z opiniami: Posiadam również opinie na innym forum o tej samej tematyce.
  19. 1 punkt
  20. 1 punkt
    Jeżeli aktualne zapraszam do kontaktu poprzez PW
  21. 1 punkt
    Dałbyś cały kod a nie tylko część ?
  22. 1 punkt
    O pluginie : Plugin pokazuje proste menu w którym jest zawarta informacja co posiada VIP Komendy : sm_vip ---> !vip Instalacja : Plik .smx: addons/sourcemod/plugins Plik .sp: addons/sourcemod/scripting Plik .cfg addons/sourcemod/configs Download: VIP_Panel.smx VIP_Panel.sp vip_panel.cfg
  23. 1 punkt
    Załącz dodatkowo plik .sp . W przeciwnym razie temat trafi do kosza.
  24. 1 punkt
    Multicolors do pobrania w załączniku! Multicolors UPDATED.rar
  25. 1 punkt
    W danej tablicy dynamicznej jest 30 itemów, a index wybranego przedmiotu jest większy od 30.
  26. 1 punkt
    Jeżeli nie ma niestandardowego statusu to będzie go pokazywać.Plugin domyślnie ma ukryć admina na spect.
  27. 1 punkt
  28. 1 punkt
    Proszę bardzo, wystarczyło dodać jedną linijkę w kodzie.
  29. 1 punkt
    1. Usuń .vmt z plików gry. 2. Tak powinien wyglądać plik .vmt "UnlitGeneric" { "$basetexture" "overlays/KillingSpree" "$translucent" 1 }
  30. 1 punkt
    Zgłoś się jutro rano, po 6 i oddam serwer Ewentualnie podeślij na PW swoje ID na Pukawce
  31. 1 punkt
    Na forum została dodana nowa ranga, którą mogą otrzymać osoby będące właścicielami sieci serwerów Daje ona delikatnie większe uprawnienia, porównywalne do Little Hero. Jeśli posiadasz sieć i chciałbyś otrzymać taką rangę - napisz pod spodem lub do mnie na PW Pozdro 😉
  32. 1 punkt
    Update #1 Dodano Cvar Optymalizacja kodu. Poprawienie występujących błędów. Download w głównym poście.
  33. 1 punkt
    @mefiu Aktualizacja sourcemoda rozwiąże problem
  34. 1 punkt
  35. 1 punkt
    Opis: Dodaje komendę !models / !modele po wpisaniu pojawia się menu z wyborem "grupy" z której ma wybrać dany model. Grupy dodaje się w pliku konfiguracyjnym oraz ustawia na flagę (można zostawić puste miejsce wtedy będzie dla każdego). Plugin posiada swój downloader. Plugin jest alternatywą tego pluginu -> https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=87597 KOD: Przykładowy plik konfiguracyjny: Przykładowy plik downloadera: Jeżeli masz jakąś propozycję co można dodać pisz śmiało 😄 Natomiast jeżeli widzisz, że kod można napisać lepiej napisz mi co konkretnie i jak mogę to napisać lepiej 😉 Z góry dziękuję. Starsze wersje: Zabraniam kopiowania powyższego pluginu na inne fora niż go-code.pl bez mojej zgody. ADEPT_Models.sp ADEPT_Models.txt ADEPT_Models_Download.txt
  36. 1 punkt
  37. 1 punkt
    @ref Discord: MartinezMajkutez#0001
  38. 1 punkt
    Mam problem bo niektórym czasami resetuje się ranga
  39. 1 punkt
    Temat jest aktualizowany i na bieżąco edytowany - najnowsze posty znajdują się na samej górze, zgodnie z oznaczeniem dat i godziny. Starsze informacje mogą być już nieaktualne! 23.04 0:15 Jest dobrze 🙂 "Przejrzeliśmy kod, który wyciekł do sieci i sądzimy, że jest to kopia silnika CS:GO, udostępniona dla partnerów pod koniec 2017 roku, a pierwotnie wyciek miał miejsce w 2018 roku. Po jego analizie, nie znaleźliśmy żadnego uzasadnienia, aby alarmować graczy ani unikać aktualnych wersji silnika." https://twitter.com/CSGO Jak się okazuje, serwery mogą działać normalnie. Wybaczcie, że zareagowałem tak gwałtownie, ale zależało mi na bezpieczeństwie graczy, a w morzu fake newsów i sprzecznych informacji ciężko jest dojść do prawdy. Oczywiście w razie jakichkolwiek zmian post będzie aktualizowany. 23.04 0:03 Wygląda na to, że panika, która jest rozsiewana w mediach jest trochę zbyt rozdmuchana. Znalezienie, a następnie wykorzystanie exploita to proces dużo dłuższy niż kilka godzin. Dlatego obecnie nie jest konieczne wyłączanie serwerów, jednak wszystko może się zmienić - trzeba czekać na oficjalne komunikaty od Valve. Zobaczymy, co przyniesie przyszłość. "Z pewnością istnieją prawdziwe, możliwe do wyeksploitowania błędy w silniku Source, tak jak w prawie każdych większych projektach - jednak ten wyciek nie zmienił niczego, może on pomóc ludziom za jakiś czas znaleźć luki, zarówno legalne, jak i złośliwe, jednak słowem-klucz jest tutaj "za jakiś czas" - a później potrzeba dużo pracy, aby przekuć buga na używalny exploit" ~ashkerin, współtwórca SourceMod 22.04 22:56 Niestety, nie mam dla Was dobrych informacji. Dzisiaj doszło do wycieku plików gry z CS:GO i TF2. Wszystkie dane zostały upublicznione na stronie 4chan. Co prawda do sieci nie wyciekły najnowsze wersje gier, jednak mówimy o CS:GO z okresu operacji Hydra i TF2 po aktualizacji Jungle Inferno. Początkowo o ten czyn podejrzewano twórcę kanału Valve News Network, Tylera McVickera, jednak, jak sam tłumaczy, nie jest on winowajcą. Nie to jest jednak istotne... Dostęp do plików gry dostarcza potencjalnym hackerom ogromną bazę wiedzy i pomoc w tworzeniu cheatów i innego rodzaju szkodliwego oprogramowania. Prawdopodobnie na serwerach pojawi się teraz dużo więdzej cheaterów, niż dotychczas. Jest to jednak mały problem w obliczu poważniejszego zagrożenia - dostępny jest exploit, który pozwala na odpalanie ich programu na naszym komputerze. Co gorsza, wystarczy że jesteśmy na tym samym serwerze! To oznacza, że złodzieje mogą dokonać włamu na Wasz komputer, wykraść dane osobowe, zainfekować komputer i wiele, wiele więcej. Słowem - gry oparte na silniku Source nie są obecnie bezpieczne (prawdopodobnie jednak zagrożenie nie występuje na Source2). Co oznacza to dla nas, właścicieli serwerów? Nie możemy Wam niczego nakazywać, ale jeśli zależy Wam na dobru osób, które są częścią społeczności CS:GO, powinniście do czasu wyjaśnienia okoliczności i wprowadzenia łatki wyłączyć serwery, aby ograniczyć ryzyko potencjalnego włamu na komputery graczy. Kiedy coś się zmieni, będziecie na bieżąco informowani o sytuacji. Z góry dziękuję za rozwagę. Pamiętajmy - bezpieczeństwo przede wszystkim!
  40. 1 punkt
    Mam nadzieje ,że valve szybko zareaguje i zrobi coś z tym może ruszy coś w końcu i wejdzie source 2 do CS:GO.
  41. 1 punkt
    Ja osobiście wybieram Liveserver.pl tylko i wyłącznie ze względu na cenę. Nie posiadam własnej sieci serwerów, więc kupuję tam tylko serwer testowy dla siebie. Na helpdesku odpowiadają w przeciągu 30 min (przynajmniej w moim przypadku), panel jest prosty i wygodny w obsłudze.
  42. 1 punkt
    Cześć! W trakcie próby optymalizacji naszego kodu, skracamy go, staramy się lepiej zarządzać pamięcią, ucinamy maksymalną liczbę graczy na serwerze w pętlach przebiegających po liście klientów czy pobieramy cvary tylko na początku mapy a nie "na żywo". Ale bardzo często zapominamy o tym, że możemy w prosty sposób zoptymalizować nasze warunki IF. Jak? Różne języki programowania mają różne sposoby na sprawdzanie końcowej wartości boolean w warunkach. W Sourcemod'zie występuje rodzaj sprawdzania o nazwie "Minimalna Ewaluacja". W prostych słowach oznacza to, że jeśli mamy warunek IF w którym znajduje się więcej niż jedno wyrażenie do porównania, to program będzie sprawdzał je od lewej do prawej. Ale to nie koniec. Najlepiej jeśli wyjaśnię to na przykładach: if (warunek1 && warunek2) { /* ...kod... */ } W tym warunku możemy mieć 4 przypadki: warunek1 == true oraz warunek2 == true (IF uznaje że całościowo jego wartość to true) warunek1 == true oraz warunek2 == false (IF uznaje że całościowo jego wartość to false) warunek1 == false oraz warunek2 == true (IF uznaje że całościowo jego wartość to false) warunek1 == false oraz warunek2 == false (IF uznaje że całościowo jego wartość to false) W przypadku gdy warunek1 to true, program musi sprawdzić jeszcze warunek2 by móc określić jaką w sumie ma wartość. Więc standardowo wykonają się dwa sprawdzenia i nie ma tutaj żadnej magii. Co innego dzieje się gdy pierwszy z warunków wynosi false. Jak wiemy (albo możemy się dowiedzieć czytając poradnik MAGNET'a o operacjach bitowych) operacja && (inaczej AND, "oraz" lub koniunkcja) jest true tylko i wyłącznie jeśli oba warunki są true. Więc jeśli warunek1 jest fałszem, Minimalna Ewaluacja w Sourcemod'zie sprawia, że drugiego warunku już nie sprawdzamy! Ponieważ nie ma znaczenia jaką wartość ma warunek2, jeśli warunek1 jest false to cały IF będzie przyjmował wartośc false. Inny przykład: if (warunek1 || warunek2) { /* ...kod... */ } Tutaj posługujemy się || (OR, "lub" albo alternatywa). Również możemy mieć 4 przypadki: warunek1 == true oraz warunek2 == true (IF uznaje że całościowo jego wartość to true) warunek1 == true oraz warunek2 == false (IF uznaje że całościowo jego wartość to true) warunek1 == false oraz warunek2 == true (IF uznaje że całościowo jego wartość to true) warunek1 == false oraz warunek2 == false (IF uznaje że całościowo jego wartość to false) Sytuacja jest prawie identyczna. Tyle, że jeśli warunek1 wynosi false, program będzie musiał sprawdzić drugą wartość. A jeśli warunek1 wynosi true, to program nie musi sprawdzać warunek2, bo niezależnie od wartości w warunek2, jeśli warunek1 == true, to cały IF zawsze będzie true. Przykład z życia Najbardziej popularną funkcją która jest jednym wielkim warunkiem jest IsValidClient, szeroko używana prawie w każdym pluginie, nawet jeśli nie w zwartej funkcyjnej formie, to jako sam warunek. Jej zadanie to sprawdzenie, czy klient jest "poprawny" czyli czy jest na serwerze, gra i jest człowiekiem (nie jest botem). Wygląda ona tak: stock bool IsValidClient(int client) {//Rozłożyłem warunek na parę linii żeby można było chwilowo dobrze go odczytać, nie róbcie tak z własnymi IFami ;) return ( 1 <= client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client) && !IsClientSourceTV(client) ); } Pierwszy warunek: 1 <= client <= MaxClients Jest najważniejszy i "najmocniejszy". Dlaczego? Ponieważ wyrzuca nam największą ilość nieprawidłowych client'ów. Dlaczego? Byty (entity) na których możemy wywołać tę funkcję (w tym gracze) wahają swoje ID od 0 do teoretycznej nieskończoności (chociaż tak, jest limit bytów na mapie). Więc od razu, prostym porównaniem dwóch liczb (zauważmy, że nie pobieramy tutaj niczego) dla bardzo dużej ilości ID zamiast sprawdzać wszystkie 5 warunków, sprawdzamy tylko 1. Tylko maksymalnie 64 ID mogą przejść do sprawdzenia następnego warunku: IsClientConnected(client) && IsClientInGame(client) && Te dwa warunki omówimy razem ponieważ są bardzo podobne. Connected sprawdza, czy gracz łączy się lub jest już połączony z serwerem. InGame sprawdza, czy jest już w grze. W teorii, InGame może wyeliminować nam więcej nieprawidłowych ID (ponieważ jeśli gracz już jest w grze to na pewno jest połączony, więc nie musimy sprawdzać już czy jest połączony) ale niestety jeśli gracz nie jest połączony z serwerem, to InGame wywala nam error w konsoli. Dzięki tym warunkom, eliminujemy załóżmy połowę nieprawidłowych ID jeśli serwer jest tylko w połowie zapełniony. Następne warunki eliminują jeszcze mniej przypadków: !IsFakeClient(client) && !IsClientSourceTV(client) IsFakeClient sprawdza, czy klient nie jest botem. Może nam to wyeliminować parę nieprawidłowych ID, chociaż 90% serwerów nie używa botów. No i ostatni warunek sprawdzający czy ID jest GOTV, może nam wyeliminować maksymalnie jeden przypadek. Dlatego znajduje się na końcu. Przykład z życia 2 W niektórych przypadkach, możemy jeszcze bardziej zoptymalizować nawet tak dobrze zrobiony warunek jak IsValidClient. Na myśl przychodzi mi konkretnie Nowy Cod by Linux oraz jego klasy. W praktycznie każdej klasie codmod znajduje się zmienna "ma_klase[client]", która określa czy dany klient ma daną klasę i czy może korzystać z jej umiejętności. Oczywiście będziemy również tam używali IsValidClient. Ale inaczej! Mamy kod: public Action OnTakeDamage(client, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype) { if(!IsValidClient(attacker) || !IsValidClient(client) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker)) return Plugin_Continue; if (ma_klase[attacker]) { damage *= 1.5; return Plugin_Changed; } return Plugin_Continue; } Ten kod, który zaraz będziemy optymalizować na pierwszy rzut oka nie ma żadnych wad. Standardowo sprawdzamy czy klienci związani z akcją są na serwerze oraz czy nie są w tej samej drużynie, potem sprawdzamy czy atakujący posiada odpowiednią klasę, jeśli tak, to powiększamy zadane przez niego obrażenia o 50%. Przedstawiam bardziej zoptymalizowaną wersję: public Action OnTakeDamage(client, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype) { if(1 <= attacker <= MaxClients && ma_klase[attacker] && !IsFakeClient(attacker) && !IsClientSourceTV(attacker)) { if(!IsValidClient(client) || GetClientTeam(client) == GetClientTeam(attacker)) return Plugin_Continue; damage *= 1.5; return Plugin_Changed; } return Plugin_Continue; } 1. Zamiast korzystać ze standardowego IsValidClient, modyfikujemy tę funkcje tak, by zaraz po sprawdzeniu czy ID klienta mieści się w przedziale 1-64 sprawdzało się czy gracz ma klasę. Dlaczego? W trybie cod, jest dużo klas, minimalnie 7 jeśli nie 30. W najgorszym przypadku (7 klas) jeśli wybór klas przez graczy jest równomierny, przy pełnym serwerze 64 slotowym eliminujemy aż 64/7 ~ = 90% przypadków! Ten procent zwiększa się im klasa jest mniej popularna/im więcej klas jest na serwerze (im mniej graczy gra daną klasą w danym momencie tym więcej przypadków ten IF wyeliminuje). 2. Ponadto ten warunek jest "naturalny", nie pobiera żadnych danych tylko działa na zapisanych już w pluginie wartościach. 3. Rezygnujemy kompletnie z IsClientInGame oraz IsClientConnected. Dlaczego? Ponieważ jeśli jakikolwiek ID gracza atakującego (1 <= attacker <= MaxClients) oraz posiadającego klasę zadało jakiekolwiek obrażenia (jesteśmy przypominam w OnTakeDamage, funkcji która wywołuje się tylko jeśli ktoś otrzyma obrażenia) to musi być ten gracz podłączony do serwera! Podobnie moglibyśmy zrobić z IsValidClient sprawdzającego ID client'a. Jeśli ID otrzymuje obrażenia i ma ID klienta (w przedziale 1-64) to na pewno jest żywy i połączony z serwerem Bibliografia https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=313306 https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=188033 https://en.wikipedia.org/wiki/Short-circuit_evaluation
Ten Ranking ustawiony jest na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...