Skocz do zawartości
  • Chmurka
  • Boróweczka
  • Jabłuszko
  • Limonka
  • Czekoladka
  • Węgielek

Najbardziej pomocni


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 26.02.2019 we wszystkich miejscach

  1. 8 punktów
    Witajcie, przedstawiam wam trochu odświeżonego starszego mojego vipa który posiada kilka nowych przydatnych funkcji. Stary plugin: Kliknij tutaj! Plugin posiada kilka fixów i poprawek w kodzie. Lista Funkcji Dodatkowe HP na start rundy. Dodatkowe HP za zabójstwo. Dodatkowe HP za headshota. Zwiększona prędkość ruchu. Można zmienić grawitacje. Darmowa kamizelka + hełm. Darmowe granaty na start rundy(Wszystkie typy) Dodatkowe pieniądze na start rundy. Dodatkowe pieniądze za zabójstwo/headshot. Dodatkowe pieniądze za podłożenie/rozbrojenie bomby. Dodatkowe pieniądze za wygranie rundy. Podwójny skok. Tag [VIP] w tabeli. Menu broni od danej rundy. Darmowy VIP od x do x godziny. [Nowość] Lista vipów online pod komendą !vipy / !vips [Nowość] Przywitanie oraz pożegnanie vipa gdy wchodzi/wychodzi na serwer. [Nowość] Pisanie w HUD raz na 120 sekund pod komendą: !vipsay Wiadomość [Nowość] Pieniądze dla vipa za zabójstwo z noża. [Nowość] Sporo nowych convarów byście mieli większe pole do konfiguracji waszego vipa 🙂. Instalacja Plik H2K_Vip.smx dodaj do /csgo/addons/sourcemod/plugins. Plik H2K_Vip.sp dodaj do /csgo/addons/sourcemod/scripting (Opcjonalne). Wszystkie pliki potrzebne będą w załączniku 🙂. UWAGA: By ustawić vipa na daną flagę musimy: Do pliku admin_overrides.cfg dopisz sm_Vip "flaga" Twój plik powinien wyglądać mniej więcej tak. Overrides { sm_Vip "o" } W innym wypadku VIP będzie dla wszystkich graczy. Wymagania: Sourcemod 1.9.0+ ( Możliwe że będzie śmigać na SM 1.8 bo nic nie wykorzystałem z SM 1.9 🙂 ) Konfiguracja Plik konfiguracyjny utworzy się po załadowaniu pluginu na serwer. Ścieżka: csgo/cfg/sourcemod/H2K_Vip_Conf.cfg Przyszłość! Plugin będzie stale rozwijany z czasem, dodanie nowych nowości, możliwe że dodanie systemu MySQL oraz przepiszę go kiedyś na KeyValues z niesamowitymi opcjami 😄 Jednak aktualnie mnie czas ogranicza 😞. Miłego korzystania ❤️. Link do pobrania https://drive.google.com/open?id=1jdeJikGXp-Hg2y4qjNnH5w86oYD0hVm8 admin_overrides.cfg H2K_Vip.smx H2K_Vip.sp
  2. 8 punktów
    DataPacki Przeważnie podczas tworzenia funkcji definiujemy pożądaną liczbę parametrów, którą chcemy użyć. Przykład: int Mnozenie(int a, int b) { return a * b; } /////////////// void JakasFunkcja() { PrintToChatAll("5x6 = %d", Mnozenie(5,6)); } Aby zrobić tutaj użytek z funkcji Mnozenie() konieczne było przekazanie dwóch argumentów. Niestety, w niektórych sytuacjach nie mamy komfortu przekazywania dowolnej ilości argumentów - jesteśmy ograniczeni tylko do...jednego! Dotyczy to chociażby asynchronicznych zapytać SQL lub timerów. Przykład: void JakasFunkcja(int client) { int a = 5; int b = 6; CreateTimer(10.0, PomnozCosPozniej, /*TUTAJ TYLKO JEDEN ARGUMENT!*/); } public Action PomnozCosPozniej(Handle timer, any data) { /// co tu zrobic ?! } Gdybyśmy chcieli wykonać operację mnożenia w tym przypadku, niezbędne jest przekazanie dwóch zmiennych. Co robić w takiej sytuacji? Z pomocą przychodzą nam DataPacki! Umożliwiają nam one "upakowanie" dowolnej liczby zmiennych o dowolnym typie do jednego ciągu danych. Cały proces zaczyna się od stworzenia uchwytu do DataPacka: DataPack data = new DataPack(); jesteśmy gotowi do załadowania go danymi. Do tego celu wykorzystuje się kolejno WriteCell, WriteFloat, WriteFunction, WriteString W naszym przykładzie poza dwiema zmiennymi przekażemy dodatkowo komunikat do wyświetlenia, aby pokazać jak posługiwać się ciągami znaków. Nasza funkcja będzie teraz wyglądać tak: void JakasFunkcja(int client) { char helloString[128]; Format(helloString, sizeof(helloString), "Siemanko %N!", client); DataPack data = new DataPack(); data.WriteCell(5); data.WriteString(helloString); data.WriteCell(6); CreateTimer(10.0, PomnozCosPozniej, data); } Celowo umieściłem stringa pomiędzy dwiema liczbami, aby pokazać, że odczyt jest odrobinę bardziej skomplikowany niż zapis. Po pierwsze, każdy DataPack posiada swój specjalny wskaźnik, który pokazuje w którym miejscu ma być przeprowadzany odczyt/zapis. Przeanalizujmy proces zapisu informacji w naszej funkcji JakasFunkcja(int client). Po stworzeniu DataPacka mamy pustą strukturę i wskaźnik znajdujący się na początku: [|] Znak '|' to właśnie nasz wskaźnik Po wywołaniu żądania umieszczenia piątki, proces zaczął się w miejscu gdzie stał nasz wskaźnik - czyli na samym początku: [5|] Po dodaniu inta, wskaźnik przesunął się (troche jak wskaźnik podczas pisania na klawiaturze) Kolejny w kolejce jest string: [5string|] I ostatnia już wartość - 6: [5string6|] W tym miejscu mamy już przygotowanego do wysyłki DataPacka. Zauważmy jednak, że nasz wskaźnik nie zmienił swojej pozycji - jest cały czas ustawiony na końcu struktury. Czy domyślacie się, jak wyglądałby odczyt tych danych? Bez przesunięcia wskaźnika na początek pliku ten proces jest niemożliwy... Na szczęście, istnieje operacja, która może tego dokonać. Nazywa się ona Reset: // zauważmy, że drugi argument funkcji zmienił się na nasz DataPack :) public Action PomnozCosPozniej(Handle timer, DataPack data) { data.Reset(); } Od tego momentu struktura DataPacka wygląda tak: [|5string6] Oznacza to, że jesteśmy gotowi do odczytu 🙂 Istnieje jednak jeszcze jeden haczyk. Wspomniałem wcześniej, że dane w DataPacku przyjmują forme ciągu danych. Oznacza to, że SourceMod widzi je jako swoisty strumień. Właśnie do nas należy zadanie zapanowania nad tym haosem. Do odczytywania danych stosujemy kolejno ReadCell, ReadFloat, ReadFunction i ReadString. W naszym DataPacku nie możemy zacząć wyciągania od np. stringa - wszystko musimy wykonywać w takiej samej kolejności, w jakiej wkładaliśmy dane! Na pierwszy ogień pójdzie więc 5, następnie komunikat, a na samym końcu - 6. A więc pierwszą wartością jest int. Korzystamy z ReadCell: // zauważmy, że drugi argument funkcji zmienił się na nasz DataPack :) public Action PomnozCosPozniej(Handle timer, DataPack data) { data.Reset(); int a = data.ReadCell(); } // Aktualny stan DataPacka: [5|string6] Przyszła pora na stringa. W naszym przypadku nasz łańcuch składa się z 128 znaków i dokładnie tyle zapisaliśmy w DataPacku! Pamiętajmy więc o przygotowaniu odpowiednio dużej tablicy: char helloString[256]; // wielkość tablicy do której zapisujemy może się różnić - ważne, abyśmy pamiętali ile znaków zapisaliśmy WCZEŚNIEJ! data.ReadString(helloString, sizeof(helloString)); I na sam koniec ostatnia liczba: int b = data.ReadCell(); Gotowe! Wszystkie dane zostały pobrane prawidłowo. Nasz efekt końcowy: void JakasFunkcja(int client) { char helloString[128]; Format(helloString, sizeof(helloString), "Siemanko %N!", client); DataPack data = new DataPack(); data.WriteCell(5); data.WriteString(helloString); data.WriteCell(6); CreateTimer(10.0, PomnozCosPozniej, data); } public Action PomnozCosPozniej(Handle timer, DataPack data) { char helloString[256]; data.Reset(); int a = data.ReadCell(); data.ReadString(helloString, sizeof(helloString)); int b = data.ReadCell(); PrintToChatAll("Komunikat: %s", helloString); PrintToChatAll("%d x %d = %d", a, b, a*b); } // stan DataPacka: [5string6|] Oczywiście w razie pojawienia się pytań bądź wątpliwości zapraszam do dyskusji pod spodem 🙂 PS: suplementem do tego materiału jest napisany przez @Vasto_Lorde poradnik o timerach:
  3. 5 punktów
    Jak wgrywać pluginy? 1. Wstęp Poradnik będzie napisany na kolanie z racji małej ilości czasu i małego zakresu materiału, pomimo tak bardzo esencjalnej wiedzy jaką zawiera. Będę bazował na nagranym już odcinku @MAGNET'a o konfiguracji serwera. (Po obejrzeniu poradnika MAGNET'a powinieneś mieć już mniej więcej podstawową wiedzę na temat FTP) 2. Struktura folderów W FTP serwera mamy wgrany już cały CS:GO oraz Metamod z Sourcemodem. Jeśli jednak nadal nie wiesz jak je wgrać, odsyłam do poradnika na ten temat. Logujemy się na FTP i patrzymy co jest dla nas ważne przy wgrywaniu pluginów: csgo/addons/sourcemod/configs/ - Czasami plugin potrzebuje skonfigurowania niektórych rzeczy, w tym folderze po wgraniu mogą pojawić się pliki dzięki którym możemy zmienić działanie pluginu lub połączyć go z bazą danych jeśli tego wymaga plugin csgo/addons/sourcemod/logs/ - Plugin może być źle napisany, w tym folderze pojawią się pliki z treścią błędów jakie mają pluginy. Ponadto jeśli celem pluginu jest "logowanie" niektórych rzeczy (to znaczy zapisywanie ich do pliku, byś mógł je potem przejrzeć) to tutaj właśnie będą pojawiały się takie rzeczy. Rozszerzenie plików to *.log csgo/addons/sourcemod/plugins/ - W tym folderze znajdują się pluginy. Ich pliki mają rozszerzenie *.smx i są nie do odczytania dla człowieka (jest to zbitek "losowo" sklecionych znaków - skompilowany kod pluginu). Jeśli umieścimy plik pluginu w tym folderze, automatycznie będzie on próbował się włączyć na serwerze csgo/addons/sourcemod/plugins/disabled/ - W tym folderze możemy przetrzymywać pluginy, które chcemy wyłączyć. Możemy równie dobrze je po prostu skasować z nad-folderu /plugins/, efekt będzie ten sam csgo/addons/sourcemod/scripting/ - Tutaj przetrzymywane są pliki z kodem źródłowym pluginu o rozszerzeniu *.sp. Umieszczanie ich tutaj nie jest obowiązkowe, folder służy tylko i wyłącznie jako kopia zapasowa w razie gdybyś stracił swoje pliki z komputera i nie mógł edytować pluginu csgo/addons/sourcemod/translations/ - Pluginy mogą wyświetlać jakieś wiadomości na czacie w grze. Zależnie od programisty, mogą być "hard-coded" (wpisane na sztywno) do pluginu, lub plugin może korzystać z plików tekstowych o rozszerzeniu *.txt z których sczytuje w jakim języku ma wyświetlić wiadomości na serwerze. Właśnie tutaj znajdują się te pliki csgo/materials/ (oraz models/ i sound/) - W tych folderach umieszczone są pliki potrzebne do działania pluginu (niestandardowe skórki, dźwięki, roundsoundy), które pobierają się automatycznie graczowi. Jeśli się ich nie wgra, każdy gracz który ich nie ma, a plugin za nie odpowiedzialny jest włączony, nie wejdzie na serwer 3. Wgranie przykładowych pluginów Pobierzmy sobie plugin Nowy COD by Linux. Tematy z takimi pluginami zawierają opis jak działa plugin, komendy jakie oferuje, cvary jakie można w nim skonfigurować oraz link do pobrania plików które trzeba wrzucić na FTP serwera żeby działał on na naszym serwerze. Przejdźmy więc w podanym temacie do sekcji download i pobierzmy paczkę COD MW2.rar. Po jej wypakowaniu ukazują się nam 3 foldery: /addons/, /cfg/, /sound/. Mają się one znaleźć w tym samym folderze - /csgo/. Za pomocą FTP przenosimy całe foldery na nasz serwer do folderu /csgo/. Zwykle paczki z pluginami tak właśnie wyglądają, nie trzeba się długo zastanawiać co gdzie wgrywać bo struktura folderów jest już ustawiona przez autora pluginu. Jeśli dobrze się przyjrzymy wgranym plikom - nie znajduje się tam ani jeden plik *.smx który jest samym pluginem. Znajdują się tam za to pliki *.sp. Trzeba je skompilować i wgrać otrzymane pliki bezpośrednio do folderu /plugins/. Niestety proces kompilacji nie będzie opisany w tym poradniku (natomiast może być opisany tutaj). Nie jest to koniec prac, ponieważ jak możemy zauważyć w oryginalnym temacie z codem pod konfiguracja, że by plugin działał potrzebna jest baza danych. Tutaj znowu proces tworzenia bazy danych nie będzie opisany. Gdy mamy już dane do naszej bazy danych, wchodzimy do folderu /configs/ na FTP i otwieramy plik databases.cfg. Wklejamy tam podany w temacie wycinek i wypełniamy prawidłowo w cytatach dane. Po zrestartowaniu serwera plugin powinien działać prawidłowo. Jeśli nie działa można zajrzeć do folderu /logs/ czy nie pojawił się żaden błąd 🙂 Pobierz plugin Runda Nożowa. W paczce zawarty jest folder /translations/ który można śmiało złączyć z naszym folderem o tej samej nazwie na FTP. Plik *.sp kompilujemy, a ten skompilowany wrzucamy do folderu /plugins/ i gotowe! Dla pewności możemy zrestartować serwer (niektóre pluginy tego wymagają do poprawnego działania)
  4. 4 punkty
    1. Notepad++ To IDE (integrated development environment) można pobrać pod tym linkiem. Jest to dość podstawowy edytor ale na potrzeby pisania pluginów SourceModa wystarczający. Nie ma w nim natomiast specjalnego podświetlenia składni, które znacząco poprawia łatwość pisania i czytelność kodu. Poniżej przedstawiam pliki znalezione w internecie: 2. Download sourcemodv1.xml Instalacja: -W pasku narzędzi w Notepad++ klikamy Składnia -> Zdefiniuj własny język... -> Import -Wybieramy ściągnięty plik sourcemodv1.xml -Restartujemy program i zmieniamy składnię poprzez Składnia -> sourcemod v1 Screen kolorów: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ sourcemodv2.xml Instalacja: -W pasku narzędzi w Notepad++ klikamy Składnia -> Zdefiniuj własny język... -> Import -Wybieramy ściągnięty plik sourcemodv2.xml -Restartujemy program i zmieniamy składnię poprzez Składnia -> sourcemod v2 Screen kolorów: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ sourcemodv3.xml VS2012.xml Instalacja: -Wchodzimy w Uruchom, wpisujemy %appdata% -W otworzonym właśnie folderze, wchodzimy do Notepad++ -> themes i wklejamy plik VS2012.xml -W pasku narzędzi w Notepad++ klikamy Ustawienia -> Konfigurator stylów... -> Dostępne style: -> VS2012 -W pasku narzędzi w Notepad++ klikamy Składnia -> Zdefiniuj własny język... -> Import -Wybieramy ściągnięty plik sourcemodv3.xml -Restartujemy program i zmieniamy składnię poprzez Składnia -> sourcemod v3 Screen kolorów: 3. Źródło Style pobrałem z następujących źródeł: v1 - https://github.com/ambaca/SourcePawn-NotepadPlusPlus v2 - https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=843388 v3 - https://hellsgamers.com/forums/topic/118211-notepad-sourcepawn-autocompletion-syntax-highlighting/
  5. 4 punkty
    Opis Prosty plugin, który umożliwia w łatwy sposób odtwarzanie piosenek z pluginu: https://github.com/abnerfs/round_end_sounds. Komenda !testmusic - otwiera menu Plugin Master_PlayMusic_Test.sp
  6. 4 punkty
    Jak ja nie lubię takich tematów, jednak jestem zmuszony się wypowiedzieć, oczywiście @Bioły & @Matix8981 ja was zbytnio nie znam, @Roberrt były z tobą kiedyś sprzeczki na słowa jednak też nie szukam sobie wrogów ale czemu robicie z kolegi debila? Bądź osoba która mu to sprzedała. @sitefuture się zgłosiło wczoraj do mnie ponieważ nie możecie mu z niczym pomóc i nie może otrzymać supportu do pluginu który mu sprzedaliście. Testowane było na czystym nowym serwerze ze stabilnym sourcemodem, dodatkowo by się upewnić że nie będą problemy z mysql i z pluginem to zainstalowałem mój plugin na rangi by sprawdzić czy wszystko śmiga na serwerze oraz mysql, otóż to, wszystko pięknie śmiga zatem wziąłem mysql z mojego dedyka i podpiąłem pod ten wasz plugin, nigdy w życiu nie było mowy o przerwaniu połączenia bądź niestabilności, 24/7 uptime 100%. Jako iż siedzę w tym już dosyć spory czas i mam pewne doświadczenie może nie aż tak ogromne jak wy macie ale wystarczyło mi by zdiagnozować ten plugin. Zanim przejdę dalej wy jako strona/firma czy w ogóle serwis który coś takiego sprzedaje, macie obowiązek jeżeli chcecie by wasza "marka" bądź strona miała dobrą opinie mieć lepsze podejście do klientów, lepsza pomoc, lepsza support a nie że biorę hajs i mam wyjebane niech sobie radzi sam. Tak to nie działa, na przykład gdy mojemu klientowi coś nie działa bądź są błędy jakiekolwiek, siadam o pomagam mu nawet jezeli miałoby to trwać kilka godzin, czy to z konfiguracją pluginu, poprawą kodu ponieważ coś źle odpowiadało i tak dalej i tak dalej, taki powinien być support danej strony po zakupie modyfikacji, wy gościa olaliście nie odpisywaliście mu ani nic, jakim cudem chcecie zdobyć więcej klientów bez obowiązkowej pomocy. Plugin nie działa prawidłowo, mysql przerywa połączenie przy niektórych eventach, są błędy w kodzie oraz wiele warningów (Sitefuture mi dał fragmenty niektórych rzeczy) np screen z kompilatora, nawet pobrał najnowszego SM compiller i przy skompilowaniu dalej było to samo. Dziwie się tez że plugin który ma ponad 2k linijek nie ma automatycznego tworzenia tabel mysql? Przecież to jest najbardziej prosta rzecz z wszystkich i mega pomocna dla każdego klienta kto wykupi od was daną modyfikację. Również kodowanie znaków w mysql mnie zdziwiło Ja jako osoba postronna, spędziłem 2 godziny by postarać się pomóc waszemu klientowi, jestem pewien że gdybyście zrobili to samo i poprawili swoją modyfikację bądź pomogli jak tylko możecie, tego wątku by nie było a sprawa nie miała by nawet miejsca. Również nie zbaczajcie od Tematu i nie naciskajcie gościa o to co umie i to czego on nie umie, ani jego strony internetowej bo on tutaj chce pomocy z pluginem który zakupił od was a nie opini na temat co robi i jak robi oraz czym się zajmuje. Nie szukam w was wroga w żadnym z was trzech bo naprawdę nic do was nie mam, chcecie "dobrze" jednak Support powinien być na lepszym poziomie. PS: Waszego pluginu nie mam, z serwera został usunięty sitefuture dał go tylko i wyłącznie na te 2 godziny bym mógł zdiagnozować problem, wierzyć mi na słowo nie musicie jednak nie mam zamiaru nikogo okłamywać ani wykorzystywać cudzych prac 🙂.
  7. 4 punkty
    Przygotowałem już plugin pod przenoszenie ekwipunku gracza na nową rundę dziś przetestowałem i wszystko działa dobrze. Kod niżej
  8. 3 punkty
    Cześć! Za zmianę widoku broni z lewej na prawej i na odwrót odpowiada komenda cl_righthand. Ustawienie jej na wartość 1 powoduje trzymanie broni w prawej ręce, a wartość 0 powoduje trzymanie broni w lewej ręce. Jeśli chcemy by tylko nóż był trzymany w prawej ręce, musimy co zmianę broni zmieniać wartość tej komendy. Oto stosowne komendy: bind "1" "slot1; cl_righthand 1" bind "2" "slot2; cl_righthand 1" bind "3" "slot3; cl_righthand 0" bind "4" "slot4; cl_righthand 1" bind "5" "slot5; cl_righthand 1" bind "6" "slot6; cl_righthand 1" bind "7" "slot7; cl_righthand 1" bind "8" "slot8; cl_righthand 1" bind "9" "slot9; cl_righthand 1" Bindujemy każdy klawisz zmiany broni na wybranie domyślnej broni (klawisz 1 wybiera broń główną, czyli slot1, klawisz 2 pistolety, czyli slot2 i tak dalej), do tego dodajemy komendę cl_righthand, a na nożu ma ona wartość 0, dzięki czemu tylko nóż widzimy w lewej ręce. Skrypt ten nie w każdym wypadku działa poprawnie, ponieważ jeśli będziemy używać klawisza Q (komenda lastinv), który zmienia nam broń na ostanią jaką używaliśmy, nie będzie aktualizowała komendy cl_righthand. Więc jeśli trzymamy nóż i klikniemy Q, pojawi się nam ostatnia używana broń lecz w lewej ręce. Możemy to naprawić kolejną komendą: bind "q" "lastinv; cl_righthand 1" Lecz uwaga, takie komendy nie mają możliwości wykrycia jaką broń w danej chwili trzymasz! Jeśli trzymasz nóż po kliknięciu klawisza 3, oraz klikniesz dwa razy klawisz Q, powrócisz do trzymania noża w prawej ręce! Nie ma niestety bliższego perfekcji rozwiązania na tę chwilę Identyczny błąd pojawia się przy zmienianiu broni scrollem. Można tu zastosować to samo rozwiązanie co przy klawiszu Q
  9. 3 punkty
    Cześć, Oferuję wykonanie każdego rodzaju grafiki za naprawdę śmieszne pieniądze (5,10,15, 20zł - w zależności co miałoby to być). Jestem amatorem, nie mam portfolio, ale mogę pokazać kilka przykładowych prac: Ceny do ustalenia na PW. Zawsze biorę pieniądze dopiero po obejrzeniu grafiki - jeżeli nie będziesz nią zainteresowany - nie płacisz. Kontakt STEAM: https://steamcommunity.com/id/dbbkk/ Metody płatności: Przelew, PSC, PP, Skiny CS:GO, SMS Zlecenia biorę na wszystko - od prostych forumowych avatarów po całe layout'y. Robię też gif'y.
  10. 3 punkty
    Update. Po wpisaniu komendy !vip generuje się opis VIP'a na podstawie ConVarów. Pliki w temacie są już podmienione. VIP_Yamakashi.sp
  11. 2 punkty
    Siemka. W ostatnim czasie(z miesiąc temu xd) Ats zrobił dla nas (R2S) lay'a. Można poprosić o opinie ? Ładny / brzydki ? Xdd Widzę ,że nie da rady powiększyć go zbytnio jak jest w załączniku (nwm czemu) to tutaj link na imagur https://imgur.com/xgMn5bg
  12. 2 punkty
    Przecież ten plugin ma komunikat. Chyba że chodzi ci o coś takiego: To masz cały kod:
  13. 2 punkty
    Cześć. Chodzi ci o coś jak ten plugin? : https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2302217
  14. 2 punkty
    w void Check() masz tam mapcyclefile tzn nazwa pliku z którego ma pobierać mapy więc musisz zrobić sobie 2 pliki np. malemapy.txt i duzemapy.txt i dodać do nich mapy które chcesz aby były do dwunastu graczy i od więcej niż 12 graczy.
  15. 2 punkty
    Witajcie, jako iż mój projekt How2Kill zostaje reaktywowany to poszukuję jakieś na niego osoby które będą mogły nam pomóc 😉. Jednak zanim przejdziemy kogo poszukuję to kilka słów oraz co będę mógł zaoferować. To jest opcjonalna wiadomość dlatego pozwolę sobie ją zamknąć w spoilerze Kogo szukamy? Podstawowe: Moderatorów & AntyCheata (Inaczej, UBTeam), Grafików, Redaktorów. Technika CSGO: Znajomość sourcemoda, pisanie pluginów, pełna pomoc techniczna, rozwój serwerów. Specjalisty od HTML + CSS: Osoba która bardzo dobrze się na tym zna. OPCJONALNE: Sponsora (Nie jest to wymagana rzecz i najbardziej potrzebna, jednak jeżeli ktoś ma chęci przyłączenia się do rozwoju i w nas zainwestować to można się dogadać prywatnie). Serwerów: Macie swój serwer szukacie sieci, zapraszamy do nas. Użytkowników: Czyli osoby które po prostu lubią spędzać czas na forum ❤️. Co jesteśmy w stanie zaoferować? Sprawne szybkie forum na silniku IPS. Profesjonalizm. Unikatowe serwery. Miła atmosfera. Pełnoletnia administracja (Nie jest to ważny podpunkt jednak niektórzy są "Ciekawscy"). Unikatowy styl na forum (2 tygodnie po starcie sieci). Start sieci odbędzie się w ten poniedziałek czyli: 04/03/2019 o godzinie 19:00. Aktualnie będziemy używać prostego przejrzystego stylu ponieważ czekamy na realizacje stylu który aktualnie zleciliśmy grafikowi. Będzie on dostępy za około 2 tygodnie 🙂. Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję że ktoś pojawi się przy otwarciu forum ewentualnie w przyszłości 😉.
  16. 2 punkty
    Tak w gwoli ścisłości plików sp się nie wgrywa bo, trzeba je na początku skompilować i dopiero później pliki z końcówką .smx się wgrywa do csgo/addons/sourcemod/plugins
  17. 2 punkty
    Ta dyskusja raczej nie będzie miała najmniejszego sensu, SiteFuture nie odzyska pieniądzy ani pomoc nie zostanie mu udzielona. Nie rozumiem czemu zostały wytykane rzeczy o złamanie umowy skoro złamał ją dopiero wczoraj w nocy jak przez 2-3 tygodnie mieliście go w gdzieś, trochu wstyd to wypominać. Trzeba było zapewnić mu należny support. Jeżeli nie zapewniacie supportu po zakupie pluginu, napiszcie to gdzieś na swojej stronie by było jasne dla każdego. Chociaż on mi nie przesłał całego kodu źródłowego pluginu (whatever) Temat chyba uważam za zamknięty, bo i tak skończy się to na tym że jedna osoba mówi jedno a druga drugie i tak pozostanie. Może dogadacie się na PW, mam nadzieję.
  18. 2 punkty
    Kolega future site dał screena że tydzień w tydzień próbuje się przez steama skontaktować. Tak jak napisał Mesiu, dobrze by było gdyby został zapewniony support klientowi aniżeli wypominanie tego co umie a czego nie umie i co sam oferuje
  19. 2 punkty
    To może nowa seria „Koduj z Vasto"? 🤔
  20. 2 punkty
    Jasne, możesz użyc biblioteki multicolors. Dodaj sobie do kompilatora i zedytuj komunikaty. Dostępne kolory: "{default}", "{darkred}", "{green}", "{lightgreen}", "{red}", "{blue}", "{olive}", "{lime}", "{lightred}", "{purple}", "{grey}", "{yellow}", "{orange}", "{bluegrey}", "{lightblue}", "{darkblue}", "{grey2}", "{orchid}", "{lightred2}" multicolors.zip
  21. 1 punkt
    Wygeneruj VIPa jakiego chcesz i przerobie kod, żeby dawał granaty od drugiej rundy 🙂
  22. 1 punkt
    "BlockBadPlugins" "no" "FollowCSGOServerGuidelines" "no"
  23. 1 punkt
    Instrukcja switch nie miała sensu, bo każdy case robił dokładnie to samo. Wystarczyło w tym przypadku EmitSoundToAll(sBuffer, SOUND_FROM_PLAYER, SNDCHAN_AUTO, SNDLEVEL_NORMAL, SND_NOFLAGS, 0.55);
  24. 1 punkt
    Ale wiesz, że każdy case zawiera idealnie to samo? XD stock void SendMessageToAll(int client) { if(g_bIsNoscopeRound) return; char soundPath[PLATFORM_MAX_PATH]; Format(soundPath, sizeof(soundPath), "%s", nameOfMusicMatrixVar[GetRandomInt(0, sizeof(nameOfMusicMatrixVar)-1)]); for(int i = 1; i <= MaxClients; i++) if(IsValidClient(i)) EmitSoundToClient(i, soundPath, -2, 0, 0, 0, 0.55); } nameOfMusicMatrixVar - tablica ze ścieżkami do plików muzycznych z pominięciem folderu sound. To @up tak dla samej idei zrobiłem. Co do tematu, to zrób sobie komendę, która będzie wywoływać SendMessageToAll i sprawdź, czy w ogóle Ci te odtwarzanie działa. Jeżeli tak, to błąd jest w innym miejscu. W przeciwnym wypadku proponuję sprawdzić format plików muzycznych.
  25. 1 punkt
    Tag na chat'cie #include <sourcemod> #include <scp> #include <SteamWorks> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required bool prime [MAXPLAYERS]; public void OnClientPostAdminCheck(int client) { if(k_EUserHasLicenseResultDoesNotHaveLicense == SteamWorks_HasLicenseForApp(client, 624820)) { prime[client] = true; return; } return; } public Action OnChatMessage(int& author, Handle recipients, char[] name, char[] message) { int client = author; if(prime[client]) { Format(name, MAXLENGTH_NAME, "\x03%s", name); int MaxMessageLength = MAXLENGTH_MESSAGE - strlen(name) - 5; Format(name, MaxMessageLength, " \x05[NO_PRIME] %s", name); return Plugin_Changed; } return Plugin_Continue; } Do działania wymaga SCP
Tablica liderów jest ustawiona na Warszawa/GMT+01:00
×