Skocz do zawartości

Ranking użytkowników


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 27.09.2020 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. 6 punktów
    WSTĘP Cześć dziś postanowiłem,że strzelę szybki poradnik jak zainstalować sourcebans'a. A więc tak będziemy potrzebować Hostingu WWW [w moim przypadku będzie to hosting do serwera na pukawce], Bazę Danych i dostęp do internetu. POBIERANIE/WRZUCANIE PLIKÓW 1. Pobierz pliki instalacyjne sourcebans'a z tej strony KLIK wybierz tę opcję . Teraz zaloguj się do FTP swojego hostingu i usuń plik index.html, następnie otwórz plik który pobrałeś i wybierz wszytko z tego folderu wrzuć na swój hosting. USTAWIENIE ATRYBUTÓW Jeśli wszystkie pliki z folderu web znajdują się na twoim hosting ustaw atrybut 777 następującym folderom /themes_c /images/maps /images/games /demos PROCES INSTALACJI Gdy już jesteśmy pewnie ,że wszystkie pliki są już na hosting i mają ustawiony atrybut 777 przechodzimy na adres naszej strony w moim przypadku poradniksourcebans.gameclan.pl po/ dopisujemy install ma to wyglądać tak poradniksourcebans.gameclan.pl/install. Jak wszystko zrobiliśmy poprawnie powinniśmy ujrzeć okno instalacji SourceBans. Zaznaczamy i klikamy Ok. BAZA DANYCH Następnie widzimy takie okno uzupełnij je swoimi danymi Server Hostname localhost - adres bazy danych Server Port 3306 - to zostawiamy Username Username poradnik_gocode - nazwa użytkownika bazy danych Password fajnehaslojm- hasło użytkownika bazy danych Database fajnabazadanych- nazwa bazy danych Table Prefix sb - Prefix w bazie danych, zostaw to tak jak jest Po kliknięciu Ok. ujrzymy następną kartę ,jeśli wszystko jest na zielono klikamy Ok ,jeśli jest na czerwono klikamy recheck. TWORZENIE KONTA ADMINISTRATORA SOURCEBANS Jeśli zrobiliśmy wszystko poprawnie powinniśmy ujrzeć takie okno Admin Username --> Login Administratora Admin Password --> Hasło Administratora Confirm Password --> Wpisz hasło ponownie Steam ID --> Steam ID Administratora Email --> Mail Administratora DATABASE Jeśli instalacja przebiegła poprawnie zobaczymy okienko z danymi które warto zapisać ponieważ przyda się nam to gdy będziemy podpinać serwer pod SourceBans. Kiedy już sobie zapisaliśmy te dane przechodzimy do FTP i usuwamy z niego folder install. INNE KROKI Gdy już pozbyliśmy się folderu install wpisujemy adres naszej strony w moim przypadku poradniksourcebans.gameclan.pl i dopisujemy/updater Po zakończeniu usuwamy folder updater NO I GOTWE MOŻEMY SIĘ CIESZYĆ NASZYM SOURCEBASNEM INSTALACJA SOURCEBANS NA SERWERZE CSGO Nasz SourceBans jest gotowy teraz wystarczy wrzucić pliki z folderu na nasz serwer. Jeśli wrzuciliśmy wszystkie pliki z folderu game na serwer CS przechodzimy do csgo/addons/sourcemod/configs i szukamy pliku sourcebans.cfg Krok 1. Zamieniamy www.yourwebsite.net/ na adres naszego bansa Krok 2. Przechodzimy do csgo/addons/sourcemod/configs i szukamy pliku databases.cfg i wklejamy do niego to co wcześniej zapisaliśmy powinno to wyglądać tak : DODAWANIE SERWERA NA STRONIE BANSA Aby dodać serwer do sourcebansa aby wyświetlał się w tabeli w nim logujemy się na swoje konto administratora w SB Przechodzimy do zakładki Następnie klikamy Pojawi się nam takie okno Wpisujemy w nim IP serwera,Port Serwera,Hasło Rcon i wybieramy mod naszego serwera. To tyle już możecie się cieszyć swoim własnym SOURCEBANEM Jeśli poradnik ci się spodobał daj + Nie pozwalam na kopiowanie poradnika na inne fora niż GO-CODE.Pl
  2. 4 punkty
    CSGO Stickery Jak pewnie wiecie, na AlliedModsach pojawił się plugin, umożliwiający naklejanie na broń customowych stickerów. Działa to na podobnej zasadzie, co !ws - mamy po prostu nieograniczone możliwości, związane z doborem naklejek i ich ilością. Pomyślałem, że dobrym pomysłem byłoby stworzenie rozszerzenia, dzięki któremu na naklejki musimy trochę popracować. W znacznym stopniu uatrakcyjnia to rozgrywkę na serwerze i, co ważne, nadaje się do używania wszędzie, niezależnie od zainstalowanej modyfikacji (FFA, ZombieMod, CodMod etc.). > Pełny opis modyfikacji < W skrócie: za zabójstwa/deady zdobywamy monety, za które możemy kupować losy na naklejki (dostępne 3 rodzaje: zwykłe, folia i hologramowe). Stickery możemy nakleić na broń, bądź sprzedać na rynku. Ponadto dostępny jest system testerów, loterii, wysyłania prezentów innemu graczowi - wszystko konfigurowalne za pomocą 30+ ConVarów. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu na steam
  3. 2 punkty
    Ludzie ruszcie głową, po co macie config w pluginie? Dla was najlepszym rozwiązaniem będzie tam zajrzeć i usunąć jedna linijkę
  4. 2 punkty
  5. 2 punkty
  6. 2 punkty
  7. 2 punkty
    Update Supportu na steam/discord udzielam odpłatnie Jest to spowodowane tym, że bardzo dużo osób do mnie pisze i nie mam siły, ani chęci tłumaczyć tego samego po 1000 razy.
  8. 2 punkty
    Cześć! Przedstawiam Wam mój poradnik na temat grania na odnodze na Trainie po stronie TT. Pierwszy raz coś takiego nagrywam, więc pewnie jest sporo niedociągnięć, więc jak macie jakieś uwagi to piszcie (tutaj lub na YouTube, chociaż pewnie na YT szybciej zobaczę komentarz). Zapraszam do obejrzenia filmiku w całości i przećwiczenia pokazanych rzeczy na serwerze!
  9. 1 punkt
  10. 1 punkt
    Jeśli kiedykolwiek ci pomogłem albo sprzedałem daj opinie
  11. 1 punkt
    Witajcie, plugin który prezentuję dzisiaj był prywatny przez długi okres czasu, jednak przez nieposzanowanie projektu przez osoby trzecie i ludzi którzy odsprzedawali moją prace lub udostępniali dalej, po necie lata 1000 wersji tego pluginu, który jak mówiłem powinien pozostać prywatny. W tych czasach jest bardzo mało ludzi którzy potrafią być uczciwi. Tym co zakupili oficjalną wersję ode mnie i nie udostępnili dalej, z góry dziękuje, takich ludzi doceniam. Szkoda że druga połowa postąpiła inaczej. Pluginu nie wspieram od dobrych 5 miesięcy dlatego oddaje go wam, community, jeżeli będziecie chcieli go wspierać osobiście (ulepszyć) bardzo by mi było miło. Krótki opis pluginu. Na serwerze otrzymujemy rangi od silvera 1 do global elite zależnie od ilości zdobytych punktów. Również możemy sobie wybrać odznakę (coin), która widnieje w tabeli tak samo, jak rangi. Plugin posiada zapis MYSQL. Konfiguracja pluginu (cvary). Zalety pluginu Plugin jest bieżąco aktualizowany (Nie aktualne) Plugin nie laguje serwera (nie skacze VAR). Plugin jest bardzo rozbudowany w jak najmniejszą ilość kodu, trzeba dbać o estetykę ?, cały czas kod jest ulepszany by był aktualny z najnowszymi "standardami SM”, dokładniej chodzi o to, że używam najnowszych funkcji zamiast tych starych np. ze starej składni. Plugin jest napisany w taki sposób by kod w pluginie był zrozumiały dla każdego, najprościej jak się da, oraz najwydajniej. Lista funkcji Mnóstwo eventów, za które dostajemy punkty między innymi. Zabójstwo Headshot Bomba podłożona/Rozbrojona Wygrana Runda/Przegrana runda MVP Player Zabójstwo z noża Możliwość straty punktów, czyli jak zginiemy to odejmuje nam punkty, jak zabijemy dodaje, tak samo z większością eventów. Możliwość wyłączenia opcji tracenia punktów. Możliwość włączenia wymogów np. Minimalna ilość graczy by punktacja zaczęła działać. Zaawansowany system VIP, za eventy dostaje więcej punktów oraz mniej ich traci, wszystkie odznaki od razu odblokowane. Możliwość ustawienia poprzez cvar czy odznaki mają działać na zasadzie wymaganej rangi do odblokowania poziomu odznak, czy dostępne dla wszystkich graczy każda odznaka. Ranga oraz odznaka ukazują się w tabeli po TAB. Zaawansowany panel administratora flaga "z", dzięki czemu możemy zarządzać graczami, zresetować wszystkim rangi i punkty, taka czystka jakby to powiedzieć, i tak dalej i tak dalej. Flagę vipa zmieniamy sobie w cvarze, domyślnie jest to flaga "o" czyli ADMFLAG_CUSTOM1. Overlaye przy wbiciu danej rangi I wiele więcej. Dodatki: Moduł Hazard - Tak zwana ruletka, możesz wygrać albo przegrać grając o swoje punkty rankingowe. Moduł Sklep Zephyrus - Integracja punktów ze sklepem by Zephyrus Moduł Sklep by d0naciak - Integracja punktów ze sklepem SMS by @d0naciak KOMENDY (WYMAGANA FLAGA ADMFLAG_ROOT) !ranksreload - Przeładowuje rangi na serwerze !addpoints / !dodajpkt <pkt> - Jak sama nazwa wskazuje, dajesz punkty graczowi !removepoints / !usunpkt <pkt> - To samo co @up, odejmuejsz mu punkty. !setpoints / !ustawpkt <pkt> - :). (KOMENDY DLA GRACZY) !lvl / !ranga / !mm - Masz tam w sumie wszystko !hud - Włącz/Wyłącz HUD. !hudmode - Jak ma wyświetlany być hud. !overlaymode - Włącznik / Wyłącznik overlay. !coin / !coins / !pin / !pins - Odznaki MODUŁ HAZARD !hazard <punkty> !gamble <punkty> Instalacja Pobierz paczkę z załącznika i wgraj wszystkie potrzebne pliki na serwer (możesz pominąć folder scripting). Podepnij bazę danych: h2k_ranks do pliku databases.cfg (addons/sourcemod/configs). "h2k_rangi" { "driver" "default" "host" "host bazy" "database" "baza danych" "user" "użytkownik" "pass" "hasło" } Zrestartuj serwer. Skonfiguruj plugin pod swoje potrzeby, plik z konfiguracją wygeneruje się w csgo/cfg/sourcemod nazwa pliku: Wszystko gotowe :). Kilka screenshotów z gry Overlaye przy wbiciu rangi (lub spadku) oraz dźwięk awansu. API W moim pluginie nie znajdziesz żadnego ukrytego kodu, nie ma w nim ukrytej żadnej licencji ani zdalnego dostępu. Otrzymujesz plik źródłowy (.sp) do wszystkich plików. Plugin można w łatwy sposób połączyć z innymi pluginami wykorzystując bibiotekę .inc (Nativy) Obecna wersja pluginu: 4.0.7 POBIERZ [4.0.7] Rank system - Final - Finałów.7z ZAKAZ UDOSTĘPNIANIA NA INNE FORA NIŻ GO-CODE.PL
  12. 1 punkt
    Skoro dostaje go każdy, to źle przeanalizowałeś wątek z vipem i informacją jak go poprawnie skonfigurować By ustawić vipa na daną flagę musimy: Do pliku admin_overrides.cfg dopisz sm_Vip "flaga" Overrides { sm_Vip "o" } Masz dwie opcje, nie dodanie tego do pliku, brak zamkniętej klamry w pliku lub ogólne błędnie dodałeś owy wpis, najlepiej było by jak byś przedstawił zawartość pliku o którym jest mowa w/w
  13. 1 punkt
    Witam szukam pluginu takiego który: powoduje zmiane map od danej godziny:(przykład) od 7 rano do 17 jest mapa de_mirage od 17 do 7 rano jest mapa de_mirage_noc
  14. 1 punkt
  15. 1 punkt
    A spoko to chyba jest wyłączona bo nie daje jej zaraz luknę dzięki bardzo. Temat do zamknięcia!
  16. 1 punkt
    Myślisz że ten błąd że każdy ma dostęp do vipa jest od tego pluginu? Dzięki za poradę sprawdzę i dam znać co i jak jest
  17. 1 punkt
    moim zdaniem lepiej bylo by uzywac tego pluginu poniewaz jest aktualizowany i bardziej rozbudowany natomiast VIP Hanys'a jest chyba nie aktualny jeśli jednak nie chcesz zmieniac pluginu mozna pokombinowac z tym
  18. 1 punkt
  19. 1 punkt
    No to najwyraźniej Ci nie działa jeżeli go nie wykrywa.
  20. 1 punkt
    Witam! Potrzebuję zrobić customową flagę, ponieważ wszystkie sześć pozostałych mam zajęte. W jaki sposób mogę to zrobić? Pozdrawiam.
  21. 1 punkt
    Temat do zamkniecia, zainstalowałem inną paczke i działa
  22. 1 punkt
    Ale po co sie denerwujesz ? Jest ten temat tutaj od tego pluginu to pytam. Jak by nie było błedów i by było dobrze to nie było by problemów.
  23. 1 punkt
    W configu ustawiasz liczbę punktów z jakimi ma startować gracz. Domyślnie jest to 1000, gdy resetujesz pkt to ustawia się domyślna liczba podana w configu. Dlatego ma golda 2.
  24. 1 punkt
    Dobra już mam dzięki @Shadow Pobrałem ten kompilator i zadziałało bo na tym online nie można wgrać folderu itp. Temat do zamknięcia.
  25. 1 punkt
    Przy ściągnięciu pRanks 2.2 - Pack.rar masz już plik .smx ale co do kompilowania, użyj sobie lokalnego kompilatora możesz sobie ściągnąć SPEdit, lub sourcemode'a na windows, wrzuć wszystkie potrzebne inlude'y oraz folder "multicolors" do folderu z include'ami (poprawcie mnie jeśli coś źle piszę)
  26. 1 punkt
  27. 1 punkt
  28. 1 punkt
    Wystarczy dopisać w pliku admin_overrides.cfg dwie linijki: "sm_pAcces" "flagi" // Panel administratora "sm_pVip" "flagi" // Vip
  29. 1 punkt
    Witam w dzisiejszym poradniku pokaże wam jak zainstalować paczkę na serwerze CSGO. 1. Wybranie/Znalezienie bądź kupienie paczki. W moim przypadku wykorzystam paczkę RETAKE która jest dostępna na forum Klik. Na początek pobieramy naszą paczkę po otwarciu pliku .rar zobaczymy takie foldery (oczywiście w przypadku paczki której używam w poradniku) Następnie logujemy się do FTP naszego serwera. 2. Wrzucanie paczki na serwer Na początek wrzucimy sobie zawartość folderu addons na nasz serwer. Aby wrzucić te pliki na serwer idziemy scieżką csgo/addons/sourcemod Następnie przeciągamy pliki z naszej paczki na nasz serwer GOTOWE NASZE PLUGINY SĄ NA NASZYM SERWERZE WRZUCANIE PLIKÓW KONFIGURACYJNYCH Idziemy scieżką csgo/cfg/sourcemod otwieramy folder z naszej paczki i przeciągamy pliki z paczki na serwer. Jeśli już to zrobiliśmy to zresetujemy nasz serwer i sprawdźmy czy wszystko działa. NIE ZEZWALAM NA KOPIOWANIE PORADNIKA NA INNE NIZ GO-CODE
  30. 1 punkt
    1. w pliku admin_overrides.cfg dopisujesz "sm_ap" "z" 2. myślę ,że "o"
  31. 1 punkt
    Wiadomość wygenerowana automatycznie ✔ Problem został rozwiązany Jeżeli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post
  32. 1 punkt
    Działa dzięki wielkie za pomoc <3
  33. 1 punkt
    Plik .smx wrzuc do csgo/addons/plugins cienie.smx SP aby administracja nie miala problemu cienie.sp
  34. 1 punkt
    Podaj listę pluginów, które masz na serwerze.
  35. 1 punkt
    Cześć tak na początek chce powiedzieć ze na go-code jest już paczka retake tylko,że ona powoduje crush serwera, także postanowiłem skleić własną paczkę tylko z darmowych pluginów,jako iż cześć pluginów jest właśnie z tego forum nie pozwalam na kopiowanie paczki na inne fora niz go-code. W SKŁAD PACZKI WCHODZI : 01 "RankMe" (3.0.3.Kento.33.2) by lok1, Scooby, Kento, pracc, Kxnrl, CrazyHackGUT 02 "Rank System [FINAL]" (4.0.7 FINAL) by Mesharsky / Charlie W. 03 "Sound Commands" (1.10.0.6492) by AlliedModders LLC 04 "Client Preferences" (1.10.0.6492) by AlliedModders LLC 05 "Basic Ban Commands" (1.10.0.6492) by AlliedModders LLC 06 "CS:GO Esl Admin ESP (mmcs.pro)" (2.8) by SAZONISCHE 07 "Basic Info Triggers" (1.10.0.6492) by AlliedModders LLC 08 "Admin Menu" (1.10.0.6492) by AlliedModders LLC 09 "Gloves" (1.0.4) by kgns | oyunhost.net 10 "sbp.smx" 11 "Admin Help" (1.10.0.6492) by AlliedModders LLC 12 "Basic Commands" (1.10.0.6492) by AlliedModders LLC 13 "Basic Votes" (1.10.0.6492) by AlliedModders LLC 14 "Admin File Reader" (1.10.0.6492) by AlliedModders LLC 15 "[CS:GO] Pawel - [ Hide Admins ]" (1.0.0) by Pawel 16 "Nextmap" (1.10.0.6492) by AlliedModders LLC 17 "Anti-Flood" (1.10.0.6492) by AlliedModders LLC 18 "Reserved Slots" (1.10.0.6492) by AlliedModders LLC 19 "Basic Chat" (1.10.0.6492) by AlliedModders LLC 20 "Fun Votes" (1.10.0.6492) by AlliedModders LLC 21 "[CSGO] Informacja po zginięciu" (0.1) by Mesharsky 22 "Basic Comm Control" (1.10.0.6492) by AlliedModders LLC 23 "[CSGO] Advanced VIP System for CSGO Servers" (2.0) by Mesharsky 24 "Fun Commands" (1.10.0.6492) by AlliedModders LLC 25 "Cennik Usługi VIP" 26 "Rank System - Hazard Module" (4.0.3) by Mesharsky 27 "Player Commands" (1.10.0.6492) by AlliedModders LLC 28 "hextags" (2.03) by Hexah 29 "SM Franug Country Flag Icons" (1.3) by Franc1sco franug 30 "Weapons & Knives" (1.7.0) by kgns | oyunhost.net 31 "Opis VIP'a" 32 "CS:GO Retakes" (0.3.4+172) by splewis 33 "Chat-Processor" (2.2.3) by Drixevel Paczka ReTake.rar Paczka ReTake.rar
  36. 1 punkt
    Pomocny, zna się na rzeczach. Gorąco polecam.
  37. 1 punkt
    Witajcie, mam do sprzedania walutę na 1shot1kill dokładnie 35,10 zł Cena: 25zł
  38. 1 punkt
    Fajny poradnik dla zielonych, dobra robota 😉
  39. 1 punkt
    ► Serwery Counter-Strike 1.6 ◄ Rodzaj Serwera: ★ ONLY DD2 ★ IP Serwera: 54.38.63.53:27015 Sloty: 32 Lokalizacja: Polska Forum: csowicze.pl Rodzaj Serwera: ★ RETAKE ★ IP Serwera: 91.224.117.59:27050 Sloty: 12 Lokalizacja: Polska Forum: csowicze.pl Rodzaj Serwera: ★ CS:GO MOD ★ IP Serwera: 145.239.237.138:27015 Sloty: 32 Lokalizacja: Polska Forum: csowicze.pl Rodzaj Serwera: ★ MULTIARENA ★ IP Serwera: 91.224.117.18:27085 Sloty: 19 Lokalizacja: Polska Forum: csowicze.pl Rodzaj Serwera: ★ ZM CORONAVIRUS ★ IP Serwera: 188.165.21.245:27580 Sloty: 25 Lokalizacja: Polska Forum: csowicze.pl ► Serwery Counter-Strike: Global Offensive ◄ Rodzaj Serwera: ★ [ONLY AWP] ★ IP Serwera: 51.83.214.249:27015 Sloty: 19 Lokalizacja: Polska Forum: csowicze.pl Rodzaj Serwera: ★ [Only Mirage #1] ★ IP Serwera: 137.74.5.146:27015 Sloty: 28 Lokalizacja: Polska Forum: csowicze.pl Rodzaj Serwera: ★ [Only Mirage #2] ★ IP Serwera: 91.224.117.62:27070 Sloty: 17 Lokalizacja: Polska Forum: csowicze.pl Rodzaj Serwera: ★ [5 VS 5] ★ IP Serwera: 145.239.16.151:27015 Sloty: 12 Lokalizacja: Polska Forum: csowicze.pl Rodzaj Serwera: ★ [5 MAPS] ★ IP Serwera: 91.224.117.55:27050 Sloty: 26 Lokalizacja: Polska Forum: csowicze.pl ► Serwery MTA ◄ Rodzaj Serwera: ★ [MTA] ★ IP Serwera: 93.70.126.129:20268 Sloty: 40 Lokalizacja: Francja Forum: csowicze.pl ► Serwery Głosowe ◄ ★ TEAMSPEAK3 ★ IP: ts3.csowicze.pl Sloty: 128 Lokalizacja: Polska Forum: csowicze.pl ★ DISCORD ★ IP: https://discord.com/invite/V6GKjEZ Sloty: Bez limitu Lokalizacja: Polska Forum: csowicze.pl Oferujemy: - Unikalne Forum, - Rozwinięte Serwery, - Dopracowane Serwery, - Niskie Pingi, - Unikalne Modyfikacje, - Doświadczoną Administrację, - Miłą Atmosferę.
  40. 1 punkt
    allowdownload i allowupload powinny byc ustawione na 0 - te komendy tyczą się wymiany informacji między serwerem, a nie FastDL. Istnieje exploit, przez którego można crashować (albo floodować?) serwer. Nawet, gdyby FastDL nie działał w ogóle, to fakt ten nie ma ŻADNEGO związku z tym, że nie działa Ci RankME. Prawdopodobnie skonfigurowałeś to w zły sposób. Powiedz krok po kroku jak go instalowałeś
  41. 1 punkt
    Poprostu popełniłem bład w kodzie i nie pokazywało mi rangi
  42. 1 punkt
    Opis: Plugin umożliwia ustawienie dowolnych tagów na czacie i tabeli bądź tylko na czacie lub w tabeli do poszczególnych flag [tagi typu : właściciel,opiekun,admin,vip] Instalacja : Rozpakuj paczkę .rar i wrzuć pliki do poszczególnych folderów Uwaga : Do poprawnego działania pluginu wymagany jest chat-processor Klik hextags.zip Dorzucam dodatkowo przykładowy config hextags.cfg
  43. 1 punkt
    Opis: Blokuje bronie które ustawimy w configu Instalacja: Rozpakuj paczkę .rar i wrzuć pluginy do poszczególnych folderów Plik konfiguracyjny wygeneruje się w csgo/cfg/sourcemod weapon-restrict-3.1.7.zipTutaj wrzucam jeszcze mój config jakby ktoś potrzebował : weapon_restrict.cfg
  44. 1 punkt
  45. 1 punkt
    Jedyne logi to Retrying public (ip serwera) i tyle. Wygląda to tak jakby serwer był off ale nie jest.
  46. 1 punkt
    Dzieńdobrywieczór państwu. Jako iż nastały ciężkie czasy dla Słonecznego-Dusta, toteż poszukuję ludzi kreatywnych, aktywnych i z wielkimi chęciami na rozwój. O sieci: Słoneczny-Dust jest na rynku serwerów społeczności już od 6 lat. Wraz z graczami tworzymy serwery CS:GO, które dla nich będą idealne do spędzenia wolnego czasu. Na serwerach każdy jest równy, nie ważne czy posiada jakąś rangę czy nie. Luźna atmosfera gwarantowana. Administracja zawsze służy pomocą, jeżeli takiej ktoś potrzebuje. Szukamy osób: - Potrafiących pisać obszerne tematy na forum ( Redaktor ) - Właścicieli serwerów gier ( Nie ważne jaka to gra ) - Administrację na serwery ( Ludzi ogarniętych i aktywnych ) - Techników serwerów CS:GO ( Sam już powoli nie wyrabiam ze wszystkim ) Co oferujemy: Redaktor: - Ranga na forum - Darmowa ranga na serwerach - Możliwość rozwoju pisarskiego - Ranga na serwerze TS3 Właściciel serwera: - Pomoc w konfiguracji serwera - Pomoc w opłatach serwera - Pomoc w zareklamowaniu serwera - Możliwość rozwoju zarządzania - Ranga na forum - Ranga na serwerze - Ranga na serwerze TS3 Admin serwera: - Pomoc w ogarnięciu komend ( jeżeli takowa osoba ma problem z nimi ) - Darmowy VIP na serwerze ( na którym ma admina ) - Ranga na forum - Ranga na serwerze TS3 Technik serwera: - Pomoc w tworzeniu pluginów - Ranga na forum - Ranga na serwerze TS3 - Serwer testowy na własny użytek ( testy pluginów/dodatków )
  47. 1 punkt
    Cześć, Tworzę ten poradnik, z tego powodu, że na internecie ciężko znaleźć cokolwiek o overlay'ach, nie mówiąc już o poradniku jak wszystko stworzyć i skonfigurować, a dla mnie było to piekielnie ciężkie i męczyłem się z tym naprawdę długo. Skoro już ogarnąłem jak to wszystko działa dziś pokażę Wam od zera jak zrobić i skonfigurować overlay'e na serwer. Napiszemy bardzo prosty plugin, który po zabójstwie headshot'em będzie wyświetlał overlay'a "Headshot" przez 2 sekundy, a także w tym momencie będzie efekt dźwiękowy "Headshot". 1. PRZYGOTOWANIE WŁASNEGO OVERLAY'A 1. Zaczniemy od przygotowania overlay'a takiego, jakiego chcemy. Do tego celu będziemy potrzebować jakiś program do obróbki zdjęć: najlepiej Gimp. Moim overlay'em będzie napis, więc zaopatrzam się w ładną czcionkę [https://fonts.google.com/] 2. Tworzę nowy plik w Gimpie, według mnie najlepsze wymiary są takie jak na zdjęciu, bo wszystko jest wyraźne (im większa rozdzielczość tym więcej plik końcowy będzie ważył) 3. Jeśli naszym overlay'em jest napis - piszemy coś na pustej stronie, jeśli obrazek - wklejamy go na nowo utworzony plik [Otwórz -> wybieramy obrazek] 4. Usuwamy warstwę "Tło" 1. PPM na "tło" 2. Usuń warstwę 5. Powinniśmy otrzymać taki efekt: 6. [BARDZO WAŻNE] Plik eksportujemy jako plik *.tga 7. Graficznie nasz overlay jest zrobiony, pozostało umożliwić serwerowi odczyt i wyświetlenie tego pliku. Do tego potrzebny jest nam edytor tekstur przeznaczony m.in. do CS:GO - jest to VTFEdit (Valve Texture File Editor). Gdy już pobierzemy oprogramowanie, otwieramy nasz plik *.tga za pomocą VTFEdit. Możemy to zrobić na 2 sposoby: • Otwórz VTFEdit -> CTRL + I -> Wybierz plik do zaimportowania • Kliknij PPM na plik *.tga, który przedtem utworzyłeś -> Otwórz za pomocą -> VTFEdit Wyświetli się kontrolka odnośnie ustawień. Można otworzyć na fabrycznych ustawieniach, natomiast ja używam tych Ważne jest też to, żeby nie panikować, gdy w pliku *.vtf będzie wszystko czarne (w miejscu zdjęcia). Tło jest czarne więc jeśli napis jest czarny to zlewają się ze sobą, bo edytor ten w czasie gdy nie ma tła wstawia czarne pole. Finalnie pojawi się czarny napis, a nie czarny kwadrat 8. Zapisujemy plik jako *.vtf 9. Tworzymy plik *.vmt i zapisujemy go najlepiej w tym samym miejscu co *.vtf [BARDZO WAŻNE] ustawienia pliku *.vmt MUSZĄ być takie same jak na screenie drugim 10. Tworzymy folder o nazwie "overlays" (można dać inną nazwę, ale ta jest najłatwiejsza i najłatwiej się odnaleźć) -> Oba pliki (*.vtf i *.vmt) wrzucamy do tego folderu -> Folder razem z plikami w środku przerzucamy do "materials" w plikach serwerowych -> PPM na plik *.vmt -> otwieramy za pomocą notatnika, lub innego edytora tekstowego -> wpisujemy odpowiednią ścieżkę: 11. Zapisujemy zmiany. Zrobiliśmy właśnie własnego overlay'a i poprawnie go skonfigurowaliśmy. Najtrudniejsze za nami 2. NAPISANIE PLUGINU Napiszemy teraz plugin, który opisałem na samym początku. Niezbędna do tego będzie odpowiednia biblioteka: overlays.inc, którą pobierzemy stąd: https://github.com/shanapu/overlays.inc Najpierw jednak przygotuję odpowiedni efekt dźwiękowy, który będzie towarzyszył mojemu overlay'owi. Wpisuję "Headshot Sound Effect" w Google i ściągam odpowiedni dźwięk (najlepiej w *.mp3); nazywam go "Headshot" i wrzucam do plików serwerowych: /csgo/sound/ [można utworzyć dodatkowy folder, żeby nie zrobił się bałagan w folderze sounds] A więc możemy przejść do napisania pluginu: #include <sourcemod> #include <overlays> #include <sdktools> #define HEADSHOTPATH "overlays/Headshot" //bez rozszerzeń #define HEADSHOTSOUNDPATH "*/ServerSounds/Headshot.mp3" //ścieżka do dźwięku z //poziomu folderu "sound" #define HEADSHOTSOUNDPATH2 "sound/ServerSounds/Headshot.mp3" //ścieżka do dźwięku z //poziomu folderu "materials" public void OnPluginStart() { HookEvent("player_death", OnHeadshot, EventHookMode_Post); } public void OnMapStart() { PrecacheSound(HEADSHOTSOUNDPATH, true); //te 3 linijki to pobieranie AddFileToDownloadsTable(HEADSHOTSOUNDPATH2); //materiałów z plików PrecacheDecalAnyDownload(HEADSHOTPATH); //serwera } public Action OnHeadshot(Event e, const char[] n, bool b) { int attacker = GetClientOfUserId(e.GetInt("attacker")); bool hs = GetEventBool(e, "headshot"); if(hs) { EmitSoundToClient(attacker, HEADSHOTSOUNDPATH); ShowOverlay(attacker, HEADSHOTPATH, 2.0); } } I OTO KONIEC!!! Tak to się prezentuje: Mam nadzieję, że pomogłem komuś z Was kto miał taki sam problem jak ja. Zajęło mi to naprawdę dużo czasu i włożyłem w to serce. Liczę na dobre opinie. W razie pytań zapraszam do komentarzy.
  48. 1 punkt
    Czym jest FastDL? FastDL - potoczna nazwa serwera HTTP lub FTP, którego zadaniem jest zwiększenie prędkości pobierania plików z serwerów gier (map, dźwięków, skinów, modeli). Czy do każdego serwera dostanę darmowy FastDL? Firmy hostingowe przeważnie do zakupionego serwera dodają bazę danych oraz FastDL, jednak nie w każdym przypadku. Istnieją firmy, które do serwerów prywatnych nie dodają żadnej z tych dwóch opcji. Jednym z przykładów jest 1shot1kill . Dlatego przed zakupem serwera należy zapoznać się dokładnie z oferta, ponieważ potem wyniknie sytuacja, że ktoś będzie myślał, że ma FastDL choć wcale tak nie jest. Konfiguracja FastDL W tym przypadku posłużę się hostingiem Liveserver.pl ,który serdecznie polecam. 1. Przechodzimy do panelu serwera. 2. Wybieramy zakładkę usługi dodatkowe 3. Kopiujemy link, który jest tam pokazany: 4. Logujemy się do naszego FTP (Dane znajdziecie w zakładce: Dane dostępowe) 5. Otwieramy plik server.cfg, który znajduje się w csgo/cfg/ . 6. Do otworzonego pliku wklejamy następujące 2 linijki: 7. Zapisujemy plik .cfg 8. Restartujemy serwer i cieszymy się poprawnie skonfigurowanym FastDL. Jeżeli FastDL jakimś cudem nadal wam nie działa skontaktujcie się z pomocą techniczną hostingu, z którego korzystacie.
  49. 1 punkt
    Korzystając ze strony CSGO Models i pobierając z niej skiny zauważyłem, że składają się one z wielu pomniejszych plików, których pobieranie muszę wymuszać graczom przez AddFilesToDownloadsTable. Z racji, iż jest to strasznie upierdliwe zadanie (szukanie wszystkich ścieżek), można na serwer wgrać plugin, który będzie pobierał całą zawartość folderu. Ja jednak stwierdziłem, że napiszę prosty skrypcik, który wszystkie ścieżki będzie rekurencyjnie pobierał i wypluwał ładny wynik, który po prostu kopiuj/wklejam do OnMapStart Jest to skrypt pythonowy, który działa najzwyczajniej w świecie tak, że rekurencyjnie przeszukuje wszystkie foldery w lokalizacji w której obecnie się znajduje i wypisuje ich pełną ścieżkę, dodając potrzebne przedrostki 'AddFiles.......' Step by step: 1. Utwórz sobie na pulpicie nowy folder o dowolnej nazwie i wrzuć do niego skrypt oraz foldery 'models' i 'materials' ze strony CSGO Models, lub dowolnej innej, której modele mają mnóstwo pomniejszych plików 2. Wejdź do folderu i odpal skrypt 3. Skopiuj wynik 4. elo Przykładowo, przeprowadzając tę procedurę na tym modelu otrzymałem następujący wydruk z konsoli: run.py
  50. 1 punkt
    Zadania czasowe w Sourcemod 1. Wprowadzenie SourceMod oferuje nam bardzo wygodny system Timerów. Te zadania czasowe obsługują uruchomienie danej funkcji z konkretnymi parametrami w odpowiednim czasie. Takie działania mogą być przydatne gdy na przykład odblokowujemy użycie granatów jakiś czas po rozpoczęciu rundy lub wyświetlamy HUD (wiadomość na ekranie gracza) która ma się stale wyświetlać lecz jego zawartość musimy ciągle odświeżać. 2. CreateTimer - Teoria Jest to funkcja tworząca Timer i ustalająca jaka funkcja ma być uruchomiona po jakim czasie. Jej opis znajduje się tutaj https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/timers/CreateTimer Składnia: native Handle CreateTimer(float interval, Timer func, any data=INVALID_HANDLE, int flags=0); Handle - w tym przypadku oznacza, że funkcja zwróci nam jakiś uchwyt (uchwyt = Handle). Konkretniej, CreateTimer zwraca uchwyt do właśnie stworzonego Timera. float interval - czas w sekundach do wywołania (uruchomienia) danej funkcji. Są to wartości float, czyli wartości zmiennoprzecinkowe. O ile dobrze kojarzę, minimalną wartość jaką można tu wpisać jest 0.1. Timer func - nazwa funkcji która ma zostać uruchomiona (wywołana) po podanym czasie. any data - jakikolwiek parametr jaki chcemy przekazać funkcji którą wywołamy, by mogła z niej korzystać. Nie musimy ustawiać tego parametru i domyślnie będzie on ustawiony na INVALID_HANDLE, czyli brak przekazywanego parametru. int flags - opcjonalne flagi które możemy nadać naszemu Timerowi które zmienią domyślne działanie Timera. Domyślnie ustawione na 0, czyli TImer działa domyślnie, tak jak jest to opisane w dokumentacji. 2.1. CreateTimer - Napisanie tego w pluginie Załóżmy, że mamy przykładowy plugin: Stworzony Timer pod komendą "sm_stworz" wykona się dokładnie sekundę po wpisaniu jej w konsolę. Zauważmy, że jako trzeci parametr w CreateTimer przekazujemy ID gracza (client). Dzięki temu FunkcjaKtoraSieWywola może go dowolnie używać. Co z flagami? (int flags) Aktualnie dokumentacja opisuje trzy działające flagi, które zmieniają / modyfikują działanie Timera. TIMER_REPEAT - Sprawia, że stworzony Timer działa w pętli. (po wywołaniu Timerowej funkcji, Timer od początku odlicza sekundy i powtarza cały proces) TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE - Sprawia, że Timer nie będzie działać po zmianie mapy. Tak, jeśli plugin utworzy CreateTimer bez tej flagi i z takim czasem że Timer nie zdąży się wykonać przed zmianą mapy, to wykona się po jej zmianie zgodnie ze swoim odliczaniem! TIMER_DATA_HNDL_CLOSE - Sprawia, że uchwyt (Handle) wpisany jako trzeci parametr jest automatycznie zamykany po zakończeniu wykonywania funkcji. O tym trochę dokładniej w dalszej części poradnika Dlatego możemy teraz stworzyć inną wersję naszego pluginu, który będzie co sekundę pisał na czacie kto użył komendy: Aby połączyć flagi dla danego CreateTimer, należy wstawić między nie znak |. Przykład: CreateTimer(1.0, FunkcjaKtoraSieWywola, GetClientUserId(client), TIMER_REPEAT|TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE|TIMER_DATA_HNDL_CLOSE); 3. TriggerTimer - Teoria Jest to funkcja, która przedwcześnie wywołuje Timer, czyli wymusza aktywację Timera. Opis znajduje się tutaj: https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/timers/TriggerTimer Składnia: native void TriggerTimer(Handle timer, bool reset=false); void - Oznacza, że ta funkcja nic nie zwraca Handle timer - Uchwyt danego Timera który chcemy uruchomić bool reset - Jeśli true, to czas Timera zostanie zresetowany i będzie musiał odczekać pełny czas (ustawiony w CreateTimer) by ponownie się samodzielnie uruchomić. Ten parametr jest opcjonalny. 3.1. TriggerTimer - Napisanie tego w pluginie Możemy napisać sobie przykładowy plugin Zauważmy, że do skorzystania z funkcji TriggerTimer potrzebowaliśmy uchwytu naszego Timeru. Dlatego została stworzona zmienna typu Handle o nazwie UchwytNaszegoTimeru. Co więcej, przy opisywaniu CreateTimer napisałem, że funkcja zwraca uchwyt do stworzonego Timera, dlatego można ten uchwyt przypisać jakiejś zmiennej 4. KillTimer - Teoria Usuwa Timer bez jego wywołania. Przydatne jeśli pojawił się jakiś warunek (na przykład jeśli gracz zginął i nie potrzeba mu już wyświetlać wiadomości na HUD), który sprawia, że Timer nie jest już potrzebny. Pełny opis tutaj https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/timers/KillTimer Składnia: native void KillTimer(Handle timer, bool autoClose=false); void - Oznacza, że ta funkcja nic nie zwraca Handle timer - Uchwyt danego Timera który chcemy usunąć bool autoClose - Jeśli ustawione na true, to dane przekazane do Timera zostaną zamknięte jeśli w CreateTimer nie dodało się flagi TIMER_DATA_HNDL_CLOSE 4.1. KillTimer - Napisanie tego w pluginie Mamy przykładowy plugin Zauważmy ciekawą rzecz, jeśli użyjemy komendy sm_usun dwukrotnie to drugie jej użycie spowoduje błąd ponieważ UchwytNaszegoTimeru wynosi INVALID_HANDLE. Dzieje się tak ponieważ funkcja KillTimer usuwa dany Timer kompletnie i ustawia wartość zmiennej przetrzymującej właśnie na INVALID_HANDLE. Co za tym idzie, zgodnie z dokumentacją, funkcja KillTimer nie radzi sobie w przypadku, gdy podawany do funkcji uchwyt nie jest prawidłowy i po prostu wyrzuca nam błąd do konsoli / logów serwera. 5. Ale tato, co jeśli bym chciał przekazać do Timer'a więcej niż jedną zmienną? Możemy to zrobić na dwa sposoby. Prymitywny i nieładny lub elegancki i zgodny z zasadami dobrego programowania. Ten pierwszy osiąga się za pomocą tworzenia zmiennych globalnych (takich które działają w każdym kawałku kodu pluginu). Przed CreateTimer przypisujemy do zmiennych globalnych jakieś wartości potrzebne nam do użycia w Timerze. A gdy Timer się wywoła, używamy właśnie tych zmiennych globalnych. Barbarzyńsko wręcz. Natomiast drugi sposób omówię trochę dokładniej. Będziemy musieli zagłębić się w plik datapack.inc. Datapack to uporządkowany zestaw obiektów, który jest przekształcony do postaci szeregowej, czyli jednego strumienia bajtów. Dzięki temu zmienne które chcemy przekazać Timerowi możemy umieścić w jednym Datapacku i umieścić jako trzeci parametr funkcji CreateTimer, przekazując tym samym ten Datapack do funkcji którą ten Timer wywoła. Brzmi prosto, natomiast trzeba się zapoznać z kodem żeby w pełni zrozumieć działanie Datapacków. Oto przykładowy kod: Trzeba zaznaczyć, że odczytywanie danych z Datapacku MUSI się odbywać w kolejności w jakiej zostały do tego Datapacku zapisane. Co do CloseHandle lub TIMER_DATA_HNDL_CLOSE, nie ma różnicy jaka metoda zostanie użyta by usunąć uchwyt nazwany w kodzie 'data'. Ważne jest natomiast by ten uchwyt został usunięty. Nie sprzątanie po sobie utworzonych uchwytów może skutkować nieoczekiwanymi crashami serwera. Bibliografia Głównie wiedzę czerpałem z własnego doświadczenia (jak również pluginów które napisałem), ale nie omieszkałem zajrzeć na strony https://wiki.alliedmods.net/SourcePawn_Basics_-_Handles,_DataPacks,_and_Timers oraz https://pl.wikipedia.org/wiki/Serializacja by przypomnieć sobie niektóre rzeczy. Nie zapominajmy też o naszej dokumentacji https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/ *Uprasza się o nie kopiowanie poradnika bez wcześniejszego zapytania autora o zgodę
Ten Ranking ustawiony jest na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...