Skocz do zawartości

Ranking użytkowników


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 19.09.2020 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. 9 punktów
    Witajcie, plugin który prezentuję dzisiaj był prywatny przez długi okres czasu, jednak przez nieposzanowanie projektu przez osoby trzecie i ludzi którzy odsprzedawali moją prace lub udostępniali dalej, po necie lata 1000 wersji tego pluginu, który jak mówiłem powinien pozostać prywatny. W tych czasach jest bardzo mało ludzi którzy potrafią być uczciwi. Tym co zakupili oficjalną wersję ode mnie i nie udostępnili dalej, z góry dziękuje, takich ludzi doceniam. Szkoda że druga połowa postąpiła inaczej. Pluginu nie wspieram od dobrych 5 miesięcy dlatego oddaje go wam, community, jeżeli będziecie chcieli go wspierać osobiście (ulepszyć) bardzo by mi było miło. Krótki opis pluginu. Na serwerze otrzymujemy rangi od silvera 1 do global elite zależnie od ilości zdobytych punktów. Również możemy sobie wybrać odznakę (coin), która widnieje w tabeli tak samo, jak rangi. Plugin posiada zapis MYSQL. Konfiguracja pluginu (cvary). Zalety pluginu Plugin jest bieżąco aktualizowany (Nie aktualne) Plugin nie laguje serwera (nie skacze VAR). Plugin jest bardzo rozbudowany w jak najmniejszą ilość kodu, trzeba dbać o estetykę ?, cały czas kod jest ulepszany by był aktualny z najnowszymi "standardami SM”, dokładniej chodzi o to, że używam najnowszych funkcji zamiast tych starych np. ze starej składni. Plugin jest napisany w taki sposób by kod w pluginie był zrozumiały dla każdego, najprościej jak się da, oraz najwydajniej. Lista funkcji Mnóstwo eventów, za które dostajemy punkty między innymi. Zabójstwo Headshot Bomba podłożona/Rozbrojona Wygrana Runda/Przegrana runda MVP Player Zabójstwo z noża Możliwość straty punktów, czyli jak zginiemy to odejmuje nam punkty, jak zabijemy dodaje, tak samo z większością eventów. Możliwość wyłączenia opcji tracenia punktów. Możliwość włączenia wymogów np. Minimalna ilość graczy by punktacja zaczęła działać. Zaawansowany system VIP, za eventy dostaje więcej punktów oraz mniej ich traci, wszystkie odznaki od razu odblokowane. Możliwość ustawienia poprzez cvar czy odznaki mają działać na zasadzie wymaganej rangi do odblokowania poziomu odznak, czy dostępne dla wszystkich graczy każda odznaka. Ranga oraz odznaka ukazują się w tabeli po TAB. Zaawansowany panel administratora flaga "z", dzięki czemu możemy zarządzać graczami, zresetować wszystkim rangi i punkty, taka czystka jakby to powiedzieć, i tak dalej i tak dalej. Flagę vipa zmieniamy sobie w cvarze, domyślnie jest to flaga "o" czyli ADMFLAG_CUSTOM1. Overlaye przy wbiciu danej rangi I wiele więcej. Dodatki: Moduł Hazard - Tak zwana ruletka, możesz wygrać albo przegrać grając o swoje punkty rankingowe. Moduł Sklep Zephyrus - Integracja punktów ze sklepem by Zephyrus Moduł Sklep by d0naciak - Integracja punktów ze sklepem SMS by @d0naciak KOMENDY (WYMAGANA FLAGA ADMFLAG_ROOT) !ranksreload - Przeładowuje rangi na serwerze !addpoints / !dodajpkt <pkt> - Jak sama nazwa wskazuje, dajesz punkty graczowi !removepoints / !usunpkt <pkt> - To samo co @up, odejmuejsz mu punkty. !setpoints / !ustawpkt <pkt> - :). (KOMENDY DLA GRACZY) !lvl / !ranga / !mm - Masz tam w sumie wszystko !hud - Włącz/Wyłącz HUD. !hudmode - Jak ma wyświetlany być hud. !overlaymode - Włącznik / Wyłącznik overlay. !coin / !coins / !pin / !pins - Odznaki MODUŁ HAZARD !hazard <punkty> !gamble <punkty> Instalacja Pobierz paczkę z załącznika i wgraj wszystkie potrzebne pliki na serwer (możesz pominąć folder scripting). Podepnij bazę danych: h2k_ranks do pliku databases.cfg (addons/sourcemod/configs). "h2k_ranks" { "driver" "default" "host" "host bazy" "database" "baza danych" "user" "użytkownik" "pass" "hasło" } Zrestartuj serwer. Skonfiguruj plugin pod swoje potrzeby, plik z konfiguracją wygeneruje się w csgo/cfg/sourcemod nazwa pliku: Wszystko gotowe :). Kilka screenshotów z gry Overlaye przy wbiciu rangi (lub spadku) oraz dźwięk awansu. API W moim pluginie nie znajdziesz żadnego ukrytego kodu, nie ma w nim ukrytej żadnej licencji ani zdalnego dostępu. Otrzymujesz plik źródłowy (.sp) do wszystkich plików. Plugin można w łatwy sposób połączyć z innymi pluginami wykorzystując bibiotekę .inc (Nativy) Obecna wersja pluginu: 4.0.7 POBIERZ [4.0.7] Rank system - Final - Finałów.7z ZAKAZ UDOSTĘPNIANIA NA INNE FORA NIŻ GO-CODE.PL TYM BARDZIEJ MYSZIT.PL :)
  2. 7 punktów
    Cześć, Tworzę ten poradnik, z tego powodu, że na internecie ciężko znaleźć cokolwiek o overlay'ach, nie mówiąc już o poradniku jak wszystko stworzyć i skonfigurować, a dla mnie było to piekielnie ciężkie i męczyłem się z tym naprawdę długo. Skoro już ogarnąłem jak to wszystko działa dziś pokażę Wam od zera jak zrobić i skonfigurować overlay'e na serwer. Napiszemy bardzo prosty plugin, który po zabójstwie headshot'em będzie wyświetlał overlay'a "Headshot" przez 2 sekundy, a także w tym momencie będzie efekt dźwiękowy "Headshot". 1. PRZYGOTOWANIE WŁASNEGO OVERLAY'A 1. Zaczniemy od przygotowania overlay'a takiego, jakiego chcemy. Do tego celu będziemy potrzebować jakiś program do obróbki zdjęć: najlepiej Gimp. Moim overlay'em będzie napis, więc zaopatrzam się w ładną czcionkę [https://fonts.google.com/] 2. Tworzę nowy plik w Gimpie, według mnie najlepsze wymiary są takie jak na zdjęciu, bo wszystko jest wyraźne (im większa rozdzielczość tym więcej plik końcowy będzie ważył) 3. Jeśli naszym overlay'em jest napis - piszemy coś na pustej stronie, jeśli obrazek - wklejamy go na nowo utworzony plik [Otwórz -> wybieramy obrazek] 4. Usuwamy warstwę "Tło" 1. PPM na "tło" 2. Usuń warstwę 5. Powinniśmy otrzymać taki efekt: 6. [BARDZO WAŻNE] Plik eksportujemy jako plik *.tga 7. Graficznie nasz overlay jest zrobiony, pozostało umożliwić serwerowi odczyt i wyświetlenie tego pliku. Do tego potrzebny jest nam edytor tekstur przeznaczony m.in. do CS:GO - jest to VTFEdit (Valve Texture File Editor). Gdy już pobierzemy oprogramowanie, otwieramy nasz plik *.tga za pomocą VTFEdit. Możemy to zrobić na 2 sposoby: • Otwórz VTFEdit -> CTRL + I -> Wybierz plik do zaimportowania • Kliknij PPM na plik *.tga, który przedtem utworzyłeś -> Otwórz za pomocą -> VTFEdit Wyświetli się kontrolka odnośnie ustawień. Można otworzyć na fabrycznych ustawieniach, natomiast ja używam tych Ważne jest też to, żeby nie panikować, gdy w pliku *.vtf będzie wszystko czarne (w miejscu zdjęcia). Tło jest czarne więc jeśli napis jest czarny to zlewają się ze sobą, bo edytor ten w czasie gdy nie ma tła wstawia czarne pole. Finalnie pojawi się czarny napis, a nie czarny kwadrat 8. Zapisujemy plik jako *.vtf 9. Tworzymy plik *.vmt i zapisujemy go najlepiej w tym samym miejscu co *.vtf [BARDZO WAŻNE] ustawienia pliku *.vmt MUSZĄ być takie same jak na screenie drugim 10. Tworzymy folder o nazwie "overlays" (można dać inną nazwę, ale ta jest najłatwiejsza i najłatwiej się odnaleźć) -> Oba pliki (*.vtf i *.vmt) wrzucamy do tego folderu -> Folder razem z plikami w środku przerzucamy do "materials" w plikach serwerowych -> PPM na plik *.vmt -> otwieramy za pomocą notatnika, lub innego edytora tekstowego -> wpisujemy odpowiednią ścieżkę: 11. Zapisujemy zmiany. Zrobiliśmy właśnie własnego overlay'a i poprawnie go skonfigurowaliśmy. Najtrudniejsze za nami 2. NAPISANIE PLUGINU Napiszemy teraz plugin, który opisałem na samym początku. Niezbędna do tego będzie odpowiednia biblioteka: overlays.inc, którą pobierzemy stąd: https://github.com/shanapu/overlays.inc Najpierw jednak przygotuję odpowiedni efekt dźwiękowy, który będzie towarzyszył mojemu overlay'owi. Wpisuję "Headshot Sound Effect" w Google i ściągam odpowiedni dźwięk (najlepiej w *.mp3); nazywam go "Headshot" i wrzucam do plików serwerowych: /csgo/sound/ [można utworzyć dodatkowy folder, żeby nie zrobił się bałagan w folderze sounds] A więc możemy przejść do napisania pluginu: #include <sourcemod> #include <overlays> #include <sdktools> #define HEADSHOTPATH "overlays/Headshot" //bez rozszerzeń #define HEADSHOTSOUNDPATH "*/ServerSounds/Headshot.mp3" //ścieżka do dźwięku z //poziomu folderu "sound" #define HEADSHOTSOUNDPATH2 "sound/ServerSounds/Headshot.mp3" //ścieżka do dźwięku z //poziomu folderu "materials" public void OnPluginStart() { HookEvent("player_death", OnHeadshot, EventHookMode_Post); } public void OnMapStart() { PrecacheSound(HEADSHOTSOUNDPATH, true); //te 3 linijki to pobieranie AddFileToDownloadsTable(HEADSHOTSOUNDPATH2); //materiałów z plików PrecacheDecalAnyDownload(HEADSHOTPATH); //serwera } public Action OnHeadshot(Event e, const char[] n, bool b) { int attacker = GetClientOfUserId(e.GetInt("attacker")); bool hs = GetEventBool(e, "headshot"); if(hs) { EmitSoundToClient(attacker, HEADSHOTSOUNDPATH); ShowOverlay(attacker, HEADSHOTPATH, 2.0); } } I OTO KONIEC!!! Tak to się prezentuje: Mam nadzieję, że pomogłem komuś z Was kto miał taki sam problem jak ja. Zajęło mi to naprawdę dużo czasu i włożyłem w to serce. Liczę na dobre opinie. W razie pytań zapraszam do komentarzy.
  3. 4 punkty
    Witaj, jeżeli trafiłeś na ten temat to znaczy że poszukujesz kogoś doświadczonego w dziedzinach IPS, bądź sieci serwerów. Doświadczenie mam kilkuletnie więc możliwe że znajdziesz coś czego szukasz, zapraszam do moich tematów z opiniami by nie było problemów z zaufaniem: https://www.pecetowicz.pl/topic/mesharsky-opinia-dotyczaca-dzialu-ogloszen-87335/ Jeżeli chodzi o silnik Invision Community Suite & MYBB mogę zaoferować Doradzenie co do hostingu / vps bądź serwera dedykowanego pod twój projekt. Instalacja forum od zera czyli (Wgranie plików, wykonanie procesu instalacyjnego). Aktualizacje forum / upgrade do następnych wersji (Nie mówimy tutaj o aktualizacji stylu pod nową wersję). Spolszczenie forum oraz wszystkich aplikacji, + spolszczenie niestandardowych aplikacji. Konfiguracja całego forum pod potrzeby klienta i by forum było gotowe do użytku. Instalacja + konfiguracja aplikacji oraz wtyczek na forum dodatkowo mogę je również spolszczyć. Podstawowe zabezpieczenia forum. Jeżeli chodzi o ofertę dla tzw: Sieci serwerów to będą: Instalacja sourcebansa + amxbansa na stronie WWW oraz pełna konfiguracja po stronie WWW jak i serwera by wszystko działało jak należy. Podpięcie statystyk typu rankme / hlstats bądź jakiekolwiek inne statystyki pod serwer WWW. Serwery CSGO: - Instalacja serwera na serwerze dedykowanym / vps - Pełna konfiguracja serwera pod dany mod, wgranie pluginów, skonfigurowanie pluginów, lekka modyfikacja pluginów, oraz pomoc techniczna. - Wgrywanie paczek oraz ich konfiguracja. - Pomoc techniczna z serwerem, naprawa błędów, diagnostyka błędów jak i naprawa całego serwera jeżeli jest ona możliwa. Serwery CS 1.6: - Instalacja serwera na serwerze dedykowanym / vps - Pełna konfiguracja serwera pod dany mod, wygranie pluginów, skonfigurowanie pluginów jak i pomoc techniczna - Wgrywanie paczek, ich konfiguracja. - Pomoc techniczna z serwerem, naprawa błędów, diagnostyka błędów jak i naprawa całego serwera jeżeli jest ona możliwa. TeamSpeak3: Instalacja na serwerze dedykowanym lub VPS. Zrobienie pełnych permisji od zera. Podstawowe zabezpieczenie serwera TS3. Pełna konfiguracja serwera. Instalacja oraz konfiguracja botów teamspeakowych oraz Music botów. cPanel: Instalacja na serwerze dedykowanym lub VPS. Pełna konfiguracja cPanel pod twoje potrzeby. Instalacja oraz konfiguracja dodatków/pluginów do cPanel Co do innych usług to będą: - Instalacje aplikacji webowych. - Problemy z działaniem strony. - Administrator twojej witryny. - I wiele innych. Jest to taki zarys co mogę wykonać oraz w czym mogę pomóc, jeżeli ktoś potrzebuję innej pomocy niż wymienione usługi wyżej może się ze mną skontaktować ja postaram się pomóc jeżeli będę potrafił. Cennik jest indywidualny zależnie co chce klient. Chciałbym powiedzieć że posty typu: "przecież to każdy potrafi", proszę sobie od razu darować. Płacisz za mój czas i ewentualne lenistwo drugiej osoby. Zdaję sobie sprawę że niektórzy wolą zapłacić komuś i mieć spokój niż zrobić samemu, a niektórzy po prostu nie chcą się tego nauczyć i wolą zlecić profesjonaliście by skupić się na innych sprawach :). Kontakt do mojej osoby: Steam: Steam Community :: Mesharsky Gadu Gadu: 53652134 Discord: Mesharsky#6565
  4. 2 punkty
  5. 2 punkty
    [Opis] Plugin dodaje nam możliwość umieszczania naklejek na swoją broń. Przy jego korzystaniu zaleca się ostrożność ponieważ plugin nie jest zbyt optymalny. [Cvary] sm_weaponstickers_flag - Umożliwia ustawienia wymaganej flagi do użycia komendy sm_weaponstickers_overrideview - Aby móc używać własnych skinów, należy tą opcję wyłączyć sm_weaponstickers_reusetime - Określa, ile sekund trzeba będzie czekać, aby ponownie zaktualizować naklejki. sm_weaponstickers_updateviewmodel - Określa, czy model widoku będzie aktualizowany podczas zmiany naklejek [Komendy] sm_stickers - otwiera menu naklejek [Download] https://github.com/quasemago/CSGO_WeaponStickers
  6. 2 punkty
    Mega robota, na pewno przyda się wielu osobom. Sam się z tym męczyłem i gdybym zdał sobie sprawę, że inni też mogą mieć z tym problem, pewnie postąpiłbym podobnie Good job :)
  7. 1 punkt
    Polecam kierownika, certyfikat autentyczności 2k20 przyznany!
  8. 1 punkt
    Witam, jako iż jestem super zaufanym użytkownikiem tego forum i mam aktualnie dużo czasu chciałbym zaoferować swoje usługi ( ͡ᵔ ͜ʖ ͡ᵔ ). Kontakt: Steam Discord: MartinezMajkutez#7959 Temat z opiniami: Posiadam również opinie na innym forum o tej samej tematyce.
  9. 1 punkt
  10. 1 punkt
  11. 1 punkt
    Jeżeli aktualne zapraszam do kontaktu poprzez PW
  12. 1 punkt
    O pluginie : Plugin pokazuje proste menu w którym jest zawarta informacja co posiada VIP Komendy : sm_vip ---> !vip Instalacja : Plik .smx: addons/sourcemod/plugins Plik .sp: addons/sourcemod/scripting Plik .cfg addons/sourcemod/configs Download: VIP_Panel.smx VIP_Panel.sp vip_panel.cfg
  13. 1 punkt
    Załącz dodatkowo plik .sp . W przeciwnym razie temat trafi do kosza.
  14. 1 punkt
    Jeżeli nie ma niestandardowego statusu to będzie go pokazywać.Plugin domyślnie ma ukryć admina na spect.
  15. 1 punkt
  16. 1 punkt
    Proszę bardzo, wystarczyło dodać jedną linijkę w kodzie.
  17. 1 punkt
  18. 1 punkt
  19. 1 punkt
    @ref Discord: MartinezMajkutez#0001
Ten Ranking ustawiony jest na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...