Skocz do zawartości

Ranking użytkowników


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 18.11.2020 uwzględniając wszystkie miejsca

  1. 2 punkty
    Mamy tutaj same autorskie paczki. Szczególnie Awp + GoMod Oraz to co potrzymamy po dekompilacji paczki Only Awp Pozdrawiam jednego z moich klientów, który mnie o tym poinformował.
  2. 2 punkty
  3. 2 punkty
    MATIX8981 wyjaśniłem cała sprawę na forum Pecetowicz. Zwróćcie uwagę na to iż ja wykonałem projekt strony głównej, a nie podstron, za które odpowiada sam właściciel hostingu i skrypt, którego używa, więc napisanie przez właściciela lub kogokolwiek, że cały projekt był robiony przeze mnie jest kłamstwem. Zrobiłem wygląd strony głównej i wygląd przykładowej podstrony 'o nas', którą mogę pokazać (nic nie ma wspólnego liveserver), a resztę wykonywał właściciel i nic z cennikami, faq i panelem nie projektowałem. Nie mieszajcie mnie więc w jakieś spory i załatwiajcie to między sobą. Nie mam sobie nic do zarzucenia i nie będę wchodził w 'wojenkę' między hostingami, bo powstała nowa konkurencja. Nie życzę sobie również jakichkolwiek oskarżeń w moją stronę, że miałem cokolwiek wspólnego z kopiowaniem strony liveserver bo nic nie zostało przeze mnie skopiowane z grafiki, czy treści. Co do tematu promocji to jeżeli ktoś podsyła mi gotowy tekst do baneru promocji to nie jestem wróżką by wiedzieć, że ktoś coś od kogoś kopiuje. Mam zrobione przez siebie PSD, korzystam ze swoich darmowych źródeł, zmieniam tekst i wysyłam zlecającemu. Nie mam wpływu na to co właściciel strony zamieszcza na stronie i jakie robi promocje itd. i nie narażałbym swojej opinii kopiując stronę konkurencji. Jakiekolwiek roszczenia proszę załatwiać prywatnie z właścicielem strony.
  4. 2 punkty
    Nie sprawdzałem, ale powinno działać #pragma semicolon 1 #define DEBUG #define PLUGIN_AUTHOR "ASzaz edit. PyNiO" #define PLUGIN_VERSION "0.2" #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <sdkhooks> #include <cstrike> int g_iRespawn[MAXPLAYERS + 1]; public Plugin myinfo = { name = "Respawn - MG course", author = PLUGIN_AUTHOR, description = "Respi graczy", version = PLUGIN_VERSION, url = "sdfsd" }; public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_respawn", CommandRespawn); RegConsoleCmd("sm_ile", CommandRespawns); HookEvent("round_start", EventRunda); } public void OnClientPostAdminCheck(int client) { if (IsPlayerGenericAdmin(client)) g_iRespawn[client] = 8; else g_iRespawn[client] = 5; } public Action CommandRespawns(int client, int args) { if (!IsPlayerGenericAdmin(client)) PrintToChat(client, "Zostało Ci: %i respów! Kup VIP aby mieć ich 8", g_iRespawn[client]); else PrintToChat(client, "Jako VIP masz jeszcze: %i respów", g_iRespawn[client]); } public Action CommandRespawn(int client, int args) { if (IsPlayerAlive(client)) { if (g_iRespawn[client] > 0) { CS_RespawnPlayer(client); g_iRespawn[client]--; } else { if (!IsPlayerGenericAdmin(client)) PrintToChat(client, "Brak respów! Kup VIP'a aby mieć 3 dodatkowe!"); else PrintToChat(client, "Skończyły Ci się respy."); } } else { PrintToChat(client, "////////////////////////////////////////////////////////"); PrintToChat(client, "Tylko martwa osoba może użyć tej komendy!"); PrintToChat(client, "Aby zresetować czas wpisz !r !s lub !restart"); PrintToChat(client, "////////////////////////////////////////////////////////"); } } public Action EventRunda(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { for (int client = 1; client < MaxClients; client++) { if (IsValidPlayer(client)) { if (IsPlayerGenericAdmin(client)) g_iRespawn[client] = 8; else g_iRespawn[client] = 5; } } } stock bool IsValidPlayer(client) { if (client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientInGame(client)) return true; return false; } stock bool IsPlayerGenericAdmin(client) { if (CheckCommandAccess(client, "generic_admin", ADMFLAG_CUSTOM1, false)) { return true; } return false; }
  5. 1 punkt
    /csgo/cfg/gamemode_tryb ktorego uzywasz.cfg i najlepiej dać na sam dół cfg
  6. 1 punkt
  7. 1 punkt
    Najnowsza wersja pluginu: 3.1 Witam wszystkich, od pewnego czasu działałem przy moim systemie rankingowym pRanks. Plugin od około miesiąca z kilkudniowymi przerwami rozwijałem oraz optymalizowałem. W tym czasie usprawniłem działanie systemu oraz poszerzyłem go o nowe funkcje, topki, modyfikacje, ale to już przedstawię niżej. 🧐Funkcje pluginu: Główny plugin (Core) jest systemem rankingowym pod serwery CS:GO. Aktualnie dostępne rodzaje rankingowe: Zwykły Matchmaking Skrzydłowy Matchmaking Strefa zagrożenia Levele Faceit (Nie ograniczamy się do liczby 10 tylko do 30!) (Nie jestem autorem grafik Faceit i nie są one przedmiotem sprzedaży. Przedmiotem sprzedaży jest system rankingowy wraz z modułami.) W samym silniku rang mamy kilkanaście rodzajów topek pod względem: zdobytych punktów spędzonego czasu na serwerze zdobytych zabójstw z broni ( każda broń ma swój oddzielny ranking ) zdobytych zabójstw trafionych headshotów zdobytych assyst podłożonych bomb rozbrojonych bomb zodobytych MVP zabójstw zrobionych z grantów zabójstw zrobionych z noża zabójstw zrobionych z zeusa zabójstw poprzez NoScope W odróżnieniu od pRanks Standard wersja Premium nie ogranicza się jedynie do VIP'a lub zwykłego gracza. Aktualizując plugin pomyślałem, że pewna część osób na pewno będzie chciała dodać dodatkowe pkt dla SVIP'a lub innej rangi na serwerze, dlatego stworzyłem osobny system punktacji dla każdej grupy, która znajduje się w configu. Poniżej przedstawiam przykład grupy: Ikona grupy? O co chodzi? W aktualnej wersji rang, właściciel serwera ma możliwość ustawienia ikony grupy. Poniżej przykład jak to wygląda: W momencie gdy za dany event, grupa ma nie otrzymywać żadnych punktów na czacie nie wyświetla się żadna informacja. Natomiast w menu, które pokazuje za co dana grupa otrzymuje daną liczbę punktów nie wyświetla się dana kategoria. Wiele razy otrzymywałem wiadomości typu "Jak dorobić komendę", "Da się zrobić menu główne pod komendą !lvl". Ile można robić ciągle to samo i dlaczego by tego nie usprawnić? Od teraz w configu można ustawić własne komendy menu głównego: Silnik jest również przystosowany do tego, aby rejestrować tak zwane moduły. Aktualnie oferuję kilka gotowych modułów, które dostaniecie w paczce wraz głównym systemem rankingowym: Chat Module - wyświetla TAG rangi przed nickiem gdy gracz pisze wiadomość. Coins Module - pozwala graczowi na ustawienie dowolnej odznaki. (Dostępne są 4 sekcje, właściciel serwera ma możliwość ustawienia wymaganej rangi do odblokowania poszczególnych sekcji, oraz możliwość ustawienia własnych komend do otwierania menu.) Connect Module - Wyświetla informacje na temat gracza, jeżeli dołączy na serwer. Hazard Module - Daje graczowi możliwość wygrania lub stracenia jego punktów (!hazard <liczba_pkt>). W configu można ustawić takie rzeczy jak: Minimalna liczba punktów jaką gracz może obstawić. Maksymalna liczba punktów jaką gracz może obstawić. Szanse, które posiada Vip lub gracz na wygranie. Czy informacja o wygranej/przegranej ma być wyświetlana wszystkim? Własne komendy Zephyrus Store Module - Możliwość kupna punktów s sklepie by Zephyrus. Kxnrl Store Module - Możliwość kupna punktów w sklepie by Zephyrus. Group Chat Module - Specjalny czat tylko dla użytkowników danej grupy (say_team $ wiadomość) lub jak kto woli u$ wiadomość . Wiadomości zapisywane są w pliku z logami oraz administrator na serwerze widzi wiadomości z każdego czatu grupy. Plugin również jest bardzo rozwinięty pod względem nativów. Jest ich aktualnie 32. 🤝Kupno systemu rankingowego: W celu zakupu należy się ze mną kontaktować na STEAMIE Forum PW PluginyCS.pl *coming soon * 💲 Aktualna cena to 100 zł. 🌐 Dodatkowe informacje: W paczce .rar otrzymasz instrukcje, które pomogą zapoznać Ci się z systemem jak i jego konfiguracją. W moim pluginie nie wykorzystałem gotowych rozwiązań z internetu tylko wszystko pisałem sam. Jeżeli będzie taka potrzeba wgram Ci wszystko na serwer oraz skonfiguruję. Przyjmuję propozycje na moduły. Na ten moment uważam, że pRanks Premium jest najbardziej rozwiniętym polskim systemem rankingowym. Jeżeli masz jakieś pytania zadaj je w postaci posta pod tematem, wtedy ktoś inny będzie mógł z niego skorzystać. Po zakupie systemu otrzymujesz wszystkie pliki źródłowe (.sp) 📽️ Filmik prezentujący wygląd, działanie menu jak i modułów.
  8. 1 punkt
    tu masz lepszą wersję LVL ranksów, przynajmniej moim zdaniem >>KLIK<< w wersji 2.3.6 mi też większość nie działało modułów, pod linkiem masz wersję 3.1.5 i tam masz 39 modułów 🙂
  9. 1 punkt
    Zmień timer (15.0): Timer = CreateTimer(15.0,RepeatMessage, _,TIMER_REPEAT);
  10. 1 punkt
    XD? Masz gotowy przykład pod 1 broń. Dodaj sobie po prostu nowe zmienne i rób wszystko analogicznie.
  11. 1 punkt
  12. 1 punkt
    z tego co widzę chodzi mu o każde powiadomienie "dołączenie na serwa/wyjscie z serwa zdobycie pkt" itp wszystkie jakie są, z tego co widzę, wszystko jest ustawione aby nie wyświetlało, czy restartowałeś serwer to raczej nie pytam bo zapewne to zrobiłeś, ja bym sprawdził czy na pewno się zapisało, nie wiem z kiedy wyciągnąłeś cały tekst z pliku "czy ponownie odpalales" "czy zostawiles odpalony od czasu kiedy edytowałeś" ale po prostu mogło Cię rozłączyć z FTP i nie nadpisało się, przynajmniej ja tak kilka razy miałem.
  13. 1 punkt
    Sprzedaż licencji poprzez transfer została całkowicie zablokowana, sprzedaż konta również jest niemożliwa (Automatyczna blokada). https://invisioncommunity.com/legal/standards/#transfers
  14. 1 punkt
    Jakie powiadomienia masz na myśli?
  15. 1 punkt
    Witaj, jeżeli trafiłeś na ten temat to znaczy że poszukujesz kogoś doświadczonego w dziedzinach IPS, bądź sieci serwerów. Doświadczenie mam kilkuletnie więc możliwe że znajdziesz coś czego szukasz, zapraszam do moich tematów z opiniami by nie było problemów z zaufaniem: https://www.pecetowicz.pl/topic/mesharsky-opinia-dotyczaca-dzialu-ogloszen-87335/ Jeżeli chodzi o silnik Invision Community Suite & MYBB mogę zaoferować Doradzenie co do hostingu / vps bądź serwera dedykowanego pod twój projekt. Instalacja forum od zera czyli (Wgranie plików, wykonanie procesu instalacyjnego). Aktualizacje forum / upgrade do następnych wersji (Nie mówimy tutaj o aktualizacji stylu pod nową wersję). Spolszczenie forum oraz wszystkich aplikacji, + spolszczenie niestandardowych aplikacji. Konfiguracja całego forum pod potrzeby klienta i by forum było gotowe do użytku. Instalacja + konfiguracja aplikacji oraz wtyczek na forum dodatkowo mogę je również spolszczyć. Podstawowe zabezpieczenia forum. Jeżeli chodzi o ofertę dla tzw: Sieci serwerów to będą: Instalacja sourcebansa + amxbansa na stronie WWW oraz pełna konfiguracja po stronie WWW jak i serwera by wszystko działało jak należy. Podpięcie statystyk typu rankme / hlstats bądź jakiekolwiek inne statystyki pod serwer WWW. Serwery CSGO: - Instalacja serwera na serwerze dedykowanym / vps - Pełna konfiguracja serwera pod dany mod, wgranie pluginów, skonfigurowanie pluginów, lekka modyfikacja pluginów, oraz pomoc techniczna. - Wgrywanie paczek oraz ich konfiguracja. - Pomoc techniczna z serwerem, naprawa błędów, diagnostyka błędów jak i naprawa całego serwera jeżeli jest ona możliwa. - Stworzenie serwera od zera według upodobań klienta. Serwery CS 1.6: - Instalacja serwera na serwerze dedykowanym / vps - Pełna konfiguracja serwera pod dany mod, wygranie pluginów, skonfigurowanie pluginów jak i pomoc techniczna - Wgrywanie paczek, ich konfiguracja. - Pomoc techniczna z serwerem, naprawa błędów, diagnostyka błędów jak i naprawa całego serwera jeżeli jest ona możliwa. - Stworzenie serwera od zera według upodobań klienta. TeamSpeak3: Instalacja na serwerze dedykowanym lub VPS. Zrobienie pełnych permisji od zera. Podstawowe zabezpieczenie serwera TS3. Pełna konfiguracja serwera. Instalacja oraz konfiguracja botów teamspeakowych oraz Music botów. cPanel: Instalacja na serwerze dedykowanym lub VPS. Pełna konfiguracja cPanel pod twoje potrzeby. Instalacja oraz konfiguracja dodatków/pluginów do cPanel Co do innych usług to będą: - Instalacje aplikacji webowych. - Problemy z działaniem strony. - Administrator twojej witryny. - I wiele innych. Jest to taki zarys co mogę wykonać oraz w czym mogę pomóc, jeżeli ktoś potrzebuję innej pomocy niż wymienione usługi wyżej może się ze mną skontaktować ja postaram się pomóc jeżeli będę potrafił. Cennik jest indywidualny zależnie co chce klient. Chciałbym powiedzieć że posty typu: "przecież to każdy potrafi", proszę sobie od razu darować. Płacisz za mój czas i ewentualne lenistwo drugiej osoby. Zdaję sobie sprawę że niektórzy wolą zapłacić komuś i mieć spokój niż zrobić samemu, a niektórzy po prostu nie chcą się tego nauczyć i wolą zlecić profesjonaliście by skupić się na innych sprawach :). Kontakt do mojej osoby: Steam: Steam Community :: Mesharsky Gadu Gadu: 53652134 Discord: Mesharsky#6565
  16. 1 punkt
    Jest to sklejka pluginów z neta tak jak to określiłeś + tam parę "niby" autorskich pokroju kontaktu czy czegoś tam. Cena mówi sama za siebie :) Aktualnie pracujemy nad lepszymi paczkami
  17. 1 punkt
    Witam, Razem z @y0ung połączyliśmy siły i mamy gotowych kilka paczek do CS:GO Aktualnie sprzedajemy: - Paczka Only AWP - Cena: 50 zł - Paczka Deathmatch - Cena: 50 zł - Paczka Deathmatch Only Headshot - Cena: 50 zł - Paczka Deathmatch Only Pistols - Cena: 50 zł - Paczka Arena 1vs1 - Cena: 50 zł - Paczka Only Mirage/Cache itd. - Cena: 50 zł - Paczka 5vs5 - Cena: 50 zł - Paczka Zombie Escape - Cena: 50 zł - Paczka Retake - Cena: 50 zł Zapowiedziane: - Paczka Deathrun Oferujemy: - Instalacje na serwer - Konfiguracja całego serwera - Darmowy support - Możliwość zawiązania współpracy - Możliwość zostania technikiem na sieci (odpłatnie) Dostępne Metody Płatności: - BLIK - Przelew - Paypal Inne metody płatności należy dogadać Paczkę/i wysyłamy po dostarczeniu pieniędzy na dane konto! Kontakt: Pw na forum Aktualnie dostępny jest tylko wypis ogólny paczek jakie posiadamy. Myślę, że za niedługo w tym wątku będą pojawiać się aktualizacje danych paczek oraz wypis co dana paczka posiada. Przepraszamy, ale nie jesteśmy teraz w stanie wypisać każdej paczki po kolei co posiada. Taką informacje można dostać w prywatnej wiadomości.
  18. 1 punkt
    Od razu zakładam, że paczki to sklejka pluginów z neta lub "autorskie pluginy" typu Vip Info itd.
  19. 1 punkt
    A sprawdzałeś komendy? sv_server_graphic1 sv_server_graphic2 One ustawiają obraz jaki ma tam być.
  20. 1 punkt
    Trzymaj ten plugin na komendy. Na dole w plikach masz skompilowany, surowy oraz plik cfg do wpisywania. #define PLUGIN_AUTHOR "PyNiO" #define PLUGIN_VERSION "1.00" #include <sourcemod> #include <sdktools> Menu g_CommandMenu; public Plugin myinfo = { name = "Command List", author = PLUGIN_AUTHOR, description = "", version = PLUGIN_VERSION, url = "" }; public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_komendy", CMD_Commands); RegConsoleCmd("sm_commands", CMD_Commands); RegConsoleCmd("sm_help", CMD_Commands); } public Action CMD_Commands(int client, int args) { if (IsValidPlayer(client)) { BuildMenuCommand(); g_CommandMenu.Display(client, MENU_TIME_FOREVER); return Plugin_Handled; } else return Plugin_Handled; } void BuildMenuCommand() { g_CommandMenu = new Menu(CommandMenu_Handler); g_CommandMenu.SetTitle("Komendy na serwerze", MENU_ACTIONS_ALL); char path[256]; BuildPath(Path_SM, path, sizeof(path), "configs/commands.cfg"); KeyValues keyValues = new KeyValues("commands"); keyValues.ImportFromFile(path); if (!keyValues.GotoFirstSubKey()) { PrintToServer("*** I had a problem while building a menu :/ Check configs/commands.cfg ***"); delete keyValues; return; } char command[64], itemName[64], desc[64]; do { keyValues.GetString("command", command, sizeof(command)); keyValues.GetString("description", itemName, sizeof(itemName)); Format(desc, sizeof(desc), "%s - %s", command, itemName); g_CommandMenu.AddItem(command, desc); } while (keyValues.GotoNextKey()); delete keyValues; } public int CommandMenu_Handler(Menu menu, MenuAction action, int param1, int param2) { switch (action) { case MenuAction_Select: { char info[64]; menu.GetItem(param2, info, sizeof(info)); PrintToChat(param1, "Komenda: %s", info); } } } stock bool IsValidPlayer(client) { if (client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientInGame(client)) return true; return false; } Command menu.rar
  21. 1 punkt
    Witam wszystkich! W związku z bardzo dużą ilością tematów, które dotyczą tych samych sieci wprowadzamy zmiany. Przed napisaniem kolejnych reklam proszę o zapoznanie się z poniższymi punktami. 1. Nowy temat piszemy tylko w momencie, gdy nie ma istniejącego tematu z reklamą sieci. 2. Jeżeli w dziale znajduje się już temat dotyczący danej sieci to właśnie do niego wrzucamy aktualizację w postaci posta. Pozdrawiamy, Administracja Go-Code.pl
  22. 1 punkt
    1 reklama = sieć. Widzę już 3-5 post tej samej sieci, następne będę usuwane a użytkownicy warnowani. Jest to już czysty spam którego nie potrzebujemy. Update możecie zrobić w tym poście tutaj jeżeli coś nowego dodaliście / dodajecie, lub wprowadzicie jakąś nowość.
  23. 1 punkt
    To nie prościej mapę wgrać która ma śnieg, i dodać śnieg który pada? Nie wiem czy ktoś próbował ale mało wydajne będzie żeby te wszystkie cząsteczki pozostawały na mapie. Dodanie bałwanów itd to możesz zrobić również edycją mapy, lub wgranie jakiejś gotowej, nie wiem czy padanie śniegu nie można również zrobić przez edycję mapy, @Brum Brum ty się bawiłeś mapami wiec może się wypowiedz
  24. 1 punkt
    Dodaj sobię tą flagę a następnie w konsoli sm_who i zobacz co tam wyjdzie
  25. 1 punkt
    Cześć, szukamy właścicieli serwerów CS:GO oraz CS 1.6, którzy chcieli by zmienić sieć, albo nie są jeszcze na żadnej, a chcą gdzieś się podpiąć. Wymagamy: - Serwer musi posiadać minimum 3000 rankingu w GameTracker - Serwer musi posiadać jakieś Reklamy (Cssetti.pl/Gosetti.pl/Inny Boost) - Ogarniętej administracji serwera. Co Oferujemy: - Na pewno reklamę dla twojego serwera, nie żeby coś ale jednak mamy te 300 ludzi w ciągu 48h na forum, a serwery prawie pełne. - Rangę Właściciela Serwera - Miejsce w tabelce serwerów - -30% zniżki na Cssetti.pl - Własny dział dla serwera - Rangi dla opiekunów i adminów - Podpięcie pod bans'a - Podpięcie pod sklepsms (cs:go) Kontakt do mnie : Forum: https://strefaskilla.pl/profil/7565-anox/ Steam: https://steamcommunity.com/id/Anox1920/ - wolałbym jednak na forum bo wygodniej.
  26. 1 punkt
    Witajcie, plugin który prezentuję dzisiaj był prywatny przez długi okres czasu, jednak przez nieposzanowanie projektu przez osoby trzecie i ludzi którzy odsprzedawali moją prace lub udostępniali dalej, po necie lata 1000 wersji tego pluginu, który jak mówiłem powinien pozostać prywatny. W tych czasach jest bardzo mało ludzi którzy potrafią być uczciwi. Tym co zakupili oficjalną wersję ode mnie i nie udostępnili dalej, z góry dziękuje, takich ludzi doceniam. Szkoda że druga połowa postąpiła inaczej. Pluginu nie wspieram od dobrych 5 miesięcy dlatego oddaje go wam, community, jeżeli będziecie chcieli go wspierać osobiście (ulepszyć) bardzo by mi było miło. Krótki opis pluginu. Na serwerze otrzymujemy rangi od silvera 1 do global elite zależnie od ilości zdobytych punktów. Również możemy sobie wybrać odznakę (coin), która widnieje w tabeli tak samo, jak rangi. Plugin posiada zapis MYSQL. Konfiguracja pluginu (cvary). Zalety pluginu Plugin jest bieżąco aktualizowany (Nie aktualne) Plugin nie laguje serwera (nie skacze VAR). Plugin jest bardzo rozbudowany w jak najmniejszą ilość kodu, trzeba dbać o estetykę ?, cały czas kod jest ulepszany by był aktualny z najnowszymi "standardami SM”, dokładniej chodzi o to, że używam najnowszych funkcji zamiast tych starych np. ze starej składni. Plugin jest napisany w taki sposób by kod w pluginie był zrozumiały dla każdego, najprościej jak się da, oraz najwydajniej. Lista funkcji Mnóstwo eventów, za które dostajemy punkty między innymi. Zabójstwo Headshot Bomba podłożona/Rozbrojona Wygrana Runda/Przegrana runda MVP Player Zabójstwo z noża Możliwość straty punktów, czyli jak zginiemy to odejmuje nam punkty, jak zabijemy dodaje, tak samo z większością eventów. Możliwość wyłączenia opcji tracenia punktów. Możliwość włączenia wymogów np. Minimalna ilość graczy by punktacja zaczęła działać. Zaawansowany system VIP, za eventy dostaje więcej punktów oraz mniej ich traci, wszystkie odznaki od razu odblokowane. Możliwość ustawienia poprzez cvar czy odznaki mają działać na zasadzie wymaganej rangi do odblokowania poziomu odznak, czy dostępne dla wszystkich graczy każda odznaka. Ranga oraz odznaka ukazują się w tabeli po TAB. Zaawansowany panel administratora flaga "z", dzięki czemu możemy zarządzać graczami, zresetować wszystkim rangi i punkty, taka czystka jakby to powiedzieć, i tak dalej i tak dalej. Flagę vipa zmieniamy sobie w cvarze, domyślnie jest to flaga "o" czyli ADMFLAG_CUSTOM1. Overlaye przy wbiciu danej rangi I wiele więcej. Dodatki: Moduł Hazard - Tak zwana ruletka, możesz wygrać albo przegrać grając o swoje punkty rankingowe. Moduł Sklep Zephyrus - Integracja punktów ze sklepem by Zephyrus Moduł Sklep by d0naciak - Integracja punktów ze sklepem SMS by @d0naciak KOMENDY (WYMAGANA FLAGA ADMFLAG_ROOT) !ranksreload - Przeładowuje rangi na serwerze !addpoints / !dodajpkt <pkt> - Jak sama nazwa wskazuje, dajesz punkty graczowi !removepoints / !usunpkt <pkt> - To samo co @up, odejmuejsz mu punkty. !setpoints / !ustawpkt <pkt> - :). (KOMENDY DLA GRACZY) !lvl / !ranga / !mm - Masz tam w sumie wszystko !hud - Włącz/Wyłącz HUD. !hudmode - Jak ma wyświetlany być hud. !overlaymode - Włącznik / Wyłącznik overlay. !coin / !coins / !pin / !pins - Odznaki MODUŁ HAZARD !hazard <punkty> !gamble <punkty> Instalacja Pobierz paczkę z załącznika i wgraj wszystkie potrzebne pliki na serwer (możesz pominąć folder scripting). Podepnij bazę danych: h2k_rangi do pliku databases.cfg (addons/sourcemod/configs). "h2k_rangi" { "driver" "default" "host" "host bazy" "database" "baza danych" "user" "użytkownik" "pass" "hasło" } Zrestartuj serwer. Skonfiguruj plugin pod swoje potrzeby, plik z konfiguracją wygeneruje się w csgo/cfg/sourcemod nazwa pliku: Wszystko gotowe :). Kilka screenshotów z gry Overlaye przy wbiciu rangi (lub spadku) oraz dźwięk awansu. API W moim pluginie nie znajdziesz żadnego ukrytego kodu, nie ma w nim ukrytej żadnej licencji ani zdalnego dostępu. Otrzymujesz plik źródłowy (.sp) do wszystkich plików. Plugin można w łatwy sposób połączyć z innymi pluginami wykorzystując bibiotekę .inc (Nativy) Obecna wersja pluginu: 4.0.7 POBIERZ [4.0.7] Rank system - Final - Finałów.7z ZAKAZ UDOSTĘPNIANIA NA INNE FORA NIŻ GO-CODE.PL
  27. 1 punkt
    Siemanko! Od jakichś 4-5 miesięcy miałem problem z 1 serwerem. Teraz przeszło to na 2 serwery więc sprawa robi się poważna. Problem jest taki, że są momenty w ciągu dnia, gdzie nie można połączyć się z serwerem, mają to tylko wybrane osoby i po 30-40 minutach do max godziny można wejść na serwer. Serwery nie wyrzucają żadnych błędów i hosting również nie widzi jakichkolwiek problemów z połączeniem. Przeszukiwałem różne fora lecz nic nie mogłem znaleźć i już na prawdę nie wiem co się tam może dziać. PS. Dzieje się to w różnych porach dnia i nie idzie tego przewidzieć. Poniżej załączam trochę informacji z serwerów. Jeżeli coś jeszcze jest wam potrzebne to śmiało pisać, a na pewno podeślę dodatkowe informacje. Możliwe przydatne informacje o serwerach: Hosting: 1shot1kill Wykupione: 2017-01-07 Wersja SM: 1.10.0.6492 Wersja MM: 1.11.0-dev+1143 Spisy pluginów: ( Są tam też moje różne prywatne pluginy, więc jak ktoś będzie miał pytanie to chętnie odpowiem ) - Serwer 1 - Serwer 2 Lista rozszerzeń na serwerach: - Serwer 1 - Serwer 2
  28. 1 punkt
    @szogun Uploaded crash dump: Crash ID: U2UD-7FKI-TFN7
  29. 1 punkt
    WSTĘP Cześć dziś postanowiłem,że strzelę szybki poradnik jak zainstalować sourcebans'a. A więc tak będziemy potrzebować Hostingu WWW [w moim przypadku będzie to hosting do serwera na pukawce], Bazę Danych i dostęp do internetu. POBIERANIE/WRZUCANIE PLIKÓW 1. Pobierz pliki instalacyjne sourcebans'a z tej strony KLIK wybierz tę opcję . Teraz zaloguj się do FTP swojego hostingu i usuń plik index.html, następnie otwórz plik który pobrałeś i wybierz wszytko z tego folderu wrzuć na swój hosting. USTAWIENIE ATRYBUTÓW Jeśli wszystkie pliki z folderu web znajdują się na twoim hosting ustaw atrybut 777 następującym folderom /themes_c /images/maps /images/games /demos PROCES INSTALACJI Gdy już jesteśmy pewnie ,że wszystkie pliki są już na hosting i mają ustawiony atrybut 777 przechodzimy na adres naszej strony w moim przypadku poradniksourcebans.gameclan.pl po/ dopisujemy install ma to wyglądać tak poradniksourcebans.gameclan.pl/install. Jak wszystko zrobiliśmy poprawnie powinniśmy ujrzeć okno instalacji SourceBans. Zaznaczamy i klikamy Ok. BAZA DANYCH Następnie widzimy takie okno uzupełnij je swoimi danymi Server Hostname localhost - adres bazy danych Server Port 3306 - to zostawiamy Username Username poradnik_gocode - nazwa użytkownika bazy danych Password fajnehaslojm- hasło użytkownika bazy danych Database fajnabazadanych- nazwa bazy danych Table Prefix sb - Prefix w bazie danych, zostaw to tak jak jest Po kliknięciu Ok. ujrzymy następną kartę ,jeśli wszystko jest na zielono klikamy Ok ,jeśli jest na czerwono klikamy recheck. TWORZENIE KONTA ADMINISTRATORA SOURCEBANS Jeśli zrobiliśmy wszystko poprawnie powinniśmy ujrzeć takie okno Admin Username --> Login Administratora Admin Password --> Hasło Administratora Confirm Password --> Wpisz hasło ponownie Steam ID --> Steam ID Administratora Email --> Mail Administratora DATABASE Jeśli instalacja przebiegła poprawnie zobaczymy okienko z danymi które warto zapisać ponieważ przyda się nam to gdy będziemy podpinać serwer pod SourceBans. Kiedy już sobie zapisaliśmy te dane przechodzimy do FTP i usuwamy z niego folder install. INNE KROKI Gdy już pozbyliśmy się folderu install wpisujemy adres naszej strony w moim przypadku poradniksourcebans.gameclan.pl i dopisujemy/updater Po zakończeniu usuwamy folder updater NO I GOTWE MOŻEMY SIĘ CIESZYĆ NASZYM SOURCEBASNEM INSTALACJA SOURCEBANS NA SERWERZE CSGO Nasz SourceBans jest gotowy teraz wystarczy wrzucić pliki z folderu na nasz serwer. Jeśli wrzuciliśmy wszystkie pliki z folderu game na serwer CS przechodzimy do csgo/addons/sourcemod/configs i szukamy pliku sourcebans.cfg Krok 1. Zamieniamy www.yourwebsite.net/ na adres naszego bansa Krok 2. Przechodzimy do csgo/addons/sourcemod/configs i szukamy pliku databases.cfg i wklejamy do niego to co wcześniej zapisaliśmy powinno to wyglądać tak : DODAWANIE SERWERA NA STRONIE BANSA Aby dodać serwer do sourcebansa aby wyświetlał się w tabeli w nim logujemy się na swoje konto administratora w SB Przechodzimy do zakładki Następnie klikamy Pojawi się nam takie okno Wpisujemy w nim IP serwera,Port Serwera,Hasło Rcon i wybieramy mod naszego serwera. To tyle już możecie się cieszyć swoim własnym SOURCEBANEM Jeśli poradnik ci się spodobał daj + Nie pozwalam na kopiowanie poradnika na inne fora niż GO-CODE.Pl
  30. 1 punkt
    Trochę pogrzebałem, ale nic nie znalazłem. Jedyne co odkryłem, to że serwer crashuje jak można wejść i zawiesza możliwość wejścia. @update Dodatkowe informacje: Serwer crashuje jak próbuję na niego wejść, a następnie blokuje możliwość wejścia. Konsola pokazuje: L 10/07/2020 - 15:46:25: [META] Loaded 0 plugins (1 already loaded) L 10/07/2020 - 15:46:25: [META] Loaded 0 plugins (1 already loaded) oraz STEAMAUTH: Client PyNiO ™ | ✺ Sloneczny-Dust received failure code 7 L 10/07/2020 - 15:47:26: STEAMAUTH: Client PyNiO ™ | ✺ Sloneczny-Dust received failure code 7 L 10/07/2020 - 15:47:26: "PyNiO ™ | ✺ Sloneczny-Dust<7><STEAM_1:0:562025499><>" disconnected (reason "No user logon") Dropped PyNiO ™ | ✺ Sloneczny-Dust from server: No user logon
  31. 1 punkt
    @szogun Wydaje mi się, że nic nie dało to, ale nie mogę być pewien, bo przez takie problemy już nie mam praktycznie graczy. @update @szogun Na pewno nie pomogło. Aktualnie nie mogę się połączyć, ale coś nowego się pojawiło w konsoli. Nie wiem czy jest to związane z tym ale łap tu 3 linijki
  32. 1 punkt
    @szogun ddos nie ma bo już o tym pisałem z nimi. A co do dc to mają chyba nowego i nie widać tam nic takiego.
  33. 1 punkt
    Jedyne logi to Retrying public (ip serwera) i tyle. Wygląda to tak jakby serwer był off ale nie jest.
  34. 1 punkt
    Cześć, Tworzę ten poradnik, z tego powodu, że na internecie ciężko znaleźć cokolwiek o overlay'ach, nie mówiąc już o poradniku jak wszystko stworzyć i skonfigurować, a dla mnie było to piekielnie ciężkie i męczyłem się z tym naprawdę długo. Skoro już ogarnąłem jak to wszystko działa dziś pokażę Wam od zera jak zrobić i skonfigurować overlay'e na serwer. Napiszemy bardzo prosty plugin, który po zabójstwie headshot'em będzie wyświetlał overlay'a "Headshot" przez 2 sekundy, a także w tym momencie będzie efekt dźwiękowy "Headshot". 1. PRZYGOTOWANIE WŁASNEGO OVERLAY'A 1. Zaczniemy od przygotowania overlay'a takiego, jakiego chcemy. Do tego celu będziemy potrzebować jakiś program do obróbki zdjęć: najlepiej Gimp. Moim overlay'em będzie napis, więc zaopatrzam się w ładną czcionkę [https://fonts.google.com/] 2. Tworzę nowy plik w Gimpie, według mnie najlepsze wymiary są takie jak na zdjęciu, bo wszystko jest wyraźne (im większa rozdzielczość tym więcej plik końcowy będzie ważył) 3. Jeśli naszym overlay'em jest napis - piszemy coś na pustej stronie, jeśli obrazek - wklejamy go na nowo utworzony plik [Otwórz -> wybieramy obrazek] 4. Usuwamy warstwę "Tło" 1. PPM na "tło" 2. Usuń warstwę 5. Powinniśmy otrzymać taki efekt: 6. [BARDZO WAŻNE] Plik eksportujemy jako plik *.tga 7. Graficznie nasz overlay jest zrobiony, pozostało umożliwić serwerowi odczyt i wyświetlenie tego pliku. Do tego potrzebny jest nam edytor tekstur przeznaczony m.in. do CS:GO - jest to VTFEdit (Valve Texture File Editor). Gdy już pobierzemy oprogramowanie, otwieramy nasz plik *.tga za pomocą VTFEdit. Możemy to zrobić na 2 sposoby: • Otwórz VTFEdit -> CTRL + I -> Wybierz plik do zaimportowania • Kliknij PPM na plik *.tga, który przedtem utworzyłeś -> Otwórz za pomocą -> VTFEdit Wyświetli się kontrolka odnośnie ustawień. Można otworzyć na fabrycznych ustawieniach, natomiast ja używam tych Ważne jest też to, żeby nie panikować, gdy w pliku *.vtf będzie wszystko czarne (w miejscu zdjęcia). Tło jest czarne więc jeśli napis jest czarny to zlewają się ze sobą, bo edytor ten w czasie gdy nie ma tła wstawia czarne pole. Finalnie pojawi się czarny napis, a nie czarny kwadrat 8. Zapisujemy plik jako *.vtf 9. Tworzymy plik *.vmt i zapisujemy go najlepiej w tym samym miejscu co *.vtf [BARDZO WAŻNE] ustawienia pliku *.vmt MUSZĄ być takie same jak na screenie drugim 10. Tworzymy folder o nazwie "overlays" (można dać inną nazwę, ale ta jest najłatwiejsza i najłatwiej się odnaleźć) -> Oba pliki (*.vtf i *.vmt) wrzucamy do tego folderu -> Folder razem z plikami w środku przerzucamy do "materials" w plikach serwerowych -> PPM na plik *.vmt -> otwieramy za pomocą notatnika, lub innego edytora tekstowego -> wpisujemy odpowiednią ścieżkę: 11. Zapisujemy zmiany. Zrobiliśmy właśnie własnego overlay'a i poprawnie go skonfigurowaliśmy. Najtrudniejsze za nami 2. NAPISANIE PLUGINU Napiszemy teraz plugin, który opisałem na samym początku. Niezbędna do tego będzie odpowiednia biblioteka: overlays.inc, którą pobierzemy stąd: https://github.com/shanapu/overlays.inc Najpierw jednak przygotuję odpowiedni efekt dźwiękowy, który będzie towarzyszył mojemu overlay'owi. Wpisuję "Headshot Sound Effect" w Google i ściągam odpowiedni dźwięk (najlepiej w *.mp3); nazywam go "Headshot" i wrzucam do plików serwerowych: /csgo/sound/ [można utworzyć dodatkowy folder, żeby nie zrobił się bałagan w folderze sounds] A więc możemy przejść do napisania pluginu: #include <sourcemod> #include <overlays> #include <sdktools> #define HEADSHOTPATH "overlays/Headshot" //bez rozszerzeń #define HEADSHOTSOUNDPATH "*/ServerSounds/Headshot.mp3" //ścieżka do dźwięku z //poziomu folderu "sound" #define HEADSHOTSOUNDPATH2 "sound/ServerSounds/Headshot.mp3" //ścieżka do dźwięku z //poziomu folderu "materials" public void OnPluginStart() { HookEvent("player_death", OnHeadshot, EventHookMode_Post); } public void OnMapStart() { PrecacheSound(HEADSHOTSOUNDPATH, true); //te 3 linijki to pobieranie AddFileToDownloadsTable(HEADSHOTSOUNDPATH2); //materiałów z plików PrecacheDecalAnyDownload(HEADSHOTPATH); //serwera } public Action OnHeadshot(Event e, const char[] n, bool b) { int attacker = GetClientOfUserId(e.GetInt("attacker")); bool hs = GetEventBool(e, "headshot"); if(hs) { EmitSoundToClient(attacker, HEADSHOTSOUNDPATH); ShowOverlay(attacker, HEADSHOTPATH, 2.0); } } I OTO KONIEC!!! Tak to się prezentuje: Mam nadzieję, że pomogłem komuś z Was kto miał taki sam problem jak ja. Zajęło mi to naprawdę dużo czasu i włożyłem w to serce. Liczę na dobre opinie. W razie pytań zapraszam do komentarzy.
  35. 1 punkt
    Zamień to bool HaveFlag(int client) { int flag = GetFlag(); if (GetUserFlagBits(client) & flag)return true; else return false; } na to bool HaveFlag(int client) { int flag = GetFlag(); if (GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT)return true; if (GetUserFlagBits(client) & flag)return true; return false; }
  36. 1 punkt
    Zadania czasowe w Sourcemod 1. Wprowadzenie SourceMod oferuje nam bardzo wygodny system Timerów. Te zadania czasowe obsługują uruchomienie danej funkcji z konkretnymi parametrami w odpowiednim czasie. Takie działania mogą być przydatne gdy na przykład odblokowujemy użycie granatów jakiś czas po rozpoczęciu rundy lub wyświetlamy HUD (wiadomość na ekranie gracza) która ma się stale wyświetlać lecz jego zawartość musimy ciągle odświeżać. 2. CreateTimer - Teoria Jest to funkcja tworząca Timer i ustalająca jaka funkcja ma być uruchomiona po jakim czasie. Jej opis znajduje się tutaj https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/timers/CreateTimer Składnia: native Handle CreateTimer(float interval, Timer func, any data=INVALID_HANDLE, int flags=0); Handle - w tym przypadku oznacza, że funkcja zwróci nam jakiś uchwyt (uchwyt = Handle). Konkretniej, CreateTimer zwraca uchwyt do właśnie stworzonego Timera. float interval - czas w sekundach do wywołania (uruchomienia) danej funkcji. Są to wartości float, czyli wartości zmiennoprzecinkowe. O ile dobrze kojarzę, minimalną wartość jaką można tu wpisać jest 0.1. Timer func - nazwa funkcji która ma zostać uruchomiona (wywołana) po podanym czasie. any data - jakikolwiek parametr jaki chcemy przekazać funkcji którą wywołamy, by mogła z niej korzystać. Nie musimy ustawiać tego parametru i domyślnie będzie on ustawiony na INVALID_HANDLE, czyli brak przekazywanego parametru. int flags - opcjonalne flagi które możemy nadać naszemu Timerowi które zmienią domyślne działanie Timera. Domyślnie ustawione na 0, czyli TImer działa domyślnie, tak jak jest to opisane w dokumentacji. 2.1. CreateTimer - Napisanie tego w pluginie Załóżmy, że mamy przykładowy plugin: Stworzony Timer pod komendą "sm_stworz" wykona się dokładnie sekundę po wpisaniu jej w konsolę. Zauważmy, że jako trzeci parametr w CreateTimer przekazujemy ID gracza (client). Dzięki temu FunkcjaKtoraSieWywola może go dowolnie używać. Co z flagami? (int flags) Aktualnie dokumentacja opisuje trzy działające flagi, które zmieniają / modyfikują działanie Timera. TIMER_REPEAT - Sprawia, że stworzony Timer działa w pętli. (po wywołaniu Timerowej funkcji, Timer od początku odlicza sekundy i powtarza cały proces) TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE - Sprawia, że Timer nie będzie działać po zmianie mapy. Tak, jeśli plugin utworzy CreateTimer bez tej flagi i z takim czasem że Timer nie zdąży się wykonać przed zmianą mapy, to wykona się po jej zmianie zgodnie ze swoim odliczaniem! TIMER_DATA_HNDL_CLOSE - Sprawia, że uchwyt (Handle) wpisany jako trzeci parametr jest automatycznie zamykany po zakończeniu wykonywania funkcji. O tym trochę dokładniej w dalszej części poradnika Dlatego możemy teraz stworzyć inną wersję naszego pluginu, który będzie co sekundę pisał na czacie kto użył komendy: Aby połączyć flagi dla danego CreateTimer, należy wstawić między nie znak |. Przykład: CreateTimer(1.0, FunkcjaKtoraSieWywola, GetClientUserId(client), TIMER_REPEAT|TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE|TIMER_DATA_HNDL_CLOSE); 3. TriggerTimer - Teoria Jest to funkcja, która przedwcześnie wywołuje Timer, czyli wymusza aktywację Timera. Opis znajduje się tutaj: https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/timers/TriggerTimer Składnia: native void TriggerTimer(Handle timer, bool reset=false); void - Oznacza, że ta funkcja nic nie zwraca Handle timer - Uchwyt danego Timera który chcemy uruchomić bool reset - Jeśli true, to czas Timera zostanie zresetowany i będzie musiał odczekać pełny czas (ustawiony w CreateTimer) by ponownie się samodzielnie uruchomić. Ten parametr jest opcjonalny. 3.1. TriggerTimer - Napisanie tego w pluginie Możemy napisać sobie przykładowy plugin Zauważmy, że do skorzystania z funkcji TriggerTimer potrzebowaliśmy uchwytu naszego Timeru. Dlatego została stworzona zmienna typu Handle o nazwie UchwytNaszegoTimeru. Co więcej, przy opisywaniu CreateTimer napisałem, że funkcja zwraca uchwyt do stworzonego Timera, dlatego można ten uchwyt przypisać jakiejś zmiennej 4. KillTimer - Teoria Usuwa Timer bez jego wywołania. Przydatne jeśli pojawił się jakiś warunek (na przykład jeśli gracz zginął i nie potrzeba mu już wyświetlać wiadomości na HUD), który sprawia, że Timer nie jest już potrzebny. Pełny opis tutaj https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/timers/KillTimer Składnia: native void KillTimer(Handle timer, bool autoClose=false); void - Oznacza, że ta funkcja nic nie zwraca Handle timer - Uchwyt danego Timera który chcemy usunąć bool autoClose - Jeśli ustawione na true, to dane przekazane do Timera zostaną zamknięte jeśli w CreateTimer nie dodało się flagi TIMER_DATA_HNDL_CLOSE 4.1. KillTimer - Napisanie tego w pluginie Mamy przykładowy plugin Zauważmy ciekawą rzecz, jeśli użyjemy komendy sm_usun dwukrotnie to drugie jej użycie spowoduje błąd ponieważ UchwytNaszegoTimeru wynosi INVALID_HANDLE. Dzieje się tak ponieważ funkcja KillTimer usuwa dany Timer kompletnie i ustawia wartość zmiennej przetrzymującej właśnie na INVALID_HANDLE. Co za tym idzie, zgodnie z dokumentacją, funkcja KillTimer nie radzi sobie w przypadku, gdy podawany do funkcji uchwyt nie jest prawidłowy i po prostu wyrzuca nam błąd do konsoli / logów serwera. 5. Ale tato, co jeśli bym chciał przekazać do Timer'a więcej niż jedną zmienną? Możemy to zrobić na dwa sposoby. Prymitywny i nieładny lub elegancki i zgodny z zasadami dobrego programowania. Ten pierwszy osiąga się za pomocą tworzenia zmiennych globalnych (takich które działają w każdym kawałku kodu pluginu). Przed CreateTimer przypisujemy do zmiennych globalnych jakieś wartości potrzebne nam do użycia w Timerze. A gdy Timer się wywoła, używamy właśnie tych zmiennych globalnych. Barbarzyńsko wręcz. Natomiast drugi sposób omówię trochę dokładniej. Będziemy musieli zagłębić się w plik datapack.inc. Datapack to uporządkowany zestaw obiektów, który jest przekształcony do postaci szeregowej, czyli jednego strumienia bajtów. Dzięki temu zmienne które chcemy przekazać Timerowi możemy umieścić w jednym Datapacku i umieścić jako trzeci parametr funkcji CreateTimer, przekazując tym samym ten Datapack do funkcji którą ten Timer wywoła. Brzmi prosto, natomiast trzeba się zapoznać z kodem żeby w pełni zrozumieć działanie Datapacków. Oto przykładowy kod: Trzeba zaznaczyć, że odczytywanie danych z Datapacku MUSI się odbywać w kolejności w jakiej zostały do tego Datapacku zapisane. Co do CloseHandle lub TIMER_DATA_HNDL_CLOSE, nie ma różnicy jaka metoda zostanie użyta by usunąć uchwyt nazwany w kodzie 'data'. Ważne jest natomiast by ten uchwyt został usunięty. Nie sprzątanie po sobie utworzonych uchwytów może skutkować nieoczekiwanymi crashami serwera. Bibliografia Głównie wiedzę czerpałem z własnego doświadczenia (jak również pluginów które napisałem), ale nie omieszkałem zajrzeć na strony https://wiki.alliedmods.net/SourcePawn_Basics_-_Handles,_DataPacks,_and_Timers oraz https://pl.wikipedia.org/wiki/Serializacja by przypomnieć sobie niektóre rzeczy. Nie zapominajmy też o naszej dokumentacji https://go-code.pl/dokumentacja-sourcemod/ *Uprasza się o nie kopiowanie poradnika bez wcześniejszego zapytania autora o zgodę
Ten Ranking ustawiony jest na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...